عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/2/20 ساعت 18:46

    فقط انهایی که حرامزاده اند به امام خمینی توهین میکنند و بروند دی ان ای خودشان را بگیرند تا به اطمینان برسند که حرامزاده اند و ادم حلال زاده ممکن است به امام خمینی انتقاد داشته باشد و یا حتی قبولش تداشته باشد اما توهین نمیکند .

  • آقای مهمان وجمال پدر سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسگ گوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی چسویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی پدر ومادر خفه .

  • جملات ذیل نص صریح آیات قرآن حکیم و مجید و کریم است که خدای قادر متعال فرموده:
    أَ رَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلهَهُ هَواهُ أَ فَأَنْتَ تَکُونُ عَلَيْهِ وَکيلاً (سوره فرقان آیه43)
    آیا کسی که هوای نفس خود را معبود خود (خدای خود)گرفته است، دیدی؟
    آیا تو می‌توانی وکیل او باشی (و به دفاع از او برخیزی و او را هدایت کنی)؟
    أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَکْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلاَّ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبيلاً (سوره فرقان آیه44)
    آیا گمان می‌کنی اکثر آنها (سخن حقّ را) می‌شنوند یا (درآن) می اندیشند؟
    آنان جز مانند چهارپایان نیستند، بلکه گمراه ترند.

  • أَفَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَأَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَى عِلْمٍ وَخَتَمَ عَلَى سَمْعِهِ وَقَلْبِهِ وَجَعَلَ عَلَى بَصَرِهِ غِشَاوَةً فَمَنْ يَهْدِيهِ مِنْ بَعْدِ اللَّهِ أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ﴿الجاثیه-۲۳﴾
    پس آيا ديدى كسى را كه هوس نفس خويش را معبود خود(خدای خود) قرار داده و خدا او را دانسته گمراه گردانيده و بر گوش او و دلش مهر زده و بر ديده‏ اش پرده نهاده است آيا پس از خدا چه كسى او را هدايت‏ خواهد كرد آيا پند نمى‏ گيريد ؟

    وَقَالُوا مَا هِيَ إِلَّا حَيَاتُنَا الدُّنْيَا نَمُوتُ وَنَحْيَا وَمَا يُهْلِكُنَا إِلَّا الدَّهْرُ وَمَا لَهُمْ بِذَلِكَ مِنْ عِلْمٍ إِنْ هُمْ إِلَّا يَظُنُّونَ ﴿الجاثیه- ۲۴﴾
    و گفتند غير از زندگانى دنياى ما [چيز ديگرى] نيست مى‏ ميريم و زنده مى ‏شويم و ما را جز طبيعت هلاك نمى ‏كند و[لى] به اين [مطلب] هيچ دانشى ندارند [و] جز [طريق] گمان نمى‏ سپرند.

  • در این ادامه کامنت خیانت های روسیه

    3- خیانت روسیه در پرونده هسته ای ایران
    دولت روسیه علی رغم ادعاهایش در حمایت از حق قانونی ایران در داشتن برنامه صلح آمیز هسته ای در عمل نه تنها حمایت چندانی از ایران نکرد بلکه در مواقعی با غربيان ضد این برنامه نیز هم داستان می شد .
    روسیه که تمام قد از دولت سوریه حمایت کرده و قطعنامه های سازمان ملل ضد دولت این کشور را وتو می کرد اما در مورد قطعنامه های ضد برنامه هسته ای ایران و قطعنامه های کمرشکن تحریمی آمریکا علیه جمهوری اسلامی نه تنها آنها را وتو نمی کرد که در بعضی موارد رای مثبت هم می داد .
    اما نکته ای را که به شما دوستان روسوفيل می خواهم تذکر دهم این است که روسیه در عمل با سکوت یا حتی کمک به شکل گیری این تحریم ها و فشارهای اقتصادی جهانی در سازمان ملل سبب شد که دولت لیبرال و غربگرای سازشکار روحانی بر سر کار بیاید و برجام را به تصویب برساند .
    بنابراین دوستان روسوفيل توجه داشته باشید که دولت روسیه در روی کارآمدن دولت غربگرای سازشکار حسن روحانی و تصویب و قبول ننگین نامه برجام در جمهوری اسلامی چندان بی تقصیر نیست .




  • خوب دیگر چه؟
    باز هم بگو!
    خیال کرده ای کشف بزرگی کرده ای؟
    که مثلا روسیه در قراردادهای نفتی و یا سوریه و یا برجام دنبال منفعت خودش بوده است؟
    و آیا این چیزها می شود یعنی آنکه امثال فرانسه و آمریکا و انگلیس و دیگران رفتار متفاوتی با ایران داشته اند؟
    فرانسه در ماجرای توتال و پژو چه کار کرد؟
    یا آمریکا و انگلیس در برجام؟

    اگر شعوری داشتی می دیدی که این چیزها که نوشته ای اتفاقا دلیلی است بر اینکه ایران وابسته به روسیه نیست و مستقل عمل کرده است.
    و روسیه ایران را صرفا یک کشور مستقل می بیند که در برخی موارد با آن شراکت منافع دارد و بعضی وقتها هم ندارد.
    در واقع اگر روسیه تمام کمال پشت ایران ایستاده بود می توانستی مدعی شوی که ایران وابسته به روسیه است!

    و تازه آیا اینها که نوشتی در مقابل آنهمه دشمنی آمریکا و متحدانش قابل مقایسه است؟

    صد البته از تو نباید انتظار انصاف و شعور داشت.
    تو می گویی به بهانه آنکه روسیه فلان قطعنامه را وتو نکرد و یا فلان قرارداد را نبست و یا فسخ کرد کرد برویم در دهان آمریکا!

    این است تمام منطق و شعور تو.
    البته انتظاری هم از تو بیش از این نیست. ماموری و معذور.

  • ادامه پاسخ گویی به یاوه گویی های روسوفيل پاسخ دهنده به من
    اما در این کامنت به تعدادی از خیانت ها اشاره می کنم .

    1- عهد شکنی روسیه در قرار داد های منعقده با ایران
    روسیه گذشته از این که در تمام کردن نیروگاه اتمی بوشهر کارشکنی و خلف وعده کرد و آن را چند سال کش داد در مورد نیز موشک های اس - سیصد را به بهانه قطعنامه سازمان ملل تحویل ایران نداد .
    همین طور سایت اصولگرای تسنیم نیوز وابسته به سپاه پاسداران که دهها خبر علیه آمریکا نشر می دهد پرده از یک خیانت روسها برداشت شرکت دولتی گاز پروم روسیه قرار بود بهره برداری یکی از میادین گازی را انجام دهد . اما در نهایت پس از چند سال کار مقدماتی در سال 90 این شرکت اعلام کرد که به
    علت تحریم های جهانی نمی تواند این پروژه را ادامه داده و ایران را ترک کرد . اما نکته تاسف بار در این ماجرا به گفته این سایت اصولگرای سپاهی این بود که این شرکت به عراق رفته و قرار داد جدیدی با آن دولت امضا کرده اما اسرار اطلاعاتی ایران را در مورد آن میدان گازی به عراق داده بودند . البته نگران نباشید و چندان ناراحت نباشید چون دولت عراق بالاخره دوست و برادر ماست !

    2- خیانت های روسیه در سوریه به ایران
    روسیه در سوریه از فدرالی شدن این کشور صحبت کرد که رسانه های ایرانی آن را خیانتی به ایران دانسته که در نهایت مورد قبول دولت سوریه قرار نگرفت .
    پوتین گفته بود که نیروهای خارجی باید از سوریه خارج شوند .معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد منظور از نیروهای خارجی نیروهای آمریکایی و ترکیه و نیروهای ایرانی هستند . اگر چه روسیه در عمل نخواست و نمی توانست پای حضور نظامی ایران در سوریه را قطع کند اما فشار آورد که ایران و نیروهای شبه نظامی متحد وابسته اش نیروهای خود را از جنوب غربی سوریه و نزدیکی مرزهای اسرائیل خارج کنند و موفق هم شد . سایت ضد اصلاح طلب و اصولگرای جهان نیوز با عنوان خیانت روسیه به ایران در سوریه این خبر را انتشار داد که سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرده است که این کشور با دولت اسرائیل به توافق رسیده است که ایران نیروهای خود و وابستگانش مثل حزب الله را از جنوب غربی سوریه خارج کرده و به عقب بکشد

    روسیه هم چنین در زمان حمله جنگنده های اسرائیلی به مواضع ایران و متحدانش در سوریه که تلفات مالی و جانی همراه داشت بنا به گفته فلاحت پیشه نماینده اصولگرای میانه رو که ریاست کمیسیون امنیت ملی را در مجلس به عهده دارد عمدا سامانه موشکی اش را خاموش کرد .
    هم چنین سرگی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهارات ضد اسرائیلی و اظهار نظر مقامات جمهوری اسلامی در مورد این که این دو دولت شریک استراتژیک هم در سوریه هستند آن را رد کرد و گفت :
    روسیه هیچ گاه در سوریه هم پیمان ایران نیست و امنیت اسرائیل هم از اولویت های اصلی آن محسوب می شود !!!
    الله اکبر ! تکبیر !
    در واقع معاون وزیر خارجه روسیه با این اظهار نظرش تودهنی بزرگی به ولایتی و سایر مشاوران روسوفيل رهبری و سیاستمداران روسوفيل زد و آب پاکی را برروی دست آنها ریخت که در سوریه دولت روسیه فقط به فکر منافع خودش بوده و به آن اهمیت می دهد و منافع ایران در سوریه برای روسیه اصلا مهم نیست و پشیزی ارزش ندارد .


  • خطاب به یاوه گویی های روسوفيل پاسخ دهنده به من
    و البته حماقت ها و جهالت ها و خوشبینی های ساده لوحانه شما روسوفيل ها و تحمیق کردن دیگران در بهترین متحد بودن روسیه برای ایران نزد شما روسوفيل ها و روس پرست ها تمامی ندارد .

    ابتدا باید بگویم که من به قول تو غرب زده منکر جنایات و خباثت های ناشی از سیاست های امپریالیستی و یا به قول شما استکباری آمریکا در ایران نیستم .
    آمریکا به طور علنی دشمن ایران است و سایر اروپاییها هم در این دشمنی ها و فشارها تا حد زیادی دنباله رو آمریکا بوده و هستند . روسیه هم ظاهرا یک دوست و متحد ایران است که با غربيان و آمریکا تخاصم دارد .

    اما تمام بحث اصلی این است که آمریکا یک دشمن آشکار علیه ایران و منافع آن بوده اما روسیه به ظاهر دوست در موارد زیادی نه تنها از ایران حمایت نکرده که زیر پای آن را خالی کرده و علیه منافع ایران وارد عمل شده است . به قول معروف به ایران خیانت کرده و از پشت به ایران خنجر زده است .

    حال تو کامنت می گذاری و می پرسی روسیه چه کرده که باید لایق این همه فحاشی باشد ؟ و جرم آن را حمایت از حکومت جمهوری اسلامی می دانی .
    تو یا واقعا نمی دانی و جاهل هستی که در این صورت تو را با موضوع خیانت های روسیه به ایران به اینترنت ارجاع می دهم تا با شمه ای از خیانت های دولت روسیه به رهبری پوتین در سایت های داخل ایران از جمله سایت های اصولگرا آشنا شوید .
    اگر هم می دانی و به خاطر روسوفيل بودن خود را به جهالت و حماقت می زنی آن مسئله دیگری است .
    اولا : روسیه بر خلاف مثلا دولت اسد در سوریه حامی و متحد استراتژیک ایران نبوده که در همه موارد از ایران حمایت کند . روسیه در بعضی موارد به خاطر تخاصم با غرب و منافعش از جمهوری اسلامی حمایت کرده که در اغلب این موارد هم باج های کلانی از این نظام گرفته است .
    ثانيا : در موارد زیادی روسیه نه تنها حامی ایران نبوده که نه تنها از ایران حمایت نکرده بلکه در این بزنگاههای حساس به ایران خیانت کرده و از پشت خنجر زده است .

    در کامنت بعدی ام به تعدادی از این خیانت ها که در سایت های اصولگرا آماده است اشاره می کنم .

  • به نام خدا
    موضوع: درخواست خروج از برجام
    سلام علیکم
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر دشمنان زورگو، تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی و ارتباط با کشورهای غیر مستکبر است. آمریکا و این سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان حتی اگر در مقابل چشم ما، جنگ زرگری هم راه بیاندازند باز دو روی یک سکه اند. مگر یادمان رفته که امام راحل (ره) فرمود: «آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر.»
    امام خامنه ای قبل از روی کار آمدن دولت ترامپ فرمودند: «برجام را ابتدائاً نقض نخواهیم کرد این را همه بدانند ... آن ها اگر پاره کردند ما آتش می زنیم.»
    ایشان سال گذشته، پس از خروج آمریکا از برجام در جلسه خصوصی با هیأت دولت فرمودند: «در روزنامه خواندم که ترامپ گفته که من می خواستم به ترزا مِی سفارش کنم راجع به سخت‌گیری نسبت به ایران، [امّا] او به من سفارش کرد درباره‌ی سخت‌گیری راجع به ایران! اینها این [جور] هستند دیگر. آن‌وقت تلفن می زند به آقای دکتر روحانی و اظهار ارادت و اخلاص هم به ایشان می کند. اینها را بایستی این‌جوری و با این چشم نگاه کرد؛ بدند اینها، اینها خیلی بدند. بنده یک سینه حرف دارم در زمینه‌ی اروپایی‌ها - نه به‌خاطر سیاستهای امروزشان ‌- به‌خاطر ذات خبیثی که حکومتهای اروپایی در طول این چند قرن از خودشان نشان داده‌اند؛ خیلی حرف گفتنی اینجا زیاد است، نمیخواهیم حالا وارد آن مسائل بشویم.»
    سپس در یک جلسه عمومی فرمودند: «حالا گفته می‌شود که برجام را می‌خواهیم با این سه کشور اروپایی ادامه بدهیم؛ من به این سه کشور هم اعتماد ندارم. من می‌گویم به اینها هم اعتماد نکنید؛ [اگر] می‌خواهید قرارداد بگذارید، ... تضمین به دست بیاورید، تضمین واقعی، تضمین عملی، والا فردا اینها هم همان کاری را خواهند کرد که آمریکا کرد، [امّا] به یک شیوه‌ی دیگر.»
    علیرغم تمام این نصایح متأسّفانه دولت پس از گذشت نزدیک به ده ماه از خروج آمریکا از برجام منتظر وعده سر خرمن اروپایی ها ماند! آن هم وعده ای که از SPV به اینستکس تنزّل یافت. این در حالی بود که اروپایی ها خود اعتراف کردند، هیچگاه تحریم های آمریکا را دور نمی زنند، بلکه فقط در چارچوب آنچه ارباب آمریکایی به آن ها اجازه داده است، فقط به ایران کمک های انسان دوستانه می کنند، یعنی غذا و دارو را در برابر فروش نفت می دهند و همزمان بارها ما را تحت فشار می گذاشتند که در برابر همین وعده های ننگ آور توخالی بدون تضمین، به برجام های 2، 3، 4 و 5 ( خود تحریمی مالی FATF، موشکی، منطقه ای و حقوق بشر) بپیوندیم.
    بالاخره رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال در حرم رضوی فرمودند: « در مورد ایران، از اواسط قاجار، اروپایی‌ها به ما ضربه زدند. در جنگهای ایران و روس، انگلیس‌ها به ایران خیانت کردند؛ به عنوان واسطه وارد میدان شدند، امّا از پشت خنجر زدند. در قضیّه‌ی امتیاز تنباکو، در قضیّه‌ی امیرکبیر و رفتاری که با امیرکبیر کردند؛ فشارهای انگلیس‌ها و سفارتخانه‌های اروپایی در تهران بود که پادشاه ابله قاجار را وادار کرد خون امیرکبیر را بریزد و او را که می توانست ایران را متحوّل کند، کنار بگذارد. [همچنین] رفتار اروپایی‌ها در روی کار آوردن حکومت دیکتاتوری رضاخان، رفتار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در ساقط کردن دولت مصدّق، رفتار آنها در قضایای گوناگون اقتصادی و سیاسی و امنیّتی ما و رفتار آنها در قضیّه‌ی جنگ تحمیلی و بعد هم رفتار آنها در قضیّه‌ی تحریم؛ اینها را ما نباید از یاد ببریم. غربی‌ها با ما همیشه همین جور رفتار کرده‌اند؛ نمیتوانیم به آنها هیچ امیدی داشته باشیم. در همین قضیّه‌ی اخیر، در قضیّه‌ی برجام، وظیفه‌ی اروپایی‌ها چه بود؟ خب یک قرارداد هفت‌جانبه‌ای بسته شده بود -شش کشور و ایران این طرف؛ هفت کشور- یک طرف که آمریکا است خارج شد؛ وظیفه‌ی طرفهای دیگر چه بود؟ وظیفه‌ی اروپایی‌ها این بود که می‌ایستادند در مقابل آمریکا، میگفتند ما به تعهّد خودمان پایبندیم؛ تعهّد آنها این بود که تحریمها به طور کلّی برداشته بشود؛ باید محکم می‌ایستادند، [امّا] با بهانه‌های مختلف نَایستادند. علاوه بر اینکه در مقابل آمریکا نَایستادند، خودشان هم در عین اینکه مدام به ما تأکید کردند و می کنند که «نبادا از برجام خارج بشوید»، عملاً از برجام خارج شده‌اند؛ یعنی حتّی تحریمهای جدیدی را علیه ایران به وجود آورده‌اند. این رفتار اروپایی‌ها است؛ از اینها می شود توقّع داشت؟ این کانال مالی‌ای هم که اخیراً مدام گفته میشود یک کانال مالی درست کرده‌اند، این به شوخی شبیه‌تر است؛ البتّه شوخی تلخی است. این هیچ معنی‌ای ندارد؛ آن چیزی که وظیفه‌ی آنها است با آنچه آنها دارند مطرح میکنند زمین تا آسمان فرق میکند. در آخرین مسئله‌ی بین‌المللی ما، باز اروپایی‌ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند، به ما خیانت کردند. از اینها توقّع نمی شود داشت؛ هیچ توقّعی نمی شود داشت.»
    در واقع این به اصطلاح کانال اینستکس، دامی برای بلوکه کردن درآمدهای ارزی کشور، جهت افزایش فشار بیشتر بر ماست. لذا لازم است علاوه بر رد اینستکس، صادرات و واردات خود را با هر پول دیگری غیر از دلار آمریکا و در قالب پیمان های دو جانبه با کشورهای غیر مستکبر غربی انجام داده؛ و در یک اقدام انقلابی از برجام خارج شویم؛ ضمن آن که از تصویب لوایح استعماری پالرمو و CFT ممانعت به عمل آورده و اجرای الزامات FATF را خاتمه دهیم.

  • خوب غرب قابل اعتماد نیست درست قبول اما لابد چین و روسیه درزمان تحریم ها قابل اعتمادند؟!
    روسیه ای که تکمیل نیروگاه هسته ای بوشهر را تا می توانست کش داد . روسیه ای که حاضر نشد سامانه موشکی اس سیصد را تحویل ایران دهد .
    روسیه که در حمایت از دولت اسد سوریه بارها قطعنامه های مجمع عمومی سازمان ملل را وتو می کرد اما یک بار حاضر نشد قطعنامه های تحریمی و کمرشکن سازمان ملل را ضد برنامه هسته ای ایران وتو کند .و همیشه به این قطعنامه های ضد هسته ای در خوشبينانه ترین حالت رای ممتنع و در بعضی مواقع حتی رای مثبت بر علیه ایران می داد.
    در زمان تحریم ها هم چین و به خصوص روسیه از ایران نهایت سوء استفاده را کرده و از کارت ایران در معادلات سیاسی و اقتصادی خود در مقابل غرب و آمریکا استفاده می کردند و می کنند .

    بعید می دانم جریان شرق گرا و روسوفيل های اطراف خامنه ای مثل علی اکبر ولایتی و خود رهبر عظمایتان این را ندانند ولی خوب اگر نگویم عشق و علاقه نوکری کردن روسها اما از سر درماندگي و ناچاری و منزوی بودن در مقابل قدرت آمریکا و سیاست های ضد ایرانی اش در سطح جهان به خصوص تحریم های کمرشکنش باید چشمشان را بر روی این واقعیت ها ببندند و به نوکری و هر خفتی ذلت و مورد سوء استفاده روسها برای جلب حمایت روسیه در مقابل آمریکا تن دهند .
    آفرین به جمهوری اسلامی که پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی در نهایت به جایی می رسد که عملا و علنا به این شعار پشت پا زده و رسما کنفرانس نگاه به شرق برگزار کرده و مشاور رهبرش علی اکبر ولایتی سیاست شرق گرایی را تجویز می کند .

  • دریا تمام می شود اما خباثت امثال تو تمام نمی شود.
    قطعا روسیه دلش برای ایران نسوخته و قطعا دنبال منفعت خودش است.
    عاشق چشم و ابروی ایرانیها هم نبوده نیست.

    اما آیا
    روسیه الان ایران را تحریم کرده؟
    روسیه الان در ایران کودتا کرده؟
    روسیه الان کاپیتولاسیون در ایران برقرار کرده؟
    روسیه الان صدها شبکه جسوسی و رسانه ای برای حمایت از تجریه طلبان در ایران راه انداخته؟
    روسیه الان دهها پایگاه نظامی در ایران دارد و سربازانش در خیابانهای ایران می پلند وبه دلخواه خود وارد خانه های مردم می شوند و..؟
    روسیه الان..

    روسیه چه کرده است؟
    چه کرده است که شایسته این همه فحاشی امثال تو باشد؟
    تنها جرمش این است که منافعش را در حمایت از حکومتی در ایران تشخیص داده که دلخواه شما نیست.
    والا اگر یک حکومت غربگرا مانند مخالفان پپوتین در روسیه روی کار بود که همسو با آمریکا عیه ایران عمل می کرد هیچ دشمنی با او نداشتید.
    حالا هر قدر هم که علیه ایران کار بکند.

    همانطور وقتی غربگرایان در اوکراین و برزیل به قدرت رسیدند ، شما برایشان غش و ضعف رفتید.

  • معامله با اروپا و آمریکا به این شکل، معامله با شیطانه. معامله کننده هم دستیار شیطان. افسوس که مردم اکثرا بزدل شدند و یارای مقابله ستم و ستمگر رو ندارند!

    اى مردم! اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسانى كه همپايه شما نيستند، در شما طمع نمى كردند و هيچ قدرتى برشما مسلط نمى شد. (نهج البلاغه، از خطبه 165)

    درود بر رهبر...