منهای خط امام 6


این روزها هاشمی رفسنجانی یکی از روش های پیشرفت و توسعه را حذف قوای نظامی می داند و آلمان و ژاپن را به عنوان الگو در این زمینه معرفی می کند / جدا از آسیب هایی این نظریه / در این کلیپ به دیدگاه امام خمینی و قرآن کریم در این زمینه می پردازیم


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ای عقل کل عالم و ای فیلسوف و ای اندیشمند و ای همه چیز دان
    با کدام منطق و با کدام استدلال می توان گفت پذیرفت که برای پیشرفت یک کشور باید نیروی نظامی حذف شود؟؟؟؟
    اگر پیشرفت را در حذف نیروی نظامی می دانید این همه آسایشی که ارتش و سپاه و نیروی انتظامی برای این مرز و بوم فراهم کردن و نگذاشتند پای کثیف داعش به این گلستان سرسبز یعنی ایران باز شود را نمی بینید؟؟؟؟؟
    ای عقل کل ای فیلسوف با کدام منطق باید پذیرفت پیشرفت در حذف نیروی نظامی است؟؟؟
    ای عقل عالم و ای فیلسوف مسیر خطی است را خوب بنگر و ببین که نسل های آینده در مورد شما چه قضاوت هایی خواهند کرد و خوب بنگر که تاریخ در مورد شما چگونه قضاوت خواهد کرد؟؟؟
    والسلام

  • مرگ بر کسانی که همواره با تندرویی در دین .خیانت به مردم و ملت کردند.

  • طلحه وزبیر هم از یاران پیامبرگرامی اسلام بودند بعداً تدریجاً دنیا طلبی آنان رابه سقوط کشاند. معیار درهرکس حال فعلی اوست.

  • طلحه وزبیر هم از یاران پیامبرگرامی اسلام بودند بعداً تدریجاً دنیا طلبی آنان رابه سقوط کشاند. معیار درهرکس حال فعلی اوست.

  • هه......بازهم دارید حرف خودتون رو میزنید بحث ما اصلا فایده ای نداره من یه چیز دیگه میگم شما میگی سال چند چند چیکار کرده سال چند چند اینکارو کرده بصیرت حضرت آقا رو هم محدود کردید به چند تا چیز.مارو هم کردید یا نادان یا بی چشم. اصلا شاید هم شما درست می گویید آقای هاشمی اومده یه سخنرانی کنه برای آقای روحانی رای جمع کنه دیده جلوی مدیران وکارکنان آموزش و پرورش هست گفته یه چیزی بگم خوششون بیاد نباید زود قضاوت میکردم.متشکرم موفق باشید.

  • mo.sdg77 95/6/17 ساعت 11:31

    در بی فایده بودن بحث باشما موافقم.
    ولی دو توصیه صمیمانه به شما می کنم 1-هیچ وقت از ظاهر افراد باطنشان را پیش بینی نکنید 2-هیچ گاه به خاطر مسائل جناحی و خطی (که نابود کننده ی کشور هستند) افراد را خائن و یا برعکس خادم ندانید.
    در پناه ایزد یکتا باشید دوست عزیز
    یاعلی

  • دوست عزیز ببخشید که مزاحم شدم ولی به توصیات شما عمل کردم اول که من طرف هیچ جناح یا خطی نیستم دوم رفتم بیشتر تحقیق کنم کلیپ منهای خط امام2 رو دیدم به علاوه ی ده ها کلیپ دیگروبیشتر از باطن این شخص آگاه شدم بارابطه ی با آمریکا کشور بیشتر در معرض نابودی قرار گرفته برجام رو میگم مگه نه.بعد درمثل نوح با پسرش فراموش کردم بپرسم که وقتی پسر نوح داشت غرق می شد حضرت نوح در گوشش گفت اجر و پاداشت پیش خدا محفوظ و...
    خلاصه دیدم از این روشنگری که کردی تشکر نکنم بی ادبیه.

  • mo.sdg77 95/6/17 ساعت 18:09

    بله شمابا بحث منطقی و مستدل مخالف هستید و مدام حرف های خود را تکرار می کنید. و در نهایت (به جای مدرک مستند)دست به دامن کلیپ های ساخته شده در این سایت و دیگر سایت های مغرض می شوید.باشداصلا اقای هاشمی نوکر امریکا و جنایتکار و خائن و مال مردم خور و مغضوب رهبری و بدترین ادم روی زمین خوب شد؟
    ادامه ی این بحث هیچ فایده ای ندارد دوست داریدشما به ان ادامه بدهید.
    یا علی

  • درود بر اکبر هاشمی رفسنجانی که عده ای چشم دیدنش را ندارند

  • درود میفرستی به بزرگترین دشمن امام و رهبری؟

  • حتما باید داعش تا پشت دروازه های تهران بیاد
    کسی که بی جهت تهمت نادانی زده بره علت اینکه این شخصیت مثل معاویه کاخ نشین هست رو ببینه چیه؟
    شاید ما داریم تار میبینیم!
    روزی معاویه کاتب وحی بود روزی هم دستور داد تا در منبر ها در جایگاه رسول الله به علی اسدالله دشنام دهند یاخیلی کسان دیگه که صحابه بودن رسول الله را به یدک میکشیدند اما به وادی های گمراهی سقوط کردند
    آیه ی قرآن میفرماید آیا مردم میپندارند رها می شوند همین که بگویند ایمان آورده ایم و آزمایش نمی شوند >عنکبوت آیه ی2 حالا چون نقش پررنگ وبسزایی در انقلاب دا شته در سال68 کنار رهبری بوده پس حالا دیگه مطلقا ایشان حق اند خیال باطلیست >

  • mo.sdg77 95/6/16 ساعت 17:02

    دوست عزیز قبل از بحث با شما باید بگویم تجدید تظر اساسی در اطلاعات تاریخیتان بکنید چون علی (ع)از همان اول و خلیفه شدن خواهان عزل معاویه بود وهیچ وقت صنمی با هم نداشتند.
    1-ایشان (اقای هاشمی)حق مطلق نیستند در عین حال که خائن (به زعم شما)هم نیستند.
    2-این واقعا نادرست است که فکر کنیم هر کس ثروتمند است ثروت خود را از مال مردم بدست اورده پس قابل توجه شما(پدر ایشون میرزاعلی هاشمی بهرمانی از باغ‌داران و تاجران پسته بهرمان از توابع بخش نوق رفسنجان و باغدار و تاجر پسته نسبتاً پولداری بود که این املاک متعلق به پدر ایشان است که به ارث به ایشان رسیده است (و همچنین تجارت پسته قبل از انقلاب) (که البته هنوز هم در رفسنجان ادامه دارد)و قابل توجه شما بخشی از همین املاک صرف سازندگی کشور شد در دورا ن ابتدای انقلاب.
    3-بصیرت که امام خامنه ای می فرمایند همین است که متاسفانه بعضی افراد ندارند و هر کسی را به صرف ثروتمند بودن متهم به خیانت ویا هرکسی را به خاطر ساده پوشی خادم می دانند.

  • دوست گرامی منم نگفتم معاویه رفیق امام علی بود اصلا جنگ صفین برای ازبین بردن بنی امیه بودباده ها هزار کشته
    1-ایشان برخلاف قرآن حرف زدند پس حق نیستند خدا هم من وهم شما و هم آقای هاشمی را به راه راست هدایت کند
    2-خمس زکات و انفاق؟این همه ثروت را برای چه می خواهد؟نکنه پسرش هم مثل پدرش هست یا دخترش؟<بهاییت یک فرقه ی انحرافیست>
    3-بصیرت که مقام معظم رهبری می فرمایندبرای همه ی مسائل است مثلا ایشان در مورد اشرافی گری صحبت می کنند منظورشان با کاخ نشینان و کسانی که خانه های چند میلیاردی داراست که دردارو دسته ی این آقا هم هستند نه یک کارگر با یک خانه ی 50 متری یا این همه حضرت آقا در مورد برجام صحبت کردند آخرش هم کلاه سرمون رفت ایشون اون وقت که میگفت عصر عصر تعامل و گفتگو است نه عصر موشک خب تحویل بگیرند روی کاغذ تحریم نیستیم اما در عمل چرا.

  • mo.sdg77 95/6/17 ساعت 09:36

    1-دوست عزیز اینکه می فرمایید ((برخلاف قران حرف زدند ))برداشت شما از حرف ایشان است .که البته از حرف ایشون برداشت های متفاوتی می توان کرد.
    2-دوست عزیز چرا فکر می کنید هر کسی که مال بسیار دارد حتما خمس و زکاتش را نداده این حرف به هیچ عنوان درست نیست .
    3-بنده در مورد شخص هاشمی رفسنجانی حرف می زنم نه پسر یا دخترایشان (که اگر هم بد هستند ربطی به ایشان ندارد همانطور که نوح هم فرزندی ناخلف داشت)
    4- باز هم می گم بصیرت این نیست که اگر کسی خانه ی چند ملیاردی یا ماشین انچنانی داشت برداشت کنیم این شخص مالش را از بیت المال بدست اورده چه بسا همین افراد که امثال ما فکر می کنیم بیشترین انفاق را می کنند ولی ما خبر نداریم. اقای هاشمی به گفته ی خود امام خامنه ای (دقت کنید)در اوایل انقلاب در هنگام سازندگی کشور و هنگامی که با انبوهی از مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ روبرو بودیم بخشی از اموالش را وقف انقلاب کرد و متاسفانه ما اینگونه درمورد این شخصیت فکر می کنیم.

  • این عقل کل نمی دونه اول باید امنیت باشه بعد تحصیل علم و اقتصاد دانش بنیان. به پاس تلاش سپاه و ارتش و سایر نیروهای نظامی است که این امنیت در کشور برقرار است و اگر نبود مسئولین سهل اندیش و خوش خیال و دشمن شادکن و ... چون شما چه بسا که ایران الان قطب علمی دنیا بود. و اگر بیت المال به تساوی تقسیم می شد و شما خودتون می دونین نشد وضع بسیار عالی و رضایت بخش می بود.