محمدحسین حدادیان میلاد امام رضا(ع)


هییت خادم الرضا(ع) - محمدحسین حدادیان


+ 
4

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مسولین سایت روشنگری! انصافتان کجاست؟
    اگر مداحان جاسوس در ستاد روحانی بودند، اکنون گوش دنیا کر شده بود که دو جاسوس اسرائیل در ستاد فلانی بوده اند!

    در حال حاضر تنها نام دو مداح به نامهای عبدالرضا هلالی و روح‌الله بهمنی مطرح است که پس از هشت روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شده‌اند و درباره‌ی دیگر مداحان هنوز مسأله‌ای مطرح نشده است .متاسفانه کسانی که فسادشان بیشتر است، گویی صدایشان بلندتر است.
    فکر کنید اگر اینها در ستاد آقای روحانی بودند، اکنون از خبر اتهامات و بازداشت آنها گوش دنیا کر شده بود که دو نفر در ستاد فلانی، جاسوس اسرائیل بوده و با عضو سفارت فرانسه روابط نامشروع داشته‌اند.

    نمی‌خواهم بگویم که اینها در ستاد هرکسی هستند، مشکلی دارد، چرا که خود من هم ستاد دارم و نمی‌توانم همه‌ی آدم‌های ستادم را گلچین کنم اما بی‌تردید این سکوتی که پس از اعلام بازداشت این مداحان حکمفرما شده و همه لاپوشانی می‌کنند، در صورتی که اگر این افراد منتسب به جبهه‌ی روحانی بودند، اتفاق نمی‌افتاد و تمام زمین و زمان به هم وصل می شد.

    اینها نباید بیایند و برای مردم اشک تمساح بریزند؛ این حق را ندارند، چراکه خودشان سالم نیستند. فیلم یک سال پیش خود را بر سر مزار شهید پخش می‌کنند و مردم را فریب می دهند؛ ادعایشان هم می شود که اگرچه در اقلیتیم ولی پیرو حق! هستیم.

  • لطفا ازاینکه مداحی های مزخرف پخش نکنید

  • با سلام و صلوات بر آقای منتظران
    سلام بر شما دوستان عزیزان
    بعضی اوقات ما فکر می کنیم اگر ایراد از اشعار ی بگیریم که در مدح اهل بیت و از زبان کسانی
    که دارای سابقه هستن خوب نیست ( کمی آرامتر آرامتر آرامتر ) شور به چه قیمتی .....بزرگان مرتب دارن گوشزد می کنن (آقایان حس حس س س س ) را تکرار نکنید باز ..
    تشکر./