سخنان جنجالی ده‌نمکی در روز دانشجو/ آقایان برای اداره کشور از «میتی کومان» یاد بگیرند!


مسعود ده‌نمکی روز گذشته همزمان با روز دانشجو از فساد حاکم بر دستگاه‌های اداری کشور به شدت انتقاد کرد.


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لعنت بر اصلاح طلبان وطن فروش شیطان صفت لعنت بر روحانی کافر و خاتمی فاسق خیانت بدتر از یزید در مورد حجاب آورد و فساد اخلاقی آورد هرشمی رفسنجانی هم لیبرال کرد سیستم بانکی و حکومتی و اقتصادی را به لجن کشید و به نظام آن شاه ملعون باز گرداند لعنت بر سگان شاه اصلاح طلبان کافر

  • با سلام به شما جناب کیانفر عزیز!

    مضاف بر کامنت شما باید بگویم ؛ به نظر بنده:
    دورۀ خاتمی لیبرال که فساد اخلاقی ، بدحجابی، بِزه و اعتیاد و بسیاری موارد دیگر که البته به شکل پررنگ در بد حجابی نمود یافت، در حقیقت زمان برداشت کشت وسیع فساد در امور مختلف محسوب می شد که بذر های آن در زمان دولت هاشمی بهرمانی کاشته شده بود!!!
    یادتون هست در زمان هاشمی بهرمانی گشت های ارشاد سراپا عقده در خیابان های تهران و شهرستان ها! بروز اخبار تجاوزها و تعدی های افراد آلوده در ارگان های دولت به رنان و دختران یا حتی پسر بچه های بازداشتی برای به گند کشیدن نام نظام جمهوری اسلامی!؟ به خاطر دارید؟
    آن زمان (دولت سازندگی!!) خط مشی سیاسی اصلاح طلبان لیبرال مبتی بر مهیا سازی بستر فساد و فحشا در جامعه جهت سرگرم کردن مردم به امور ناهنجارهای خانواده و فراغت از «فساد های کلان اقتصاد در سطوح بالا» بود!! .. تخم فساد را با افراطی گری و بد نام کردن اسلام حتی در مقولۀ حجاب کاشت و خاتمی با گشودن ابواب ماهواره و برداشتن فشار افراط، تفریط را شیوع دادو محصول فساد را برداشت کرد!

    شاید که امروز هم هدفشان تشدید مجدد فشار های غیر اسلامی تحت پوشش اسلامی است!! خصوصاً با این خانه های یک در میان شطرنج گونه (سفید تفریط در یک دولت و سیاه افراط در دولت بعد) اهداف شومی چون تقویت اسلام ستیزی در قشر نوجوان و جوان مردم را داشته باشند!

    مردم بایستی آگاه باشند.. بصیرت.

  • درود بر تو یکی از یکی حقانیت تو صد درصد ثابت شده است مواظب کودکان باید باشیم و با سخت گیری باید منطق مندشان کنیم تا در لانه فساد روحانی کافر و خاتمی و رفسنجانی خودفروخته نکنیم درود بر شاه شاهان احمدی نژاد درود بر حسن عباسی و دکتر سعید جلیلی و رائفی پور حقیقت گویان عادل

  • درود بر مسعود ده نمکی درود بر مسلمان واقعی درود بر حق گوی سینما

  • نفس شما گرم جناب ده نمکی..
    عالی! به أکمل بیان!
    نکته به نکتۀ این صحبت ها صحت کامل داشت!
    به کاربران پیشنهاد می کنم به نکتۀ : عدم تفاوت بین اصلاح طلبان خائن و اصوالگرایان ناهمگن از حیث نفوذی ها (لیبرال های وطن فروش) و .. توجه کنند، انتخابات نزدیک است!
    و همان طور که اشاره کردند: اگر بیماری های این نظام حاکم قابل درمان نباشه، ناچار به بنای از نوی نظامی تمام قد اسلامی شیعی مبتنی بر اقامۀ قسط و عدل، ذیل حاکمیت تام ولی فقیه هستیم!