حراج دختران آریایی ...


پیش از دیدن این کلیپ از تمام زنان ایران زمین عذرخواهی می کنیم

#نشرحداکثری


+ 
21

- 
2
ارسال در 1397/3/6 ساعت 10:17 2018-5-27 10:17:12
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کم دروغ و چرت به خورد مردم بدهید بیشعورهای عرب زده

  • سلام
    وقت بخیر
    روی صحبت من به این کلیپ نیست و درست و غلطش باید معلوم شه، اما منظورتون از #عرب_زده کیان؟

    اگر طبق چیزی که نوشتید منظورتون از #دختر_کوروش اینه که به حکومت ایشان عشق می ورزید و پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک رو شعار خودتون در زندگی قرار دادید، کار انسانی و خوبی هستش؛ اما بدانیم که دین #زردشت به سالیان بسیار قبلی بر می گرده که منابع محدودی ازش هست و در واقع می توان گفت نمی توان با #شعار_خوب اما #محدود به فکر تشکیل حکومت بود.

    کشوری که امثال #قاسم_سلیمانی_ها بهش عشق می ورزن معتقدم یک مشکل عمده داره و اون #استعمار_نو_زده شدن هست که یعنی تعطیلی #فکر؛ مثال کوچکی از اون، تأثیر شگرف #سلبریتی_ها بر افکار مردم هستش؛ کسانی که وقتی رسانه بدستشون میفته، فکر می کنیم ته دانایی هستن و بعدش در یک مدت زمان کم، افکارشون تغییر میکنه.

    پرحرفی شد، ببخشید
    دعا کنیم خدا از #مستعمره_بودن رهامون کنه...
    والعاقبه للمتقین
    یاعلی

  • خودتی رکسانا؟ راستی مرد قحطی بود با برادرت کمبوجیه ازدواج کردی؟

    هرودوت دربارهٔ ازدواج کمبوجیه و خواهرش می‌نویسد:

    با آنکه در هیچ دوره و زمانی در پارس پیشینه نداشت، برادر با خواهر جفت آید، با این روی کمبوجیه به این اندیشه افتاد که پادکام (خلاف) دین و آئین پدران خویش، با خواهر خود زناشویی کند. پس داوران شاهی را فراخواند و پرسید «آیا در پارس داتی (قانونی) هست که اگر وی بخواهد زناشویی میان خواهر و برادر را رَوامند سازد؟» داوران شاهی هر چند نتوانسته بودند، داتی پیدا کنند که چنین پدیده‌ای را راومند سازند ولی داتی یافتند که به پادشاه ایران اختیار می‌داد، به آنچه دلخواه اوست، رفتار کند. بدین روی داوران از بهر بیمی که از کینهٔ کمبوجیه داشتند قاعده‌ای تازه فراهم ساخته، جان خود را از خطر رهانیدند

    و اینکار به سنت و قانون ایران باستان تبدیل شد...

  • دختر کوروش سواد داری که این اسدالله علم خودش کتاب نوشته تازه گفته خانمش جاهای خیلی وحشتناکش رو ننویسن ، من موندم توش این کوروش که اون زمان دنیا در تسخیر او بوده چی شده که امروز اینجا هستیم ؟ یقینا بی لیاقی او در پرورش نسل بعدی بوده پس قابل احترام نیست ، ناراحت نباش بزودی ایران اسلامی دنیا رو به تسخیر خودش در میاره و ترامپ و ترامپ پرستان همین الان هم حیرون شدن .

  • خود این دختران مگر آرزوی همین چیزها را ندارند؟ اینها مگر برای همن کارها نیست که هر روزهفت قلم آرایش کرده با بدترین وضع در خیابانها می پلکند؟