چرا ولی فقیه باید اشتباهات ما را جبران کند؟


رهبری مشکلات کشور را می‌بینند، قدرت هم دارند، پس چرا مشکلات را حل نمی‌کنند؟!


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسیار عالی و روشنگرایانه

  • پس چرا امام جلوی بنی صدر واستاد و خلعش کرد؟ اون انتخاب اشتباه بود و خمینی تصخیخ کرد مثل بقیه موارد در زمان خودش. همه چی بعد از خمینی ،پارادوکس داره.

  • جان هر کی دوست دارید برید مطالعه کنید. امام تا ته تهش از بنی صدر حمایت کرد که انتخاب مردم بود برید خاطرات اقایان هاشمی بهشتی و اقا رو بخونید که چقدر از بنی صدر گله میکردند پیش امام ولی امام میگفت اول مردم باید روشن بشن ایشون انتخاب مردمند باید تا جایی پیش برن که خوب یا بد بودنش برای مردم مسجل بشه. ولی نظر خود شخص امام این بود که فرمودند والله من از اول با بنی صدر موافق نبودم

  • جناب محمد خ!
    یادتون نره بنی صدر هرگز با تقلب، آراء مردم را از آن خودش نکرد!
    یادتون باشه، بنی صدر پیش از آن که در جهاد اکبر خودش ببازه، از نفسانیات اطرافیان امام ضربه خورد!
    امام از بنی صدر دفاع می کرد چون می دانست حقیقتاً بنی صدر مایۀ حسادت هم قطارهاش بود و از باب «تحجر» شدیدی که البته مستمسکی برای نوچگان غرب که آن زمان نوچه بودند و بعد مهره های مهمی شدند (هاشمی بهرمانی و..) به ناحق.. مؤکداً به ناحق آزار شد.. خوب تا اندازه ای بدیهی بود که خروجی چنان دشمنی ها و غرض ورزی های داخلی چنانچه موازی با رفتارهای دوستانۀ جریان های نامعلوم و تحت پوشش «روشنفکری» واقع شود و همزمان انسان ویژه ای چون بنی صدر را هدف قرار دهد(طبق سناریوی غربی)، امکان خلط حق و باطل از جانب او فراهم شود! بنی صدر فریب خورد و عوامل داخلی با آزارهای ناشی از اغراض مختلف (سناریوی ارباب غربی= هاشمی بهرمانی، و یا فریب خوردگی ناشی از تعصب به نوع لباس روحانیت = حضرت آقا در جوانی و تحت تأثیر امثال هاشمی! و..) بستر مناسبی برای باخت بنی صدر به غربی ها و نیز خدشه بر نگرش مردم شد... بنی صدر در مدت کوتاهی پس از پیوستن به رجوی، متوجه اشتباهاتش شد که خیلی دیر بود.. البته بماند که عوامل داخل مملکت هرگز به روی مبارک هم نیاوردند که در ظلم به بنی صدر آگاهانه یا ناآگاهانه با غرب همسو شده بودند!!! غرب بنی صدر را با تمام قابلیت های فوق العاده اش از امام برید و او را منفعل ساخت.. اطراف امام را نیز با افرادی که در یک نمای مزین به سیستم آخوندی (در پوشش و ظاهر) پر کرد..تا امروز ما چنین شود ...
    بنی صدر یکی از چندین ده بود... اما به لحاظ شاخص بودن یکی بود... خداوند عاقبتش را ختم به خیر کند..
    این همه سیاه نمایی از یک سوختۀ تمام عیار چه منفعتی برای شما دارد؟
    هرگز حسن خان را نمی توان و نباید با بنی صدر مقایسه کرد.. مع الفارق است!
    یادتان باشد حضرت آقا هم روزگار ناپختگی را سپری کرده اند که اکنون چنین پخته اند!!! ایشان همیشه می و محاسن سپید نداشته اند و بصیرتشان چنین شکافنده نبوده.. ایشان خود بیش از هر کس می دانند که هاشمی بهرمانی چرا و چگونه چه کرد! اما با همراهی زمان بر صدر ایشان..که منتج به تجربه و سعۀ آن شده ..
    شما جوانان انقلابی هم اگر در پی تکرار ناپختگی های جوانی بزرگان خویش باشید، دیر تر بدانچه هدف دارید نایل شوید..
    تحجر - قشری گری- خط کشی و تظاهر و ظاهرگرایی همه و همه پیش از آنکه تو را مشغول کند، دشمن را خبر کرده...
    والسلام

  • جناب مهمان 96/3/1 ساعت 21:35 !
    امام خمینی (ره) مطابق با زمان و شرایط مورد مداقۀ خودشان صحیح ترین روش را که در گمانشان به حقانیت نزدیک بود با ارزیابی حقایق و احتمالات واقعی مورد رویداد در آیندۀ آن، انتخاب و عمل می نمودند.. امام خامنه ای نیز به فراخور آنچه به صحت امور در حال و آینده قرابت داشته باشد تصمیم و اقدام می فرمایند.. پارادوکس بی معناست!

  • بله ولی فقیه باید جلوی اشتباهات مسئولین را بگیرد که منجر به سقوط نظام نشود از جمله اشباهات مجلس اشتباهات رئیس جمهور و غیره و غیره آقای بناهیان چه کسی باید در سیاست کلی نظام دخالت کند منجله همین برجام وقتی که دشمنان تیشه به ریشه انقلاب زدند آن موقع دیگه دیر است مردم هم رهبری را دربست قبول دارند این چه حرفی است که شما می زنید علی علیه السلام هم استاندارش را عوض می کند

  • دربست قبول دارند!!؟
    روحانی کسی بود که با گفتن قضیه منقل (^_^) خیلی پیامها داد و
    والبته رهبری هم با عنوان کردن مساله ی 6ماه پیش(سند 2030) درست قبل ازانتخابات قصد زیر سوال بردن دولت ودادن پیام خودش رو داشت.
    اولی مردم گووش ندادن. و به دکتر روحانی رای دادن..پس الکی از طرف مردم حررف نزن.
    اگه جرات رفراندوم داشته باشن که ندارن خیلی چیزا مشخص میشه

  • عزیزم وظیفه رهبر مصلحت کل نظام است و انتخاب رییس جمهور و نماینده بر عهده من و توست پس نمیشود بگوییم رهبر بییاید وهمه چیز را که ما اشتباه ساخته ایم درست کند اگر رهبر همین روحانی را عزل کند ادم هایی مثل من وتو شاکی میشویند

  • جناب soldjer 77 عزیز
    با بخشی از کامنتتان موافقم اما معتقدم اگر رهبر روحانی را عزل کند، فقط 4% از مردم دوشادوش فتنه گران دوره دیده و تطمیع شده از جانب غرب و عمالش شاکی می شوند! اینان مترصد فرصتی برای فتنۀ بنفش اند..
    لذا مصلحت نظام ایجاب می کند که فی الحال پذیرای شکستی باشیم که در سوی مقابلش پیروزی ای مبتنی بر تقلب بوده!
    پس! این باخت تقلبی چندان واجد اعتبار و اعتنا هم نیست برادر...

  • بله حرف شما درست ولی من در اطرافم انسان هایی رو میشناسم که در گروه 4درصدی ها قرار نمیگیرند ولی به روحانی رای داند ...بله حرف شما کاملا درست است که این باخت تقلبی واجد اعتبار نیست یا علی

  • جناب احمد علی جهان بین عزیز!
    شما جسارتاً شعاع ویژه ای از دایرۀ بینش خودتون رو نسبت به شرایط کنونی ایرانمان دارید.. دشمن اسلام اگرچه به غایت احمق اما کم هوش نیست! لذا اگر همانگونه که خود حضرتعالی در انتهای کامنتتان تأکید داشته اید «مردم رهبری را دربست قبول دارند» خود را جزئی از همین ملت با آن وصف مذکورتان می دانید، بایستی به ایشان و روششان و نیز خواستشان اعتماد کرده و تمکین بفرمائید..
    در باب انقلابی بودن نیز می بایست خواستتان و نیز حمایتتان را از راه صحیح به ایشان اثبات کنید..
    و.. اکنون... اندکی صبر.. سحر نزدیک است..

  • احتمالا چون ایشون معصوم هستن و بری از گناه و اشتباه و ما یه عده بی عقل هستیم که مث گوسفند به چوپان احتیاج داریم

  • ای بشری که حرف الکی می زنی
    کجایی قرآن نوشته که تو جونت رو برای امام معصوم و فرد غیر معصوم بدی
    ما جونمونو باید در راه خدا بدیم نه خلق خدا
    کجایی حرف آقایی پناهیان اینو گفت
    بعدم اگه مردم بصیرت ندارند عقل ندارن به آقا چه
    برای مردم فرقی نمی کنه که ولی فقه یک امام معصوم باشه یا امام خمینی یا خامنی
    زمانی که مردم ،مردم کوفی بودن حتی امام حسین رو هم می کشن
    بعد داد می زنن و میگن باید انتقام بگیریم
    حرفشون با عملشون یکی نیست آقا می خواد چکار کنه بره تک تک آدما رو بزنه
    همین شماها اگه روحانی رد صلاحیت می شد نمی گفتید آقا دخالت کرده
    آقا دل پری داره حیف که همراه نداره
    اینَ عمارعمارها کجان آقا تنها مونده

  • اصلا امید داشتن به غیرمعصوم همینه اصلا چرا یک مسلمان باید جانش رو برای غیرمعصوم بده.
    فقط خمینی کبیر

  • سلام دوست عزیز . بهتره درمورد امام راحل قضاوت نکنی چه بسا در اون زمان میگفتی فقط محمد رضا پهلوی . چون از اون برهه زمانی عبور کردی .به علاوه امام خامنه ای خودشون مخالف این عبارت جانم فدای رهبر و عبارات مشابه هستند . کمی مطالعه کمی تحقیق ما به زود قضاوت کردن عادت کردیم

  • شماها همون هایی هستید که زمان امام علی میگفتید فقط محمد رسول الله اره همیشه پیروی کردن و تحریف کردن کسی که نیست راحت تره ...امید وارم شماها به عذاب کوفیان دچار نشوید ..ما میگویییم جانم فدای رهبر زیرا در غیبت امام زمانم باید جانم را فدای نایبش کنم..علتش هم اینست که او در راه خدا رهبر است و من سرباز او ...خدا لعنت کنددشمنان اسلام (حالاغ هر کسی باشد)

  • خخخ اگه امید داشتن به غیرمعصوم خطاست پس این خمینی کبیرت چی بود دیگه.نکنه جدیدا شدن 15 معصوم!!؟

  • خامنه ای خمینی دیگر است

  • اقای پناهیان ما دوستت داریم ولی:
    کاندیدهای انتخابات رو کی تایید صلاحیت میکنه یک شورا با یک عقیده و نظر خاص.(که همیشه بیش از 50 درصد کسانی رو که تایید کرده منافق بذات بودند)
    همیشه در انتخابات ما از احزابی که با دین زاویه شدید دارن کاندید وجود داره برای نشان دادن حضور حداکثری.(برای بستن دهن سازمانهای بین الملی نه اعتلای دین اسلام)
    در زمان اقا امیرالمومنین علی علیه السلام انتخاباتی نبوده و مطمئنا بعد ظهور اقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه شریف انتخاباتی نیست ولی چنانچه می بود حضرات معصومین از تخلفات متعدد انتخاباتی در سطح بالا (مثل انتخابات اخیر)می گذشتند؟
    به نظر شما اصلح کیه اون کسیه که وقتی میبینه در تخلفات متعدد به اذعان سازمانهای نظارتی کشور شکل میگیره هیچ عملی انجام نمیده به خاطر اتحاد؟
    جناب پناهیان بازنده انتخابات مثل سالهای متمادی مستضعفین بودندوبس

    به امید ظهور مولا و اقامون حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف



  • شما ی هستی که به خودت اجازه میدی بگی کی باید ردصلاحیت بشه یا نشه؟شورای نگهبان تا همینجاش هم خیلی خیانت میکنه که این همه کاندیدا رو رد میکنه؟
    مردم بهتر میدونن که کیامنافق بدذاته نه شما مفت خورای بسیج و سپاه که با عقاید مزخرفتون دین مردم رو اینجوری ضعیف کردین