سعید قاسمی: ابر پایینو نگاه میکنه؟؟؟ نوه من فیلمتو دید گفت چقدر این احمقه...


6 سال از ریاست جمهوری ایشون گذاشت شما یه کلام از ایشون در مورد مدافعان حرم بیارید....


+ 
105

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر حاج سعید عزیز و دلیر و کاردان ولایق و بصیر و میهن دوست و شجاع و دانشمند

  • درود وسلام بر متفکر انقلابی و مکتبی ومردمی وساده زیست و طرفدار ملت و دشمن ظالمان ومستکبران ، سردار رشید اسلام دانشمند عزیز سردار حاج سعید قاسمی حفظه الله تعالی
    خداوند این زبان گویا و مطهر را محفوظ ومنصور وسرافراز و پیروزش گرداند.

  • خطاب به مهمان داعشی
    تو و امثال تو فکر می کنید با چماق و داغ و درفش و شلاق می توانید جامعه اسلامی بسازید و مردم را اجبار به رعایت احکام دینی کنید اما سخت در اشتباهند و آن قدر احمق و جاهل که گویا تاریخ را نخوانده اید . مگر در زمان رضاشاه با زور چماق و کشیدن چادر از سر زنان توانستند بی حجابی را رواج دهند ؟ به جز در تهران و چند شهر که معدودی از زنان بی حجاب شدند اکثر زنان ایران حاضر شدند از خانه بیرون نیایند اما بی حجاب نباشند . رضا شاه به خیال خودش با این کشف حجاب اجباری می خواست زنان ایران را از خانه نشینی نجات داده و به عرصه فعال اجتماع بکشاند . اما بر عکس با این سیاستش زنان را به کل خانه نشین کرد و تقریبا هیچ موفقیتی به دست نیاورد . آن زنان بی حجاب هم اکثریتشان اگر کشف حجاب اجباری رضا شاه نبود بی حجاب می شدند . همین سیاست را جمهوری اسلامی در جهت عکسش با حجاب اجباری در پیش گرفت اما روز به روز بیشتر دارد شکست می خورد .
    برای گسترش بی حجابی و یا حجاب در یک جامعه و به طور کلی دین و سایر مسائل فرهنگی باید کار و برنامه ریزی فرهنگی کرد .

    فرهنگ از جنسی نیست که با زور شلاق و چماق بتوان بر جامعه تحمیل کرد . در مورد حجاب و سایر مقولات فرهنگی برنامه ریزان و مسئولان فرهنگی باید سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی برای گسترش این مقوله و سایر مقولات فرهنگی در پیش گیرند . حال یا در این عرصه مقولات فرهنگی و جنگ نرم پیروز شده و یا شکست می خورند . این دیگر به جامعه و تاریخ بر می گردد . اما یک چیز واضح است که در این مقولات فرهنگی و جنگ نرم اگر با فرهنگ سازی و برنامه ریزی فرهنگی موفقیتی به دست نیامد و شکست نصیب شود با زور و چماق و داغ و درفش هم نمی توان موفقیتی کسب کرد . ایمان و دین و به طور کلی فرهنگ از جنس اجبار نیستند و با زور و شمشیر و تفنگ به هیچ وجه در جامعه نمی توانند پیاده شوند .
    این همه گشت ارشاد و دستگیر و ببر و ببند زنان و دختران بی حجاب کجا به نتیجه رسیده است که از این به بعد هم به نتیجه برسد ؟
    پس همان طور که گفتم برای مقولات فرهنگی باید کار فرهنگی کرد . در جنگ نرم با زور تانک و تفنگ و توپ نمی توان کاری پیش برد . باید در کار و جهاد فرهنگی وارد میدان این جنگ شد یا پیروز خواهی شد یا شکست می خوری و می بازی . اما اگر کسی فکر کند با توپ و تانک و داغ و درفش و سایر اقدامات داعشی می توان در عرصه فرهنگ و دیداری پیروز شد خیلی احمق است و انگار تاریخ را هم نخوانده است . همان قدر که رضاشاه در نابودی حجاب و گسترش بی حجابی در جامعه موفق بود شما داعشی مسلکان با زور و اجبار در نابودی بی حجابی و گسترش حجاب موفق خواهید شد

  • اولا بله. رضا شاه تا حد زیادی موفق نشد. حرمت را شکست و بی حجابی را عادی کرد. هنوز هم آثارش باقیست. در ابتدا مقاومتهایی صورت گرفت اما با استفاده از زور آنچه او می خواست علنی شد. زنان مذهبی حذف شدند و چهره زنان جامعه همه بی حجاب شد. ما همینکار را بر عس باید انجام دهیم. زن بی دین و متبرج در جامعه نیاید و آنکه بیاید با حجاب باشد.
    خاصیت انسان ها این است که با زور شکل می گیرند. اگر رضا خان مانند انورخوجه تا چهل سال و بیشتر حکومت کرده بود این موفقیت او صد درصد می شد و خود به خود دیگر هیچ زنی نمی ماند که با حجاب بماند. الان حجاب در آلبانی آزاد است اما انورخوجه حجاب و اصلا کل دین را در آلبانی ریشه کن کرد چون چند نسل را به زور با بی دینی بار آورد.
    اگر ما هم تا چند نسل همان برخوردهای دهه شصت را ادامه می دادیم زنی بی حجاب باقی نمی ماند. ولو حتی مثلا بعدا حجاب را آزاد می کردیم.

    اگر گشت ارشاد نتیجه نداد به خاطر برخوردهای ضعیف صوری و شل کن و سفت کن است. دستگیری برای جند دقیقه و رها کردن فایده ای ندارد. برخوردهایی قاطع مثل دهه شصت و البته برای مدت طولانی و البته برخورد بی رحمانه با حامیان قانون شکنی لازم است. اگر دختر بی حجاب حس کند که در حاکمیت حامی دارد و گشت ارشاد ببر کاغذی است البته ترسش می ریزد.

    شما کلا عادت دارید به دروغ گویی و فرار از حقیقت و گفتن حرفهای توخالی و شیک. فرهنگ دقیقا از جنس اجرای قانون است. وقتی یک حکومت برای اجرای قانون جدی و بی رحم بود خود به خود آن را جا می اندازد. بارها مثال زدم که اروپاییان با همین جریمه های نجومی و برخوردهای بسیار سخت رانندگی صحیح را به صورت فرهنگ درآورند. یا فرهنگ مالیات دادن و نظایر آن را.
    فکر کردی برای این چیزها کلاس اخلاق گذاشتند؟ ابدا. با مشت آهنین برخورد کردند.

    کسانی که به دروغ مدعی هستند فرهنگسازی با زور ممکن نیست خودشان شدیدترین و تحمیلی ترین برخوردها برای فرهنگ کردن قوانیتن بشری دارند. کار فرهنگی یعنی همین. زور.
    فقط هر جا اسم دین خدا می آید یاد آزادی می افتند!

  • نگرانی امام ره و حضرت آقا و شهید مطهری و بهشتی از قشرییون بی سواد متعصب کم نبود.همین موجودات لج باز منطق چماق.همون هایی که دایم دارن تو مملکت منزوی تر میشن اونوقت فکر میکنن اسلام و انقلاب منزوی شده.نخیر از صدقه سری تفکرات داعشی و منورالفکرهای وطنی کلی جوون تحصیلکرده ولی دور از فرهنگ اسلام دارن از دین و مذهب فاصله میگیرن.امسال اونقدر درخت تو شب عید میلادی فروش رفت میدونی یعنی چی؟یعنی نسل های جدید که انقلاب و دفاع مقدس ندیدن دنبال دینی میگردن که توش شراب و سکس باشه کلیساهم یکشنبه ها برن.در کنار تبلیغات شیطانی صهیونیسم مسیحی غرب تمدنی یمشت افراد خودسر چماق بدستم با منطق خشن و بدور از درک انسانی با دفاع های زنندشون از اسلام و دین و انقلاب آتیش بیار معرکه شدن.وقتی امثال پناهیان و رحیم پور و عباسی حرفشون زمین میمونه امثال آقامیری و نقویان و ...جولون میدن.کیا باعث شدن این موجودات استهاله فکری شده طرفدار اسلام رحمانی دکتر تدبیر بالا بیان؟؟؟همین داعشی های وطنی بی سواد مدافع انقلاب(دور از جون بچه های انقلابی مظلوم ما)امثال سعید عسگر و گنجی و مخملباف و طبرزدی که همشون بعد از یک دوره افراط گرایی محض افتادن تو آغوش لیبرال سرمایه داری کلینتون و بوش پسر.حالا هم ادامه دهنده های اون ها دوباره به اسم دفاع از حجاب و دفاع از عدالت افتادن به جون سعید قاسمی ها و قاسم سلیمانی ها که چرا از موجود بی ارزشی مثل بقایی دفاع نمیکنی یا چرا میرید کرمانشاه توییتا سواری میکنید بعدش کلی آسمون ریسمون میبافن که بگن حجاب باید داعش وار بره تو سر مردم ایران و امثال قاسمی ها هم به جرم عدم رعایت نمودن عدالت و عافیت طلبی برن بمیرن.چقدر خوشگل آقا گفتن مراقب باشید جا جلاد و شهید عوض نشه.بنظر من اونقدر که اصلاح طلب های واداده و بی هنر باید در دادگاه افکار عمومی رسوا بشن این تفکرات داعش پرور درون شیعه هم باید رسوا بشن(متاسفانه هم جریان شیرازی داریم هم نیروهای به ظاهر انقلابی بی سواد داریم)البته دور از جون بچه های حزب اللهی واقعی

  • الحمد لله که هیچ جوابی نداری و چاره ای جز فحاشی و هتاکی برایت باقی نمانده است.
    نه از تاریخ چیزی می دانی و از دین و تازه خودت را دلسوز تر مهربانتر از خدا برای بنده هایش تصور کرده ای!

    آری. والله اسلام و شریعت آن از نظر شما تحجر است و اگر تو خود رسول الله را هم می دیدی او را داعشی می خوانی.
    یا فیلم صحنه بریدن سر عمروبن عبدود را می گرفتی و می گکذاشتی روی کانالهای اجتماعی تا با علی داعشی مبارزه کرده باشی!

    خیال کرده ای ما ترسی داریم از اینکه نوچه های استعمار و پادو های آنها درخت کریسمس بخرند؟ و یا اصلا همه آنها رسما اعلام ارتداد کنند؟ یا دنبال اسلام رحمانی و آقامیری بروند؟ اینها همیشه در تاریخ اسلام بوده اند. از مرتدان سال آخر حیات رسول الله تا امثال غلات زمان امام هادی و امام حسن عسکر علیهما السلام که دقیقا آنها هم شریعت را انکار کردند و ائمه از آنها اعلام برائت کرده و حکم قتلشان را دادند.
    این چیزها باید رخ بدهد. باید غربال صورت گیرد.
    قرآن نخوانده ای؟
    سوره مائده آیه 41
    یا ایها الرسول لایحزنک الذین یسارعون فی الکفر من الذین قالواامنا بافواههم ولم تؤمن قلوبهم ومن الذین هادوا سماعون للکذب سماعون لقوم اخرین لم یاتوک یحرفون الکلم من بعد مواضعه یقولون ان اوتیتم هذافخذوه و ان لم تؤتوه فاحذروا ومن یرد الله فتنته فلن تملک له من الله شیئااولئک الذین لم یرد الله ان یطهرقلوبهم لهم فی الدنیا خزی و لهم فی الاخره عذاب عظیم
    ای پیامبر: بعضی از افرادی که قبلا گفته بودند ایمان آوردیم وسپس به سوی کفر شتافتند، تو را اندوهگین نسازند ،شامل افرادی که اظهارایمانشان زبانی است و دلهایشان ایمان نیاورده و نیز بعضی از آنان که خود رایهودی می خوانند و همواره سخن دروغ را می پذیرند و افرادی دیگر را که نزدتو نیامده اند اطاعت می کنند، همان توطئه گرانی که خود را پنهان کرده و هرسخنی را بعد از علم به حقیقتش تحریف می کنند از وجهه ای که دارند برمی گردانند و تازه به افراد می گویند اگر محمد(ص )در جواب سئوالات شماهمین مطالب تحریف شده را گفت ،پس آن را بگیرید و بپذیرید و اگر نه زنهار،مبادا نزدیک آن شوید، و هر کس که خدا او را آزمایش کند و به فتنه خود گرفتارنماید، پس تو برای چنین کسانی در برابر خدا کاری نمی توانی بکنی ، آنها کسانی هستند که خدا نخواسته ، دلهایشان را پاک کند و در دنیا خفت و در آخرت عذابی عظیم دارند

    خیال کرده ای ما باید از عده و عده آنها بترسیم؟ که چرا جذب نمی شوند؟ باید مثل پولس دین را تحریف کنیم که برای عده ای شهوتران جذاب به نظر برسد؟
    اگر اینکار درست بود خود خدا و رسولش بلد بودند اینکار را بکنند.

    اتفاقا مسلیمه کذاب که در سال 11 هجری ادعای نبوت کرد در مودت یکسال به اندازه کل 23 سال پیامبر توانست طرفدار و پیرو جذب کند!
    از بس حرفهایش جذاب بود! برای آن عرب جاهلی به ظاهر مسلمان شده سابق که حالا بساط زنا و شرابش تخته شده بود!

    اما چیز برایم عجیب است که تو دقیقا تکرار کننده همان منش و تفکر فکری امثال آقامیری و نفویان و زائری هستی چرا ادعای مخالفت با آنها را داری؟

    چرا خیال کرده ای هر کاری داعش کرده غلط است؟ داعشی ها نماز را هم اول وقت می خوانند. ما نخوانیم؟ روزه می گیرند. ما نگیریم؟*


    از یک چیز مطمئن باش و آن اینکه اگر همین الان ظهور واقع شود نه تنها تو و امثال تو بلکه حتی امثال رائفی پور و پناهیان او را تکذیب خواهند کرد و داعشی خواهند نامید. می دانی چرا؟ چون می خواهند یک مصلح لیبرال از مهدی بتراشند. نه چیزی که ما در صلوات امام زمان علیه السلام می گوییم. متنی که لابد خیلی ها خوانده اند اما معنیش را بی توجه رد می شوند. چون می ترسند که اعتراف کنند که مهدی هیچ رحمی به منافقان و کافران نخواهد کرد.

    اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَاَهْلِ بَيْتِهِ، وَصَلِّ عَلى وَلِيِّ الْحَسَنِ وَوَصِيِّهِ وَوارِثِهِ الْقائِمِ بِاَمْرِكَ، وَالْغائِبِ فى خَلْقِكَ، وَالْمُنْتَظِرِ لاِذْنِكَ، اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَيْهِ وَقَرِّبْ بُعْدَهُ وَاَنْجِزْ وَعْدَهُ وَاَوْفِ عَهْدِهِ وَاكْشِفْ عَنْ بَأسِهِ حِجابَ الْغَيْبَةِ وَاَظْهِرْ بِظُهُورِهِ صَحائِفَ الِمحْنَةِ، وَقَدِّمْ اَمامَهُ الرُّعْبَ وَثَبِّتْ بِهِ الْقَلْبَ وَاَقِمْ بِهِ الْحَرْبَ، وَاَيِّدْهُ بِجُنْد مِنَ الْمَلائِكَةِ مُسَوِّمينَ وَسَلِّطْهُ عَلى اَعْداءِ دينِكَ اَجْمَعينَ، وَاَلْهِمْهُ اَنْ لا يَدَعَ مِنْهُمْ رُكْناً الّا هَدَّهُ، وَلا هاماً الّا قَدَّهُ، وَلا كَيْداً الّا رَدَّهُ، وَلا فاسِقاً الّا حَدَّهُ، وَلا فِرْعَوْنَ الّا اَهْلَكَهُ، وَلا سِتْراً الّا هَتَكَهُ، وَلا عِلْماًالّا نَكَّسَهُ، وَلا سُلْطاناً الّا كَسَبَهُ، وَلا رُمْحاً الّا قَصَفَهُ، وَلا مِطْرَداً الّا خَرَقَهُ، وَلا جُنْداً الّا فَرَّقَهُ، وَلا مِنْبَراً الّا اَحْرَقَهُ، وَلا سَيْفاً الّا كَسَرَهُ، وَلا صَنَماً الّا رَضَّهُ، وَلا دَماً الّا اَراقَهُ، وَلا جَوْراً الّا اَبادَهُ، وَلا حِصْناً الّا هَدَمَهُ، وَلا باباً الّا رَدَمَهُ، وَلا قَصْراً الّا خَرَّبَهُ، وَلا مَسْكَناً الّا فَتَّشَهُ، وَلا سَهْلاً الّا أَوْطَأَهُ، وَلا جَبَلاً الّا صَعِدَهُ، وَلاكَنْزاً الّا اَخْرَجَهُ، بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ.



    --------------------------------------

    اشتباه بزرگ اکثر متدینان امروزی در یکسان تلقی کردن معنای ذو واژه “فعل”
    و “عمل ” است.
    ما این دو را هم معنی می دانیم حال آنکه معنای متفاوتی دارد.
    فعل ریشه اش در جوارح است و از دست و پا و اعضای بدن صدر می شود. مثل
    خوردن. دیدن. خوابیدن. حرف زدن. سر بریدن و کشتن و… فعل یک جنبه فیزیکی و
    کاملا مکانیکی است. فاقد هر نوع حسن یا قبح ذاتی است.
    اما عمل ریشه اش در جوانح است و نیت. که انما الاعمال بالنیات. یعنی
    آنچه مصدرش از روح است. مانند دوست داشتن و دشمن داشتن. عشق. اعتقاد.
    حسد. بخل. کینه و ترس و شادی و و این عمل است که باعث می شود افعال صورت
    گیرد. برای همین اعمال است که در ترازوی سنجش قرار می گیرد. حسن و قبح
    اعمال ذاتی است بر اساس نیت آنها.

    پس اگر کسی فعل خواندن حمد و سوره و رکوع و سجود را به حا آورد هیچ عملی
    برایش ثبت نمی شود. باید عمل پشت این حرکات باشد. والا این حرکات ارزشی
    ندارد . حالا عمل یک نفر فقط برای آن است که دستور معبودش را اجرا کرده
    باشد. این مقدار رجه دارد. عمل شدت عشق و علاقه به معبود است. این درجه
    دیگری. یک نفر از ترس جهنم این کلمات و افعال را اجرا می کند. برای این
    عمل و ترس او درجه متفاوتی است.

    پس ممکن است ظاهرا عده زیادی نماز بخوانند و روزه بگیرند با افعال کاملا
    مشابه اما بااعمال کاملا متفاو.ت. و این عمل هم دقیقا بر اساس ارزش نیت
    شخص ثواب یا عقاب داده می شود.
    اشتباه می کنید اگر سر بریدن داعش را با سر بریدن عمربن عبدود توسط امام
    علی علیه السلام یا کشتار فرقه های ضاله یکی می کند. با نظر ساده اندیشان
    ظاهر گرا اینکه حضرزت موسی علیه السلام دستور کشتار قدمش را می دهد- در
    ماجرای
    گوساله پرستی- با اقدام داعش یکی است.
    آری. ظاهرا هر دو فعل مشابه هستند. اما افعال حسن و قبح ذاتی ندارند.

    مهم این است آنها دارند افرادی را می کشند که نفس محترمه هستند و ما کسی
    را می کشیم که مفسد فی الارض است. .

    ما در بیشتر ظواهر مشکلی نداریم با داعش. آنها ظاهر بسیاری از احکام شرع
    را به درستی اجرا می کنند. – گر چه ادعاهایی مانند جهاد نکاح و نزدیکی در
    طهر واحد را ما حرام می دانیم- اما مشکل ما با اعمال آنها است نه افعال
    آنها.

    این است معنای اینکه ما هدف ما از اسلام پوسته و ظواهرش نیست.
    اعمال آنها ملاکش چیست؟ برائت از امام علی علیه السلام. ملاک ما چیست حب
    علی بن ابیطالب عیه السلام. برای همین ما آنها را کافر می دانیم و آنها
    هم ما را کافر می دانند.

    متاسفانه خیلی ها اینها را نمی دانند. از داعش بدشان می آید چون سر می
    برد!! خوب اگر خود پیغمبر را در جنگ هایش و مثلا جنگ بنی قریظه می دیدند
    چه می گفتند؟ لابد آن را هم بد می دانستند. کما اینکه عمدا دارند این
    چیزها را از کتابهای تاریخ ما جمع می کنند. چون الان لیبرالیسم و ارزشهای
    آن شده عقیده مسلط جهانی و می خواهند اسلام را با آن ارزشها تطبیق دهند!!
    کما اینکه الان نمی توانند فتوای امام خمینی در قتل سلمان رشدی یا
    ترورهای نواب صفوی را توجیه کنند با این اسلام لیبرال شده.


    غافل از اینکه آن استعمارگرانی که این حرفها را یادتان دادند برای آن بود
    که شما را تخدیر کنند و احساس جهاد با محارب و مفسد را از شما بگیرند.
    اما خودشان ابایی از کشتن صدها هزار و یا میلیونها نفر ندارند.

  • نسخه کامل این سخنرانی رو لطفا بزارید ، با سپاس

  • آخرین خبر.مرد توییتا باز کرمانشاهی در سر پل ذهاب تصادف کرد.وی به دلیل سرکشی از طرح های مسکن و بررسی قرارگاه حاج احمد متوسلیان در کرمانشاه مشغول دور دور با شاسی بلند بود که دچار سانحه شد.خدا از سر تقصیرات خوارج بگذره

  • ایشون قبل از زدن هر حرفی , بایس به یه روانپزشک مراجعه کنن.

  • شما الان امدی وحرف می زنی به روانپزشک مراجعه کردی.

  • سلام به همه برو بچ و همه مدافع ها و ......
    آقا خداييش منم با اين حرفهاي حضرت قاسمي مخالفم
    چرا نظزي بالتر از نظر رهبري مي دين؟؟؟؟؟
    مگه حضرت آقا نفرمودن جناب دانشمند......
    مگه حضرت آقا نفرمودند آقاي دكتر روحاني.....
    مگه حضرت آقا از كسي ميترسه.......
    مگه حضرت آقا وكيل وصي لازم داره.....
    مگه حضرت آقا .........
    با همون قدرت و صلابت كه جلوي ياوه سرايي هاي احمدي نژاد رو گرفتن و صريح و قاطع در انتصاب مشايي مخالفت كردن يا در اخراج وزير اطلاعات مانع شدند وووووووووو
    حالا شما جوجه هاي تازه از تخم در اومده فكر ميكنيد اگه مخالف روحاني باشه نميتونه با همون صراحت و قدرت جلوي روحاني بايسته؟؟؟؟؟؟؟
    هر بار احمدي نژاد در باره ناتواني و بي عرضگي روحاني و قوه قضاييه زر اضافي زد مگه حضرت آقا با قدرت نگفت كه در زمين دشمن بازي ميكند!!!!!!!!!!!!!!!
    ها!!!!!!!!!
    مگه در مقابل اينهمه هجمه و اعتراض اعوان و انصار احمدي نژادي كه به قوه قضاييه و راي ظالمانه شان اعتراض و گنده گويي كردند اصلا حضرت آقا به اندازه وز وز پشه اي هم ارزش قايل شد!!!!
    ها !!!!!!!
    مگه خداي نكرده كور يا كر بودين چقدر از مديريت لاريجاني در قوه قضاييه تعريف كرد و براي سرو سامان دادن به تشخيص مصلحت ايشان را صالح و شايشته ديد...
    ها !!!!!!!
    اصلا
    مگه اينهمه اين احمدي نژاد به حضرت آقا نامه نوشت و از وضع مملكت گلايه و شكوه كرد
    اصلا به اندازه عطسه بز به ايشان توجه كرد !!!!!!!!!
    ها !!!!!!!!!!
    و از طرفي
    اينهمه روحاني در تمام سخنراني هايشان آشكار و صريح و صادقانه گفتند ما در تمام كارهاي برجام و ....... با حضرت آقا هماهنگي هستيم ....خداي نكرده مگه شما كر بودين
    ها !!!!!
    مگه اينهمه تو مجلس و بيرون نماينده ها گفتن حضرت آقا گفته برجام رو امضا كنيد يعني مي فرماييد حضرت آقا بي خبر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ها !!!!
    يهني الان كه FATF امضا شده يعني شما فكر ميكنيد حضرت آقا به خبره ؟؟يا جرات مخالفت نداره؟؟؟؟
    ها !!!!!!!!
    به كوري چشم عده اي كه هنوز هم در حال و هواي سال هاي 60 زندگي ميكنندو.....
    روحاني مي تازد
    و تا پايان ماموريتي كه دارد با قدرت تمام ادامه خواهد داد....
    اگه يه مجتهدي و عالمي و اولياي خداييي يا حضرت آقا مخالفتي اعلام كردند آنوقت شما هم بفرماييد عرض اندام كنيد.......
    انشاالله بعد از روحاني هم جهانگيري يا لاريجاني يا محمد خاتمي ادامه دهنده همين راه است....حالا شما بسوزيد و آب را بريزيد همانجايي كه ميسوزد
    ما به روحاني راي داديم و تا سرنگوني عده اي يا ........همه چي هم خواهيم ايستاد.
    عجب چيزي گفتم ها هاهاها
    خداييش خودمم كيف كردم

  • حقا که زنا زاده ای.
    روحانی با قشون کشی خیابانی پی در پی تحت عنوان جشن های مردمی برای مذاکرات و برجام ، این پیام را را به رهبری داد که اگر کوتاه نیایی بلایی سرت می آورم که فتنه 88 حلویش هیچ باشد.
    رهبری هم عین ماجرای حکمیت برای حضرت علی علیه السلام ناگزیر کوتاه آمد.*
    اما حالا که گندش در آمده می گویند تقصیر رهبری بود!
    دقیقا همانطور که خوارج گفتند علی به خاطر پذیرش حکمیت کافر شد و باید توبه کند!

    -------
    * حالا دوباره یک زنازاده می آید و می گوید رهبری را با علی مقایسه نکنید!
    پس چه کنیم با این همه شباهت؟
    تاریخ همیشه تکرار می شود. فقط اسامی و جایگاهها تغییر می کند.
    اما بیشعوری انسانها تغییری نمی کند.

  • متاسفانه جوی تو نیروهای انقلابی راه افتاده که همه رو با یه چوب میرونن.همون هدفی که ضد انقلاب دنبالشه.اونقدر که خودی های بی بصیرت و بی سواد و متعصب به انقلاب و رهبری ضربه میزنن افساد طلب های غرب زده نمیزنن.یعنی عددی نیستن.همیشه یمشت افراطی احساسی پیدا میشن خوراک برا ضد انقلاب درست میکنن.مثل بالا رفتن یمشت احساسی جوگیر از کنسولگری عربستان تو مشهد یا حادثه کوی دانشگاه78 یا دری وریهایی که تو سالگرد امام به سید حسن مصطفوی دادن که آقا مجبور شدن ازش دلجویی کنن و بعدا هم اشاره کردن موافق حرکت های اینچنینی و هزینه درست کن نیستن.عرضه و سواد و هنر داریم مثل میثم مطیعی یا میلاد عرفان پور وسایر جوان های باهوش و تحصیلکرده تو صحنه های انقلاب با منطق و درایت وارد بشیم.کم نیستن ولی دشمن به قول حضرت آقا مثل مگس میگرده برروی زخم ها میشینه(خودی های بی منطق در تشدید زخم بر انقلاب سهیم هستن چه بدونن چه ندونن)تعصب پدر مملکت درآورده اون از دهه 60 70 در خصوص مواجه با بی حجابی که بدون فهم و شعور هنری فقط شروع کردن به زدن و بهم ریختن مملکت این از نسل جدیدشون در دهه 90 که بازم دارن گل به خودی میزنن

  • حرف هایت نیمه درست است. اینکه عده ای که بدون دلیل برخی نیروهای انقلابی مثل سعید قاسمی را می کوبند عملا دانسته یا ندانسته در خط دشمن هستند حرف صحیحی است.
    اما اینکه انتظار دارید سید حسن مطفوی هر غلطی خواست بکند و مردم حق نداشته باشند شعار نواده روح الله سید حسن نصرالله را سر بدهند، نشانه نا فهمی است. وظیفه مردم کوبیدن این خط نفاق است و وظیفه رهبری استفادع از این فرصت برای جذب سید حسن مصطفوی. یعنمی هم او بداند مردم انقلابی ازعمکردش متفرند و هم بداند آغوش رهبری برای بازگشت وی باز است. چماق و هویج.

    در مورد حجاب هم راه خطا رفته اید. اتفاقا برخورد صحیح همان بود که دهه شصت صورت می گرفت و اگر شل نشده بودیم و آن برخوردها را چند نسل و چند دهه ادامه داده بودیم خود به خود حجاب تبدیل به فرهنگ و عادت عمومی می شود. همینطوری علمای زمان صفوی قاجار توانستند زنان ایران را که در عصر مغول بی بند و بار شده بودند محجبه و چادری کنند و همینطور اروپاییان بعد هفتاد سال جریمه های نجومی توانستند رانندگی صحیح را به صورت فرهنگ عمومی در آورند.
    اکر آنها هم مثل ما برخورد شل کن سفت کن داشتند وضع رانندگیشان در همان شلختگی سالهای 1950 میلادی باقی می ماند!

    و این هم که عد ای مثل گنجی ا پشیمان شدند و لیبرال شدند به معنای غلط بود کارهای آنها در دهه شصت نیست.
    کما اینکه جهنمی شدن زبیر هم اصل مجاهدتهای او در رکاب رسول الله صلی الله علیه و آله را زیر سوال نمی برد.

  • برادر محترم سیاست چماق و هویج برا دشمن و مخالف خارجی و مشخص رودر رو طراحی شده نه برا مخالف درون مملکت اونم کسی که داره به غلط و بیجا یادگار امام ره را یدک میکشه و بسیار هوشمندانه خودش رو در ذهن مخاطب خاکستری و یا طیف جوون اصلاح طلب با گل به خودی های ما جا میندازه.بزار این آدم بی سواد پر مدعا به عنوان روحانی روشنفکر و یادگار امام به مردم معرفی کامل بشه ببین با رفتارهای ما به جا اینکه مکر و خدعش رسوا بشه و دستش برا مردم وا بشه چه خوشگل مثل خاتمی مظلوم نمایی کنه و رای مردم عادی جذب کنه حالا هی ما بزنیم تو سرمون با این نحوه مردم داریمون و ارتباطمون با توده ملت پشت سر هم سنگرامون را دو دستی تحویل این جماعت کنیم و بعد دچار افسردگی سیاسی بشیم بگیم همه چی از دست رفت کاری نمیشه کرد و...همون نقطه ای که بارها آقا هشدار دادن و به جد دنبال تزریق روحیه امید و شادابی هستن با عملکردامون برنامه ریزی ولایت را خود تخریبی کنیم.دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم دشمن انقلاب در انقلاب تفوذ فرهنگی-اقتصادی کرده و با منطق چوب و چماق نمیشه مهارش کرد

  • دشمن دشمن است و خارجی داخلی ندارد.
    پست فطرتی مانند سید حسن مصطفوی* از صد تا مامور موساد برای کشور خطرناکتر است.
    از به جان هم افتادن هم نباید ترسید. این اراده خدا است که حق و باطل هرگز با هم سازش نکنند.


    باید انتخاب کنیم که "وحدت کلمه" را می خواهیم یا "وحدت ملی " را. دقت
    کنید که امام خمینی هیچ گاه حرفی از مفهوم موهومی مانند وحدت ملی نزد چرا
    که این همان تفکر قبیله ای عصر جاهلیت است که می گوید ارتباط ملیتی و
    قبیله ای و خونی و نژادی یک مایه وحدت و تمایز است.با تفکر وحدت ملی
    همیشه باید به افراد ملیت خودتان نظیر مسعود رجوی بیشتر نزدیک باشید تا
    به یک خارجی مثل سید حسن نصر الله.
    اما وحدت کلمه می گوید همدلی از همزبانی بهتر است.
    جان گرگ و جان سگ از هم جداست / متحد جان های مردان خداست.
    یعنی اینکه آنچه مهم است وحدت فکری و عقیده است. کسی که عقیده اش همان
    تفکرات اومانیستی بعد از عصر رنسانس است با تفکر اسلامی که همه معارف
    هستی را در قرآن و عترت می بیند و هیچ راه حلی را در عرض قرآن و عترت بر
    نمی تابد ، بکلی بیگانه هستند.

    پس باید مفهوم بیگانه و خودی را تعریف کنیم. اصلاح طلبان هر چند ظاهرا
    ایرانی هستند اما همانقدر بیگانه و اجنبی هستند که اربابشان آمریکا اجنبی
    است. در عوض مجاهدان راه خدا اگر سیاهان نیجریه باشد با خودی و همدل و
    محرم هستند.
    پس هم اکنون باید تصمیم تاریخی را گرفت. اگر به وحدت کلمه بازگردیم تکلیف
    اصلاح طلبان روشن است. آنها کوچکترین حقی برای حضور در نظامی که از بن به
    ایدئولوژی آن بی اعتقادند ندارند.

    --------------
    * من شک ندارم که دست سید حسن مصطفوی در توطئه قتل پدرش هست. همان سالی که سید احمد خمینی شدیدترین مواضع را علیه هاشمی گرفت ناگهان از دنیا رفت و حتی با اینکه یکبار در بیمارستان خبر دادند حالش رو به بهبودی است دوباره وخیم شد! و در 49 سالگی شربت شهادت نوشید.
    و این هم خانواده پست او ساعتها پدر را در اتاق رها کرده بودند و سری به او نزده بودند ! خود گویای خیلی صحبتها است.
    و این همه با شهادت سید احمد خمینی ، سید حسن ناگهان به جایگاه جانشینی او و ثروتهای افسانه ای موسسه امام خمینی دست یافت و تولیت شد کاملا واضح است!
    و این هم که سید حسن خمینی دقیقا بر خلاف رویه پدرش رفیق گرمابه و گلستان هاشمی شد و پیرو سیاسی محض او گردید هم خیلی گویا است.
    و این هم که تنها عضو انقلابی مانده این خانواده یعنی سید علنی خمینی فرار کرد و به نجف رفت به بهانه تحصیل هم به اندازه کافی معنی دار هست.

  • مدافع شیطان امثال توی پلشت و بی سواد هستن که از بهره هوشی در حد جلبک عاجزن چه برسه به مهندسی فرهنگی انقلاب

  • خوب بیچاره شدی. تو نمی توانی حتی جاب یک مخلوق و انسان ضعیف را بدهی. روز قیامت - که بعید است قبولش داشته باشی- در پاسخ به خالق چه خواهی گفت؟

  • چقدر منطقت مکانیکیه.همه چیو صفر و صدی میبینی.با همین فرمون برو جلو تا نتیجه حرکت انتحاریتو ببینی.شدی کاسه داغ تر از آش.رهبری فرمودن با این رفتار و حرکاتی که شد موافق نیستن بعد شما شدی مفسر نظر صریح آقا.فکر کردی ایشون مثل من و شما وخیلی ها حرفشون در خفا و علن متفاوته.نخیر داداش این مسیر دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت همون مسیری که دشمن پسنده میگن رهبری در جلسات عمومی یچی میگه در جلسات محرمانه چیز دیگه.از طرفی کجای منطق کار فرهنگی گفتن با شیوه های غیر اقناعی میتونی فکر مخاطب درست کنی.این شیوه دفاع کردن همون منطق داعشی و طالبانیه بنده خدا.کجای تاریخ یک حکومت مستقر تونسته با زور و داغ و درفش یک فرهنگ جا بندازه و یه فرهنگ بزنه کنار.اگه خلافت امویان و عباسیان تونستن ملت ایران از شیعه بودن منصرف کنن و به کیش خود در بیارن شما هم میتونی با ادبیات طالبانی و برخورد مکانیکی با مقولات فرهنگی حجاب را بیاری سر بانوان.اتفاقا امثال این دخترک مسیح علی نژاد مفلوک به همین استدلال های شماها نیاز مبرم داره تا بتونه طرفدارای نادان و بی خبرشو از نسل جدید همراه تر کنه و دهن کجی به حکم شریعت اسلام را جسورانه تر پیاده کنه.اگه ولایتی و انقلابی هستی رهبری فرمودن برید از فعالان عرصه اجتماعی به صورت هنرمندانه در جهت ترویج فرهنگ حجاب استفاده کنید.شما در هیچ جا نمیبینید ایشون با مقولات فرهنگی برخورد خشک و مکانیکی کرده باشن و یا موافق باشن(جایی که حرکات سازمان یافته شده باشه بحثش فرق میکنه و وارد مقولات خاص خودش میشه که باید با قدرت و هوشمندی رصد و سرکوب بشه ولی با موارد فرهنگی که در اون از کلمه چرا استفاده می کنیم هرگز نمیتونیم در جواب چرا بگیر و ببند فیزیکی را بندازیم)مغول ها را هم امثال خواجه نصیر و نظام الملک و خاندان شیعه دربار وقت از طریق نرم و فرهنگ سازی ایتدا مسلمون و شیعه کردن نه حرکات انتحاری و ترور و جنگ نظامی.همون مغول نفهم خشن شد عامل سقوط خلافت عباسی نه با مقابله به مثل خشک و قیام های نظامی بلکه با صبر و حوصله و بیدار کردن ذات حقیقت جویشان باعث همراه شدن نسل های بعد از چنگیز با فرهنگ شیعی و ایرانی شدن.انقلاب اسلامی ما هم حرکتی تمام و کمال فرهنگی بود نه مثل انقلاب فرانسه و روسیه و آمریکا از طریق جنگ و بگیرو ببند.رمز مانایی انقلاب اسلامی 40 ساله همون پشتوانه مردمی اون هست که با سایر انقلاب های غربی و شرقی فرسنگ ها فاصله داره(هیچ انقلابی در جهان بجز انقلاب عزیز ما 40 سال دوام نیاورده چون وقتی مسلط شدن با داغ و درفش مردم را سرکوب کردن و خفه شدن)اتفاقا ضد انقلاب خیلی هوشمندانه رمز ماندگاری این انقلاب دینی متوجه شده و شروع به جدا کردن مردم از حاکمیت کرده و بهترین حربه شیطانی هم ضربه به پایگاه مردمی انقلابه و چه ابزاری بهتر و کاری تر از این که نقطه قوت انقلاب یعنی دین و ارزش های مترقی اسلام را به نقطه ضعف ما تبدیل کنه چطوری؟ با تخریب باورها و اعتقادات نسل جوون سطحی نگر فعال در فضای مجازی که هیچ چیزی از انقلاب و اسلام و شیعه نمیدونن بکنار کلی دچار شبهه هم شدن بعضی خودی ها هم با این نوع رفتارهای سلبی و بدور از منطق معرفتی باعث غلطیدن فکری اون ها در آغوش ضد انقلاب میشن و بر پروپاگاندای اونها با برخوردها و منطق شماها صحه میزارن.حزب الله لبنان اگه موفق شده چون مورد رضایت و مقبولیت مسیحی-سنی-شیعه هستش نه گروه محدود شیعه تو لبنان هیچ جا نمیبینی حزب الله در برنامه ها و فعالیت هاشون با مقولات فرهنگی برخورد خشن بکنن بلکه با هوش بالا و درایت انقلابیشون که اتفاقا از پیاده کردن توصیه های آقا به ارث بردن باعث این مقبولیت عمومی شدن چیزی که القاعده در لبنان با منطق خشک و دگم خودش هرگز نتونست جا بیافته.

  • درد اصلی امت ما خود شما ها هستند. افرادی مدعی دلسوزی برای اسلام که نسخه های کاملا مطابق میل لیبرالها می پیچند.
    افرادی که نمی فهمند چرا دشمن این همه اصراری که بر مبارزه با حجاب دارد حتی در مبارزه با خود ولایت فقیه ندارد!
    نمی فهمد پول دزدی و اختلاس را می توان برگرداند. می شود انبارها را پر کرد. می شود ثروت را دوباره تولید کرد. اما وقتی که نسلی بی حیا و بی غیرت شد دیگر راه جبرانی وجود ندارد. اندلس هرگز به خاطر فساد اقتصادی نابود نشد. اتفاقا در اوج شکوفایی اقتصادی و تجاری نابود شد. فقط با کشف حجاب.

    و اتفاقا درد اصلی ما امثال شما هستند که عمدا نمی خواهند بفهمند عقل با علم متفاوت است .
    و البته عمدا می خواهند ژست لیبرال و مهربان مسیحی نقش نظام تشویق و تنبیه در تربیت را انکار کنند.

    شما خیال کرده اید اگر با یک الکلی یا سیگاری بحث کنید که الکل و سیگار بد است او دست بر می دارد؟ و آیا خودش نمی داند بد است؟
    آیا راننده هاو عموم مردم ایران که تا چشم پلیس را دور می بینند دست به تخلف می زنند نمی دانند قانون به نفع آنها و برای سلامتی آنها است؟
    و آیا آنهمه اصرار و آموزش برای پرداخت بیمه و یا بستن کمربند و کلاه کاسکت اثری داشت؟ الا اینکه وقتی گار به جریمه و اجبار کشید مردم مجبور
    به اطاعت از آن شدند؟ بی حجاب دارد از بی حجابی لذت حیوانی می برد. کاری به عاقلانه یا احمقانه
    بودنش ندارد.

    شما باید فرق بین احکام فردی و اجتماعی را بفهمید.
    هدف از حکومت اسلامی هدایت قلبی و باطن مردم نیست. پیغمبر خدا هم نمی تواند ایمان را وارد قلب کسی بکند!
    اما می تواند به زور کاری کند که هر کس قلبا مسلما نیست مجبور شود ماسک نفاق بزند و ظاهر اسلامی به خود بگیرد.
    چرا؟ چون باید آن سی که می خواهد مومن و سالم زندگی کند زیر فشار نباشد.
    نفاق اصلا نشانه حاکمیت است اسلامی است.
    جامعه ای که در آن اظهار کفر و گناه علنی آزاد باشد اصلا حاکمیت اسلامی ندارد.

    پس
    اولا حرفهای اخیر رهبری در مورد مقایسه بی حجابی با مشروب فروشی کاملا علنی بود و نه خصوصی و به این معنی بود که ایشان فهمید حرفهای قبلیش در مورد نقص ظاهر خواندن صحیح نبود. اما اگر حتی این موضع جدید ایشان هم نبود واضح بود که حق منتظر تایید مردم نمی ماند و اسلام هرگز اجازه هیچ نوع گناه علنی را در جامعه نداده است.
    متاسفانه رهبری در طی مدت سی سال اخیر ناگزیر به مدارا با دولتهای رسما لیبرال هاشمی و خاتمی و روحانی و البته دولت ظاهرا مسلمان اما بی اعتقاد به خطر بی حجابی احمدی نژاد بود. مدارا با این دولتها بود که کار را به اینجا وضع کشاند.
    تازه کدام حجاب الان کار به تن نمایی کشیده و شما وقیحانه ما را داعشی می خوانید! یعنی مسلمان خفه شو و خلع سلاح شو! بنشین کار فرهنگی بکن! خاک بر سر این همه پستی و بی غیرتی.


    ثانیا: مهم نیست که شما از مغولان تعریف کنید. چون از تاریخ نکبت مردم ایران در آن دوره هیچ نمی دانید. مغولانی که ابتدا اصلا مسلمان نبودند بت پرست بودند به طرز بی سابقه ای فحشا و شراب را در ایران گسترش دادند. بعد هم که اسما مسلمان شدند تا دهها سال بعد هنوز بر عادلات مغولی خود زندگی می کردند. اصلا یاسای چنگیز تا زمان شاهرخ تیموری لغو نشد و جای خود را به شریعت اسلامی نداد! مهم این است که وقتی سریال سربداران را می ساختند مجبور شدند بخشهای مربوط به شهر شراب و فاحشه خانه ها را سانسور کنند! آری. بزرگترین مشکل سربدران مخصوصا در دوره خواجه شمس الدین علی مبارزه با همین بی بند و باری و فساد زن و مرد بود که مغولها نهادینه کردند. وضعیت تا جایی بد بود که وقتی پیترو دلاواله ایتالیایی در زمان شاه عباس به اصفهان آمد خبر می دهد که تمام خانه ها درختان انگور دارند و صنعت شراب در اصفهان بسیار پر رونق است!
    خیلی طول کشید تا امثال علامه مجلسی و آخوند کلباسی و سید محمد باقر شفتی و... با نفوذی که بر شاهان وقت داشتند آنها را وادار به برخورد با مفاسد کردند و در نتیجه در پایان قاجاریه حتی روسپی ها هم مجبور بودند مخفیانه کار کنند و ظاهرا چادری باشند.

    ثالثا: شما در اشتباه هستید اگر گمان کرده اید برای اجرای قانون باید ابتدا تک تک افراد جامعه را توجیه گرد و باز هم در اشتباه هستید اگر گمان می کنید اگر افراد توجیه شوند قانون شکنی نمی کنند. کما اینکه همه از مضرات سیگار و کراک و الکل با خبر هستند اما ببینید چه تعداد معتاد داریم.
    ماجرای کشف حجاب نشان داد که تا چه حد استفاده از زور در فرهنگسازی موثر است. تا قبل از رضاخان تمام زنان ایرانی با حجاب چادر و چارچوق بودند تا جایی که حتی فواحش هم جرات ابراز بی حجابی علنی و تن نمایی نداشتند. اما بعد از کشف حجاب اجباری بود که بی حجابی و تن نمایی خود به خود فرهنگ بسیاری از زنان تبدیل شد.

    پس کسانی که به دروغ مدعی هستند فرهنگ سازی با اجبار صورت نمی گیرد یا ابله هستند و یا مغرض. اروپاییان با دهها سال جریمه های نجومی و اجبارهای سفت و سخت رانندگی صحیح را به صورت یک عادت و فرهنگ اروپایی درآوردند. خود ما با جریمه و زور توانستیم بستن کمربند ایمنی را به عادت و فرهنگ تبدیل کنیم. به همین صورت فرهنگ کارهایی مانند نمای ااجباری ساحتمان، پرداخت اجباری بیمه و نظایر آن را به فرهنگ تبدیل کردیم.
    حال آنکه واضح است اگر اجبار نمی بود مانند سابق کماکان کمتر کسی به فکر بیمه و یا کمربند ایمنی بود.

    پس از ادعای حجاب اجباری نترسید. اصولا قانون یعنی اجبار و قانون برای مصلحتی وضع می شود که تا اجبار نباشد مردم به اجرای آن مصلحت نخواهند داد. کسانی هم که پوشیدن یک روسری و یک لباس گشاد و غیر بدن نما را سخت می دانند همانها هستند که به ساعتها آرایش و پوشیدن تنگ ترین لباسها به راحتی تن می دهند! پس ادعای آنها در مورد سخت بودن حجاب را باور نکنید.
    آنها صرفا با اینکه خدا و دین قانونگذار باشد مشکل دارند. والا هر نوع اجباری که اختراع بشر باشد را به راحتی می پذیرند.


    رابعا: افتخار می کنم که باز هم به جرم دفاع از شریعت اسلامی داعشی نامیده شوم. داعش را آمریکا درست کرد تا هر کس حرفی در دفاع از اجرای احکام اسلامی بزند متهم به داعشی بودن شود!! و خفه شود.
    اما من تا نفس دارم با امثال تو که هدفشان دموکراتیزه کردن اسلام و عرفی سازی آن است خواهم جنگید.

    در نهایت اینکه این حرف که "حجاب باید با اعتقاد همراه باشد" کاملا غلط است. مهم نیست که راننده ها با عشق قوانین را اجرا کنند یا از ترس پلیس. مهم این است که
    آمار تصادفات و تلفات کاهش یابد. مهم هم نیست که کسی واقعا مومن باشد یا منافق، مهم این است که کفر علنی حق اظهار وجود در جامعه اسلامی را نداشته
    باشد. و مهم هم نیست که زنی حجاب را با اعتقاد رعایت کند یا اجبار. مهم این است که جامعه برای کسی که می خواهد سالم زندگی کند سالم باشد و به آمار فاجعه بار فعلی طلاق و فرزندان طلاق و سقط جنین و قتلهای ناموسی و... کشیده نشویم.

  • بنده خدا خودت داری میگی طول کشید تا فرهنگ نحس مغول از این کشور رفت.خودت میگی شراب خواری و کوفت و زهر مار طول کشید تا با تلاش علما جمع شد حالا میخای با فرهنگ حجاب و اصول دین با این همه هجمه رسانه ای و شبهات متعدد برخورد سلبی کنی و سریع جواب بگیری.اصلا متوجه هستی دنبال چی میگردی؟مگر پیامبر در سال اول بعثت شراب خواری را حرام کرد؟زمان گذشت تا فرهنگ سازی شد.مغول بدست علما مسلمون شدن ولی فرهنگشون تا سالیان متمادی بر سر این کشور بود.اگه رضا شاه بی وجود تونست به زور چادر از سر بانوان ایران برداره امثال شماها هم با زور میتونید حجاب سر مردم کنید.این انقلاب گیر یمشت قشری افتاده یا ادعای آزادی میکنن در حالی که بدیهیات فرهنگ آزادی نمیدونن یا ادعای مذهب و دیانت میکنن در حالی که با بدیهیات فرهنگ ناب اسلامی بیگانه هستن.دشمن خارجی و منافق داخلی هم داره حالشو میبره

  • فرهنگ منحوس مغول بار اعدام گسترده و اجرای احکام شریعت و گردن زدنها و حمایت بیرحمانه شاهان صفوی و قاجار در ایران از بین رفت.
    نه با فرهنگبازی.
    برو بخوان حاجی کلباسی در اصفهان چطور در ملاعام دو جوان لواط کننده را گردن زد و خودش هم بعد بر آنها نماز خواند.

    مغولها هم در زمان غازن خان فقط به ظاهر مسلمان شدند اما تا زمان شاهرخ به جای شریعت هنوز پیرو یاسای جنگیزخانی بودند.

  • شماهم برو ببین طبق نظریه ولایت فقیه امام ره شرایط زمانی و مکانی چقدر در اجرای احکام اسلامی مخصوصا احکام ثانویه نقش بازی میکنه.بله الان میشه گردن زد.سنگسار کرد و از کوه انداخت پایین و با شمشیر گردن زد و هزار تا احکام زمین مونده اسلام عزیز را اجرا کرد ولی ببین فرداش تو این دنیای ظلمانی جامعه ملل چند تا مصوبه شورای امنیت ذیل فصل 7 بند 41 و 42 برات میگیرن بعد حالا برو با مردمت که شناختی از اسلام ندارن و مشکلات عدیده اقتصادی و عملیات روانی تخریبی هم رو فکرشون کار کرده صحبت کن بگو پای اسلام و انقلاب و شهدا ایستادگی کنید از انقلابتون دفاع کنید.الان که این خبرا نیست مردم به جا زدن تو دهن امثال روحانی سکولار آخوند نما دارن به سید مظلوم ما میزنن ولی هنوز دلگرمی دارن مملکت امنیت و آرامش داره حالا برو چماقتو در بیار بیفت به جون این فرهنگ کج رفته،چیزی از ایران میمونه چیزی از امنیت میمونه.فشار جهانی فشار افکار داخلی فشار اقتصادی و صدتا کوفت دیگه.بله در زمان کلباسی ها می شد این جور حکم اجرا کرد اما الان چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی کسی موافق این نحو اجرا شریعت نیست.شماها اول اولویت های فکری و اقناعی مردم را سفت کن بعد برو دنبال آرزوهات.(البته تا حد زیادی درسته ولی ظرف پیاده شدن زمانی و مکانی نداره متاسفانه)امام ره برخلاف برخی روحانیون دگم ولی غیر سیاسی که ناتوان از بدست گرفتن انقلاب برا ریشه کن کردن سلطنت بودن با هوشمندی الهی و تولید مفهوم جدیدی به نام مصلحت نظام باعث شد جیغ استکبار و وهابیت دربیاد.به خیال خودشون انقلاب اسلامی واپسگراست و با رفتار عاری از فهم مردمش باعث خود تخریبی میشه و پشتوانه مردمیش میریزه(هانا آرنت-میشل فوکو-فوکویاما-کیسینجر نجس و...دنبال همین فروپاشی داخلی انقلاب بوده و هستن)

  • تو ابدا مسلمان نیستی و الا اگر یکبار در تمام عمرت قرآن خوانده بودی این یاوه ها را نمی بافتی.

    اتفاقا همین حرفها را به خود امام خمینی هم می زدند که امروز دوره حقوق زنان و بشر و این چیزها است و دیگر اسلام قابل اجرا نیست!
    بلکه حتی به خود پیامبر هم می گفتند این حرفهایت دوره اش گذشته است و ان هذا الا اساطیر الاولین.


    اما تو هیچ چیز نه از نظرات امام خمینی می دانی و نه حتی معنی حکم ثانویه را!
    حکم ثانویه یعنی حکمی که در شرایط خاص جایگزین حکم اولیه می شود. نه اینکه خودمان اختراع کنیم. مثال:

    نماز ظهر چهار رکت است این حکم اولیه است. اما اگر کسی مسافر شد نماز می شود دو رکعت و این حکنم ثانویه است.

    حکم ثانویه را هم خدا تعیین کرده نه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل و یونسکو.
    آری. تو اگر اینقدر که از فشار اقتصادی و زور ابرقدرتها می ترسی از خدا می ترسیدی قطعا جزو اولیاء الله شده بودی!
    خیال کرده ای چرا پیامبر در بدترین شریط به شعب ابیطالب رفت؟
    تا امروز الگو باشد برای امثال تو که زیر فشار دشمن کوتاه نیایید و حکم خدا را به بهانه های واهی تعطیل نکنید.

    می دانی خدا به امثال تو چه گفته است؟
    ..تخشونهم فالله احق ان تخشوه ان كنتم مومنين سوره توبه آیه 13.
    آيا از آنان مي ترسيد؟ پس خدا سزاوارتر است از اينكه از وي بترسيد اگر چنانچه مؤ من هستيد

    و در عوض همان کسانی که تو داعشی می نامی را اینطور می ستاید.

    الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبناالله ونعم الوکیل- سوره آل عمران آیه 173

    آن مؤمنانی که چون مردمی منافق به آنان گفتند،لشکر بسیار بر علیه شما مؤمنان فراهم شده ،پس از آنان در اندیشه وحذرباشید،این سخنان بر ایمانشان بیفزود،و گفتند:در مقابل همه دشمنان تنهاخدا ما را کفایت می کند و او بهترین یاوران است.

  • بفرمایید بگید اصلا لیبرالیسم فرهنگی چیه که سریع مثل اسلافتون دست به اتهام میزنی؟قوم شعار و شعار و شعار همین میشه که داریم میبینیم.بازم میگم وقتی میشد فرهنگ عزتمندانه و انسانی انقلاب اسلامی به جان مردم نشوند با ندونم کاری امثال اکبر پونز و...مردم عادی نسبت به انقلاب امام ره بدبین کردید و بعد از دفاع مقدس هم دولت کارگزاران از اون طرف داستان افتاد و رییس فخیمه اصلاحات هم کاملش کرد.این وسط تنها مقوله ای که محجور مونده فرمایشات حضرت آقاست در باب فرهنگ و دین.فرمایشات ایشون را در خصوص فرهنگ و حجاب و دین برو ببین.کجای فرمایشات ایشون از دلش تفکر داعشی شماها بیرون میاد.وقتی هنر بلد نیستیم وقتی کار تمیز رسانه ای بلد نیستیم وقتی تولید انیمیشن و بازی رایانه ای بلد نیستیم تولید کنیم و قتی زبان مردم عادی بلد نیستیم بفهمیم و ازشون فاصله گرفتیم میشه همین.وقتی به فرهنگ نگاه صفر و صدی دارید میشه انزوای اجتماعی شماها و لج بازی و جری شدن یمشت رجاله و زنان غرب زده که البته با فرهنگ انقلاب اسلامی آشنا نیستن که بخان بپزیرن یا ردش کنن . امثال این تفکر دگم شماها تاثیر زیادی بر این جهالت اون ها داره وادارشون میکنی به لج بازی و پس زدن فرهنگ حجاب دین و مسلمونی.دوست داشته باشی یا نداشته باشی ایرانی جماعت تفکر طالبانیسم و داعشی را قبول نمیکنه باید با شعور و منطق و البته حوصله رفتار کنی(امثال شماها پازل دشمن تکمیل میکنید.خواسته یهود همینه خواسته غرب همینه.تزریق اجبار در پذیرفتن فرهنگ ناب اسلامی که صد در صد مخاطب پسش میزنه)

  • برو این نسخه اسلام را به پیغمبر یاد بده که با وجود آنکه می دانست بسیاری از مردم منافق هستند و قلبا به اسلام اعتقاد ندارند حاکمیت شریعت را برقرار کرد.
    برو این نسخه اسلام را به امام سجاد یاد بده که مسجد دمشق فریاد زد انا ابن مَن ضرب خراطیم الخلق حتى قالوالا إله إلا الله . من فرزند آنهم که بر گردن مدم زد تا بالاخره کلمه توحید را اجبارا ادا کردند.
    اصلا برو این نسخه را به پلیس بده که لبزور قوانین رانندگی را اجرا می کند و به زور بیمه می گیرد با آنکه می داند مردم بدون زور اینکارها را انجام نمی دهند.

    لیبرالیسم یعنی اسلام یزید. همان اسلامی که وقتی اهل مدینه او را دیدند و بازگشتند و در مسجد پیامبر فریاد زدند ما از نزد کسی می آییم که سگبازی می کند و طنبور می نوازد!

  • بذبخت منزوی،امثال توی مغز فندقی باعث جا افتادن لیبرالیسم تو مملکت امام زمون شدن.برید چماقاتونو دوباره در بیارید تا ایندفعه بچه های انقلاب پدر از روزتون در بیارن.اینقدر که شما داعشی ها برا رهبری و انقلاب هزینه تراشی کردید جوجه فوکولی های غرب زده درست نکردن

  • لیبرالیسم را کسانی در کشور جا انداختند که امثال خلخالی و لاجوردی را به جرم اصرار بر اجرای احکام الهی و قاطعیت در مقابل کفر و نفاق حذف کردند.
    و اجازه دادند تا لیبرالها و تکنوکرات در کشور جولان دهند.
    واضح است چه کسی مغزش فندقی است که از درک این چیزها عاجز است.

  • این همه بافتی که بگی با چماق میخای فرهنگ و حجاب تو سر زن ایرانی بیاری.بنده خدا هر چی زور بزنی بیشتر تو این منجلاب تعصب و حماقت کور کورانه و خوارجی فرو میری.هیچ دینی و هیچ پیامبری و امامی به زور حجاب به سر نکرده که تو اینقدر بافتی.اگه اندکی شعور فرهنگی و سیاسی داشتی میفهمیدی چی گفتم.حرکت های برنامه ریزی شده برا تخریب حجاب باید با قدرت شناسایی و خنثی بشه ولی با توده مردم با منطق بگیر و ببند نمیتونی زور نزن.اگه امثال حاج بخشی ها و...تونستن کاری کنن توهم میتونی.الان که دیگه کمترین اعتبار و ارزشی هم نداره یعنی کسی قبول نمیکنه چون فرهنگ و دین با اجبار شاید به ظاهر بره ولی در قلب نمیشینه.حالا هی بباف و برو جلو تا در جامعه منفورتر بشی و البته اون دنیا باید جواب امام و شهدا و رهبری بدی که با ندانم کاری و بی سوادی از دین و اسلام تیشه به ریشه انقلاب زدید.خوش باش

  • نه تنها با جماق بلکه با شمشیر و تفنگ هم اگر لازم باشد باید شریعت را اجرا کرد.
    و اتفاقا به کوری هر دو چشم تو که در قیامت هم کور محشور خواهند شد ، اینکار کاملا موثر است مثل قاطعیت و سختگیری در اجرای تمام قوانین دیگر.

    چگونه است که به زور قوانین دست ساخته بشر را بر مردم تحمیل می کنید اما تا اسم قانون خدا می آید نگران حق انتخاب مردم می شوید؟

    تو چجرزا این طور رذیلانه حامی یک مشت زن بی حیا و عفریته شده ای که یک روسری دو گرمی لباس گشاد برایشان سخت از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است؟
    براستی اگر برنامه آنها مبارزه علنی با اسلام نداشتند اینهمه اصرارشان بر این رفتارها برای چیست؟

    تنها کسانی که هرگز جسد خون آلود یک جنین سقط شده را ندیده اند و کسانی که هرگز در دادگاههای خانواده نبوده اند و صدای ضجه اطفالی را که والدینشان به بهانه عدم تفاهم ( یا همان تنوع خواهی جنسی در اثر تماشای مردن و زنان نامحرم) را ندیده اند اینطور وقیحانه برای یک مشت زن هرزه روسپی کنیز صفت دل می سوزانند.
    لعنت خدا بر تو.

  • خفه شو مدافع شیطان.
    هدف حاکمیت اسلامی اصلاح ظاهر است نه اصلاح قلب. برای همین منافق هیچ گاه دلش اسلام نخواهد آورد اما مجبور است. ماسک نفاق بزند و حرمتی خلاف اسلام نکند.
    می گویند در زمان پیامبر و ائمه برخوردی با بی حجابی نبوده و حتی برعکس برخی زنان آزادانه بی حجاب می گشته اند!

    اما لعنت خدا بر آنها که نمی گویند که در اسلام کنیزان حجاب ندارند. چرا؟ چون کالا هستند و اتفاقا اگر کسی آنها را بخواهد می تواند بخرد یا با شرایطی حتی اجاره کند. اما زن آزاده کالایی برای عرضه نیست. لهذا اتفاقا وجه تمایز زن برده و آزاد در همین حجاب است. در صدر اسلام اساسا برخوردی در زمینه بی حجابی رخ نمی داد چرا که هیچ زن آزادی نمی خواست با کنیز اشتباه شود. امروزه ظاهرا بردگی از بین رفته اما هنوز برده صفتی و تمایل به عرضه کردن خود در بازارها در بسیاری از زنان هنوز باقیست. در اینجا است حاکم شرع موظف به تعزیر و مبارزه با حرمت شکنی علنی است. چرا که اساسا چیزی به نام قانون اختیاری در تمام دنیا معنا ندارد و اگر خدا قانون گذار است و قانونی گذشته حتما
    اجباری است. کسی که با دستور خدا مخالف است رسما شرک ورزیده

    کنیز را می شد خرید. اما وقتی زن آزاده مرتکب این رفتار می شود معنایش گسترش بی سابقه زنا و طلاق و سقط جنین و فرزندان نامشرع و فرزندان طلاق و... است

  • خفه توی بی شعور داعشی باید بشی هیچ بهره ای از منطق نبردی.بدبخت چماق بدست منزوی

  • در خریت حسن کلید که شکی نیس..در بلاهت گفته ش که شکی نیس!!
    اما اینکه سعیدِ هتاکِ قاسمی بهش گفته احمق فقط یه فرافکنی کودکانه س.
    سعیدِ هتاکِ قاسمی خودشاز همه احمق تر , هار تر , و بی خانواده تره و از شعور هم بویی نبرده.

  • در بلاهت گویی تو هم شکی نیست.

  • سعیدِ هتاکِ قاسمی!!!

  • مثلا باید چه می گفته تا این فحش ها را به او ندهید؟
    نکند باید بگوید روحانی دقت کن؟
    فعلا خود تو از همه احمق تر , هار تر , و بی خانواده تری و از شعور هم بویی نبرده ای.

  • امثال سعید قاسمی ها جوونی و عمرشون تو دفاع مقدس و مبارزه با نفاق و دشمن خارجی سپری شده.الانم از پارسال تو روستاهای کرمانشاه داره میچرخه و خونه های برادران عزیز اهل سنت را میسازه.اونوقت یمشت حرف مفت زن دنبال تخریب مجاهدین راه حق هستن.داستان تویوتا سواری داستان مشخصیه.به جا دور دور زدن تو شهر و استفاده از امکانات دولتی جهت منافع خودش رفته روستا به روستا چرخیده و از پروژه های مسکن روستاها سرکشی کرده و خودشم اونجا مونده بود.ایشون مهندس هستند و تخصص در ساخت و ساز دارند در دفاع مقدس هم رو پروژه های مهندسی کار میکردند و الانم بعد از بازنشستگی مرسوم رفته ادامه مجاهدت های زمان جنگ را در سنگر دیگری ادامه میده.چرا دری وری میبافن بعضی ها

  • ببین، به کجا وصلی نمیدونم، ولی یه جواب منطقی بدی حرفی نیست، قرآن عمل خیر پنهانی را بهتر اعلام کرده، حالا چرا امثال قاسمی هی تو بوق میکنه،؟ این دنیاخواهی نیست؟

  • چرا دچار توهم هستی چرا دنبال حواشی میگردی.اصلا من به بالا بالاها وصلم.تصورشم نمیتونی بکنی خیالت راحت شد این از وصل بودنم.منطق داری تو.قرآن چی گفته گفته کار برای خدا باید پنهانی انجام بشه؟خوب وقتی بنده خدا رفته لب مرز کار میکنه و از اون طرف کلی ضد انقلاب تحریک میکنه که نظام به کرمانشاه پشت کرده و بفکر نیست چرا نباید تلاش نیروهای انقلابی رسانه ای بشه.مگه میخاد پست و مقام بگیره.امثال حسین یکتا و قاسمی دنبال چی باشن که الان نیستن.سردار که هستن.سن خدمتی شون هم که بالاست تو هیچ دم و دستگاهی هم که پست حکومتی ندارن.تو زلزله راه افتادن قرارگاه زدن یمشت نیروی جهادی سازمان دهی کردن دارن کار میکنن چی بهشون دادن؟الان مگه زمان تیرکمون سنگیه فعالیت ها رسانه ای نشه.هرکی دستش گوشیه داره فیلم میگیره.با کدوم منطق قرآنی درآوردی چون فلانی رسانه ای شده پس ریا کاره یا هدفش خود نماییه.تهمت نمیزنی الان؟قرآن به تهمت زنندها چی گفته؟مگه نیت خونی تو؟لابد رهبر انقلابم که همه کاراشون رسانه ای میشه یا حاج قاسم این ور اون ور اسمش ورد زبون هاست با منطق حضرتعالی دچار مشکل خلاقی شدن.

  • منطق جنابعالی آخر منطق. آیا اینایی که اسم بردی رسانه ای شدن یا خودشون دارن خودشونو رسانه ای می‌کنند؟ چه کسی کلیپ هاشونو می‌سازه؟ من مسافر کش اسنپم، یه روز یه جانباز سوار کردم میگفت برا زنده موندنم باید برم تهران ناصرخسرو داروی قاچاق تهیه کنم، اونم با یه قیمت بالا که فکرشم نمیتونی بکنی،. خب چرا باید یکی اینجوری باشه ولی قاسمی ت. یوتای سازمانی در اختیارش باشه، تازه قاسمی همیشه طلبکاره، اما این جانبازای گمنام که خیلی باصفاتر از قاسمی بوق بوقی هستن هیچوقت اعتراضی نکردن. برو خجالت بکش، وصلی باشه ولی آزاده وصل باش

  • خجالت امثال توی بی چاک و دهن باید بکشن که همیشه با تندروی هاشون این مملکت را دچار هزینه کردن.مثال زدی در حد لالیگا.بنده خدا چه ربطی داره مشکل جانباز گرفتار دچار غربت با فعالیت جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه.وقتی نمیخای متوجه بشی و خودتو به...زدی همین میشی که هستی.نه ادب داری نه ارزش نیروهای مجاهد میدونی به میخای قبول کنی داری شر و ور میبافی.اگه متوجه شده بودی دوباره حرف شبکه های ضد انقلاب تکرار نمیکردی.همون شبکه ها و کانال های منافقین و سلطنت طلب بدبخت عقده ای که امثال قاسمی ها تو عملیات مرصاد پدرشون را درآوردن.دارم میگم ماشین دولتی دستش بود چون تو روستاهای پراکنده کرمانشاه با موتور گازی و پیکان جوانان نمیشه بری مناطق روستایی سرکشی کنی.اگه یه بار گذرت افتاده بود اونورا اینقدر دگم حرف نمیزدی.نشستی کنار گود میگی لنگش کن.با فهم قرآنی امثال تو هرکی سوار تویوتا بشه داره دزدی میکنه و خوش گذرونه پس مدافعین حرم هم جزوشون بیار.بنده خدا طرف تو ناز و نعمت دور دور میکنه نه این بدبخت ها که گرفتار امثال ماها شدن.از نماز فقط ولضااااااالییییییینشو یاد گرفتی.برو با فهم انقلابیت خوش باش که واقعا معلومه چه کاره هستی

  • مهمان 97/10/30 ساعت 00:45

    آهنگ نگذاشت چیزی از حرف هایش را بفهمیم .

  • خدا قوت سردار قاسمی این روحانی یک خائن وطن فروش فعلان رهبری گفتن تا ۱۴۰۰ صبر کنید ما هم میسوزیم میسازیم خدا نگهدارت باشه سردار انقلابی

  • رستم 97/10/29 ساعت 20:38

    1400یکی دیگه میاد بدتراز روحانی مگه توی این 40سال مارییس جمهور خوب هم داشتیم ؟

  • مسئولین را ازبین انقلابی های معتقد ومتعهد به اسلام ناب،انتخاب نمائید؛
    قبل از سال 1400،دراواخرسال 98 ماانتخابات مجلس راداریم؛
    به مطالب ذیل بادقت کافی توجه نمائید ؛
    ازاول انقلاب اسلامی درایران دو جریان سیاسی عمده درکشورفعال بوده اند وهستند؛
    الف – جریان سیاسی انقلابی معتقد ومتعهد به اسلام ناب،که انقلاب ایران را در راستای نهضت انبیاء(ص) وامامان معصوم(ع) و عاشورای حسینی ،جهت فراهم سازی زمینه های ظهورآخرین حجت خدای متعال ازنظرها غایب شده حی، بمنظورپرپائی حکومت حقه الله و پرپائی قسط ،ودرپی آن سعادت بشر، بر روی زمین می دانستند ومی دانند.
    ب – جریان سیاسی لیبرال مثلا انقلابی،که هدفشان رسیدن به ......و....و...بوده وهست؛
    این جریان سیاسی با الگو گرفتن از لیبرالیسم جهانی ،واستفاده ازپروپاگاندا،واستفاده ابزاری ازاسلام و مهندسی افکارعمومی،مردم را به دو گروه عمده چپ و راست، لیبرال اصلاح طلب و لیبرال اصول گرا،هدایت و تقسیم کردند؛(آبی و قرمز)
    یه عده طرفدار آبی و یه عده طرفدارقرمز؛
    درسال 92 ؛مثلا ،این دوگروه باهم ائتلاف کردند و با استفاده ازپروپاگاندا رأی مردم رابه خودجلب کردند و دولت بنفش که حاصل مخلوط رنگ آبی وقرمزاست، را بدست گرفته اند؛
    مردم ایران،درجریان باشید؛
    بیش از سی سال است دولت های تشکیل شده درایران،مستقیما،دردست جریان سیاسی لیبرال کشور است؛
    درجریان باشید؛
    بیش از 93درصد بودجه کشوردردست دولت است؛
    قانون اساسی 177 اصل دارد،38 اصل مربوط به اختیارات رئیس جمهورهست،37اصل مربوط به اختیارات مجلس است،18 اصل مربوط به اختیارات قوه قضائیه است،فقط 5 اصل مربوط به اختیارات رهبری می باشد،!!
    درجریان باشید؛
    از اول انقلاب تاکنون دولت های ایران هشت بار ،باامریکا واردمذاکره شده ،هرهشت بار توسط جریان سیاسی لیبرال برکشورمان تحمیل گردیده وهرهشت بار،ایران به تعهداتش عمل و امریکا عدول کرد؛
    برجام آخرین آن بود؛
    وحالا بازهم ضمضمه های جدید مذاکره، ازاین جریان سیاسی کشور می شنویم؛!!
    برای همین مردم ایران،طعم شیرین و گوارای اسلام ناب را نچشیده اند؛
    گفته شدن دولت تفنگ یادتان هست؟
    یعنی دولت تفنگ نمی گذارد دولت رأی اکثریت مردم کارکند،ومانع میشود؛
    مردم دقت نمائید،فقط 5اصل اختیارات دارد ،آ
    بیش از سی وپنج مورد تقابل با امام جامعه و امت مسلمان ،ازنظرعقیدتی و راهبردی ،در اداره کشور،فقط ازسال 92 تاکنون یادتان هست؟
    حالا بازهم استفاده ازپروپاگانداجهت فریب افکار عمومی، کنترل کردن افکار عمومی!!!
    عذرخواهم ،سعی نمودم کوتاه باشد،اما طولانی شد.

  • رستم 97/10/29 ساعت 20:38

    1400یکی دیگه میاد بدتراز روحانی مگه توی این 40سال مارییس جمهور خوب هم داشتیم ؟

  • مهمان 97/10/29 ساعت 20:59

    اتفاقا به خاطر همین حرف و کفران نعمت بود که احمدی نژاد را از دست دادید.
    هر چند می دانم محال است روزی بفهمید چه کرده اید و شما و نظامتان بود که منحرف واقعی بود و نه احمدی نژاد.

  • خوبه ولی واقعا بعضی از این آهنگای کلیپا معظلی شده,والله بخدا برای اینکه نشون بدیم کلیپ جنجالیه نبازی نیست آهنگ تند با صدای بلند بزارین,با صدای کم و آهنگهای ملایم و سر ضرب اتفاقا بهتره.من ک تا آهنگ اینجوری بشنوم کلیپو قطع میکنم هرچی میخاد باشه.

  • مهمان 97/10/29 ساعت 15:11

    بخش فنی محترم ، میشه لطفا آهنگ روی سخنرانی ، آهسته تربا ولومی پائینتر از صحبت ها ضبط شه لطفا؟ ازبس صدای آهنگ بلنده ، خود صحبت ها شنیده نمیشه خوب.قبلا ممنونیم.

  • ع .ک 97/10/29 ساعت 14:55

    خدا امثال سردار قاسمی رو حفظ کنه که عمارگونه در خط مقدم دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب ، در مقابل قدرت طلبان زراندوز و شیفتگان غرب ایستاده اند و هیچ هراسی به دل راه نمی دهند چون مقصد و مقصودشان خداست .

  • سلام. ده بار گفتم این سعید قاسمی جو گیر،. اینکه روحانی آدم خوبی نیست شکی ندارم، ولی چرا هیچکس نمیگه اون تویوتاهای که تو کرمانشاه زیر پای قاسمی بود مال کی بود، بابا، سعید قاسمی، بس کن دنیاخواهی را، شماها که.....

  • مهمان 97/10/30 ساعت 01:32

    حاضری خونوادتو چندین ماه ول کنی بری کرمانشاه به مردم خدمت کنی؟ سعی قاسمی این کار کرد

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    اولا جناب جوان مومن ادب وشعور را رعایت کن وتوهین نکن(کلمه ی جوگیر).حاج سعید از بزرگان دفاع مقدس و از یاوران با بصیرت حضرت اقا هست.دوما این تویوتا ها که شما دیدی دقت نکردی اگر دقت می کردی همه تویوتا ها پلاک شان رنگش سبز است یعنی تویوتاها مال سپاه پاسداران است.والان این تویوتاها برای خدمت به مردم عزیزکرمانشاه به کار گرفته شده است.سوما تهمت نزن(بس کن دنیا خواهی را)شما بر اساس چه معیار وسنجه ومدرک وسندی می گی حاج سعید دنیا خواه است اگر این فرد دنیا خواه بود اصلا به جبهه نمی رفت ونمی جنگید می رفت همان دانشگاه لیون فرانسه که قبول شده بود وباید می رفت.اما نرفت یا می توانست باچاپلوسی و تعریف تمجید از غرب زده ها در دولتشان کاره ای شودوپستی به دست اورد اما این کار را نکرد چون انقلابی بود به معنای تمام کلمه.اگر حاج سعید قاسمی دنیا طلب بود یک سال خانواده اش را رها نمی کرد ونمی رفت در کرمانشاه خدمت کند به زلزله زدگان ومستضعفین ان هم در ان شرایط سخت.
    برادر یا خواهر گرامی(جوان مومن انقلابی)ابتدا خودم را وسپس شما را سفارش می کنم به بصیرت به بصیرت به بصیرت وبه دقت در اعمال(حرف زدن) .خدای ناکرده عدم بصیرت ودقت در این مسائل می تواند شما را مقابل جبهه ی انقلاب و رهبر معظم انقلاب(دام ظله)قرار دهد.
    ((والسلام علی من اتبع الهدی)).

  • شما بگو، مگر خداوند متعال در قرآن نمیفرماید اگر کار خیر شما پنهانی باشد بهتر است،. اگر قاسمی دنیاخواه نیست چرا خودنمایی می‌کند، چرا با کلیپهای حمله به روحانی و دولت مزخرفش میخواد داد بزنه من انقلابی ام،؟ نمیتونه مسائل حساس رو گمنام به گوش دلسوزان برسونه.؟ نه برادر شما یا تو تشکیلاتی یا خیلی دلبسته ی قاسمی.

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    جوان مومن انقلابی گازش را گرفتی وداری میری پیاده شو با هم بریم-از قران گفتی که قران می فرماید کارخیر پنهانی باشد بهتر است-مگر کار حاج سعید قاسمی پنهانی نیست ایا در جایی امده وگفته که من در کرمانشاه این کار را می کنم یا این کار را نمی کنم- این مستندی هم که از شبکه افق پخش شد توسط خود بچه های شبکه افق ومستند سازها با هزار بار التماس و خواهش از حاج سعید تولید شد--کار خیر در مواردی باید علنی باشد تا جامعه را به سوی این امر(کار خیر) هدایت کندو جامعه الگو بگیرد این کار بزرگترین امر به معروف است-در قران کریم امده است که(الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِيَةً کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق می کنند نهان و آشکارا)این ایه در مورد امیرالمومنین علی(ع)است که چهار دینار یا درهم را به صورت اشکار و پنهانی در شب و روز بین فقرا تقسیم وانفاق کردند -پس امام علی (ع)هم به صورت اشکار کار خیر انجام داده است و هم به صورت پنهانی-حالا با توجه به حرف های شما باید علی (ع)(نعوذ بالله)هم خودنمایی کرده باشد و هم دنیا طلب بوده باشد-گفتی چرا حاج سعید قاسمی با این کلیپ ها می خواهد داد بزند که من انقلابی ام-تو چرا با حمله ی به سعید قاسمی می خواهی داد بزنی که انقلابی هستی-این کلیپ ها را مردم از صحبت های ایشان ضبط و منتشر می کنند ((مانند کلیپ های حسن عباسی -رائفی پور و....))نه خود حاج سعید که بخواهدداد بزند من انقلابی هستم اگر بخواهد این کار را بکند اصلا نیازی به این کلیپ ها ندارد(حضور او در دفاع مقدس نشانه ای بزرگ بر انقلابی بودن اوست)-مهم ترین شاخصه ای که بر انقلابی بودن او شهادت می دهد همین مجاهدت وتلاش بی وقفه ی اوست برای از میان برداشتن مشکلات.اما تو تا به حال چه کار کردی برای انقلاب که خودت را مومن انقلابی می دانی-ایا تا به حال برای همین مردم کرمانشاه کاری کردی یا مشکلی از انها بر طرف کرده ای.-اگر بنا باشد با رویه ای که تو پیش گرفتی برویم استاد حسن عباسی-رحیم پور ازغدی-رائفی پور و....نیز افرادی هستند که با انتشار کلیپ های سخنرانی شان وانتقاد از دولت روحانی به دنبال خودنمایی و دنیا طلبی اند. پس چه کسی انقلابی است ایا فقط تو-پس چه کسی می ماند که بخواهد مردم را نسبت به مسائل هوشیار تر واز پشت پرده اعمال مسولین اگاه کند--در اخرمنظورت از تشکیلات را نمی دانم -نمی دانم با گفتن اینکه تو داخل تشکیلاتی چه هدفی را دنبال می کنی ومنظورت چیه ویا اینکه دلبسته ی کسی یا شخص خاصی هستم---بنده حقیر یک دانش اموز بچه کشاورز اهل همدان هستم-حالا اگر تو کشاورزی را تشکیلات به حساب می اوری خوب بیاور اشکالی ندارد.
    ویا این که گفتی دلبسته حاج سعید قاسمی هستم نه برادر عزیز -رهبر انقلاب فرمودند (این عمار؟-کجاست عمار؟)و به قطع یقین یکی از انقلابی ها ویکی از عمار ها و سربازان امام خامنه ای (دام ظله)حاج سعید قاسمی است-وبرای شناخت حق بین علی(علیه سلام الله) ومعاویه(علیه لعنه الله )در زمان فتنه ها که حق وباطل به هم امیخته شده اند وتشخیص حق به سادگی امکان پذیر نیست باید ببینی عمار کیست و در کدام طرف میدان ایستاده واز او تبعیت کنی تا به حق (علی (علیه السلام)) برسی.
    ((والسلام علی من اتبع الحق والهدی)).

  • ... 97/11/1 ساعت 23:28

    نمی خواد داد بزنه من انقلابیم . به این کار میگن روشنگری

  • رمضان 97/10/29 ساعت 13:51

    سلام جوان مومن یاد بگیریم بدون دلیل و سند موجود قابل استناد کسی را متهم نکنیم ایشون انقدر مرد هست که از زمان زلزله تا به الان در خط مقدم مونده و برای کمک به هموطناش تلاش میکنه با تویوتایی که زمان جنگم سوارش بوده اجرش را ضایع نخواهد کرد حاج سعید خداقوت علی نگهدارت

  • چی میگی ؟؟

  • ali225 97/10/29 ساعت 11:43

    جوان حرف چرت نزن هر چی حرف میزنی با سند باشه برای خودت گناه جمع نکن

  • بی‌شعور، شات آپ

  • مهمان 97/10/29 ساعت 19:31

    حرف مفت میزنی جوان قلابی

  • مهمان 97/10/29 ساعت 18:46

    جوان مومن قلابی ماشین سازمانی ارتش وسپاه تعدادزیادی ماشین تویوتا داره واین ماشین سازمانیه ما ل خودش نیست در چند مطلب دیگه هم گفتی جواب دادم باز خودت را به حماقت زدی خوب بفهم نفهم

  • احمق کسیه که فقط به حرف گوش میکنه، عمل پس چی میشه؟ چرا این باید از امکانات سازمانی بهره ببره، ولی هزاران نفر دیگه که بیشتر از این جبهه بودن و درصد جانبازی بالا دارن هیچ نفعی نبرن، برو عمو، من انقلابی ام تا آخرین قطره خونم هم پاش وایستادم، ولی مثل شما اسکلا گول حرفای تحریک آمیز این دنیادوستان رو نمی‌خورم. اینا هرچی بخوان براشون حاضره، تویوتا نمونه کوچیکه.

  • از ادبیاتت مشخصه چقدر انقلابی هستی.یجو انصاف و تقوا داشتی میفهمیدی اول بری بررسی کنی بعد نتیجه گیری له یا علیه کسی بکنی.این بنده خدا با تویوتا به جا دور دور زدن تو شهر رفته روستا به روستا در کرمانشاه برا مردم مستضعف و مظلوم مرز نشین مسکن ساخته و از پروژه ها سرکشی کرده.نرفته تو خاک و خل خوش گذرونی که رفته در سنگر آبادانی و ساخت و ساز مناطق زلزله زده زحمت کشیده البته در زمانی که بازنشته شده و تعهدی هم نداشته.انصاف داشته باش