سخنان سردار سلیمانی خطاب به حسن روحانی


کسانی که صاحب منصب هستند، اگر در بیاناتشان آدرس غلط دادند و در جامعه، دوصدایی پیرامون دشمن ایجاد کردند؛ خیانت کردند! / چرا امیرالمؤمنین با معاویه صلح نكرد؟


+ 
25

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سران فتنه 88 که بیشترین جنایت راعلیه بشریت وانسانیت انجام دادند چرا اعدام نشدند؟ حامیان فتنه 88 باید به عدالت سپرده شوند و تاوان آن همه تخریب وجنایت و خیانت به میهن و سرمایه های ملی رابدهند. نباید درقبال فتنه فتنه گران که باحمایت شیطان بزرگ و سلطنت طلبها ومنافقین ولیبرالها وسکولارها انجام شد وبه نظام وملت آسیب زد بی تفاوت بود. باید فتنه گران 88 را محاکمه کرد وداغ ننگ وخیانت رابر پیشانی خبیثشان نشاند. وحامیان فتنه را هم همچنین.آنهایی که به به عاشورا که مظهر عزت واقتدارمکتب ما حمله کردند نباید بی پاسخ بمانند.

  • این روحانی ازطبقه سرمایه دار وباندباز وپارتی باز و قوم گرا هست برادرش حسین فریدون میلیاردها غارت کرده مدرک روحانی خودش جعلیه. روحانی یه آدم تند مزاج و روانیه. پرخاشگر وعصبی . وانتقاد پذیر نیست. ایران رابه باد داده. هسته ای را تعطیل کرده و حج در زمانش تعطیل شده علیرغم شعارهای دروغین برجامش که اون ظریف وعراقچی وتخت روانچی و فلانچی ها گول ملت بدبخت زدند. ایشون مسئول خدمات رسانی به مردمه . چون کارشو درست انجام نمیده و خدمتی به ملت نکرده وخجالت می کشه از کم کاریهاش از پارتی وباندبازیهاش از حقوقهای نجومیهاش ارفساد فریدون و امثالهم از قراردادهای ننگین توتال و 2030 وبرجامش از وعده های دروغینش فقط داره فلسفه ودروغ می بافه. ویاوه سرایی می کنه . چون کلاه سرملت گذاشت ونذاشت یه آدم دلسوز وپاک بیاد بر مصدر امور و جلوی فساد شو بگیره الان جوانها مدرک به دست وفارغ التحصیل هستند وتوخونه جلوی پدر ومادرهاشون بیکار وسرگردان وعلاف نشستند . وروحانی و وزیرای اون دارن حقوقهای کلان از جیب ملت می گیرن و به ملت رسیدگی نمی کنن. وفقط دارن حاشیه می رن وحاشیه می سازن . وهر روز یه بحران برای ملت درست می کنند. باید به روحانی ودار ودسته واطرافیانش این مصراع ازاین بیت شعر ر ا گفت: باری اگر عسل نمی دهی نیش نزن.

  • دو کلام هم از برادر کچل عروس!

  • براساس گزارش مرکز آمار ایران، قیمت کالاها و خدمات شهری، خردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۱ درصد و حبوبات و گوشت قرمز ۱۹ درصد گران شده است.

  • ... 96/4/20 ساعت 00:45

    خدا به همه کمک کنه ایشالله ما که دیگه زندگی نداریم روحانی برکنار شه دلم خنک شه آخ که چییی بشه خودم دوتا گوساله جلو پا خودم قربانی میکنم قول میدم

  • ... 96/4/20 ساعت 00:42

    ننه اش به فدایش کاش همون احمدی نژاد بود تا ما این بدبختیا رو نداشته باشیم هه الان که روحانی هست کلی گرفتاری داریم حالا نوه اش بیاد بشینه جا وااااااااااااای بر من مملکت نابود میشه که کاش همون احمدی جون بود بهتر بود تا این روحانی

  • فرماندهان سپاه در حالی به فرافکنی روی آروده اند که منظور رئیس جمهور از انتقادات خود مشخص و واضح است. “دولت با تفنگ” اسم رمز نقد دخالت نظامی ها در سیاست و اقتصاد است؛دخالتی که تبعات منفی اش برای سپاه به عنوان نیروی نظامی که باید حافظ مرزهای ایران باشد و برای اقتصاد و سیاست کشور سنگین هستند. به ادبیات فرماندهان سپاه دقت کنیم می توان تبعات منفی دخالت در سیاست و اقتصاد را مشاهده کرد جایی که آنها به گونه ای صحبت می کنند که گویی ایران ملک شخصیشان است و در قبال انجام وظایف خود مدام تاکید می کنند سپاه برای ایران جان داده است. هم در صحبت های سردار جعفری و هم در اظهارات سردار سلیمانی این ادبیات مشاهده می شود. سردار سلیمانی تاکید می کند سپاه ار تخریب نکنید اما خود هم به خوبی می داند مراد از تخریب انتقاد به وضعیت نابسامانی است که این نیروی نظامی به خود گرفته است. سپاه به جای انجام وظایف اصلی خود به بازیگری سیاسی و سهامداری اقتصادی روی آورده و این خطر عمده ای است که هم این نهاد نظامی را تهدید می کند و هم روند توسعه کشور را با تضعیف بخش خصوصی و فشار علیه جریان های سیاسی و مدنی مختل می کند.

    سردار سلیمانی در سخنان خود خواسته حرفی علیه حرف رهبری زده نشود.طبیعتا جامعه متکثر با تضارب آرا که مردم حول محور منافع ملی با وجود تمام تنوع هایشان گرد هم می آیند برای سردار محلی از اعراب ندارد در غیر این صورت چه ضرورتی وجود دارد حتما همه احاد مردم با رهبری نظام هم نظر باشند و در نقد او حرفی گفته نشود؟ در جوامع مدرن مردم به جای جمع شدن حول افراد حول آرمان ها و منافع مشترک جمع می شوند. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هم در سخنانی پر از تناقض ابتدا مدعی می شود سپاه با اصرار دولت وارد طرح های اقتصادی می شود بعد که دولت به هر دلیلی صلاح دیده است با توتال قرارداد ببندد می گوید: سزاوار نیست عرصه بر مجموعه‌ای که با تمام توان و قدرت در شرایط سخت تحریم این‌گونه کار می‌کند، تنگ شود.

    یعنی ابتدا از موضع بالا کار اقتصادی سودآور سپاه را با منت به رخ مخاطب می کشاند و اما بعد گلایه می کند چرا عرصه بر سپاه تنگ شده؟ آیا صحبت رئیس جمهور غیر از این است سپاه به کار خود بپردازد و به فعالیت‌های اقتصادی ورود نکند تا بخش خصوصی تضعیف نشود؟ آیا طرح این خواسته از سوی رئیس دولتی که برای اجرای قانون اساسی سوگند خورده غیر منطقی است؟

    واقعیت این است سپاه در طول دو دهه گذشته بسیار ثروتمند شده و از جایگاه یک نهاد نظامی فراتر رفته و رفتار خود را با منافع اقتصادی و سیاسی اش تنظیم می کند و نام این رفتار را هم دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گذاشته است. این در حالی است که دخالت نظامی‌ها در سیاست و میدان‌داری در اقتصاد آرمان‌های نخستین انقلاب اسلامی را با چالش‌‌های اساسی مواجه کرده است. ثروت وقدرت فراوان باعث شده سپاه برای خود حق ویژه ای قائل شود و با ادبیات پر از منت با مردم سخن بگوید. اگر ایران حفظ شده به خاطر فداکاری ملت بزرگی بوده که اکنون خواسته‌ها و مطالبات مشخص و معینی دارند. آنها خواستار اجرای فصل های معطل مانده قانون اساسی اند، آزادی‌های سیاسی اجتماعی‌شان را می‌خواهند و بارها به دخالت نظامی‌ها در سیاست و اقتصاد از طریق انتخاب کاندیدایی که مطلوب سپاه نبوده نه گفته اند.

    فرماندهان سپاه می توانند انتقادهای دلسوزانه را تخریب و هجمه معرفی کنند می‌توانند دستور خفقان صادر کنند اما بهتر است به فکر تنزل جایگاه‌شان در افکار عمومی باشند. مردم ایران در تاریخ معاصر خود با نظامی‌هایی که از وظایف خود فراتر رفته ا‌ند و در جایگاه‌هایی متفاوت از پاسداری مرزهای ایران قرار گرفته‌اند میانه خوبی نداشته‌اند، برعکس بی طرفی سیاسی نظامی‌ها را ارج می‌نهند. حال این انتخاب سرداران است که این مسیر را تداوم بخشند یا در مورد نقش و جایگاه خود تجدیدنظرهای اساسی بکنند.

  • برادر یاخواهر عزیز شما باید اطلاعات کلی درمورد انقلاب ونهادهای انقلابی رو مرور کنی .اول از همه چیزنام سپاه را معنی کنم برایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این به معنی این است که محدود به ایران نمی شود وهرکجا انقلاب صادر شده واحتیاج به کمک داشته باشد انجا حضورخواهد داشت بعدشم سپاه خیلی بزرگترازانست که من وتو راجبش نظر بدیم محض اطلاعت فقط قرار گاه سازندگی خاتم انبیا که بخش کوچکی از سپاه است حدود130هزار نیروی متخصص دران شاغلند که دوستانت در دولت درخواب هم نمی توانند همچین مجموعه ای رو تشکیل بدهند.راستی اینو می دونستی بزرگترین پیمان کار سازندگی کشور دوستاشتنیتون امریکا متعلق به ارتش این کشور است .برادرم بروخوب فکر کن درزمین چه کسانی داری بازی می کنی کسانی که اوایل انقلاب نئن خشک می خوردند الان توخونه 50 میلیاردیشون هستند وفرزندانشان در اروپا شاغلند .یه دونه سردارنام ببر که خونه میلیاردی داشته باشه یا یه سرداربیار که ماشینش میلیاردی باش اگر سپاه وارد عرصه های مختلف شده برای قدرتمند کردند انقلاب وتشیع بوده .صدالبته در سپاه هم نواقصی وجود دارد ولی تاحالا شنیدی فلان اختلاس در سپاه رخ داده سردارانش که در نوک خط مقدم در صدها کیلومتر ان ور تر جان می دهند البته با افتخار. سپاه مظلوم است وتاریخ این اب وخاک خواهد نوشت که چه فرزندانی فداکاری برای این اب وخاک کردند.یاعلی

  • مهمان 96/4/19 ساعت 18:17 ؛ اول سلام.

    نظامی یعنی کسی که بصورت حرفه ای آموزش نظامی دیده. و از همان ابتدا نیز هدف او ورود به ارتش و نهادهای نظامی بوده. منتهی سپاه یک تفاوت اساسی با نهادهای سنتی نظامی دارد و آن اینکه زمانی که کشور ایران مورد تهاجم بیگانگان و دشمن بعثی قرار گرفت، یک عده مثل حسن روحانی و امثالهم یا از مملکت فرار کردن و تو مملکت نبودن، یا اگر هم در کشور بودند، آن طرف تر از اهواز نرفتند و همواره در اتاق های کولردار، مشغول مثلاً خدمت به مردم بودند. اما... اما یک عده از جوانان مؤمن و انقلابی از همه چیز خودشان گذشتند و جان شیرین خودشان را کف دست گرفتند و به نبرد با دشمن شتافتند. این جوانان مؤمن و انقلابی بعدها شدند سپاه. طبیعتاً چون اقدامات سپاه در راستای منافع دشمنان ما نبوده، آنها در رسانه های خود در سیاه نشان دادن چهره سپاه، نهایت تلاش خودشان را به کار گرفتند و متأسفانه متأسفانه چون در داخل کشور ما خیلی از مردم، از کانال های معاند خط می گیرند، و در شرایطی که رئیس جمهور مملکت هم مدام به سپاه حمله می کند، از مردم ناآگاه، انتظاری بیش از این نمی رود.

    بسیاری از فعالیت ها و اقداماتی را که سپاه انجام داده، هیچ شرکت یا نهاد دیگری یا جرأت انجام آن را نداشته و یا توان اجرای آن را. مثلاً در شرایطی که دولت برجامیان در راستای زدودن ریزگرد ها از آسمان اهواز و شهرهای جنوبی کشورمان، هیچ اقدامی انجام نداد، این سپاه بود که چندین هزار هکتار از بیابانها را نهال کاشت تا بیابان زدایی صورت گیرد و حداقل از مراکز داخلی تولید ریزگرد ها به میزانی کاسته شود.

    علت آنکه نهادهای دولتی منتقد آن هستند که سپاه در فعالیت های اقتصادی ورود نکند، این نیست که دولت به فکر مردم و پیشرفت مملکت باشد. هرگز. هدف دولت از طرح مسائلی از این دست، فقط و فقط سوداگری است. شما ببینید نهادها یا سازمان هایی که در مدت این چهار سال به سپاه واگذار نشده اند، به چه فرد یا افرادی واگذار شده اند؟؟؟ برخی از شرکت ها و نهادهای دولتی واگذار شده اند به افراد دولتی. یعنی افرادی که در آن منطقه یا استاندار بوده اند یا فرماندار و غیره و ذلک. و همه شرکت ها و سازمان هایی که به فرد یا افرادی غیر از سپاه واگذار شده اند، یا ورشکست شده اند، یا بدهی های کلان به وزارت نیرو دارند و حاضر به پرداخت بدهی خود نیستند، یا ارزش سهامشان بسیار کاهش یافته و یا همه این نواقص را با هم دارند. اما نهادهایی که به سپاه واگذار می شوند، یا در کل همه آن کارهایی که سپاه آنها را انجام می دهد، هم پیشرفت سریعی دارند و هم نتیجه ی مطلوبی دارند و هم ارزش سهامشان در بورس و فرابورس افزایش می یابد. علت امر آنست که سپاه همانند دولت به دنبال سوداگری نیست. به دنبال پیشرفت کار است. به دنبال ترقی مملکت است. و اگر سپاه نبود، همین روحانی کدام طرح را می توانست افتتاح کند؟؟؟ می دانید بدهی دولت به قرارگاه خاتم الانبیا چقدر است؟؟؟ غیر از سپاه کدام نهاد است که حاضر شود با این حجم از طلب، کار را به سامان برساند؟؟؟

    جایگاه سپاه در افکار عمومی نه تنها تنزل نیافته که بلکه بالاتر رفته است. بالاتر رفته که مجله تایم، سردار بزرگوار، قاسم سلیمانی را به عنوان یکی از صد شخصیت تأثیرگذار دنیا در سال 2017 معرفی می کند. پس جایگاه سپاه در نزد افکار عمومی تنزل نکرده، نزد فکر شما طلبکاران پوچ اندیش تنزل یافته است و بدانید که سرداران رشید و دلاور سپاه به حمایت امثال شما هیچ نیازی ندارند.

    بر سیاه مشق طولانی شما بسیار می توان خرده گرفت اما حیف که نه من و نه کاربران گرامی، حوصله دهان به دهان شدن با طلبکاران پوچ اندیش را نداریم.

    و من الله توفیق

  • عزيز من الآن وقت جواب دادن جمله به جمله و بند به بند حرفاتون را ندارم ولي فقط خواهشا ميشه با همين اين تعريف شما از تضارب آرا جهت بلوغ ملت و دوستان و آشنايان كمي در مورد عزيز بزرگوارتان فحاشي و اتهام زني كنيم بلكه اين مسئله باعث رشد جنابعالي و جد و آباد گرانسنگتان شود و البته شما را كه حساب پاك است از محاسبه باكي نيست.
    شما اول تضارب آرا را بدون چيه و براي چيه بعد اين طور نظر بده

  • توی این مملکت بعد از احمدی نژاد هرکی میخواد بگه من سیاسی هستم و فهم سیاسی دارم شروع میکنه به نفرین و فحش دادن به احمدی نژاد ولی اگه یه مقدار اون عقلشون را به کار بندازند خدمات اقای احمدی نژاد بسیار تاثیرگذار بوده

  • دكتر جون
    آخه كسي در مورد خدمات احمدي نژاد صحبتي كرده مگه ؟!!
    ميگن اگه احمدي نژاد كنار اون نه من .... كه داد اگه سياست مدار درستي بود در كنار مديريت هاي جهادي و پيشرو در زمينه هاي توسعه، اشتغال ، اقتصاد و ... كمي از دوز لجاجتش كم مي كرد الان مردم مستضعف ايران و جهان گير اين موجودات جهش يافته از نوع خيانت مدعي اصالت و صداقت نمي افتادند.
    اگه از روي انصاف و بي طرفي نگاه كني متوجه ميشه كه از وقتي احمدي نژاد بهانه داد كه اينها سر بلند بكنند جنگ توي سوريه شروع شد، توي بحرين، مصر و ... انقلاب ها شكست خوردند و كشتار مسلمانان در ميانمار،‌ كشمير، پاكستان ، نيجريه و ... جدي تر شد و سركوب آنها در چين ،‌ اروپا و ... به شكل گسترده تري ادامه پيدا كرد.
    همه اينها از اونجايي شروع شد كه دولت ايران از رهبري جدا شد و اتحاد در مقابل دشمنان در ملت كمرنگ شد .
    و اين داستان ادامه دارد...

  • یعنی بعضیا در حدی مغز مبارک رو آکبند نگه داشتن که حتی وقتی علیرضا فغانی تو بازی شیلی - پرتغال هم اشتباه می کنه و پنالتی نمی گیره، میان میگن تقصیر احمدی نژاد بود و خدا ازش نگذره و از این جور حرفا.

    یعنی من موندم، دو دسته کردن مردم توسط روحانی، اعتراض حضرت آقا و سرداران سپاه و دلسوزان نظام به این مسأله، چه ربطی به احمدی نژاد داره؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

    احمدی نژاد هم خدایی دارد.

  • منظورش اینه اگه احمدی نژاد در سالهای آخر درست عمل کرده بود باعث نمیشد روحانی رای بیاوره و این گرفتاریها را داشته باشیم.

  • از زحمات و خدمات 8 ساله شما سپاسگزاری می کنم. 92/4/11 امام خامنه ای

  • خدا از احمدی نژاد (و احمدی نژادی های ) سالهای 88 تا 92 نگذرد. ما که از آنها راضی نیستیم.
    تمام این مصیبت ها و بلایا از آنهاست.

  • خدا از روحانی و جهانگیری دزد نگذرد که هرچی بدبختی از دار دسته این 4درصدیا میکشیم