تیکه رائفی پور به سید حسن خمینی | انگار بابابزرگ من انقلاب کرده


تیکه جنجالی استادرائفی پور به سیدحسن خمینی


+ 
80

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پرسش از مدافع وحدت وجود که در این سایت کامنت گذار است:
    امام خمینی درباره قائلین به وحدت وجود چنین فتوا داده:

    قائلین به وحدت وجود اگر ملتزم به لوازم مذهبشان باشند، نجس می باشند.

    عروة الوثقی بحث نجاسات/مسئله 199

    اگر وحدت وجود عقیده درستی بود، به مانند توحید اسلام و خلقت می بود که قائلین به آن که ملتزم به لوازم آن هستند نجس نمی باشند
    حال سئوال از مدافعان افراطی عقیده ی وحدت وجود ملاصدرا و ابن عربیها این است که آن لوازم وحدت وجود که امام خمینی ملتزمان به آن را نجس میدانست چیست؟

  • استاد!رفع رجوعي پور تو که کفتر خونتو زدي کاسکوتم خريدي ويلاتم داري ژيلاتم توشه کم مثل سخن رانان بني اميه و بني عباس تز شور کن مخارو هار کن پخارو پر کن کيفارو
    زمان بگو کي؟سر اين دوهم مثل احمد خميني ميبرين؟

  • استاد!رفع رجوعي پور تو که کفتر خونتو زدي کاسکوتم خريدي ويلاتم داري ژيلاتم توشه کم مثل سخن رانان بني اميه و بني عباس تز شور کن مخارو هار کن پخارو پر کن کيفارو
    زمان بگو کي؟سر اين دوهم مثل احمد خميني ميبرين؟

  • در پاسخ به مهمان
    دست به ماله کشیدنت خیلی خوب است اما حیف که گاهی بیش از حد نخ نما و مهملات گویی است .
    در غرب و همین طور سایر کشورهای دموکراتیک شرقی رئیس حکومت و روسای جمهور قداستی ندارند و بنابراین نقد آنها بدون ایراد است .در خود آمریکا شخصی مثل نوآم چامسکی کتاب های فراوانی علیه سیاست های امپریالیستی آمریکا می نویسد و به قول معروف آمریکا را سکه یک پول کرده است . حال اگر کسی فقط یک مقاله مثل او را نه حتی یک کتاب در مورد سیاست های دولت ایران بنویسد حسابش با کرام الکاتبین است .
    در مورد هلو کاست هم هم البته انکار آن در بعضی از کشورهای اروپایی و آمریکا جرم نیست و در در کشورهای اروپایی هم که جرم است دلیل خاص خود را دارد . دلیل آنها در جرم انگاشتن انکار هلوکاست جلوگیری از پراکندگی نفرت نژادی و یهودستیزی و در نتیجه تکرار چنین فاجعه ای است . چنان که در فرانسه نه تنها انکار هلوکاست و نسل کشی یهودیان بلکه انکار نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی در جریان جنگ جهانی اول هم جرم است و انکارکنندگان تا یک سال حبس مجازات دارند .البته برای خود من این دلیل چندان قانع کننده نیست چون راه را بر تحقیقات علمی می بندد . گذشته از آن برخورد دوگانه با این موضوع مثلا توهین به پیامبر اسلام است که جرم نیست اما یکی از مصادیق پراکندن نفرت نژادی علیه مسلمانان است .
    در مورد ادعایت که بشر ذاتا و فطرتا حاکم معصوم و غیرقابل نقدی می خواهد باید بگویم که خیر این چنین نیست و نه بشر غربی و نه حتی شرقی حاکم غیر قابل نقد و دیکتاتور نمی خواهد . بله بشر انسان قهرمان معصوم و خطا ناپذیر آرمانی می خواهد که هیچ عیب و ایرادی نداشته باشد اما تا زمانی که چنین کسی در عالم واقعیت نباشد حاکم غیر قابل نقد و دیکتاتور ماب نمی خواهد . آنهایی که چنین چیزی می خواهند فاشیست پرستان اند . وگرنه بسیاری از کسانی حتی آنها که به دموکراسی و انتخاب حاکمان توسط مردم هم کوچکترین اعتقادی ندارد قایل به نقد و انتقاد از حاکم و رهبر غیر منتخب هستند چون می دانند که کسی معصوم و خالی از اشتباه و خطا نیست .
    در مورد امام زمان در آخر الزمان هم باید به تو و امثال تو یادآوری کنم که ایشان نمی توانند مقتضیات عقلانی زمان و مکان را نادیده بگیرند .یکی از این ها دموکراسی و انتخابات است . بنابراین ایشان حتی اگر حکومت جهانی خود را تشکیل بدهند چاره ای ندارند که عده ای از اشخاص صالح وابسته مورد نظر خودرا تعیین و آنها را در معرض رای مردم بگذارند تا مردم با رای خود بعضی از آنهارا مثلا برای حکومت شهرها و یا مشورت و قانون گذاری انتخاب کنند .

  • مرگ بر لیبرالها ی سازشکار

  • فعلا که ظریف جون و روحانی جون بدون توجه به نظرات رهبری و در کمال پر رویی دارن اسبشون رو می تازونن. و ابصار کشور رو تو دست گرفتن. ولی خدا وکیلی زندگی هاتون ترقی کرد؟
    دلسوز بودن سید علی هزار هزار بار می ارزه به ژست دیپلمات بودن ظریف و امثالهم.

  • بله نظرات امام خمینی مثلا در موضوع استکبار و آمریکا واضح است و نمی توان آنها را چندان تحریف کرد اما چند نکته یا مشکل در این رابطه وجود دارد
    1- اولا : حسن خمینی نوه ایشان در برنامه تلویزیونی راجع به موضوع تحریف امام اظهار داشتند برای این که امام تحریف نشوند باید سخنان ایشان را به طور همه جانبه و در کنار هم قرار داد نه این که یک قسمت از نظرات و سخنان ایشان را گرفته و قسمتی دیگر را نادیده بگیریم . به نظر من سخن سید حسن خمینی در این مورد معقول و صحیح بود .
    ثانیا : مشکل دیگر بت و معصوم ساختن از امام خمینی و همین طور رهبر فعلی آیت الله خامنه ای است که کسی نمی تواند کوچکترین انتقادی از سیاست های آنها داشته باشد و همه نظرات و رفتارها و عملکرد آنان بدون استثنا در این چهل سال رهبری جمهوری اسلامی درست و بدون کوچکترین نقص و کاستی محسوب می شود . طبیعی است که در یک چنین فضایی کسانی که نظرات مخالف امام خمینی و رهبری دارند از آنجا که نمی توانند آشکارا با نظرات و عملکردشان در موضوعات مختلف مخالفت کنند بنابراین چاره ای ندارند جز این که به تحریف سخنان امام خمینی و رهبری دست بزنند تا اهدافشان و نظراتشان را پیش ببرند .
    وقتی آزادی محدود و تفکر پیشوا پرستی افراطی یعنی تبعیت بی چون و چرا از رهبر یک نظام سیاسی و کشور که این عقیده یکی از اصول متعلق به مکتب فاشیسم است حاکم باشد نفاق و چنین رفتارهای منافقانه مثل تحریف سخنان پیشوایان و رهبران طبیعی است که شیوع داشته باشد . پس این منافقانه عمل کردن و دست زدن به چنین تحریفاتی محصول ساختار غلط این حاکمیت و جامعه است که همه باید نظرات و سیاست های پیشوا و رهبر جامعه را بدون استثنا همگی صحیح و بهترین و بدون کوچکترین نقص قلمداد کرده و به به و چهچه کنند و کسی نیز حق بازنگری و اعلام این که فلان نظر و سیاست رهبر غلط و دارای کاستی و نقص بوده ندارد .

  • به طور مثال شما چه ایرادی در عملکرد امام خمینی دیدید که حالا نمی تونید انتقاد کنید وخودتون رو هم در مقامی میبینید که چرا نمیشود انتقاد کرد وحالا شما پاسخ بدهید که ما را متهم به مکتب فاشیسم از مکاتب غربی میکنید بگو چرا خودت شدی بلند گوی مکاتب غربی مثل لیبرال که در مقابلش جنبش ۹۹درصدی قرار داره شدید اما بحث دیگر این است که دارند شخصیت امام خمینی را تحریف میکنند نه انتقاد بفهم لطفا بفهم گوسفند نباش

  • نگران باش. همه دنیا آسمان همین رنگ است. در آمریکای عزیزتان هم نظرات پدران آمریکا یعنی واشنگتن، جفرسون و فرانکلین و اصولا اندیشه لیبرالیسم غیر قابل نقد است. کافیست یک شخصیت سیاسی متهم شود که لیبرال نیست و مثلا سوسیالیست است تا از نظر سیاسی و اجتماعی خرد شود. حتی گفتن اینکه کاشفان آمریکا سرخپوستان هستند و نه کریستف کلمب هم در مدارس ممنوع است. حتی کمترین مخالفت با نظریه داروین مساوی اخراج از دانشگاهها و از دست دادن کرسی های علمی است (مستند اخراج شدگان Expelled را ببینید. ) در ترکیه لیبرال هم هر نوع نقد به آتاتورک ممنوع است. در انگلیس نقد ملکه و سلطنت در رسانه های عمومی ممنوع است هر چند مردم در شبکه های اجتماعی تلافیش را در می آورند. در آلمان انتقاد از قانون هولوکاست ممنوع است و.... در زمان باستان هم داستان همین بود. در بابل و مصر و چین و ایران ساسانی هم شاه جنبه عصمت و فره ایزدی داشت و هرگونه مخالت با او ممنوع بود.

    می دانی چرا؟ چون این قضیه هیچ ربطی به فاشیسم ندارد.
    چون انسانها ذاتا و فطرتا در عمق ضمیر ناخودآکاه خود معتقدند که فرانراوا باید فردی معصوم و غیر قابل نقد باشد.
    برای همین خود غربیها همیشه یک حکومت آرمانی را در داستانها و فیلمهایشان ایجاد می کنند. در امثال ارباب حلقه ها، نارنیا ، دلتورا و امثال آنها همیشه سخن از یک شاهزاده است. فردی از خون و نژاد و ژن برتر که حکومتی دیکتاتوری و در عین حال عادلانه و اخلاقی را ایجاد می کند.
    در نظر سنجی هایی که از غربیها شد گفتند داشتن پادشاهی مانند آراگورن را به حاکمان دموکراتیک خودشان ترجیح می دهند.

    این همان چیزی است که از بشر دزدیده اند. اصل را دزیده اند و به جایش بدل گذاشته اند.
    یعنی حکومت ولی الله. امام معصوم.
    هر چیزی در دنیا بدل از آن ساخته اند یعنی اصلش وجود دارد و اتفاقا بسیار ارزشمند است.
    این است دلیل اینهمه داغ شدن موضوعات آخر الزمانی در خود غرب و ظهور مسیح و آراماگدون و سایر این داستانها.
    پس از این نظر ایرادی به حکومت جمهوری اسلامی وارد نیست. اتفاقا آنها تنها حکومتی هستند که ادعا می کنند اصلی نیستند و موقتا هستند تا آمدن امام.

    ضمنا حرفهای امثال سید حسن خمینی را باور نکن. کسی که به خون پدرش تف می کند و با قاتلان و دشمنان سید احمد خمینی دست ارادت و دوستی می دهد فرزند ناخلفی است.

  • پسر نوح پیغمبر کافر شد و رفت به جهنم

  • بخدا اگه پسوند خمینی پشت اسم این آدم و بچه بی لیاقت تر ازخودش نبود اندازه انبرنسا ارزش نداشتن
    ببین کیا شدن علمدار نام خمینی کبیر

  • ناظر 97/8/30 ساعت 13:30

    خداوند در قران به این مسئله اشارات زیادی دارد که وقتی شخصی صالح باشد دلیل بر صالح بودن همه فرزندان و همه خاندانش نیست و فاسد هم در انها زیاد است و این سید حسن هم از ان ناصالحان است که فقط نان امام خمینی را میخورد و اگر امام خمینی نبود او هم هیچ پخی نمیشد اما اینها نمک میخورند و نمکدان میشکنند و فکر میکنند کسی هستند و دور برداشته اند . بدون وجود امام خمینی هیچگاه این انقلاب پیروز نمیشد و خداوند رمز پیروزی را امام خمینی قرار داده بود و امروز اینها از برکت انقلاب امام به نان و نوایی رسیده اند و خودبزرگ بینی دارند . مانند رفسنجانی و طایفه اش . روحانی و طایفه اش و خیلی از مسئولین و نماینده های مجلس و .........

  • ح 97/8/30 ساعت 11:04

    ای کاش این داستان بیت و بیوت روزی تمام می شد
    هیچ تلازم بین خوبی پدر و فرزندان نیست