کلیپ فوق العاده مهم و جنجالی از آثار وحشتناک سند FATF


ورودی داعش _خروجی FATF

کلیپ فوق العاده مهم و جنجالی از آثار وحشتناک سند FATF که ورود #داعش و #حمله_ناتو را کلید زده است.

#خود_تحریمی_ممنوع
#خیانت_خواص
#نه_به_FATF


+ 
31

- 
3
ارسال در 1397/10/29 ساعت 12:09 2019-1-19 12:09:40
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:05

    850 امام جمعه و مراجع تقلید و علما نباید اجازه دهند . باید برای مردم روشنگری کنند و روحانی و ظریف به خاکستر تبدیل کنند .روحانی و ظریف گوه خوردند میدان را خالی دیدند دیگه مگه امنیت ملی ارث پدری آنهاست . مجتهدین اگر سکوت کنند به اسلام و قرآن و پیامبر خیانت کردند و باید جواب این سکوتشان را بدهند. و اگر مردم باز گول حرف های این بهایی ها رابخورند پس هر بلایی سرشان بیاید حقشان است .

  • مهمان 97/10/30 ساعت 00:57

    در خبر 20:30 مستند طراحی سوخته را نشان داد و در مورد کارگران هفت تپه بود . به خدا باید روحانی و جهانگیری به خاطر هفت تپه تحویل دادگاه انقلاب دهند اولا چرا کارخانه خصوصی سازی کردند به افراد مجرم و بعد انها عمدا گذاشتند وضع کارگرها به اینجا بکشد و نفوذی ها شورش راه بیندازند . به خدا روحانی هم از بیخ و بنه کار در جریان بوده است اگر او کارخانه واگذار نمی کرد که اینطور نمی شد. آخ خلخالی کجایی ؟ 6 تا گلوله بزنی به روحانی .به خاطر 6 سال خیانت و ایران فروشی اش

  • ناظر 97/10/29 ساعت 16:23

    امثال روحانی و دولتش و لاریجانی و بسیاری از نمایندگان چون معنای دین و مملکت را نمیفهمند و از خدا هم ترسی ندارند و بواسطه حرامخواری . شیطان در وجودشان خانه کرده .باید برکنار و محاکمه شوند در غیر اینصورت مملکت و دین مردم را به باد خواهند داد و نگذاریم روزی برسد که مردم اینها را از اریکه قدرت به زیر اورده و مجازات کنند مانند هویدا . هویدا بهایی بود و اینها مسلمانی با فکر و عمل بهایی .