دبه کردن به سبک باران کوثری!!


باران کوثری: ای کاش آقای روحانی در زمان انتخابات واقع گرا بود

خانم کوثری شما که امیدتون به یه لیست و یه نفر نبوده برای چی دم انتخابات به مردم گفتید امیدتون به ایشونه تا راه رو ادامه بده؟
جماعتی رو گمراه کردید و حالا جا زدید؟!!


+ 
21

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا میخونه . کار مملکت به کجا رسیده که باران کوثری هم سخنران و سیاستمدار شده و عده ای علاف نشسته و خزعبلاتش را گوش میدهند و برایش دست میزنند .

  • لعنت خدا ملائکه انبیاء مرسلین فرشته ها و مردم بر کسانی که مردم را فریب دادند بعضی مسئولین و سلبریتی های نادان

  • دلم به حال این جماعتی که واسه سرفه کردن اینها هم جیغ و کف و سوت و هورا میکشن میسوزه واقعاً . خدا به هرکس یه عقل داده. ولی اگر هم آدم خواست عقلش رو دربست تفویض کنه به کسی ، ای کاش اون شخص، اینها نباشن. چون فضیلتی جز خوشتیپ بودن و بازیگری کردن ندارن.
    پشتیبانی همین مردمه که به امثال این خانم به خاطر محبوبیت صرفا هنری اجازه داده در مورد هر موضوعی اظهار نظر کنند و توقع تصدیق شدن داشته باشن. مردم به جای یاداوری جایگاه و حد و حدود اینها ، هی بیشتر بادشون میکنن!
    توروخدا تصمیم شخصیتون درباره آینده مملکت و امنیتتون رو دست این جماعت ندین که پسفردا پشیمونی به بار میاره.
    بیچاره اونایی که هربار گول عقل نداشته اینها رو میخورن و باز دوباره واسشون تو هر موضوعی گریبان چاک میدن!

  • اصلاح طلبان از سر ناچاری بود که به حسن روحانی رضایت دادند . ما طرفداران اصلاح طلبان بین انتخاب بد و بدتر، بد را از سر ناچاری انتخاب کردیم . کافی است که به نحوه چینش کابینه او نگاه کنید که انتظارات ما اصلاح طلبان را در زمینه مسایل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نتوانست برآورده کند . در زمینه مسایل اقتصادی هم که قبل از خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها دولت وی نتوانست بازار ارز را کنترل کند و بازار ارز به هم ریخت . خلاصه به قول زیبا کلام روحانی هم از طرف قشر روشنفکر و طرفدار اصلاحات که خواهان باز شدن بیشتر فضای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی هستند رانده شده و هم از طرف اصول گرایان و جریان ارزشی و هم مردمی که اصلا کاری به سیاست ندارند و برایشان اقتصاد مهم است و به جز تامین معاش و نان شب فکر دیگری ندارند نتوانسته انتظارات آنها را برآورده کند .
    خلاصه روحانی از همه طرف رانده شده است و امید همه را تبدیل به یاس و ناامیدی کرده است .

  • این نگید چی دارید بگید . خدا ازتون نگذره . هر بلایی که سر کشور میاد به خاطر ندونم کاری شما لیبرالهاست با اون زیبا کلام دزدتون .

  • نقشه جدیدی که بزرگان اصلاح طلب دنبال میکنند این است که خودشان را از روحانی جدا کنند تا در انتخابات بعدی پیروز شوند .
    این نقشه دو هفته ای است که شروع شده .

  • اتفاقا" حسن روحانی واقع گرایانه عمل کرد . روحانی مردم را بخوبی شناخته بود و میدانست با این مردم چکار باید بکند تا به قدرت برسد و دیدیم که چقدر راحت هم بقدرت رسید و این سلبریتی ها برای پیروزی روحانی و فریب مردم نادان نقششان را خوب بازی کردند.

  • کاشکی خود فروخته بودن یه سری از از این چهره ها به اسم وطن دوستی وطن فروشی می کنن

  • این خانم تو جشنهای انتخابات که یه چیز دیگه میگفت اینا فکر میکنند مردم خرند دیدند به خواسته شون نرسیدند حالا خودشون را از روحانی جدا و خود را بی گناه وتطهیر میکنند تا برای خیانت بعدی اماده بشن ایشون پدر ومادرش هم مثل خودش خود فروحته هستن