نماهنگ دلارام


با صدای حامد_زمانی
تقدیم به امام_مسلمین


+ 
134

- 
10

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یاشاسین رهبریم دشمنانت نابود شود

  • شما لیاقت ابادانی وپیشرفت و ندارید برید اونقدر سر به سجده بزارید پاچه خامنه ای رو بگیرید ببینم با خدا خدا امریکا نابود میشه یا نه بهتر تاریخ قبل از اسلام ایدان را ببینید چی بودیم چی شدیم همش به خاطر شما بی عقل ها

  • ایران قبل از اسلام چه بود؟ جز نابودی توده عامه و رفاه محض اشراف آنهم نه به دلیل اقتصادی بلکه به بهانه دینی؟ و اینکه طبقات اشراف خون برتر دارند؟

    وضعی بود که مردم از شدت تبعیض و فشار جامعه طبقاتی جانشان به لبشان رسید و در دو شورش مانویان و مزدکیان بشدت قتل عام شدند. مردمی که حق تحصیل هم نداشتند. مردمی که زنان و دخترانشان را دسته دسته به عنوان مالیات برای شاهان و موبدان و طبقات اشراف می بردند- فقط خسرو پرویز 10 هزار زن داشت. یزردگرد سوم هزارتا- تا جایی که کار به کمبود زن در جامعه کشید و مزدکیان شعار اشتراکی کردن زنان را دادند و به قول فردوسی فریاد زدند:
    زن و خانه و چیز بخشیدنی است تهیدست کس با توانگر یکی است.

    اما موبد زردتشتی در کتاب دینکرد در پاسخ مزدکیان هشدار می دهد که این کار شما تخمه و نژاد را فاسد می کند!
    آن وقت راه حلشان چه بود؟ ازدواج با محارم. همان چیزی که به دروغ زرتشتیان امروز سعی در تکذیب آن دارند. اما یادشان رفته که این امر تا بدان حق توجیه شده بود که حتی فرهادک پادشاه اشکانی با مادر خودش ملکه موزا ازدواج کرد که سکه هایش هم هنوز باقیست. و اوستا هم - برخلاف تورات و قرآن- هرگز این ازد.اج را نهی نکرده است. بلکه طبق کتاب دینکرد اهورامرزدا هم با دختر خودش سپندارمذ ازدواج می کند. زرتشت هم به تقلید از خدایش با دختر خود پوروچیستا!

    راستی چه بگویم از زنانی که باید در عادت ماهانه در دخمه زندانی می شدند و با بول گاو غسل داده می شدند؟
    و مردگانی که رها می شدند در دخمه ها تا بپوسند و از تعفن آنها همه ساله ایران دچار طاعون و وبا بود؟

    و این ها همه را نمی بینید. یک کورش شنیده و یک فتوحاتش را و نفهمیدید چرا وقتی اسکندر حمله کرد مردم شهرهای ایران به جای جنگ با او به استقبالش می رفتند و او را در حد خدایی می پرستید.

  • ناهر 97/11/10 ساعت 19:02

    تنتون را زترهذن

  • عالی بود

  • عالی بود

  • سوالاتی برایم پیش آمده:
    اینهمه اختلاس ، حقوق نجومی و....خیانت در امانت مردم نیست که حاصل بی کفایتی حکومتیان است؟؟
    (فقط مربوط به دولت تنها نیست چون مثلآ رییس جمهور از غربال حکومتیها میگذرد و تنفیذ و تایید و انتصاب دولتمردان با ارکان حکومتی است)

    و آیا خرج کردن از بیت المال برای وحدت دروغین و ولایت فقیه جشن های انقلاب و سریالهای پهلوی ملعون و همایش ها و هزینه ها برای مولوی و شمس و دشمنان مذهب و کمک به کشورهای ضد شیعه مثل فلسطین و....
    آیا شامل خیانت در امانت نمیشود؟؟

  • بی سوااااااد

  • انشاءالله خدا هدایتت کنه...

  • از کی تا حالا تلاش برای نشون دادن چهره ی کثیف وخائن پهلوی وتلاش برای ثبات ارزشهای ایرانی وتلاش برای اینکه یه سری تکفیری خونخوار داخل کشور نیان خیانت در امانته ؟شما ها خودتونو به خواب زدین وهر توضیحی برای شما اضافه هست.

  • عالیه
    لطفا بیشتر نماهنگ از حضرت اقا بزارید