فیلم کامل و تقطیع نشده دکتر عباسی درباره ارتش



متاسفانه بعضی مسئولان حتی رده بالای این نظام بدون دانش رسانه ای و با هر هیاهویی موضع می گیرند و این موضوع باعث تشدید تنش شده و عامل این تنش را به هدف خود می رساند .
برای شرح این بلوا میتوان گفت :
سوال اینجاست : چرا اکثرا رسانه های اطلاح طلب این قطعه برش خورده از سخنرانی دکتر عباسی را منتشر کرده و بر علیه ایشان فرافکنی کردند. یعنی دکتر عباسی بجز اصلاحات مخالف و منتقد دیگری ندارد؟
این سخنرانی مربوط می شود به جلسه کلبه کرامت 230 که در سال 89 برگزار شد. چه اتفاقی افتاده؟ چرا رسانه های اصلاح طلب الان به فکر تقطیع و پخش این کلیپ کرده اند؟ بعد از 5 و نیم سال.
باوجود اینکه دکتر عباسی در تمجید از ارتش و نقش موثر آن در امنیت این مرز و بوم نیز صحبت کرده اند ، چرا آن صحبت ها دیده نمی شود ؟
به واقع آیا ایشان ماهیت ارتش را زیر سوال برده و آن را نا کارآمد خواند؟
======================================================
یادمان باشد همیشه قبل باور کردن اینجور تحرات دشمنانه و تقطیع های نخ نما حتما ابتدا شخصیت ، طرز فکر ، و پیشینه و اعتقادات آن شخص را در نظر بگیریم و در مرحله بعد به دنبال صحبت های قبل و بعد آن سخنرانی بگردیم و سخنرانی کامل را گوش کنیم تا از سوءتفاهم جلوگیری شود.
=====================================================
شما رو دعوت می کنم تا دقایقی قبل و بعد این کلیپ تقطیع شده را هم ببینید .
ولی قبل از آن چیزی که مشخص است صحبت های مربوط به انتقاد از ارتش مربوط به عملکرد ارتش و سکوت این نهاد نظامی در ماجرای فتنه ی سال 88 می باشد و ربطی به ماهیت ارتش و چیزی که به غلط ناکارآمدی ارتش تفسیر شده ندارد .


+ 
7

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اقایانی که در دفاع از این مرد مجنون به طرفداری برمیخیزید اگاه باشید و بدانید در دوران پایانی رژیم ستم شاهی این ارتش بود که به سمت مردم امد و این انقالاب را به کمک امام ره شکل دادند اگر نمیدانید بدانید که ارتش یک ارگان مردمی است ولی بعضی از ارگان ها فقط مسئولی هستند و یک ذره به فکر رفاه مردم نیستند
    میدانید چرا ارتش به این حال و روز افتاده است چون از 28 مردادی میترسند اقایانی که به فکر مردم نیستند و در تلاشند که این ارگان مردمی را بکوبند تا قدرتش ذره ذره کم شود ولی جناب عباسی این را بدانید به کوری چشم دشمنانی چون شما و دیگر اقایان ارتش قدرتمند تر از همیشه در خفا به کار خود مشغول است اسمان ایران دریای ایران خاک ایران در دستان شیرمردان پدافند نیروی دریایی هوایی و زمینی استوار خواهد ماند.اری

  • mgh 95/5/12 ساعت 03:08

    ،، مجنون ،،
    چه لقب جالبی.

  • بله این مرد کسی است که به نظر بنده بدون هیچ دانش قبلی درباره موضوعی نظر میدهد. اقای حسن عباسی آیا شما میدانید که ارتش این مملکت دارای چه خصوصیاتی بوده است(قبل از انقلاب) و الان دارای چه خصوصیاتی است( زمان حال) ارتش در زمان شاه قدرتمند ترین ارگان کشوری بوده است که به عبارتی با وزارت اطلاعات اون موقع( ساواک) همتراز بوده است و اسم ارتش لرزه بر اندام دشمنان می انداخت در زمان جنگ تحمیلی انواع کمک ها را به مردم اسیب زده رساند و با اینکه در ان زمان نیروی انتظامی وجود نداشت انواع گروگان گیری ها با کمک تیپ 65 نوهد رفع میشد. بله اقای عباسی میدانید چرا الان ارتش در این اوضاع است و به تعبیر شما اگر جهان را اب ببره ارتش را خواب ببره؟چون الان ارگانی به نام سپاه پاداران وجود دارد که بیشتر اقایان که خودتان هم میدانید به این ارگان کمک های مالی تسلیحاتی رفاهی و ..... میکنند> اری پدر بنده یک ارتشی است> ارتشی که در تمام مدت زمانی که شما درحال فرار از دست موشک های عراقی بودید پدران ما در ارتش با جان فشانی خاک این وطن را به بیگانه ندادند.ولی درحال حاضر باید با ماشین مسافرکشی کنند> اری جناب عباسی ما کماکان منتظر اراجیف شما هستیم

  • مردی به نام حسن عباسی