استاد خاتمی نژاد - خائنین به امانتِ حکومت اسلامی


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://asre-zohur.ir/archieveclip.php



+ 
14

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/11/20 ساعت 13:11

    به پایگاه خبر فوری در باره ی موضوع:/ مجمع تشخیص بر سر دوراهی؛ «مصلحت نظام و ملت» یا «دام سیاست»/ شنبه 20/11/1397
    ---
    فلسفه بافیهای منطق گریز ، کشور را به کجا می برند؟؟؟!!!
    ----
    آقا!!! واقعیت در زمینه ی پذیرش FATF با منش استعمار گرایانه ای که دولتهای اروپایی در تعامل با کشورهای دیگر بر آن اصرار می ورزند ؛ این پذیرش را برای یک کشور قدرتمند مستقل انقلابی که نظام آن منطقی گویا و متکی بر واقعیتهای انکار نا پذیر دارد هرگز مناسب و منطقی نشان نمی دهد و بمنزلت تحویل کلیدهای کشور و سرنوشت مردم آن به دست بیگانگان زور گوی آزمند بی منطق می داند.
    کدام عقل و منطق سلیم گرو گذاشتن استقلال و حاکمیت و قدرت و اصول انسانی مشروع نظام اسلامی را که از امکانات فراوان خدا داده ی خود کفایی برخوردار است ، برای تامین چند منفعت اسارت بار زود گذر در دست خیانت کار بیگانگان معروف به ددمنشی ضد بشری روا می داند؟؟؟!!!
    با قاطعیت داهیانه ی منطقی رهبری نظام که از تجربیات و أدله ی عینی انکار ناپذیر چهل سال زندگی و مدیریت انقلابی با اصول انسانی - اسلامی انقلاب و شناخت موضعگیریهای ضد بشری استعمار گران زور گوی جهان در طول این مدت برخوردار است و با اختیارات قانونی این رهبریت بی درنگ می توان با توکل به خداوند توانا و استمداد یاری از او و با همت ده ها میلیون مردم خداپرست انقلابی با کوتاه کردن دستان آمانت نشناسان از داراییهای کشور از پذیرفتن یک ریسک فاجعه بار جلوگیری نمود.
    باید فلسفه بافان نا آگاه و نا راضی کوته بین را که از الطاف و کمکهای الهی به مجاهدان صبور غافل و بی خبر اند و نشان می دهند ارزشی برای اصول نظام اسلامی نمی شناسند و می خواهند حاکمیت این اصول و حاکمیت و استقلال کشور و آزادگی مردم کشور را در مسلخ منافع زود گذر جبران پذیر قربانی کنند ، برای همیشه با ایمان به نصرت و مدد الهی سر جای خود نشاند.
    باید با پیش بینی و اجرای قاطع ضابطه مند برنامه های علمی - راهبردی اقتصاد مقاومتی و با هدایت کشور و مردم به خود اتکایی و به رفتن نظام مند ضابطه مند به سوی خود کفایی با امکانات فراوان خدا داده ی موجود ، غائله ی تسلیم طلبان از خدا بی خبر فریفته ی زرق و برق فانی دنیا را با قدرت یک رویکرد انقلابی مردمی خاتمه داد.
    ده ها میلیون ایرانی شریف انقلابی خدا پرست با توکل به خداوند دانا و توانای مطلق و با همت و عزم راسخ خود می توانند ثابت کنند در مقابل یاوه گوییهای قلدران جهانی تا پیروزی بر شیطانهای پلید زمان هرگز سر تسلیم فرود نخواهند آورد و می توانند با این توکل وهمت دلبستگان به حمایت این قلدران را مانند لجن به گودال زباله دان تاریخ بریزند.
    باید به کور دلان دلبسته به پس مانده های دشمنان بیگانه ی ضد بشر ، با ایمان و همت و عزم راسخ انقلابی فهماند که مصلحت نظام و مصلحت ده ها میلیون مردم خدا پرست انقلابی یکی است و با جدایی ناپذیری هرگز سر دو راهی قرار نمی گیرد.
    دام سیاست برای سیاست بازانی چیده شده که بباطل می پندارند نابغه ی جهان و زمان اند و این دام آنان را در خود با خفت و خواری بگونه ای رهایی ناپذیر گرفتار خواهد کرد و بلعید و آنان و آرزوهای تسلیم طلبانه ی آنان را به گور ابدی خواهد سپرد.

  • م.س 97/11/8 ساعت 08:48

    با سلام و سپاس

    خدا ریشه همه خائنین به اسلام و ایران را بخشکاند!

  • سلام
    خداقوت
    باتشکر و سپاس از همه سروران بزرگوار

  • ه.ع 97/11/7 ساعت 20:14

    باسلام
    ممنون از زحمات کلیه دست اندرکاران،خیانت در امانت آن هم امانت به این بزرگی...
    به راستی چطور پاسخگو خواهندبود.

  • م.ج 97/11/7 ساعت 19:52

    با سلام و خسته نباشید
    خیلی واضح و شفاف صحبت کردید ،ممنون،کاش روزی اینقدر این صداها زیاد شود که صدای خیانتها را در نطفه خفه کند وکاش این خیانتها روزی تمام شود ان شاءالله

  • سلام
    از خدا میخواهیم که ما رو جزء سیاه لشکر خائنین به نظام اسلامی قرار ندهد .ان شاء الله

  • سلام و خدا قوت. عالی بود.