محرم ایرانی


(( زيست؛ بازار زندگي ايرانيzist.ir ))


+ 
7

- 
2
ارسال در 1397/6/28 ساعت 19:03 2018-9-19 19:03:52
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به پایگاه جامعه خبری الف در باره ی خبر:/اقامه نماز ظهر عاشورای حسینی در سراسر کشور/ جمعه 30/06/1397
    ---
    فریضه ی پذیرش نماز چیست؟
    ---
    نماز یکی از فرایض عبادی شرعی است و پاس داری از دین خدا و مصون نگه داشتن این دین از من در آوردیهای دین زدا فریضه ی پذیرش نماز است و اگر به آن عمل نشود نه تنها نماز بلکه همه ی عبادتها و اعمال نیک انسان دین دار تباه و نابود می شوند و این انسان در قیامت بنا به تاکید قرآن به مجازات ابدی نابخشودنی گرفتار می گردد.
    انسان با افزودن من در آوردیهای ذهن ناتوان خود به دین و مذهب جسارت و جرئت می کند خود را با جهل و غفلت جانشین خداوند یکتای جهان آفرینش کند و این جانشینی را قرآن کریم بزرگ ترین ظلم در حق خداوند و گناه کبیره ی نابخشودنی معرفی کرده است: « وَإِذْ قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ وَهُوَ يَعِظُهُ يَا بُنَيَّ لَا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ » ﴿ آیه ۱۳ سوره لقمان ﴾ « إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِيدًا » و « إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَى إِثْمًا عَظِيما ً﴿ آیات ۱۱۶ و 48 سوره نساء).
    تعیین مراسم و مناسک و شعایر برای دین و مذهب منحصر به خداوند دانای مطلق است و هیچ آفریده ای با دانش ناچیز خود در مقایسه با علم بی کران خداوند بنا به آیات قرآنی فوق حق شکستن این انحصار را ندارد.
    هر دین داری که می خواهد عبادات و دین داری او نزد خداوند پذیرفته شوند می باید ، با پرهیز از گرایش به من در آوردیهای منسوب به دین و مذهب ، خود را به آیات فوق مقید سازد و از این آیات و سایر هشدارهای قرآنی در پایبندی به دین و مذهب ذره ای عدول و دوری نکند.

  • نصرت سید الشهدا را همیشه حسین وار پیگیر باشیم
    ---
    نصرت حسین و یاری رساندن به نهضت عاشورای سید الشهدا و لبیک گفتن به فریاد هل من ناصر سبط پیامبر را حسین وار با دفاع عالمانه ی خداپسندانه از دین خدا و مذهب حق اهل بیت ، که قرنها است دستخوش دسیسه های تحریف گر طاغوتان و دین فروشان و جاهلان قرار گرفته ، رسم و سنت همیشگی خود قرار دهیم و محض رضای خدا همیشه پیگیر این رسم و سنت حسینی باشیم.
    آلوده کردن نهضت عظیم عاشورای حسینی با من در آوردیهای مخالف دین و قرآن وعقل ، پیروی از همان راه یزیدیان پلید و دشمنی با دین خدا و دهن کجی به این نهضت الهی و شاد کردن دشمنان در کمین نشسته ی مذهب تشیع و اصرار بر بدنام کردن اهل بیت پیامبر وبر گزیدن راه جهنم است.
    زنهار در حالی که همگی از نعمتهای الهی روشنگر قرآن و عقل برخورداریم با دامن زدن به من در آوردیهای خرد ستیز تحریف گر دین و قرآن و مذهب حق ، خود را با غفلت از این نعمتها جهنمی کنیم و در جهنم هم نشین ابدی یزیدیان دنیا پرست دشمن خدا سازیم.
    جاویدان شدن یاد شهادت سبط پیامبر سید الشهدا حسین (ع) درس الهی عبرت آموزی است که همیشه یاد آور چگونگی دفاع راستین خدا پسندانه از دین خرد گرای خدا و فدا کردن جان و عزیز ترینها در این راه است و می باید محض رضای خدا همیشه این مسیر الهی حسین را از من در آوردیهای تحریف گر بشر پاک و مصون نگه داریم.