اگر رهبری را بیشتر از روحانی قبول دارید حتما ببینید(نشر فراموش نشود)


توهین علنی روحانی به سخنان امام خامنه ای عزیز


+ 
58

- 
2
ارسال در 1396/2/23 ساعت 23:46 2017-5-13 23:46:48

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • باید اتیش زدشون

  • روحانی همون بنی سدر دیگه ای صد رحمت به بنی سدر لااقل اون فرار کرد رفت این عین یه بی چشم رو روبروی رهبر و ملت نشسته توهین می کنه

  • مهمان 97/11/29 ساعت 20:15

    خدا همه کسانیکه به مردم خیانت می کنند لعنت وخوار کند

  • قراردادن رهبری عالم وفرزانه دربرابرحسن کلیدبی تدبیر ...مثل قراردادن آسمانی روشن وبهاری درمقابل چاهی تاریک وخشک است...یاقیاس پیامبری بایک اشعری یایک عمروعاص است

  • لنت بر روحانی که اقتدارکشور را زیر سوال میبرد وعده لخت شدن در خیابان می دهدو رای می آورد.باتقلب رای میاورد.آنوقت سپاه و رزمندگان عزیز ما را زیر سوال میبردولعنت بر بنی سدر ۲

  • افراد بنفشی که ازادی... بر همه چیز مقدم است بر شرف، وطن ، عزت غیرت

  • مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر روحانی
    .جانم فدای رهبرم

  • ح 96/2/15 ساعت 10:24

    من اصلا کاری با نظام و انقلاب و رهبری ندارم.. ولی این اقا چقدر بی غیرته که حاظره اگه امریکا برجام رو پاره کنه ما هیچ واکنشی انجام ندیم و میبینیم که باتهدید رهبری که میگه اگه برجامو پاره کنن ما هم اتیش میزنیم چقدر بهش بر میخوره!!! روحانی برات متاسفم بی غیرتی هم حدی داره...

  • سلام دوست عزیز من جواب هیچ یک افراد را نمیدم تا خود دوستان قضاوت کنند ولی واجب بر من است که نظر و قضاوت شما را ستایش کنم و تشکر کنم.

  • با توجه به نظر حضرت والعاقبة للمتقین..

    کامنت های :
    مهمان 96/2/13 ساعت 21:58

    مهمان 96/2/13 ساعت 21:55

    احمدی روشن 96/2/13 ساعت 08:32

    maedeasemani 96/2/11 ساعت 19:59
    « املا »

    و.............

    و توجه به این که چه کسانی به واقع هتاک بوده و دلیل اصلی بدبختی چند دهه ی مردم اند،
    باشد که در روز انتخابات ، رای داده و کشور را دست صد برابر بدتر محمود خان نگذاشته و به جریان اصول گرای حاکم یک نه بزرگ بگوییم.

    لازم بذکر است که این آقایان صد برابر بدتر از محمود خان ، با 120 درصد توان خود پا به انتخابات گذاشته و اگر این هم جواب ندهد ، باید جمع کنند و بروند غاز بچرانند.

    مطمئن باشید که این افراد به محض منتخب شدن ، هر ندای معیشت محوری را با صدها برجسب لیبرال و ..... در ده ها کهریزک پاسخ خواهند داد.

  • سلام علیکم جمیعاً. جناب مهمان 96/2/13 ساعت 22:53 ؛ کامنت های مورد اشاره شما یک تفاوت اساسی با کامنت مطرح شده از سوی شما ( همون که اولش فرمودید خاک بر سرتون ... ) دارند. حضرتعالی به ملت توهین کرده اید. حال آنکه دیگران بنابر آزادی بیان، یک شخص حقوقی را مورد انتقاد قرار داده و یا توهین کرده اند. کما این که خود شما هم مدام به اشخاص حقوقی غیر همفکر با خودتان توهین می کنید.

    دوست عزیز بارها شده که همانند رئیس جمهور مورد علاقه خود، ملت را بزدل خطاب کرده اید. دست از این توهین ها و تهمت ها بردارید. ببینید در نظر عامه مردم، جایگاه کسانی که به ملت، توهین کرده و می کنند چقدر پایین آمده.

  • خدارا شاکرم که در این خصوص « توهین به ملت » حضرت عالی و افراد مورد حمایتتان ، یکه تاز میدان بوده و نزدیک به چهل سال است هر چه خواسته اند ، بدون کوچکترین توجهی به نظر مردم ، کرده اند و رئیس جمهور ها را هم کرده اند ، سپر بلای خود!
    ببخشید .... از شما و تمام کاربران معذرت میخواهم ... اما
    این افراد ، فقط برای بازی ها و اهداف کوچک جناح خود ، منتقدانشان را زنا زاده و ...محارم ! ، برچسب زده اند!!!!
    روحانی هیچگاه به ملت! بزدل و ... نگفته !
    به کسانی گفته که داعم شعار عینک بصیرت و .. میدهند و از خون سید الشهدا ، قتلگاه کهریزک را توجیه میکنند!
    به راستی که این بزرگترین توهین ها به آن امام تشنه لب است!
    اینکه شما ، مخاطب آن سخن روحانی را ملت ! دانستید ، خود بزرگترین توهین به شعور و قوه تحلیل ملت است!
    یادم نرفته که خود شما و همفکرانتان ، هروقت اسم معیشت و گور خوابها آمد « از جمله بحث آیت‌الله آملی » ، با بدترین ادبیات ، برچسب لیبرالیسم میزدید!
    وای به حال نامزد هایتان و حامی هایشان....که میگویند : فتنه ی جدیدی در راه است !... میگویند : وزارت کشور قرار است در ادامه ی 88 تقلب کند!!!!
    «در هین سایت.»

    به یاری حق بهترین و دلسوز ترین مردم منتخب خواهد شد...
    و آن انتخاب ، معنای بسیاری خواهد داشت!

  • جناب مهمان 96/2/14 ساعت 11:38 ؛ اولاً حضرتعالی که قصد بحث دارید، چرا نام کاربری خودتان را ذکر نمی کنید؟؟؟ ترس شما از چیست که نام کاربری خود را مخفی نمی کنید؟؟؟

    ثانیاً قبلاً هم در همین سایت در خلال بحث با دوستان عرض کرده ام که فردی که دیگری را زنازاده خوانده است، کار بسیار اشتباهی کرده. این دلیل نمی شود که شما هم کار اشتباه بکنید و خاک بر سر ملت بریزید. بعلاوه او فقط به یک فرد توهین کرده اما شما به جمعی، اهانت کرده اید.

    ثالثاً؛ هزار بار گفته ام؛ افراد مورد حمایت بنده چه کسانی هستند؟؟؟ بنده همواره سعی کرده ام بر مبنای منطق عقلی، به دور از جهت گیری های جناحی و حزبی (بر خلاف شما) از انسانیت، اسلام و ارزش های اسلامی و انسانی حمایت کنم. مثال نقض دارید، خواهشاً ذکر کنید.

    رابعاً؛ (با ذکر اینکه دائم، صورت صحیح کلمه است)، منظور شما از آیت الله آملی، آیت الله جوادی آملی است؟؟ کدام بحث ایشان را مدنظر قرار داده اید؟؟؟

    خامساً؛ دوست عزیز؛ لیبرالیسم که فحش نیست. لیبرالیسم، توهین هم نیست. واژه لیبرالیسم (Liberalism) به معنای آزادی خواهی، از واژه انگلیسی لیبرتی (Liberty) به معنای آزادی گرفته شده است. واژه لیبرال (Liberal) یک واژه فرانسوی، به معنای فرد آزادی خواه یا هوادار آزادی است. و در لغت به معنای آزاد مرد، بلندنظر، راد، بخشنده، بی تعصب و روشن فکر نیز آمده است. بر این اساس، لیبرالیسم یک مکتب فکری است که در غرب طرفداران بسیار دارد و عموماً تأکید آن بر آزادی در زمینه های اقتصادی (حمایت از سرمایه داری)، اخلاقی (عدم وجود قوانین محدود کننده از لحاظ اخلاقی)، فرهنگی و ... است. بعلاوه، آقای آخوندی (وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید) خود به صراحت اعلام کرده اند که باید در مملکت لیبرالیسم را پیاده کنیم. پس هر فردی که تفکر او مطابق با مکتب یاد شده باشد، لیبرال است. با اندکی تأمل درمی یابید که چه کسانی حامی لیبرالیسم هستند. پس وقتی یک دولتمرد اعتدالی خود را لیبرال می نامد، برچسب زنی مفهومی ندارد.

    درانتها باید گفت، بهترین و دلسوزترین فرد از دیدگاه شما کیست و چه ویژگی هایی دارد؟؟؟ فردی را در نظر بگیرید که در دولت او، مدیر عامل صندوق توسعه ملی ماهانه پنجاه و هفت میلیون تومان حقوق می گیرد و سخنگوی دولت او، آن مدیر را ذخیره نظام می داند، درحالی که در دولت او، کارگر معدن زغال سنگ که جان خود را کف دستش گرفته و در عمق دو هزارمتری زمین مشغول کار سخت و طاقت فرساست، ماهانه تنها هشتصدو هفتاد هزار تومان حقوق می گیرد. آیا رئیس چنین دولتی می تواند، بهترین و دلسوزترین باشد؟؟؟؟

    بازهم می گویم، اگر پاسخی دارید بسم الله. اگر پاسخی ندارید، خواهشاً صحبت های تکراری و توهین های قبلی خود را تکرار نکنید.

  • ناظر به کامنت مطرح شده از سوی مهمان 96/2/13 ساعت 22:09 ؛

    با عرض سلام خدمت همه کاربران سایت، خواهشمندم کامنت یادشده را بخوانید و به آزادی بیان مدنظر آقایان اعتدالی و اصلاح طلب ( اعتدالی = اصلاح طلب ) پی ببرید. باشد که در 29 اردیبهشت ماه، بصیرتی عمار گونه به خرج دهیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

  • خاک بر سرتون ، که بایه تیتر و تقطیع بچه 5 ساله ، قصد اختلاف افکنی بین رهبر و روحانی را دارید!
    اونم برا انتخاباتی که قرار نیست هیچ چیزی ، بعدش عوض بشه.

  • اهل منقله ها
    معلومه قبل سخنراني خوب كشيده نعشه شده كه داره اين مزخرفات رو ميگه
    جانم فداي رهبر

  • بر پدر هرچي ضد ولايته

  • روحانی موسویی دیگر است هه هه هه

    خجالت بکش روحانیییییییییی خجالت

    نفهم!

  • این روحانی بی شرف چقدر بی عاره!

  • مرگ بر منافق

  • عنوان فایل را اصلاح کنید
    اگر رهبری را بیشتر از روحانی قبول دارید حتما ببینید

  • مرگ بر زد ولایت فقیه