سخنان بی پرده حاج سعید قاسمی در مورد حال این روزهای احمدی نژاد


موضع گیری سردار حاج سعید قاسمی در مورد احمدی نژاد


+ 
49

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خوب است مطالب جدید سردار قاسمی را هم بگذارید
    دادگاههایی که حکم صادر میکنند و دزدان و ول هستند
    برادران .....

  • https://telegram.me/Bazarchemehr
    https://telegram.me/abrakgraphic

  • http://abrakgraphic.ir
    http://abrakgraphic.blog.ir
    http://abrakgraphic.blogfa.com
    http://bazarchemehr.ir
    http://binazirgraphic.ir

  • از تاریخ عبرت بگیرید یا اولوالابصار و ای مسولین عزیز

  • از تاریخ عبرت بگیرید یا اولوالابصار و ای مسولین عزیز

  • از تاریخ عبرت بگیرید یا اولوالابصار و ای مسولین عزیز

  • پشت پرده و دلیل اصلی هجمه های سنگین بر علیه قوه قضاییه جلوگیری و برخورد با نفوذی ها و براندازهاست.


  • آره دیگه. مثل دستگیر کردن براندازانی مانند مشایی و بقایی و دانشجویان و راننده های عدالتخواه و آزاد کردن معترضان گوگوری مگوری دیماه 96 با توصیه پاپی ها و مامی هایشان.

    این فوه قضاییه عجب قوه ایه!

  • البته این استراتژثی احمدی نژاد و مشایی مفسد است که می خواهند عدالت را به نام خودشان مصادره نمایند آنوقت اتفاق ناگواری که می افتد این آقایان رهبری جریان عدالت و یا دست مدیریت و جهت دهی بخشی از بدنه ی غکری عدالت طلبان را در ید سبطه ی خودشان می گیرند و آنوقت است که هر گونه مخالفت با رویکرد هایشان را با برچسب ضد عدالت طلبی هنجار می زنند.

    البته این چیز تازه ای نیست آقای احمدی نژاد در زمانی هم که در ریاست جمهوری بود روحیه انحصار طلبی و دفع حداکثری و سرکوب جریان های ولایی درون ساختاری را در دستور کا داشت. اکنون هم او می خواهد با دوقطبی سازی احمدی نژاد-لاریجانی خود را یگانه منجی ایران برای برون رفت از اوضاع وخیمی که خودش ترسیم میکند، معرفی کند.
    نامه ی سرگشاده ی تند او به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب هم حکایت از این مهم دارد.

    ما مخالف ارزش رفیع عدالت نیستیم بلکه با ماهیگیری سیاسی از آب گل آلود مفاسد جاری، مخالفیم با نحصار کردن عدالت طلبی در احمدی نژاد و هر کس دیگر که فوری میخواهد از ضدیت با عدالت جایگاهی برای خودش ایجاد بکند.

  • با فحاشی به طراح سوال نمره قبولی از امتحان نخواهید گرفت.

    آره. احمدی نژاد می خواهد عدالت را به اسم خودش مصادره کند و خوب کاری هم می کند. دو قطبی لاریجانی به عنوان مظهر فساد و خیانت و تباهی و احمدی نژاد به عنوان مظهر خدمت و شجاعت و عدالتخواهی عین حقیقت است که فقط حزب اللهی های حسودی که در حکم برادران یوسف هستند چشم دیدنش را ندارند. رهبری هم باید بالاخره تکلیف خود و ملت را مشخص کند که تا کی می شود- برای حفظ آرامش و جلوگیری از فتنه الیکارشی- مصلحت اندیشی را بر هر حقیقتی مقدم بدانیم.

    خوب شد؟
    حالااگر می توانی به جای فرا فکنی جواب حرفهای احمدی نژاد را بده. اگر عملکرد نهادهای مختلف جای دفاع هم گذاشته از آنها دفاع کن.

  • بقایی فساد کرده. مستند 3 قسمتی پرونده ی فساد بقایی را ببینید. حزب اللهی ای که پشت سر احمدینژآد در بایید یعنی از خط رهبری فاصله گرفته.
    احمدی نژاد جواب فساد ها و اختلاص های دولت را بدهد. 3 هزار میلیارد و نهادینه کردن فساد مالی میراث دوران اوست.

    نظر دادگاه برای ما حجت است نه اتهامات احمدی نژآد و بقایی و...

    درود بر قوه ی قضاییه که جرات برخورد با دانه درشت های سبک مغز احمدی نژادی و آقا زاده ها را پیدا کرده است. آقای صادق لاریجانی با کمال مظلومیت به ایفای وظیفه می پردازند. به بهشتی هم خیلی تهمت می زدند. نکند شما هم فردا هایتان توبه ی امروزتان باشد.

    رهبری این کار ها وصحبت های احمدی نژآد را سیاه نمایی دانسته و هیچ کدام را تایید نکردند.

    رهبری فرمودند: دشمن اصلی ما که آمریکاست یکی از فاسدترین و ظالمترین حکومتهای دنیاست؛ پلیس آمریکایی بدون هیچ عذر موجه، زن و بچه و جوان سیاهپوست را به قتل میرساند و در دادگاه تبرئه میشود! آنوقت به دستگاه قضائی کشورما ایراد میکنند. البته دستگاه قضائی ما بدون ایراد نیست؛ بله، قاضی فاسد داریم، قاضی عادل و مطمئن هم داریم؛ مدیر اجرایی جاه‌طلب داریم، مدیر پاکدست هم داریم؛ حق نداریم همه را با یک چوب برانیم.
    نمیشود که انسان یک دهه همه‌کاره کشور باشد، یک دهه بعد تبدیل شود به مخالف‌خوان کشور. ۹دی که آنقدر عظمت دارد، پاسخ ملت به این بازیها بود/ این کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده، دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند؛ بنده‌ای که امکانات در اختیارم هست نمیتوانم مدعی باشم، من باید پاسخگو باشم که با این امکانات چه کرده‌ام.))

    و کلی نمونه های دیگر از سخنان حضرت آقا.
    حالا بگویید رهبر ه باید عوض شود و به آقا هم بد و بیراه بگویید.

    چرا احمدی نژآد درباره ی دستاورد های منطقه ای و پیشرفت های نظام اسلامی لال شده؟ چرا هیچ کدام از حوادث دراویش گنابادی و اغتشاشات و... را محکوم نکرد؟
    طرفداران گچ مغز احمدی نژادی هم دنباله روی او شده اند. خوارج زمان نباشید که کمر احمدی نژاد و مرتاض مشایی به زودی خواهد شکست چرا که آنان کف روی آب هستنئ و باطل نابود شدنی است.

  • چرا نظام!!!! فریدون و لاریجانی و جنتی (جناحین چپ و راست ) دشمن احمدی نژاد شدند

    مطمئن باشید هرچه تقلا کنند خودشان بیشتر در باتلاق گیر می افتند
    لاریجانی ها و فریدون ها و حامیانشان خودشان هم میدانند در باتلاق هستند

  • تو مسلمان و شیعه نیستی. شیعه در وسط مسجد کوفه دکه القضای علی علیه السلام را دیده که زیر آسمان است.
    اساسا دادگاه غیر علنی از نظر فقه شیعه مشروعیت ندارد و خود آقایان هم خیلی خوب این مساله را می دانند که اساسا تا امکان دفاع علنی متهم وجود نداشته باشد قضاوت از اساس باطل است. الب اینکه قانون اسیاسی هم همین را گفته البته یک تبصره برای موارد اخلاقی و امنیتی گذاشته که ظاهرا 99درصد دادگاههای ما همه موارد اخلاقی و امنیتی هستند!!

    یقینا لاریجانی ها عاشق آبروی احمدی نژاد نیستند و اگر بقایی یا هر کس دیگری در دولت احمدی نژاد فسادی کرده بود همه اسناد آن را منتشر می کردند و دادگاه را هم علنی می کردند تا آبروی احمدی نژاد را کامل ببرند و ما هم بفهمیم که احمدی نژاد چقدر فاسد است.

    اما قوه قضاییه یاد گرفته بزند و در برود. قوه قضاییه جمهوری اسلامی از قوه قضاییه محمد رضا پهلوی فاسدتر است. حداقل در دوره پهلوی همه دادگاهها علنی بود تا جایی که حتی دادگاه یک ضد حکومت مانند خسرو گلسرخی پخش تلویزیونی شد و همه مردم هم دیدند. اما الان این است وضع ما.




    اما همه اینها به کنار
    اگر مسلمانی، نه... اگر انسان هستی و بویی از انسانیت برده ای بیا و فرض کن که احمدی نژاد دزد و فاسد است و ایضا بقایی و بقیه.

    اما اگر راست می گویی به "ما قال" نگاه کن و نه به "من قال".
    اگر جوابی داری به همین آدم فاسد بده. اگر جایی برای دفاع از خاندان سر تا پا فساد لاریجانی باقی مانده و بیا و بگو.

    رهبری در ماجرای فیلم فاضل بهترین فرصت را برای کندن ریشه فساد خاندان لاریجانی داشت. اما به دلیل ارتباط کلفت خانوادکی لاریجانی ها با علمای قم رهبری از ترس ایجاد فتنه ، حق و عدالت را فدای حفظ مصلحت و آرامش کرد.

    حالا نوش جانش صدها برجام و پالرمو.

  • نگفتم پاش برسه احمدی نژاد را به اسم عدالت رهبر خودتان می کنید حق را به و می دهید و رهبری را زیر پا لگدذ می کنید؟

    قوه ی قضائیه کار درستی کرده که دانه درشت ها و باند فاسد احمدی نژآد مهدی هاشمی و... رو به محاکمه کشانده.

    این را بدانید اگر نمی دانید بالاترین چیز در اسلام مصلحت است. سخنان کذب به دین نبندید اگر از فقه هیچ سر رشته ای ندارید که دادگاه امثال بقایی هار را علنی می خواهید. ما به رای قوه ی قضائیه و دادگاه عظیم الشان جمهوری اسلامی پایبندیم و اراجیف امثال شما باید به اثبات برسد نه مشروعیت نظر نظام و حجیت آرای صادره از شعب کراسی قضاوت جمهوری اسلامی.

  • اسلامی که بالاترین چیزش مصلحت باشد همان اسلام عثمان است که مصلحتا قاتل هرمزان را مورد رافت اسلامی (=اموی) قرار داد و مصلحتا ابوذر را به ربذه تبعید کرد.

  • 95 درصد کسانی که از احمدی نژاد حمایت میکنند ذره ای علاقه به او ندارند . این افراد هر کس که مخالف نظام است و با حرفها و کارهایش بر علیه نظام کار میکند از او حمایت مکنند.
    در واقع این 95 درصد همان فتنه گران و حامیان موسوی هستند.

  • ببندی دهنتا بهتره

  • دروغ می گویی تا وجدان خودت را گول بزنی.
    اما فرض کن اصلا همینطور است و احمدی نژاد انقلاب است.
    اگر تو راست می گویی جواب حرفهای او را با استدلال و منطق بده.
    چرا به جای پاسخ به سوال فقط صورت مساله را پاک می کنید.

  • چرا دادگاه بقایی علنی نمیشود؟ دادگاه داعشی های مجلس علنی بود اما از بقایی نه؟ از چ میترسند لاریجانی ها؟همه میداند فاسدترین ارگان وپایمال کننده خون شهدا همین مفسیدین در راس قوه قضاییه هستند که ب بهانه واهی با احمدی نژاد برخورد میکنند اما یکشبه 8هزار خودرو بالای 1میلیارد قاچاقی وارد کشور میشود وقوه قضاییه خفه شده است آیا ازین واضح تر - علت اصلی فساد در مملکتخود قوه قضاییه است که خود ادعای مبارزه با فساد دارد اما فاسد محض است

  • خطاب به اون کم اطلاع عزیزی که گفتند احمدی نژاد سند برای حرف هایش ندارد! میشه بفرمایید اون فیلم مجلس چی بود؟ و مهم تر از سوال قبل اینکه: میشه بفرمایید برخوردها در مقابل انتشار این فیلم چه بود؟ اصلا چرا راه دور بریم؟ مناظرات انتخابات 96 را مگر ندیدید؟ مگر سند از هم رو نکردند!؟ نتیجه اش چی شد؟
    التماس تفکر...

  • ...وَتِلْكَ الْأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَيْنَ النَّاسِ وَلِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَيَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَدَاءَ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ[سوره آل عمران 140]

  • خاک بر سر ساده لوحت حاج سعید. واقعا اگر احمدی نژاد این حرفها را نزند چه کسی باید بزند؟ آیا اگر احمدی نژاد را خفه کنید قوه قضاییه و دولت و مجلس و صدا و سیما و شورای نکهبان اصلاح می شود؟ رهبری که رسما اعلام می کند کاره ای نیست و امکان مدیریت این مجموعه ها را ندارد. ما هم خفه شویم. پس لابد نکند می خواهید روح الله زم به داد مردم برسد؟
    نظام عمدا دارد فساد می کند چون همین یلتسین های فعلی حاکمان حکومت بعدی خواهند بود.

  • شماها با این منطقی که دارید اگر زمان امیرالمومنین (ع) بودید به احتمال زیاد بر روی امام معصوم شمشیر می کشیدید!

  • حالا تهمت زدی به کنار، آیا جواب و منطقی هم داری؟ آیا امام علی علیه السلام به خاطر وجود فساد در حاکمیتش متهم به کفر شد و بر رویش شمشیر کشیدند؟ یا بر عکس به جرم اجرای عدالت و اصرار برای جنگ با معاویه؟

  • بخوانبد: ............................................................................

    احمدی نژاد کنونی مصداق عینی و بارز خوارج زمان ماست.

    شما تاریخ را جای ورق زدن، مجددا مورد بازبینی و بازاندیشی قرار دهید که چه شد علی تنها ماند و خواص چه نقشی داشتند؟

    چه کسی گفته که رهبری کاره ای نیست. رهبری اگر نبود که احمدی نژاد و فرمانده ی جاسوس احمدی نژآد یعنی مشاییو بقیه شون هم نبودن و امکان نفس کشیدن برایشان نبود.وقتی تفاوت میان مدیریت کلان و سیاستگذاری و جهت دهی جامع را با کار های خرد سرپایی را مورد توجه قرا نمی دهید پس چه اصراری است تا حواستان جلب برآورد پیشرفت ها و توسعه ها در مقابل ضعف ها گردد و به عارضه ی سیاه نمایی گرفتار نیایید؟

    آخر کدام حکومت 100 درصد سالم و بی نقص بوده ک ه ما دومی آن باشیم هنوز این را درک نمی کنید؟؟؟؟؟

    رهبری سیاست ها و خط مشی های کلی را تعیین می کنند و حسب اقتضائات ضروری ورود مستقیم هم دارند نمونه اش برجام و ارائه ی راه حل های اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری در امور بانکی و نفتی و هزاران نمونه ی دیگر.
    الان به جز رهبری چه کسی طرحی دارد تا ارائه کند؟ جلوی توطئه ی 2030 را که گرفت احمدی نژآد یا رهبری؟ جلوی مذاکرات موشکی را که گرفت رهبری یا احمدی نژاد؟ جلوی عربستان سعودی در ماجرای حج که ایستاد رهبری یا احمدی نژآد ؟؟ در شکست داعش و اعوان و انصار او به اذعان حتی رسانه های غربی چه کسی نقش مستقیم داشت رهبری یا احمدی نژاد ؟؟؟ و....
    آخه حرفی بزنید که در حد و قواره ی احمدی نژاد باشد احمدی نژاد کار خوبی هک کرد زمانی بود که کابینه اشی کابینه ی احمدی نژادی نبو یعنی 4 سال اول و به تدریج اثر مثبتش تقلیل یافت و به افتضاحات رحیمی و مشایی و بقایی و اختلاص ها و... رسید. چرا آن موقع ساکت بود؟؟



    مشکل احمدی نژاد و امثال طرفداران او این است که می خواهند راه انحرافی خودشان را در پوشش دلسوزی و مردمداری و... مطرح کنند و الا علنا و رسما در نظر و عمل قد هرگونه پایبندی و التزام به ولایت فقیه را شکسته اند و می خواهند آقا و سرور و حکمران باشند. آیا آزاد تر و چاک گشاده تر از احمدی نژاد در دنیا داریم؟ آیا بردبار تر و حلیم تر از نظام اسلامی و مظلوم تر از رهبر انقلاب داریم که فردی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد و این گونه در آن نظام دریدگی کرده و بدون هرگونه پشتوانه نظری و فکری سلامت بخش افکار تهمت بزند و توهین بکند و تحصن کند و....؟؟

    خوی تمامیت خواه و ریاست طلب و بله قربان گوی احمدی نژاد هنوز سیرابی نیافته چرا که او به جای آنکه ناصحانه و با در نظر گرفتن حجم تبلیغات علیه نظام و برآورد پیشرفت هاو و پسرفت ها و ریزش ها و رویش ها و مصالح جامعه سخن بگوید خود داعیه دار و سکان دار جبهه ی تخریب علیه اصل نظام جمهوری اسلامی گشته و مواضع و سخنان اخیر او بهترین شاهد و مدعا برای نشان دادن بقا و حتی شعله ور گشتن این روحیه دارد. کسی که بدون ارائه ی هیچ گونه مدارک مستدل و مستند دست به اتهام علیه نظام مقدس اسلامی ما می زند چرا؟؟ چون به اطرافیان خط قرمزش دست خورده است.

    البته ما معتقدیم همه ی این کار ها نمایش های خیمه شب بازی است و دست افسون گر مشایی فاسد عرروسک گردان کالبد احمدی نژاد و ساده دلان اندک احمدی نژادی است.

  • اولا رهبری خودش علنا در جمع دانشجویان اعلام کرد که کاره ای نیست. فقط رییس صدا و سیما و قوه قضاییه را منصوب می کند اما مدیریت این مجموعه ها با او نیست.
    دوم اگر رهبری از جاسوسی مثل احمدی نژاد حمایت کند که خودش هم خائن است! این دروغ را هاشمی و باندش جا انداختند .
    ثالثا تنها طرح واقعی اعدام دسته جمعی خاندان لاریجانی است. اگر فقط به ماجرای فاضل خان رسیدگی شده بود و جای متهم و شاکی عوض نشده بوده الان این خانواده فاسد در ایران نبودند و برجامی هم در کار نبود. این همان طرح واقعی است که احمدی نژاد دارد.

    رابعا: احمدی نژاد اگر دور دومش بهترین و درخشانترین دروه اش نبود نیازی نبود علیه او کودتای اقتصادی راه بیندازند! تازه حمایتش هم می کردند! جرم او دور زدن کسانی بود که عادت داشتند با فشار آوردن به رهبری از ایشان امضا بگیرند... راستی همین ابوترابی عزیز بعدا ماهیت خودش را رو نکرد؟
    آیا حجازی و شمخانی و لاریجانی را نمی شناسید؟

    خامسا: ولایت فقیه برای اجرای عدالت و احکام اسلام بود. اگر قرار باشد ولایت فقیه صرفا باشد که هر کس جرات کند علیه فساد حرفی بزند متهم یه ضدیت با ولایت فقیه شود ، وجود ولایت فقیه چه فایده ای دارد؟

    سادسا: یاد بگیر که انظر الی ما مقال و لاتنظر الی من قال.
    احمدی نژاد هر کس که باشد و هر قدر هم کافر مهدورالدم او را بدانید اما حرفهایش عین حقیقت است.

    با اعدام طراح سوال و پاک کردن صورت مساله هرگز آن را حل نخواهید کرد.

  • چرا یکبار صریح اعلام برائت از تبعبت از رهبر انقلاب نمیکنید؟
    شما واقعا فکر میکنید احمدی نژاد حقایق را میگوید و بر صراط مستقیم حرکت می کند یا اینکه با اذهان مردم بازی میکنید؟

    خیلی واضح است فقط برای چرا یی خلا و شکاف میان این شخص منحرف با رهبری و وجه افتراق مثلث احمدی نژآد-مشایی مرتاض-بقایی با رهبر انقلاب اعلام برائتی ساده بنمایید. اتفاقا جریان شما از رهبری جسدی بی جان ساخته اند و تنها از امام و رهبری عکسی به بالای جایگاهشان آویخته اند. شما بگویید حلقه ی انحرافی شما بدتر است که از رهبری هم به زور می خواهد مایه بگذارد یا اغتشاشگران فتنه88 ؟؟؟ که صریح و بی پرده از رهبری خرج نمی کردند.

    بعد دم از بی ولایتی مردم کوفه و داستان حکمیت و سقیفه و... می زنید.
    یکبار روشن و صریح بگویید امامتان احمدی نژاد است. ما همین را از امثال شما بشنویم کفایت می کند. خودتان کاری می کنید تا از دایره ی صدق العاقل یکفی بالاشاره خارج شوید و حرف ها علنی تر شود.

    در بالاتر هم دوستمون اشاره کردند که احمدی نژآد سندی برای حرف هایش ارائه نمی دهد. ذات او هوچی گر است و در هر بزنگاهی تنها خواسته توجهات را به خود جلب کند. اگر واقعا نیت خیر داشت به جای دم زدن از سقوط نظامی که عدالت طلبان برآمده ی از آن هستند و سیاهنمایی در جایگاه خودش راه حل ارائه می داد.

  • هوچی شما هستید که همیشه با تهمت زدن به سوال کننده از پاسخ به سوال فرار می کنید.
    اما اگر دوست داری چشم. این هم اعتراف ما!
    بسمه تعالی
    صریحا اعلام می کنم که اگر مسیر تبعیت از رهبری این است که شما در آن هستید من از آن اعلام برائت می کنم و احمدی نژاد هم مثل من یک ضد انقلاب
    و جاسوس و بهایی و حجتیه ای و ضد رهبری و ضد ولایت فقیه است.
    خوب شد؟ حالا اگر راست می گویی حالا به ایرادت و شبهات ما ضد ولایت فقیه ها جواب بده. فرض کن ما هم یکی مثل آمدنیوز که بلدید جوابشان را بدهید.

    حالا بگو احمدی نژاد کدام سند را باید ارائه کند که نکرده؟

    برای افشای خیانتهای خاندان لاریجانی چه کار باید بکند که نکرده؟ چند تا فیلم دیگر لازم است؟
    برای افشای ناطق نوری چه کند؟ بهتر از آخوندی باجناق ناطق از کجا بیاورد؟
    برای افشای بانکها چه کند؟ یا مثلای برای مجلس و دولت؟
    برای شورای نکهبان چه باید بکند؟ شورای نگهبانی که کسانی را تایید صلاحیت می کند که خودشان در جلوی چشم مردم در مناظره اسناد دزدی های هم
    را روی می کنند؟ یا همان شورایی که انتخابات سرتاسر تقلب را که فقط رای شورای شهرش 5 میلیون بیش از رای ریاس جمهوری شد را تایید می کند؟ فقط به
    بهانه مصلحت!
    برای قوه قضاییه چه باید بکند؟ نهادی که اوج ادعای عدالت و انقلابیگری 99 درصد تصمیمات و دادگاههایش غیر شفاف است؟ نهادی که کارش آزاد کردن فتنه
    گران دیماه 96 است و دستگیر کردن دانشجویان عدالتخواه؟ نهادی که امثال سید میثم صفاییان را زندانی می کند؟ نهادی که جهرمی را ده سال است به حال
    خود رها کرده؟

    آفتاب آمد دلیل آفتاب گر دلیلت باید از وی رو متاب.

    پیروان ابله و یا قلابی ولایت فقیه که کارشان صرفا توجیه فسادها و ظلم ها به بهانه ولایت فقیه است هیچ فرقی با مرجئه و امثال فقهای سعودی و آخوندهای درباری
    ندارند. اینها با آمد نیوز پشت و روی یک سکه اند.
    تا بی عدالتی و فساد باقیست دکان آمد نیوز پر مشتری است.


    حکایت شما حکایت همان کسی که است که روی شاخ بن می برید و هر کس به هشدار می داد که بزودی سقوط خواهی کرد را دشمن تصور می کرد.

    اگر این روند ادامه یابد بزودی ثمره 1400 سال خون دلهای شیعه به خاطر این همه بلاهت و حمایت کورکورانه از فساد و اجازه دادن به کسانی که در وسط کشتی نشسته اند برای سوراخ کردن کشتی از دست خواهد رفت.
    البته با شعوری از شما دیده ایم باز هم محال است بپذیرید چه جنایتی را با توجیه هایتان در حق انقلاب مرتکب شده اید و باز هم سقوط را گردن احمدی نژاد خواهید انداخت!

  • سلام پیشنهاد میکنم
    سخنرانی های دکتر ازغدی در برنامه ی "بدون توقف" رو حتما ببینید
    http://roshangari.ir/video/52376

  • محمد 97/3/14 ساعت 22:06

    التماس تفکر

  • محمد 97/3/14 ساعت 22:04

    ممنون دوست عزیز شیوه ی مناطره ات رو می پسندم
    و شما دوست مرگ بر آمریکا اندکی التماس دعا

  • 123hadi 97/3/13 ساعت 11:20

    چرا تکراری؟؟؟؟؟