تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر (انقلاب اسلامی)!


با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی!!


+ 
10

- 
20

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بله من هم موافقم خودمان را گول نزنیم .
    برای مثال صدای معتاد ها هم خشن و لرزان است امای صدای خش دار که ماهیتشان را توجیه و مشروع نمی کند !

  • مهمان 97/11/17 ساعت 01:17

    بله من هم موافقم خودمان را گول نزنیم .
    برای مثال صدای معتاد ها هم خشن و لرزان است امای صدای خش دار که ماهیتشان را توجیه و مشروع نمی کند !

  • مهمان 97/11/17 ساعت 00:53


    مرگ بر زنیت و ظرافتهای فحشا ماب .

  • مهمان 97/11/17 ساعت 00:50

    مرگ بر بی حیا یی و بی عفتی

  • «#ليبراليسم» مكتب اعتقاد و اصالت به « #Liberty » مابه ازاء واژه ي «اباحه» است كه از ريشه ي لاتيني«Liber» به معناي آزاد و رها، مشتق شده است.
    اصالت اباحه، تبيين مولفه هائی است كه چون بشر را «رها» می‌داند لذا همه چيز براي او «مباح» درنظر گرفته می‌شود و «حلال»، «حرام»، «مستحب» و «مكروه» نفي می‌گردند. ازاین رو لیبرالیسم را باید اباحه گرایی دانست.
    پس لیبرالیسم با شریعت دین ناب ائم از کلیمی - مسیحی - اسلام ،قابل جمع نیست؛
    محصول ایدئولوژی لیبرالیسم در حوزه ی اقتصاد، اقتصاد اباحه یا Liberal Economy است.
    هنگامی که #لیبرال_اکونومی موضوعیت پیدا کرد ، به انسان این اجازه داده می شود که هرچه دلش خواست انجام دهد.
    این اجازه ی مباح دانستن همه چیز ، منتج به «لسه فر» می شود. Lasseze Faire؛
    در لسه فر آن چه که اجازه ی عرض اندام پیدا می کند، «هوای نفس» انسان است و نتیجه ی آن، «اصالت هوی» است.
    لسه فر یعنی انسان اجازه دارد هرکاری می‌خواهد انجام دهد و دراين راه هيچ امر و نهي، شرعي و غيرشرعي را برنتابد.
    مابه ازاء مفهوم لسه فر نيز، عبارت «يَتَصرَّفُ على هَوَاه»(هرچه كه بخواهد،انجام می‌دهد) درعربي بيان شده است.
    نتیجه ی لسه فریسم در اقتصاد عملاً منتج به «بازار آزاد» می شود. در بازار آزاد، آنچه که اصالت دارد، سرمایه است .
    واژه ي Capital از ريشه ي لاتيني Caput يا Capita ، به معناي سر و بالاترين قسمت هرچيزي است به نحوي كه بقاي زندگي آن چيز، بدون سر ممكن نباشد.

  • این مفهوم در زبان عربی، معادل «رأس المال» خوانده می شود که درواقع همان مفهوم سرِ مایه را می رساند که «مایه» در زبان فارسی، برابر«مال» در زبان عربی می باشد.
    همان طور كه در بدن انسان، سر بالاترين و برترين قسمت، محسوب مي شود و علاوه بر انباشت داده ها و اطلاعات، فرماندهي كل بدن، اعضاء و جوارح، ديده باني و دريافت اطلاعات محيطي و محاطي، هم چنين تراوش اطلاعات را نيز به عهده دارد.
    سر به بدن مايه مي دهد و بدن نيز بدون سر امكان حيات و زندگي ندارد.
    در بازار آزاد، نيز آن چه موجب حيات و قوام ثروت است، كاپيتال يا سرمايه است.
    سرمایه میزانی از مال است که فرد در بازار شرکت می دهد و به دنبال کسب سود و افزایش بی حساب آن است.
    لذا قطعاً چنین رویکردی، منتج به تکاثر سرمایه و ثروت می شود.

  • ناظر 97/11/13 ساعت 20:56

    بله جناب لیبرال ما مرتجع هستیم چون اسلاممان همان اسلام پیامبر و ائمه است که تا قیام قیامت تغییر نخواهد کرد و قضاوت ما طبق قران و سیره ائمه هدی است ولی شما و امثال شما اسلامتان به روز است . زنها بد حجاب میشوند و حالا هم به بی حجابی رسیده اند و تا میتوانند هر انچه که بشود از لباسشان را درمیاورند و کم کم رقصیدن هم ازاد میشود و اکثریت مردان هم هر روز بی غیرت تر از روز قبل میشوند و کم کم شراب هم باید ازاد شود و ..... و تا میشود باید جامعه را به کثافت کشید و اسمش را گذاشت لیبرالیسم . اسلام لیبرالی . شما و امثال شما همین راه را بروید و نتیجه اش را خواهید دید . اخرت خواهد رسید چه ایمان به خدا داشته باشید و چه باور نداشته باشید و خداوند در قران گفته که ما به کسانی که دنیا را میخواهند به انها میدهیم اما در اخرت نصیبی ندارند و جهنم سرنوشتشان است . جهان هستی انطور که فکر میکنید بازیچه نیست که شما وامثال شما با قوانین خدا بازی میکنید و در حقیقت به تمسخر میگیرید و حقیقت را زمانی خواهید فهمید که دیگر راهی برای بازگشت ندارید . همه اینها که گفتم وعده های خداست و در قران امده بخوانید شاید متنبه شوید .

  • خطاب به علی
    از توصیه شما ممنونم . البته من لیبرال غیر مذهبی نیستم .من اتفاقا به جریان روشنفکری و نو اندیشی دینی اصلاح طلب و تجدید نظر طلب که چهره های سرشناس آن کسانی مثل سروش ، کدیور، مجتهد شبستر و ... هستند گرایش دارم . البته این جریان را بدون انحراف و کاستی و نقص و تعارض نمی دانم اما کلیت و رویکرد این جریان را قبول و درست می دانم . مثلا با این که معتقدم تلقی سنتی از وحی دارای کاستی های زیاد و غلو آمیزمثل ادعای انواع اعجازهای بی پایه است اما قرآن را کلام الهی و نازل شده پروردگار می دانم و دیدگاه دکتر سروش را نیز اگر چه به عنوان تلاش برای دادن تلقی جدید از وحی قابل تقدیر و در خور توجه می دانم اما آن را نیز دارای انحراف و تناقض و کاستی های زیادی می بینم که قرآن و مقوله وحی را تا حد زیادی امری بشری و سکولار کرده و امری الهی بودن آن را نادیده می گیرد و به شدت نفی می کند .
    شاید اگر بخواهید به من اتهام انحراف از اصول اسلامی بزنید من را در گروه التقاطی ها قرار خواهید داد .

  • خطاب به مهمان داعشی
    اسم اشخاص به طور مطلق و همیشه دین اشخاص را مشخص نمی کند اما به طور مطلق این گونه نیست . مثلا مسلمان اسامی عربی می گذارند و اگر یک غربی الاصل نام عربی داشت معلوم می شود مسلمان است .
    گذشته از آن مگر غیر مسلمانان که جمعیت بسیار ناچیزی در ایران هستند و اقلیت فوق العاده کوچکی اند و زیر یک درصد عددی محسوب می شدند و مگر آن قدر بودند تا اهمیتی داشته باشند که برای پنهان کردن ماهیتشان از مردم مسلمان برنامه سجل گیری و شناسنامه برای ملت بزرگی از ایران که بی سواد و عوام بودند راه بیندازند .
    بی سواد تو و امثال تویی که هنوز نمی دانی علت مخالفت با سجل و شناسنامه چه بود و از سر دشمنی ات با کفار آن را به از بین برداشتن مرزهای هویتی بین مردم مسلمان و کافر ربط می دهی .
    آخر مردک متحجر من تاریخ نمی دانم یا تو که نمی دانی علت مخالفت مردم عوام و روحانیون با سجل نوشته شدن نام دختران و همسرانشان در آن سجلشان بود که مردم بسیاری مخالف آن بودند که نام محارم مونثشان در سجل نوشته شود . به همین دلیل در بعضی شهرها حتی توسط مردم عوام به خاطر این قضیه بلوا به پاشد و ناراحتی زیادی پدید آمد .
    آن وقت توی داعشی مسلک منجر که با هرکه غیر مسلمان و کافر است پدر کشتگی داری یا به دروغ یا واقعا از سر جهل و ناآگاهی ات از تاریخ داستان سجل و مخالفت با آن را به کفار نسبت می دهی .
    ضمنا حتی سگ اسرائیل شرفش بیشتر از امثال متحجر داعشی مسلک مثل تو و امثال تو است .

  • مهمان 97/11/13 ساعت 00:37

    اگر الان تو این جمع یک انسان با غیرت پیدا میشد و بلند می شد برنامه بهم می زد و خواندنش را قطع می کرد .

  • مهمان 97/11/13 ساعت 00:35

    تا روحانی بهایی سر کار است این چیز ها هم است . صدای فاحشه چقدر کلفت است مثل صدای معتاد هاست .

  • خطاب به مهمان داعشی و متحجر پاسخ دهنده به من
    دوستان مذهبی و ضد لیبرال که در این سایت کامنت گذاشته و بازدید می کنید صرف نظر از مسئله خوانندگی زنان در بقیه مسایل مثل رای دادن زنان و مدارس جدید و شناسنامه نگاهی به افکار و دلایل این داعشی مسلک و متحجر که خود امام خمینی این قماش را یعنی متحجران را در کنار روشنفکران غرب زده و شرق زده به عنوان خطری برای انقلاب قرار داده بیاندازید و خودتان قضاوت کنید .

    می گوید شناسنامه و سجل برای این بوده که مرز بین کافر و مومن را بین همه ایرانیان بردارند . آخر مردک نفهم چرا در مورد چیزی که اطلاع نداری یاوه سرایی می کنی؟
    اسم هر کس معمولا و در بیشتر موارد دین او را نشان می دهد . بنابراین با وجود سجل و شناسنامه که نام و فامیل شخص در آن درج می شود که دیگر کسی در مورد نام خودش و والدینش نمی توانسته مخفی کاری کند و یک کافر ارمنی مثلا نام عربی بر خود نهد و خود را مسلمان معرفی کند . یا یک کسی که از سادات نبوده خود را به دروغ سید معرفی کند . بنابراین وجود سجل که مشخصات شخص و والدین اشخاص در آن درج و ثبت می شده بیشتر به ضرر کافران بوده تا به نفع آنان و دیگر کسی مثل کافر نمی توانسته همین طوری خود را مسلمان یا حتی سید قلمداد کند .
    دوستان خودتان تحجرگرایی و دلایل واهی این داعشی مسلک متحجر را که حتی با سجل و شناسنامه مخالفت می کند ببینید و با وجود این اشخاص فکر می کنید نظر غیر مسلمانان راجع به اسلام چه خواهد بود و جریانات ضد اسلامی از افکار و نظرات این متحجران داعشی چه قدر برای کوبیدن اصل اسلام به عنوان یک دین عقب مانده و ارتجاعی می توانند استفاده کنند ؟

  • مهمان 97/11/12 ساعت 18:27

    خیر جناب بی سواد. اگر دین کسی را اسمش نشان می داد الان یهودیان ایران اسامی مشابه مسلمانها مانند رحمت الله و نعمت الله نداشتند. بقیه اسامی هم که مشابه است داوود و سلیمان و موسی و... زرتشتی ها هم که اسامی ایرانی می گذارند که در بین مسلمانها هم معمول است. فقط ارامنه هستند که اسامی ارمنی و متفاوت می گذارند. بهاییان را هم اگر دین بنامیم عموما اسامی مشابه مسلمانها انتخاب می کنند.
    پس اسم مطلقا نشانگر دین کسی نیست.

    مضافا بر اینکه باید اضافه کرد یهودیان آنوسی مخصوصا آنهایی که بعد از جریان الله داد مشهد مسلمان ظاهری شدند، یکسری اسامی رمزی و سری استفاده می کردند و . یه عنوان مثال اطلاق سید به فرد کوهن، مهدی برای ماشیاخ یا حاجی برای فردی که زیارت اورشلیم انجام داده باشد. و جالب اینکه بعد از گرفتن سجل رسما فامیلها و اسامی خود را مستند کردند! و بسیاری فامیلهای مشهور مانند هارونی، لاویان، لاوی، لوایی، لیویان (به معنی تعلق به قبیله لاویان)، کهن (کوهن)، کهنپور (پسر کوهن)، کهنزاده (فرزند کوهن)، کهن نژاد (از نژاد کوهن)، کهنصدق، دیانی، دیان زاده، دیانپور، موسوی (از تبار موسی)!! ساعتچی، طلاچی، نقره چی، مس چی، قلم چی، شالچی، دستمالچی، گیوه چی، چادرچی، قالیچی، فرشچی، پوستچی، عتیقه چی، آیینه چی، جورابچی، پنبه چی، سیمچی، ترمه چی، عرقچی (فروشنده عرق)!!*

    . ایجاد سجل بهترین فرصت بود برای آنکه ماهیت واقعی این حضرات فراموش شود!

    پس حالا جدا از اینکه قبلا ثابت کردم محمد لیبرال یک جاسوس اسراییلی و کافر به تمام معنا به اسلام بیشتر نیست بلکه بی سواد هم هست و فاقد حداقل مطالعه.
    به او توصیه می کنم که به مافوقهایش بگویند کس دیگری را مامور کامنت گذاری کند! قطعا افراد مسلط تر به تاریخ ایران در موساد فراوان هستند!

    ---------------
    *مثلا فامیل عرقچی (عرقفروش) که از شغلهای قدیمی یهودیان بود را عوض کردند. چون الان این فامیل دیگر وجود ندارد! من حدس می زنم یعنی تقریبا یقین دارم که آن فامیل را تبدیل به عراقچی کردند! مثل سید عباس ( احتمالا به خاطر شباهت به احبصیون Ohebsion – ציון אוהב عاشق اورشلیم) عراقچی!
    البته این صرفا یک حدس است اما بدجور با شخصیت دورو و خائن این فرد مطابقت دارد!

  • علی ع 97/11/12 ساعت 22:03

    همین ادعای باسواد بودن نشانه بی سوادی جنابعالی را میرساندتوهین به این وآن نشانه بی خردی است.هدف من فقط تلنگر به محمدلیبرال بود.

  • علی 97/11/12 ساعت 11:33

    افتخا ر به کندبودن نوبر این زمانه است (لیبرال )کند است خودت رانجات بده اسمت را یا عوض کن یا محمد بمان ازاین حزب کند ها همان حزب شیطان است دور شو .

  • خطاب به مهمان داعشی
    اولا : بین مراجع تقلید همان طور که جنتی وزیر ارشاد سابق گفت بین مراجع تقلید در مورد آواز زنان اختلاف نظر وجود دارد و بعضی از مراجع آوای زنان را به کل حرام نمی دانند و مثل مردان می دانند که اگر طرب انگیز نباشد و مفسده ای ندارد مشکلی ندارد .

    ثانيا : در مورد مخالفت خمینی با انقلاب سفید شاه و اصولش گفتی بله من می دانم که درد و ناراحتی خمینی اصل حکومت شاه بود و خلاف اسلام بودن انقلاب سفید شاه و اصول آن برای شوراندن سایر علما و مردم متدین علیه حکومت شاه و بنابراین سیاسی بود اما مخالفت سایر علما با انقلاب سفید شاه نه سیاسی و به خاطر ضدیت با اصل حکومت طاغوتی شاه بلکه کاملا مذهبی و دینی بود .حتی تعدادی از این آقایان که الآن فیلسوف محسوب می شوند مثل مکارم شیرازی و محمد مجتهد شبستری که در کنار سروش یکی از دو چهره برجسته جریان روشنفکری دینی و تجدید نظر طلب ایرانی پس از انقلاب و پدر هرمنوتیک ایران محسوب می شود مقاله نوشتند در اثبات این که اصل رای دادن زنان خلاف شرع و اسلام محسوب می شود . پس صرف نظر از خمینی مخالفت سایر علما با حق رای زنان دینی بود چون آقایان حق رای زنان را خلاف اسلام می پنداشتند .
    البته این مخالفت ها فقط مربوط به این موارد نمی شد . چون آقایان علما بسیاری از مظاهر مدرن و جدید که در اوایل سلطنت رضاشاه کسی که ایران مدرن را شکل داد هم چون خدمت اجباری ، مدارس جدید و حتی سجل یعنی شناسنامه ! را خلاف اسلام و شرع می پنداشتند !! و مردم را علیه رضاشاه چند بار شوراندند . همه این ها مربوط به نیمه اول سلطنت رضاشاه که هنوز اقدامات ضد دینی اش هم چون کشف حجاب اجباری و ممنوعیت تعزیه خوانی و این ها اجرا نشده بود . در مورد مدارس جدید در زمان رضاشاه بین علما و عوام مردم تصور می شد که این ها مدارس توطئه بهایی ها برای نابودی اسلام است . واقعیتی که در سریال روزگار قریب نشان داده شد و یک زن به صورت دکتر قریب و دوستش که آن زمان به این مدارس می رفتند تف کرد!
    بله دوست داعشی من واقعیت این است که علمای اسلام و عوام جامعه در آن زمان نه فقط حق رای زنان که مقولاتی چون مدرسه و خدمت اجباری و حتی سجل احوال و یا شناسنامه را خلاف شرع و اسلام می پنداشتند که هم اکنون در جمهوری اسلامی و زمانه ما امری عادی محسوب می شود و اگر یک روحانی و یکی از علما پیدا شود که با این مقولات به عنوان خلاف شرع بودن مخالفت می کنید خود تو و سایر داعشی مسلکان اولین کسانی هستید که به آنها می خندید!!!
    البته چند صد سال پیشتر وضع از این هم بدتر بوده است .مثلا شهید اول و شهید ثانی در کتاب فقهشان فتوا داشتند که زنان جز به هنگام ضرورت مثل خرید اصلا نباید با مردان نامحرم حرف بزنند که کسی صدای آنان را بشنود. و بعضی از این علما ضمن پوزش از همه خواهران و زنان هم وطن ایرانی ام چه مذهبی و چه غیر مذهبی صدای زنان را عورت می دانستند!!!

    با توجه به این واقعیت است که به تو می گویم تا چند سال و یا چند دهه آینده از نظر بسیاری از این علما ی حتی مخالف تک خوانی و خوانندگی زنان حلال می شود .

  • مهمان 97/11/11 ساعت 22:54

    خطاب به جاسوس کامنت گذار موساد با اسم محمد لیبرال


    اولا وزیر ارشاد به گور پدرش خندید. او بهتر است همان ریش و پشم را با تیغ بزند اما دیگر این یاوه ها را نبافد. این مساله اتفاقا یکی از مواردی است که کمترین اختلاف نظر در آن وجود دارد و آن اینکه حتی اگر نماز و قرآن بخواند ولی صدایش را مرد نامحرم بشوند باید آهسته بخواند طبق فتوای همه مراجع. حالا کدام مرجع ممکن است بگوید زن بیاید جلوی مردان نامحرم آواز و ترانه بخواند؟
    آری. اشکال در کلمه فارسی آواز است که یک معنای آن مطلق صدا است. به هر حال زنان در جامعه هستند و با مردان حرف می زنند. اگر صدایشان فاقد عشوه و ناز و کرشمه باشد ایرادی ندارد. اما بدیهی است آواز به معنای خوانندگی نیازمند ناز و کرشمه است و برای همین مطلقا حرام است.*




    ثانیا: تو حرف از مخالفت امام خمینی زدی و من هم جوابت را دادم. آری. عده ای از نظر شرع معتقد هستد که از اساس چون زن خودش تحت ولایت پدر و یا شوهر می ماند صاحب رایی که جنبه ولایی برای زن ایجاد کند نیست. اما این مساله را اما خمینی در جمهوری اسلامی رد می کند چون رای مردم در انتخابات و مجلس بدون تایید ولایی شورای نگهبان و یا تنفیذ رهبری فاقد اعتبار است لهذا رای دادن زنان آنها را صاحب ولایت بر مردان نمی کند و در نتیجه ایراد آن دسته از مراجع وارد نیست. هر چند الان همه این مساله را قبول دارند.
    پس می بینی که این ربطی به اراجیف افرادی که اسم بردی ندارد. و بقیه حرفهایی هم که نوشتی از اساس بی ربط است.
    در حکومتی که نظر مردم جنبه ولایی داشته باشد نه تنها زن برایشان رای دادن حرام است ( چون بر مردان ولایت پیدا می کنند) که رای دادن مردان هم حرام است ( چون انسان اساسا ولایتی بر خودش ندارد ولایت مخصوص خدا است و در نتیجه همه این حکومتها طاغوت هستند و رای دادن آنها حرام.) خواه حکومت پهلوی و رای گیری نمایشی آن باشد و خواه رای گیری دموکراتیک واقعی. البته این مساله یک تبصره هم دارد و آن اینکه رای مردم به یک فرد سبب شود که افسدی دفع شود ( مثلا شرایط بدتر نشود) و اگر او رای نیاورد همان بدتر اتفاق خواهد افتاد در اینجا است که مجددا زن و مرد با هم باید نه به عنوان شرکت در انتخابات بلکه برای دفع افسد به فاسد رای بدهند.
    و این دقیقا کاری است که با همین منطق الان اصلاح طلبان و بی بی سی انجام می دهد. یعنی با آنکه از اساس با جمهوری اسلامی دشمنی دارند اما باز هم در انتخابات شرکت می کنند تا مهره های خود را در نظام نفوذ دهند.


    ثالثا اما اینکه مدارس جدید توطئه بهاییان بود و شناسنامه و سجل و.. همه با هدف حذف معنای امت و تبدیل آن به ملت بود کاملا صحیح است. حتی خود رضاخان وقتی دانشگاه تهران را افتتاح کرد در سخنان کوتاه افتتاحیه اش گفت برای آن این دانشگاه تا ابد شاهدوست بپرود! سجل فقط برای این آمد که به افرادی که ایرانی نامیده شدند با هر دین و تفکری یک هویت برابر بدهد. چیزی که از اساس مخالف تعالیم اسلام بود که بر اساس آن باید مرز دقیقی بین مسلمان و کافر وجود داشت و حتی قوانین مدنی برای مسلمان و کافر متفاوت و بر اساس دین خودشان بود.
    مدارس جدید ایجاد شد برای تزریق تفکر واحد در ذهن کودکان و تبلیغ تفکرات و ارزشهای مادی. مردم می دیدند که چرا معمولا هر کس از این مدارس بیرون می آید دیگر خدا را بنده نیست. چرا بهاییان همه جا دارند مدرسه ایجاد می کنند! و چرا همه فرنگی مآب و ده تیغه و مشروب خور می شوند.

    آری. همه این ها ابزار است. وقتی ابزار در دست طاغوت باشد البته می شود ابزار طاغوتی و استفاده از آن هم می شود حرام.

    خیال کرده ای چرا امثال روزبه مدارس علوی و رفاه و نیکان را درست کردند و مراجع هم تایید کردند؟ چون می دانستند مدارس معمولی ابزار ترویج عقاید منحرف و مسیر فاسد کردن جوانان است. لهذا تلاش کردند مدارس سالم و مذهبی را با همه سختی هایش ایجاد کنند. البته از نظر علمی و کیفی هرگز این مدارس به پای مدرسه البرز نرسیدند اما جای امنی بود برای خانواده هایی که حق داشتند به نظام آموزش و پرورش طاغوتی بی اعتماد باشند.



    رابعا و در نهایت اینکه صدای زن همچنان عورت است و تا قیامت هم عورت است و بر خلاف تفکرات باطل فرد نادان و بی سوادی مانند تو این نهایت احترام به زن است که صدایش هم عورت باشد.
    چون عورت بر خلاف تصور تو به معنای آلت تناسلی نیست.
    به معنای چیزی بسیار بارزش است که خودش بی دفاع است و باید آن را بشدت محافظت کرد. لهذا منافقانی که می خواستند از جهاد فرار کنند می گفتند خانه های ما عورت است و دفاع ندارد و لهذا نمی توانیم همراه شما به جهاد بیاییم!

    يستأذن فريق منهم التي يقولون إن بيوتنا عورة وما هي بعورة إن يريدون إلا قراراً سوره شعرا آیه 4
    و آن گاه که گروهی از آنان گفتند: ای مردم مدینه! (در صحنه جنگ) برای شما جای ماندن نیست، پس برگردید. و گروهی از آنان از پیامبر اجازه (بازگشت) می خواستند (و) می گفتند: همانا خانه های ما عورت= بی حفاظ است. در حالی که عورت نبود و آنان جز فرار (از جنگ) قصد دیگری نداشتند.

    پس می بینی که بر خلاف نظر توی بی سواد عورت اتفاقا معنای بد و اهانت آمیزی ندارد. اگر بعدا آلت تناسلی هم عورت نامیده شد به دلیل ارزش و اهمیت آن است وقتی فوتبالیست ها در خط دفاع می ایستند دستشان را حائل آنجایشان می کنند! تا ضربه نخورد.

    زن در اسلام آنقدر ارزشمند است که مطلقا نباید به رایگان حتی صدای خود را در اختیار مرد نامحرمی بگذارد.

    و اینکه گفتی در آینده حلال می کنند! شابد هم مشتی آخوند نمای نفوذی چنین کاری بکنند. برای دو تا مرید و فالوور بیشتر خود خدا را هم انکار می کنند چه رسد به یک حکم مسلم فقهی.

    اما اسم آن دیگر اسلام نیست. حلال محمد حلال الی یوم القیامه و حرامه حرام الی یوم القیامه


    ---------------------
    *خوانندگی زن تا بدانجا حرام است که وقتی یکی از اصحاب امام صادق علیه السلام از ایشان پرسید همسایه من کنیزان آوازه خوان دارد و مستراح خانه من چسبیده به دیوار خانه او است و من هر بار برای قضای حاجت می روم بیشتر می نشینم تا کمی گوش کنم آیا اینکار اشکالی دارد؟ امام گفت مگر قرآن نخوانده ای که ان السمع و ابصر و الفئواد کل اولئک کان عنه مسوولا؟
    آری. تا این حد گوش مسوول است که مرد حق ندارد خوانندگی زن نامحرم را بشود حتی در توالت!

  • چرا جناح لیبرال با امام دوازدهم (عج) مشکل دارند؟
    چرا جناح لیبرال با امام حسین (ع) مشکل دارند؟
    چرا جناح لیبرال با اربعین حسینی مشکل دارند؟
    چرا در سبک زندگی کاپیتالیستی یا لیبرالیستی، شریعت و حرام وحلال جائی ندارد؟
    چرا جناح لیبرال، دلیل عدم پذیرش برخی مسائل را، پذیرش مسائل دیگر می‌دانند؟
    چرا جناح لیبرال از مفسدین اقتصادی دفاع می‌کند؟

  • دفاع این بعضی نظام رسانه‌ای از مفسدین اقتصادی، بر اساس منافع اقتصادی است یا مبانی ایدئولوژیک؟
    چرا جناح لیبرال می خواهند، برخورد قضایی در مسائل اقتصادی را خنثی و بی‌اثر کنند؟
    چرا جناح لیبرال بخش اعظم فشارها رابه دستگاه قضا،می آورند؟
    چرا جناح لیبرال سلبریتی ها را به‌عنوان الگو معرفی می‌کنند؟
    چرا در سبک زندگی کاپیتالیستی یا لیبرالیستی، محکومیت قضایی چیز بدی نیست ،بلکه فرد قهرمان است؟

  • مهمان 97/11/11 ساعت 17:16

    من سالها خطبه های نماز جمعه هاشمی را شنیدم اصلا یادم نمی آید که جایی هاشمی برای تعجیل در فرج امام عصر علیه السلام دعا کرده باشد.
    اگر کسی یادش هست بگوید تا من از اشتباه درآیم.

  • خطاب به همه مخالفان مرتجع و تحجر گرا

    به کوری چشمتان این برنامه ها تکرار خواهد شد تا چشم تنگ شما متحجران و داعشی مسلکان از کاسه در آید .
    به قول احمدی نژاد آب را بریزید همان جایتان که می سوزد .

    همین شما متحجران همراه با خمینی چه قدر سر و صدا در مورد حق رای زنان در جریان انقلاب سفید شاه کردید . بعضی از بزرگان روحانی مثل مکارم شیرازی مگر مقاله ننوشتند که دادن حق رای به زنان خلاف اسلام است .پس چه شد پس از انقلاب به یک باره حق رای زنان حلال شد ؟ تک خوانی زنان هم همین گونه است و تا مدتی دیگر از نظر اکثریت همین روحانیون حتی مخالف حلال خواهد شد .

  • مهمان 97/11/11 ساعت 17:14

    البته که تکرار خواهید کرد. مگر قرار است تا روز قیامت شیطان پرستان دست از تلاش و کوشش بردارند؟
    اربابتان ابلیس وعده داده است که شما را دسته دسته به پرستش خودش می کشاند.
    اما شما هم منتظر باشید که متحجر ها و مرتجع ها - همان پیروان دین خدا- که همیشه در طول تاریخ عیش شما را به هم زده ایم باز هم به هم به زنیم!


    اما یهودی ما یادش رفته که رای زنان هم حرام بود چون نظام طاغوت بود بلکه رای دادن مردهایش هم حرام و مصداق کمک به طاغوت بود - نه اینکه اصل رای دادن زن حرام باشد- و هیچ گاه متدینان در انتخاباتهای نمایشی پهلوی شرکت نکردند. و لهذا رای دادن زنان چیزی برای نمایش جهانی و کسب وجهه برای شاه در دنیا نبود.
    و این بود که امام خمینی گفت ما با ترقي زنان مخالف نيستيم ما با اين فحشا مخالفيم. با اين كارهاي غلط مخالفيم، مگر مردها در اين مملكت آزادي دارند كه زنها داشته باشند؟ والا شخص امام خمینی که از اساس با حکومت مخالف بود هرگز با اصل رای دادن زنان مخالفت نکرد و هیچ جمله ای از شخص او در مورد حرام بودن اصل رای دادن زن نخواهید یافت.
    و جالبتر اینکه تا سالها همان آمریکا و انگلیس عزیز شما مردم ایران را بعد از انقلاب اعم از زن و مرد از شرکت در انتخابات نهی می کردند!

    اما اصل آواز خوانی زن حرام قطعی است و کسی هم تردیدی در آن ندارد جز یهودیان آنوسی مسلمان نما که خود را اصلاح طلب می نامند.

  • مهمان 97/11/11 ساعت 07:18

    جشن هنر شیراز زشت بود
    فکر نکنم
    دو سال دیگه عین جشن شیراز در صحنه برپا میشه
    میگی نه نگاه کن
    همه کلا بی غیرت شدند از کسی بوقی در نمی آید

  • مهمان 97/11/11 ساعت 07:17

    سلام زهر مار
    برو گمشو تو میدونی اتقلاب اسلامی چیه سلام میکنی
    خاک تو سر اونهای کع دست میزنن
    خاک تو وزیر فرهنگ
    خاک تو سر روحانی
    این حزب الهی ؛ اخوندهای ک دم از انقلاب میزنن کجان کو کجو رفتید ترسیدید
    مرگ بر روحانی

  • مریم30 97/11/11 ساعت 01:34

    سلام
    ای کاش می مردم و این روزها را نمی دیدم

  • مهمان 97/11/11 ساعت 02:57

    اي كاش زنده باشيد و جلوي اين اتفاقات را بگيريد

    چرا تا يه اتفاقي ميفته همه ميفتيد به وا حسرتا وا مصيبتا و اي واي چه شد و چه نشد و بد بخت شديم رفت!!!!!!؟؟؟؟؟

    بشينيم ببينيم ما چه بايد بكنيم
    چه بايد ميكرده ايم كه نكرده ايم
    چه بايد بكنيم و كلي چه ي ديگه

    تلاشمون را بيشتر كنيم، كار فرهنگي اصولي و درست حسابي كنيم
    كار اقتصادي درست حسابي كنيم
    كار سياسي درست حسابي كنيم
    كار درست حسابي كنيم

    وقت بزاريم وسط پول بزاريم آبرو بزاريم

    جهادي جهاد كنيم

    يكم به دور و برمون نگاه كنيم خيلي كار هست كه ميشه براي رضاي خدا براي خلق خدا انجام داد

    وقتي بشينيم و كاري نكنيم و فقط دم انتخابات كه ميشه يادمون به فراموش شده هامون بيفته خوب همينه

    وقتي اون كارايي كه ميدونيم و ميتونيم را انجام نديم همينه

    مجبوريم با چنين اتفاقاتي كاسه چه كنم چه كنم دست بگيريم و وامصيبتا سر بديم

    مايي كه حاضريم به خاطر چنين اتفاقي جونمون را از دست بديم، نبايد از جون مايه بزاريم و زنده بمونيم و جهاد كنيم تا مبارزه كنيم با اين اتفاقات؟!!!

    ديگران برامون كشتند و ما خورديم
    مگه كشت اون ها آسون بود، كم خون دادند، كم شكنجه شدند، كم عزيزي عزيزشا از دست داد،

    نه

    يه عده با سختي انقلاب كردن، جنگيدن و هزار مورد ديگه ، نه براي اينكه يه لقمه آماده به ما برسه و فقط بشينيم و ازش استفاده كنيم

    اين راه حالا حالاها و خيلي بيشتر از اينها كار انجام نشده داره، اونا وظيفشونا انجام دادند و خط را تحويل دادند و رفتند حالا نوبت ماهاست

    پس به جاي نااميدي بشينيم و فكر كنيم و مشورت كنيم و شور كنيم و تصميم بگيريم و عمل كنيم و جهد كنيم كه اصلاح كنيم كه درست كنيم

    اميدمون به خدا باشه :-)

  • مهمان 97/11/11 ساعت 00:41

    همین وزیر فرهنگ چرا در جشنواره فیلم عمار شرکت نکرد؟

  • مهمان 97/11/10 ساعت 22:09

    به به!!!@

  • مهمان 97/11/10 ساعت 21:57

    خطر بزرگی که ما را تهدید می کند این است که عده ای می گویند این کارهای دولت برای فرار از ناتوانی های اقتصادی است در حالی که داستان کاملا بر عکس واصلا فشار اقتصادی به مردم برای بی تفاوت کردن آنها به استحاله فرهنگی است. ضرر مالی و اقتصادی جبران پذیر است اما خسران فرهنگی جبران ندارد.

  • هموطن 97/11/10 ساعت 17:39

    جرقه انقلاب اسلامی فقط برای امربه معروف ونهی ازمنکرزده شده .چهل سال برای این ارزشها جوانانی تقدیم کردیم هریک به کل جمعیت فعلی جهان ارزش دارند درنزد خداوند.همه وظیفه داریم امربه معروف ونهی ازمنکرکنیم تا پیش خداارزش پیدا کنیم به برکت خون شهیدان یکه وتنهادرمقابل کفارجهانی ایستاده ایم .فقط بعضی از مسئولین دنیا زده شدند.اینها دست اندازهای انقلاب هستند .ازاین مسئولین بی بصیرت عبور خواهیم کرد.دراه این انقلاب هزاران مثل شهید حججی داریم آماده سردادن برای این نظام است. این مسئولین وهمه مردم ایران درامتحان آخرالزمان هستند الحمدالله رهبری داریم که پرچم اسلام رانه تنها درایران بلکه درکل جهان به دوش دارد هرکس بارهبراست البته باعمل به مقصدعالی خواهد رسید.مردم ایران درطول این چهل سال ثابت کردن باولایت هستند.چون آگاه شدند باولایت بودن یعنی به خدا رسیدن ,بی ولایت بودن یعنی به شیطان رسیدن .پیامبر اکرم (ص) فرمود:این دنیا قطره است درمقابل دریا (قیامت)انسان آگاه هرسختی دراین قطره (دنیا)دارد مقاومت می کند تا باسربلندی به دریا برسد.بارهبرمان باشیم وعمل به فرامین او همه مارا ازاین کردنه امتحانات سربلندخواهد کرد.

  • در شریعت حقیقی حضرت موسی(ع) وحضرت عیسی بن مریم(ع) و اسلام ،
    چهارمفهوم داریم؛
    حرام و مکروه
    حلال و مستحب
    حد وسط این دو مباح است،که انجام آن ثوابی ندارد و ترک آن نیز عقابی ندارد.
    از حرام و مکروه نهی شده ایم.(نهی ازمنکر)
    به حلال و مستحب امر شده ایم .(امر به معروف)
    حال اگرکسی بگوید،حرام وحلال ومستحب ومکروه وجود ندارد؛
    همه اعمال مباح هستند؛
    چنین فردی اباحه گرنامیده می شود؛
    اباحه گر، معنای لیبرال است؛
    زیرا لیبرالیسم دربطن خودمفهومی بنام لِسِه فِر،دارد؛
    به معنی ،<<بگذار هرچه می خواهدانجام دهد>>؛
    لیبرالیسم که باشد ،شریعت و حرام وحلال جائی نخواهد داشت.

  • متاسفانه آن قدر حرام خورده اند که غیرتی برایشان نمانده است. همه نشسته اند و نگاه می کنند که افرادی فاسق به ارزش هایی که شهدا برایشان خون پاکشان را دادند دهن کجی کنند. از وزیر سکولار و وزارتخانه سکولار ورییس جمهور سکولار غیر از این انتظاری نیست. برای آن که بی کفایتی خودشان را در اداره کشور و خدمت به مردم به خصوص محرومین بپوشانند به دنبال منحرف کردن افکار مردم و قبح شکنی و تحریک نیروها و مردم متدین هستند و با این فسق و فجورها برای خودشان وقت می خرند تا به شیوه طاغوتی و غیر شرعی خود مدتی دیگر ادامه دهند و مقدمات برگشت امریکا و کدخدا را به کشور و فروش استقلال و عزت و شرافت کشور را فراهم سازند. اما خداوند تبارک و تعالی لبالمرصاد و در کمینشان است و ناگهان نفسشان را خواهد گرفت چنان که مرشدشان را گرفت.

  • مهمان 97/11/10 ساعت 13:35

    ساده بگم.امریکا رو ول کنید.خائنای وطنی رو بچسبید

  • یعنی آنهائیکه نماد رنگ آبی را انتخاب کرده اند؛
    اصلاح طلبان=لیبرال ها
    رنگ سبز سال 88 ،که چهارسال قبل از وقایع آن سال توسط پشتیبانی کنندگان تعیین و تعریف شده بود یادتان هست؟
    رنگ سبز ازمخلوط کردن آبی و زرد بدست می آید؛
    زرد ها را نماد ضد انقلاب ها و مخالف انقلاب ایران تعریف کرده اند،که نه اصول گرا ست و نه اصلاح طلب مثلا انقلابی(منافق)،نان به نرخ روز خور؛
    یعنی آبی ها با زردها پشت پرده ائتلاف کرده بودند.
    امان از ویروس لیبرالیسم که حتی بعضی مومنین را آلوده کرده است.

  • مهمان 97/11/10 ساعت 13:35

    مهم نیست که عده ای دوباره یادشان می افتد که اصل حرمت شرعی خوانندگی زنان را زیر سوال ببرند و بگویند مفسده ندارد!
    این هم مهم نیست که عده ای اساسا کارشان دگردیسی کردن دین به گونه ای که با ارزشهای اروپایی مطابقت کند!
    و این هم مهم نیست که وزیر ارشاد جمهوری اسلامی با یک من ریش و پشم بنشیند و نگاه کند کف بزند!

    ..
    مهم این است که حزب اللهی ها کدام گوری هستند؟
    چرا دیگر بین آنها یک نواب صفوی پیدا نمی شود؟
    تا کی خود را به اسم منتظر دستور رهبری ماندن گول می زنند وقتی می دانند که رهبری عملا دیر حذف شده است؟

  • مهمان 97/11/10 ساعت 13:33

    هر دم از این باغ بری میرسد

  • مهمان 97/11/10 ساعت 19:07

    واقعا کجا داریم میریم اون موقع خواننده ها با صداهای قشنگ میومدن میخوندن تازه این مراسمات بهتر بگذار میکنن یه نفر با صدای نخراشیده نعره میزنه
    کلا سر کاریم

  • ناظر 97/11/10 ساعت 13:03

    سلام به چهل سالگی ! بعد از چهل سال به چه مقاماتی که نرسیدیم . مدیران و مسئولینمان اکثرا دزد و رانت خوار و حرامخوارند و خیلی از زنان بی حیا با فکری فاسد و عقده ای . این جشن گرفتن دارد یا عزای عمومی برای اینهمه جهنمی که ره اورد دولت روحانی است . باید تاسف خورد و خون گریه کرد بر ملتی که دینش بهترین است و سر به اسمان میساید اما مسئولینش در اسفل السافلین اند . بیائیم و صادق باشیم و نگوئیم دهه فجر بلکه دهه عزای عمومی برای همه ان چیزهایی که امام خمینی برایمان اورد و ما از دست دادیم .