هشدار به نمایندگان مجلس در مجلس


بخشی از خطبه های نماز جمعه 23 شهریور شهرستان ساوه درباره هشدار به نمایندگان مجلس در مجلس
https://telegram.me/joinchat/AAAAAED2I9RwgafSn0eGe


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • امام جمعه ساوه غلط زیادی کرده و گفته و نشان داده به مردم سالاری کوچکترین اعتنایی دارد . از کی تا حالا خطاب قرار دادن رهبری و انتقاد نرم به ایشان شده است توهین . خود امیرالمومنین که تازه معصوم بود با انتقاد های فراوان و شدید از جانب مردم و به خصوص خوارج روبرو بود که آن حضرت تحمل می کرد . مجلس شورای اسلامی مثل مجلس فرمایشی خبرگان (خفتگان ) نیست که طی سی سال گذشته کوچکترین انتقادی به رهبر پیشکش حتی جرات تذکر و توصیه هم نداشتند .
    گذشته از آن این آقا نام مجلس بی نظیر ششم را آورده و خواسته نگذارد که این مجلس تکرار شود . البته که مجلس ششم با آن نمایندگانش تکرار پذیر نیست .اکثریت نمایندگان اصلاح طلب آن مجلس را اصلاح طلبان واقعی و اصیل تشکیل می دادند . اما این نمایندگان اصلاح طلب رای آورده رد شده از فیلتر شورای نگهبان و شیخ جنتی از لیست امید بنا به گفته آقای سعید حجاريان حتی چهره های درجه دو و درجه سه اصلاح طلب هم نیستند .
    مجلس ششم مجلسی بود که نعره ها و انتقادهای نمایندگان اصلاح طلب از نهادهای حاکمیتی نظام بنا به گفته همین شیخ جنتی لرزه بر تنشان یعنی بر تن مستبدان و اقتدارگرايان حاکم می انداخت .
    بله برای همین است که خانم سلحشوری بعد از آن نطق بی نظیرش خطاب به رهبری و شورای نگهبان بنا به گفته کیهان خود زنی میکند که من لایق این مجلس نبوده و نظارت استصوابي شورای نگهبان باعث روی کارآمدن من شده است . این گفته ایشان اگر چه خودزني محسوب می شود اما عین واقعیت و حقیقت است . اگر رد صلاحیت های گسترده شورای نگهبان در جریان انتخابات که یکی از موانع بزرگ دموکراسی در کشور ما محسوب می شود هستند به جای خیلی از این نمایندگان اصول گرا و حتی اصلاح طلب فعلی که به قول آقای حجاريان آنها را باید اصلاحات چی نامید اصلاح طلبان درجه اول و اصیل و واقعی هم چون مجلس ششم به مجلس راه می یافتند. اما افسوس که شورای نگهبان دیگر هیچ وقت اجازه تکرار چنین مجلسی را نخواهد داد. حتی اگر مجلس اصلاح طلب دیگری مثل مجلس ششم با اکثریت نمایندگان اصلاح طلب تشکیل شود به لحاظ کیفی مثل مجلس ششم نبوده و فاقد نمایندگان اصلاح طلب اصیل و واقعی از جنس مجلس ششم خواهد بود .
    مجلس تاریخی ششم در تاریخ جمهوری اسلامی تکرار نخواهد اما در ذهن دموکراسی خواهان و اصلاح طلبان هم چنان باقی خواهد ماند و می درخشد.

  • مرگ بر کسایی که آگاهانه به روحانی رأی دادن