رائفی پور | طرح هنسون برای براندازی نظام


ما کجا لیبی کجا میدونی ما چه بلاهایی سر اینا آوردیم؟لیبی که کاری به اینا نداشته


+ 
26

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ازکاربران گرامی استدعادارم ،pdf ذیل را دانلود وببینید؛
    http://razeghatname.ir/media/2018/04/%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-3.pdf

  • آقای رائفی پور! می فهمم چه طور گوش تو را پیچانده اند که باید از قوه قضاییه حمایت کنی. اما بالاعیرتا احمدی نژاد را از از ذهن کوچکت حذف کن. ببین آیا قوه قضاییه الان خودش یکی از عوامل گسترش فساد نیست؟ آیا اسم سید میثم صفاییان را شنیده ای؟ می دانی اگر این قضییه کامیون داران که حرفشان کاملا حق است را جدی نگیرید چه می شود؟ آن دانشجویان بد بخت شیرازی را نکند خیال کرده ای مامور احمدی نژاد بودند؟ اصلا آیا اگر قوه قضاییه سالم بود دولت و مجلس می توانستند فاسد بشوند؟
    چرا فکر کرده ای با سکوت در مقابل فساد مشکل حال می شود؟
    اصلا ادعای فساد ستیزی تو را باور کنم یا حمایتت از قوه قضاییه ای که همه کارهایش غیر علنی است؟؟
    آره. خوب گوش تو را پیچانده اند که حالا باید این حرفها را بزنی.

    آره. ایران در آستانه جنگ داخلی است اما نه علیه فساد که اتفاقا خود مفسدان جنگ را راه خواهند انداخت. ایران در آستانه جنگ علیه اسلام و عدالت است. مردمی که الان رسما در تلگرام یکی یکی دارند با دیدن دو تا زن لخت و دو تا شبهه کاملا پوچ و مسخره کافر می شوند و از بس سرعت انتشار شبهات زیاد است و فرصتی برای پاسخ نمانده و از بس منفس اماره انساتها دنبال گناه و معصیت است، کافیست با کوچکترین بهانه ای به خدا اعلان جنگ دهد. آری. شورش بزرگ آتئیستی و انقلاب جنسی در راه است با همگاری بهاییان و تلگرام و همبین قوه قضاییه که همه فتنه گران دی 96 را آزاد کرد و اصلا سراغ شاهذ مهره های اصلی که همان ستادهای روحانی در 96 بودند نرفت.

    آن وقتی که احمدی نژاد چفیه گردن کوروش انداخت این روز ها را می دیدید که قرار است اسلام را ضد ایران معرفی کنند . جالب اینکه تو هم با حماقت هر جچه تمامتر درغهای قبیله بنی تمیم در قرن 4 و 5 هجری را که طبری جمع کرده تکرار می کنی و فتوحات بزرگ اسلامی علیه طاغوتهای زمان را محکوم می کنی و نمی فهمی سر شاخ نشسته ای و بن می بری.
    جهت اطلاع خوانندگان اینکه تمام داستانهایی که در قرن 4 و 5 هجری سر هم کردند برای حقارتی بود که عربهای وقت از سطله ترکها داشتند. همان زمانی که فردوسی به خاطر عقده سلطه ترکها شاهنامه می سرود عربهای خراسان هم به خاطر عقده نسبت به ترکها از آدم جعلقی مثل خالد بن ولید رستمی ساختند که فقط تیر اندازی سپاهش از با تیراندازی چشم بیست هزار سرباز ایرانی را کور می کند! کاری که الان هم با لیزر نمی توان انجام داد!
    آن وقت رائفی پور جوگیر بی سواد می آید همین اراجیف را در سخنرانی های خود تکرار می کند تا مردم فکر کنند ایرانیها را به زور مسلمان کردند!
    و البته کسی هم نپرسد اگر عربها به زور ایرانیان را مسلمان کردند پس از چه کسی می خواستند جزیه بگیرند!!؟

  • اینها اگر به ایران مسلط بشند یه کاری کنندکارستون جنایت ها سالها بعد رنگ چشم ها وموهای ایرانی هاهم عوض شه. جاداره دوباره تسلیت بگم به امام عصرومردم به خاطر وجودروحانی ودارودسته اش،