مناظره دوم-بخش اول | اظهارات میرسلیم و نقد‌های کاندیداها


سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری درخصوص برنامه‌های خود صحبت کرد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • 1- روحانی گفت: برای آنکه بتوانیم در امور سیاسی و اجتماعی به «اهدافمون» برسیم! بایستی «افکار مختلف» رو به «رسمیت» بشناسیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    جالبه اولاً تا اهداف ایشان و دولتشان در امور سیاسی و اجتماعی چه باشد؟ و منظورشان از افکار مختلف کدام افکار است؟ مگر نه اینکه در تمام دورۀ دولت یازدهم، ملت شریف ایران با بند بند وجود خود طعم تلخ و ناگوار تفکر «لیبرالی و نئو کینزی» را در امور مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی چشید! مگر نه اینکه افکاری که در تخالف با افکار «امپریالی و مرکانتیلیستی و لیبرالیستی» بوده و تنها به «اسلام» و تفکر «بومی ایرانی» تکیه داشته مورد تهاجم، مبارزه و سرکوبی واقع شده؟ (بشمار..تعداد پرونده های قضائی افراد انقلابی شاخص رو)
    مگر نه اینکه پذیرش تفکرات پلید و منفور و البته شکست خوردۀ غربی مبتنی بر ثروت اندوزی های حرام و گرایشات دنیوی صِرف که منتج به بروز شکاف های بسیار عمیق طبقاتی و ایجاد محرومیت های عدیدۀ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و.. می شود در سیاستگذاری های غرب گرایانه تنها به منظور تداوم و بسط سلطۀ غربی ها به کشورهای جهان و منطقه و البته ایران است؟
    1-1- و البته به «احضار شدن برخی به خاطر فعالیت در فضای مجازی» اشاره کرد! اما چرا نگفت کسانی که احضار شده اند چگونه فعالیت هایی داشته اند! آیا تلاش دولت یازدهم (با تأیید جهانگیری در همین ویدئو) مبنی بر عدم فیلترینگ و ...، نفوذ معاندین نظام و انقلاب نبوده؟ پس چگونه است که دلسوزان انقلابی در ظن ایشان می بایست به خاطر اشاعۀ حقایق در مورد این دولت مؤاخذه می شدند اما اگر معاندین صهیون هر چه خواستند می کردند و می گفتند خوب بود؟
    1-2- و گویا تعریف عدالت گستری از نظر جناب روحانی همان حقوق مساوی است! جالبه که جریان دولت دهم بارها و بارها از جانب طرفدارن دولت یازدهم به جریان کمونیستی متهم شده اند اما اینجا جناب روحانی عدالت را با مساوات یکی دانسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جناب روحانی عدالت را تعریف کنید و برای آن مثالی بیاورید ! آیا عدالت همان مساوات است؟
    1-3- جناب روحانی مثالی از انتصاب «فرماندار زن» که «اهل سنت» باشد و نیز ربط دادن آن به «حقوق شهروندی» و «حساب کشی از بخش های مختلف» عنوان کرد! اولاً جریان فمنیستی ای که غربی های ملعون با طرح و اشاعۀ آن در وهلۀ نخست حقوق کرامت زنان را بالکل منکر شده اند، یک ابزار فرسودۀ لیبرالیسم برای ایجاد شکاف و تقابل بین زن و مرد در جهان خصوصاً زن و مرد مسلمان است! دستمایه ای که زن را از وظایف الهی ای که خداوند برای او و در نهادش قرار داده باز می دارد! (نظیر متعالی سازی همسر و فرزند همگام با تعالی معنوی خویش او ) که با بهره وری از زن در انتصابات مردانه، فرصت رسیدگی های معنوی و عاطفی و تعالی روح و نفس را از یک همسر و مادر که تکیه گاه اصلی در بنیان خانواده و در نتیجه اجتماع است می گیرد!
    ثانیاً جناب روحانی با اشاره به «اهل سنت» بودن آن بانو، و اصرار بر اینکه در ادامۀ تضییع حق او شاکی است، بدیهی است که چه هدف شومی را دنبال کرد!
    این نوعی اولتیماتوم برای تفرقه افکنی مابین اهل تشیع و اهل عزیز تسنن است!
    ثالثاً اگر در جایی از مملکت چنین تفکر پلیدی در عدم رعایت کرامت انسانی صورت گرفته بر عهدۀ همین جناب روحانی و دولت و افراد ذیل مجموعۀ ایشان بوده است که در مقام اجرا مانع چنین بی اخلاقی هایی بشوند (تو که دم از اخـــــــــــــــلاق می زنی مدام!) حالا انگشت اتهام به سوی چه کسی است؟ خود عمال لیبرال شما که در پوشش اسلام و شیعه درآمده بودند لابد!!! پس این «حساب کشی» هم برعهدۀ دولت تدبیر جنابعالی بود که انجام نشده!
    رابعاً برای رعایت حقوق شهروندی که قوانین آن هعمواره آماده بوده چرا از سوی دولت یازدهم اجرا نشد؟ جناب حجت الاسلام دکتر(حقوق) از انگلیس!!

    2- رسوایی هاشمی طبا در برملا شدنش به عنوان کاندیدای «پوششی در قوارۀ جوراب» برای آقای روحانی! تابـــــــــــــــــــلوئــــــــــــــــــه...! مدام سیس لیبرالی بیرونه..
    2-2- تعجب جناب هاشمی طبا از خواستن همه چیز برای همه! جالبه از اونور روحانی می گه عدالت یعنی مساوات! از اینور هاشمی طباشون می گه مگه می شه همه چیز رو واسه همه خواست؟! لابد معلومه که نمیشه چون حتماً فقط می شه همه چیز رو واسه فقط 4% از مردم که خیلی در کلاهبرداری ماهرند خواست! معلومه که نمیشه و نباید 96 درصد بقیه چیزی بخوان چون نمیشه براشون کاری کرد! (تو مناظرۀ اول هم گفته بود به برنامۀ ششم توسعه نمی شه عمل کرد من اومدم یه چند تا کار مختصر بکنم که می شه...!!! داداش برو بشین خونه، روحانی جوراب نمی خواد- اون داستان کرسنت هم که گفتی خراب کردی واسه روحانی ؛))
    2-3-برقراری تعادل در فحاشی ها هم از نظر جناب هاشمی طبا برای ما جالب بود! که اگر بخواهیم جدی به آن بپردازیم، اساساً شأن و حیثیتمان را به قوارۀ شأن لیبرال ها تقلیل خواهیم داد!!! چی فکر کرده؟ اینقدر نادانه که نمی فهمه وقتی کسی در جای رئیس جمهور به یک ملت فحش داده اونم 53 یا 54 تا! یعنی هر یک ایرانی می تواند بابت هر یک دشنام اعادۀ حیثیت کند! در حالیکه آقای روحانی یا افراد کابینۀ او تنها می توانند معدود کسانی را متهم جلوه دهند! تازه اگر بتوانند به درستی اثبات اتهام کنند نه بر اساس پاپوش و ..!
    3- جهانگیری گفت «چرا کسی مانع کسانی که در فضای مجازی به «تخریب» دولت می پردازند نشده؟» می دونی چرا داداش؟ چون خودتون خواستید کسی هم مانع معاندین نظام و انقلاب و مردم ایران نشه! و از اونجا که خودتون به مساوات قائلید، همه با هم کنار هم تو فضای مجازی خوشن دیگه! چرا ناراحت شدی؟