ببخشید میتونم به خانمتون نگاه کنم ؟؟؟؟؟؟؟


کلیپ بسیار تکان دهنده


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قبول کنید ضمن رسایی کوبنده ای که داشت آن قدر مؤثر نبود! مسألۀ حجاب و آرستگی به ویژه در بانوان، یک امر کاملاً درونی و واکنشی از نیازهای عاطفی و خواهش های نفسانی است! البته عبارت«خواهش نفسانی» معمولاً معادل «شهوات نفسانی» برداشت می شود، اما اجازه دهید من بین مفهوم این دو عبارت تفاوت قائل باشم؛ نیاز به دیده شدن و توجه از سوی جنس مخالف برای خانم ها حتی در امر زیبایی یک خواهش نفسانی است که امکان سرکوب ندارد! یا اگر هم بشود غلط است! چرا که مردان نیز با چشم سر نگریستن به جنس مخالف وقضاوت زیبایی او را به طور طبعی-غریزی دوست دارند! (نمی خواهم این مورد را هم به شهوت نفس نسبت دهم) فلذا این نیازی دوسویه است که پرداختن به آن در سلام برای محارم «زن و شوهر» ستوده است. اما علاج این درد نیز ساده است: توانمندی آقایان در ابراز محبت و تأیید زیبایی همسرشان حتی فراتر از آنچه هست را می طلبد. از این حیث ازدواج تؤام با محبت حقیقی فی مابین همسران، خود به خود رافع این مسئله است!
    حال اگر نوشتار بالا را قبول دارید اجازه دهید کمی انصاف هم داشته باشیم:
    اولاً آیا می پذیرید که سلسله ای از ناهنجاری های فرهنگی-اجتماعی با ریشه های سیاسی نسلی از جوانان ما را در امر ازدواج ناکام گذارده؟
    شاید که این امر ناشی است از و یا هم منتج باشد به:
    - نبود فرهنگ احترام و عدم توان ابراز عشق و درک نزدیک به کامل زن به عنوان همسر از سوی پسران ما ولو در جایگاه همسری
    بنابراین با نسخۀ این کلیپ، دختران مجرد ضمن عدم بهره مندی از محبت همسر ناچارند سلامت احساس فطری خود را به شکلی ناکام سرکوب کنند.
    و زنان مزدوجی که همچنان با آراستن بیش از حد خود کف خیابان ها یا در سفرها، مجالس و میهمانی ها در پی عرضۀ زیبایی و نمود جوانی خودند که قطعاً از محبت همسر خود و اعتماد به نفس حقیقی محروم مانده اند و این نیز به گردن این شوهرهاست، تمایلشان به این زیباسازی از سوی چنان همسرانی سرکوب هم بشود!!! این روش درمانگر این مسائل نیست...