نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا به دنبال چه هستند؟


بی عقلی سیاسی یا خیانت به کشور؟



+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از وزارت اطلاعات در خواست داریم به اذن الله و به با خواست ملت ایران که شدیدا می خواهیم این خائنین را زیر نظر بگیرند که یا نادان هستند و یا نفوذی و به سزای اعمالشان برسانند و این افراد به حال خودشان رها نکنند

  • مرگ بر ستون بنجم و مرگ بر تو ای وطن فروش مذاکره با امریکا چه سود ؟ ای خانم کی به تو اجازه داده که چنین به خون شهدا بی حرمتی کنی ؟ اصلا تو امریکا را می شناسی که چه موجود بلیدی است مگر چند روز بیش رهبر کره شمالی با ترامب مذاکره نکرد چی شد مجددا تحریمها را تمدید کرد مگر تو مغز خر خور ده ای کسانی که ترا انتخاب اشتباه کردهاند رایشان را بس کرفتند

  • اینها تحت تاثیر وساوس خناسان انسی و جنی ،خواسته یا ناخواسته،دنبال ترویج و اشاعه حرام زادگی و زنا زادگی هستند؛
    خب حرامزاده بودن دونالد ترامپ هم آشکارشد؛
    و مشخص شد که چرا مانند همطرازش ،یا کامل آن هم دردش،معاویه ،ضد اسلام ناب عمل می کند.
    وچرا براندازی ایران اسلامی انقلابی را به عهده گرفته است.
    و مشخص میشود چقدر دشمنان اسلام احمق هستند؛
    وچگونه همدیگر را لو می دهند.
    توجه نمائید؛
    جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در پاسخی هوشمندانه به ترامپ که به مردم کانادا توهین کرده بود عکس قاب گرفته‌ای از محل تولد دونالد ترامپ در اوتاوا را به او هدیه کرد!

    دراین عکس قاب گرفته شده یک روسپی خانه است که مادر ترامپ مدت سه سال در آن‌جا به خود فروشی اشتغال داشته و ترامپ محصول یکی از مشتریان مادرش است که هرگز شناخته نشد!
    شایان ذکر است که کسب و کار اصلی ترامپ تجارت سکس و اداره روسپی خانه‌ها و قمارخانه‌های زنجیره‌ای و لاوهتل در آمریکا، ماکائو، اروپا و اخیراً در دوبی و ابوظبی است.
    #آمار_زنازادگی در آمریکا بر اساس آخرین نقشه‌ی خانواده جهانی ۲۰۱۷، بیش از ۴۱ درصد است و این وضعیت شامل رئیس‌جمهور منتخب مردم آمریکا نیز می‌شود.