تحلیل اتفاقات اینده کشور توسط استاد رائفی پور...!!!


ترامپ متعهد به تغییر رژیم ایران است


+ 
82

- 
5
ارسال در 1397/6/1 ساعت 09:41 2018-8-23 09:41:35
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدا خیر و برکت به دنیا و آخرت کسانی بده که آستینا رو بالا میزنن و راه حق و راه عمل به حق رو باز میکنن... خدا کسانی رو که بدون در نظر گرفتن "چیرگیش بر امور"، حق رو زیرکانه از زندگی روزمرۀ مردم خارج میکنن، با نشون دادن قدرتش هدایت کنه. آمین.

    بنده مهندس معدن هستم و برای آبادانی صنایع معدنی کشورم (و تحقق اقتصاد مقاوم) تلاش میکنم. امیدوارم بتونم در همین حد و اندازۀ کمی که در توانم هست، خدمت باکیفیتی به مردم و ارزشهای نظام انجام بدم. حدود 6ماه هست که برنامۀ "بینش مطهر" رو شرکت میکنم و از اینکه بصیرتم داره زیاد میشه واقعا خوشحالم. امیدوارم که این تفکر صفر و صدی از توی جامعمون ریشه کن بشه و یک خورده واقعیتر به مسائل نگاه کنیم و از همه مهمتر، از خدایی که همیشه ناظر هست، به اندازه یک نخود هم که شده، بترسیم. این همه بی تقوایی، نشون دهندۀ نیاز به یک گفتگوی عمیق و نقادانه و فعالانه پیرامون توحید هست. اصلا خدایی هست؟ اگر خدا هست، چرا این همه بی تقوایی؟! امیدوارم فرصت خدمت باکیفیت به ارزشهای نظام و تحقق عدالت نصیب همۀ مردم ایران بشه. عذرخواهم وقتتون رو گرفتم. (برنامۀ بینش مطهر فراموشت نشه خوانندۀ عزیز :)

  • علی دشتستانی منافقی است که در اکثر سایت ها شخصا دیده ام گول حرف هایش را نخورید که همچون شیطان مشتی از حق و مشتی از باطل را در آمیخته

  • برادرم؛ من و شما (اشخاص) معیار حق و باطل نیستیم. اگر صحبتی از صحبتهای آقای دشتستانی رو قبول نداری، با دلیل محکم زیر سوال ببر؛ به خودش چکار داری؟... اگر قرار باشه من و شما (که خودمون رو طرفدار حق میدونیم؛ که فقط خدا میدونه حقیقت درون ما چی هست) با تحلیلهای سطحی، آدما رو زیر سوال ببریم، توی اون دنیا، بار بزرگی بر دوشمون هست... ما معیار حق نیستیم؛ ما با "گفتگو" و دیدن پدیده ها از زوایای مختلف "بدون پیشفرضها" و با یک تفکر نقادانه (همونطور که استاد مرتضی مطهری بهمون یاد دادن)، میتونیم به بصیرتی که لازم هست برسیم.... نه آقای رائفی پور و نه آقای دشتستانی و نه جلال و نه احمد آقا، معیار و مبنای حق و باطل نیستن... حقِ 100درصد هم که نداریم؛ ممکنه شخص رهبری هم اشتباه کنه... باید صحبتها رو گوش کنیم و اونهایی که به حقیقت نزدیکتر هست رو پیگیری کنیم اما همیشه گوشمون شنوا باشه و اگه یک نفر گفت به این سری دلایل محکم و متقن راهی که واسه خودت انتخاب کردی صحیح نیست، دلایلش رو (اگر) محکم دیدیم، راهمون رو عوض کنیم... توصیه میکنم آثار استاد مطهری با موضوع نفاق رو بررسی کن برادرم... انشاءالله که چشم عقلمون توسط اعتقادات غیرعقلانیمون، کور نشده باشه. آمین. (اگر شده باشه، من و شما، داعشی های آینده خواهیم بود برادرم...) توصیه میکنم حتما از آقای دشتستانی عذر خواهی کن و حرفهای ایشون رو (هرجا که بنظرت منطقی نیست) با منطق و دلیل محکم، زیر سوال ببر (همونطور که استاد مطهری انجام میدادن)...
    "وانظر الی ما تقل و لا تنظر الی من تقل"

  • آقای رایفی پور تحلیلگر !!! تحلیل هات اشتباهه!!!

    امریکا دنبال تغییر رژیم ایران نیست!!! رژیم ایران رو مردم ایران تعیین می کنند!!! تعیین کرده اند!!! تعیین خواهند کرد!!!

    امریکا یک سنت پولش را خرج مبارزه با ایران نمی کند مگر اینکه مطمئن باشد دو سنت بازگشت خواهد داشت!!!

    سازمان مجاهدین تفاله دروانداخته مردم ایران است !!! با چه پایگاه وجایگاهی می تواند برای ایران تهدید به حساب بیاد؟؟؟

    بگذارید مردم اعتراضشان را بکنند !!! مسوولان فاسد ودزد شده اند اگر در کف خیابان ها به عملکردشان اعتراض نکنیم !!! پس چکار کنیم!!! چطور کشورمان را سامان بدهیم !!!

    اینقدر توهم توطئه تزریق نکنید !!! هفت هزار ساله که پدران ما این سرزمین را برای ما با چنگ ودندون حفظ کرده اند !!! جانشان را برای این خاک داده اند!!! هیچ کس نمی تواند جز ایرانی بر ایران مسلط شود!!!

    امریکا از صد سال پیش تا حالا چه غلطی توانسته بکند که ما امروز از امریکا بترسیم.

    بگذارید مردم مطالباتشان را پیگیری کنند !!! مردم می خواهند کشورشان رشد کند !!! بنابراین اعتراض دارند به تنبلی مسوولین !!!

    مردم از مسوول پاسخ می خوان !!! مسوولیت پذیری می خوان!!!

    آدرس غلط نده آقای رایفی پور!!!

    این کشور تا همینجا هم که امنیت داره ورفاه نصف ونیمه داره و استقلال داره نتیجه درایت وهوشمندی همین کف خیابون اومده هاست!!!

    امریکا وگنده تر از امریکا در مقابل قدرت ملت ما و خواست اونها هیچکاره اند!!!

    سعی کن ناکارآمدی سیاست های کلی خودمون رو نقد کنی!!! سعی کن مردم رو روشن کنی که حقشون چیه!!! نه این که بترسونیشون که ساکت باشید که گرگه میخواد مارو بخوره!!!

  • امام(ع) در مورد فتنه گری به این نکته اساسی اشاره می‌کند که: فتنه‌جویان برای رسیدن به اهداف شوم، حق را به بازى می‌گیرند و آن را در راستای هوى و هوس و قدرت‌پرستى خود، با باطل می‌آمیزند و از فضاى آلوده جامعه، میدانى براى تاخت و تاز خود می‌سازند )
    جناب دشتستانی تو از امثال کسانی هستی که حرف حق را بازگو می کنی منتهی برای مقاصدی باطل ،حق همان مطالبه گری و اعتراض به مسولین فاسد وتنبل است اما تو راهی را پیشنهاد می دهی که خواسته یا ناخواسته به فتنه منتهی می شود بنابراین با این دفاعیاتی که از اغتشاش در کشور می کنی یا جاهلی و مانند خوارج فکر می کنی و یا دانسته و با نقشه ی ضد انقلاب این حرف ها را می زنی !

  • شاید واقعا" اینقدر احمق بوده باشی ولی من فکر می کنم تو یک خائن هستی

  • عالیه دانلودکنیدبه همه نشون بدید دوستان-خانواده -آشنایان-فامیل-کسبه محل و.....