جهان‌هستی (کهکشان‌ها،ستارگان،سیارات،سحابی‌ها) از دیدگاه قرآن‌کریم و روایات‌اسلامی نسخه7.7


بسم الله الرحمن الرحیم

مشخصات‌اصلی فیلم

عنوان: جهان‌هستی (کهکشان‌ها،ستارگان،سیارات،سحابی‌ها) از دیدگاه قرآن‌کریم و روایات‌اسلامی

عنوان‌انگلیسی: Galaxys in The Eslam Quran

زمان: ۴۱:۴۷ دقیقه

تاریخ‌انتشار: ۱۷/۱۲/۱۳۹۷ {به‌مناسبت ولادت امام محمدباقر (ع)}

سازنده: محمدعلی شرطان

تهیه‌کننده: محمدعلی شرطان

انتشار: پایگاه یوسف فاطمه

کیفیت‌اصلی: ۱۰۸۰-۱۹۲۰ HD Frame

کیفیت بارگذاری‌شده: ۱۰۸۰-۱۹۲۰ HD Frame

حجم‌اصلی:‌ ۲.۴۴ ‌گیگابایت

حجم‌ بارگذاری‌شده: ۷۹۷ مگابایت

فرمت: MP4

مخاطب: اجتماعی,مسلمانان,دانشجو,دانشمندان

نوع‌: مستند کوتاه

موضوع: نجوم--کهکشان‌شناسی--روایات‌اسلامی--خلقت--علوم‌قرآنی--شناخت‌خدا--بهشت--جهنم--عوالم--جهان

زبان: فارسی،انگلیسی،عربی

ویرایش: ۷.۷

مدت‌ساخت: ۷روز کاری

مدت ایجاد فیلم توسط نرم‌افزار: ۰۲:۱۴:۴۷ ساعت

قیمت: رایگان

قوانین کپی‌رایت: باذکر منبع تولیدکننده فیلم کاملا مجاز است.

مجوز انتشار: دارای مجوز یقین و معرفت از سوی پروردگار جهانیان و امامان معصوم و بسیار بلندمرتبه ۱۴گانه

ساخته‌شده بر اساس: آیات قرآن‌کریم--احادیث‌‌ناب،روایات‌اسلامی--تصاویر و فیلم‌های سازمان هوایی ناسا تلسکوب‌فضایی هابل--صوت ترجمه‌قرآن جناب آقای اسماعیل قادر پناه--آهنگ‌ضمینه خواننده‌اسلامی سامی یوسف--با استفاده از فونت‌های نسخ،نستعلیق،شبنم--ویرایش و تنظیم‌شده با آخرین نسخه برنامه Movavi Video Suite

باتشکر از: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

نکته‌مهم: مورد توجه است که آیات قرآن‌کریم و روایات‌اسلامی درباره جهان‌هستی بسیار زیاد و طولانی بودند و ما متاسفانه نتوانستیم آن‌ها را در یک‌فیلم قرار بدهیم و ما این روایات و آیات بسیار فوق‌العاده و سری از اسرار عالم را که تا به حال به فکر کمتر کسی خورده باشد در فایل‌های الکترونیکی قرار دادیم شما می‌توانید برای دریافت تمامی محتویات (عکس‌ها، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، صوت ترجمه‌قرآن، سندهای متنی روایات و آیات و ...) از این فیلم‌مستند را به صورت کیفیت‌اصلی دریافت نمائید.

این فیلم کاملا توسط پایگاه یوسف فاطمه به صورت اختصاصی تولید و به بهره‌برداری رسیده است و تمام حقوق معنوی و مادی این فیلم مربوط به پایگاه یوسف فاطمه است.

توضیحات:

این فیلم ۴۱:۴۷ دقیقه‌ای برای اولین‌بار در سبک خود در اینترنت بارگذاری و انتشار می‌گردد.

این فیلم با به تصویر گذاشتن گوشه‌ای از صحنه‌های شگفت‌انگیز از جهان‌هستی (کهکشان‌ها،ستارگان،سیارات،سحابی‌ها) و مطابقت‌دادن آن با آيات قرآن‌کریم،روایات اسلامی مستندی بی‌نظیر و در سبکی فوق‌العاده را به ارمغان آورده است.این فیلم دارای قسمت‌های تکان‌دهنده و شوق‌انگیز از گوشه‌ای از عظمت و تدبیر آفریدگار جهان است.

بینندگان با دیدن این فیلم نگاه‌شان به دین‌مبین اسلام و پروردگار متعال بزرگ‌تر ، زیباتر ، بهتر و دقیق‌تر می‌شود. و حالت صعود به سوی خداوند متعال را شامل حال‌شان می‌شود.امید است که با تماشا کامل فیلم توفیق رحمت بی‌اندازه خداوند را درک نمائید. شما دوستان‌عزیز و گرامی ما را با نشر این فیلم در سرفراز نمودن و بلند‌کردن زیبایی‌های‌ اسلام در این جهان‌تاریک یاری فرمائید. قابل‌توجه است که کسانی که دیدگاه‌شان به دین‌اسلام و خداوند متعال بد و تاریک و خشم‌‌ناک است آن‌ها را واجب به دیدن این فیلم نمائید تا در مسیر نسیم رحمت و نور هدایت خداوند متعال و دین‌بزرگ‌اسلام قرار بگیرند.

شما می‌توانید در این‌صفحه تمام محتویات تشکیل گرفته‌شده آهنگ‌ها،صوت‌های ترجمه‌قرآن،سند های ‌متنی،فیلم‌های جداگانه،کیفیت‌اصلی فیلم و... که در فیلم وارد شده‌است را کاملا رایگان دریافت نمائید برای مثال تمام آيات‌قرآن و روایات‌اسلامی در فیلم را در یک فایلPDF یا فرمت‌های دیگر به صورت کامل دریافت نمائید.

در بخش پایانی کلام ذکر می‌شود این فیلم کاملا از سوی پایگاه یوسف فاطمه به تولید نهایی رسیده است و تمام حقوق معنوی و مادی این فیلم متعلق به پایگاه یوسف فاطمه می‌باشد.

شما می توانید بارفتن به این آدرس اینترنتی http://arshive.org/details/Galaxy-New
تمام محتویات تشکیل گرفته شده آهنگ ها،صوت های ترجمه قرآن،سندهای متنی،فیلم های جداگانه و... را که در فیلم وارد شده است آن را دریافت نمائید برای مثال تمام آیات قرآن و روایات اسلامی در فیلم را در یک فایلPDF یا فرمت های دیگر به صورت کامل دریافت نمائید.
در بخش پایانی کلام ذکر می شود این فیلم کاملا از سوی پایگاه یوسف فاطمه به تولید نهایی رسیده است و تمام حقوق معنوی و مادی این فیلم متعلق به پایگاه یوسف فاطمه می شود

یاعلی‌مدد


+ 
12

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خطاب به یاوه گویی های مهمان داعشی در مورد حقوق بشر

    پاسخ جدید را در کلیپ پر بحث یا لعاب ! سخنان عجیب روحانی در دفاع از ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی دادم .

  • که آبرویت رفت و باز هم جوابت را گرفتی