آیت الله جوادی آملی:اقتصادوبانکداری ایران ربوی وحرامست


ریشه تمام فساد،بعد از دروغ و دروغ به خود،"مال حرام،ربا و بانکداری ربوی"است.وجود مال حرام،ربا و بانکداری ربوی در زندگی مردم از شنیدن حرف حق و ترویج حق و خیر و نیکی در جامعه جلوگیری میکند.متاسفانه بانکداری ربوی ایران مال حرام را به صورت مویرگی در زندگی مردم توزیع میکند.به امید روزی که سیستم شیطانی بانکداری ربوی در ایران و در سراسر جهان نابود شود و جنگ با خدا پایان یابد.


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • mona 96/4/11 ساعت 16:18

    سلام. ببخشید اگه کسی بخواد وام بگیره میتونه وام بگیره ولی سودش رو نده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    اگه کسی مجبور باشه که وام بگیره و آبروش در خطر باشه ، کجا باید بره وام بدون سود بگیره!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
    نظام بانکداری باید تصحیح بشه، نه اینکه به مردم بگن که وام حرام است. خوب اگه حرام پس چرا توی ایران که مملکت اسلامی چنین وام هایی داده میشه ؟؟؟؟؟

  • تشکر از شما

  • باسلام : استاد گرامی ایت الله حوادی املی با اجازه ایشان باید گفت چرا الان این گونه افشاگری میشه که کار از کار گذشته ... چند سال از انقلاب میگذره ؟ که جدی گرفته نشده و حتی کسی تا حالا پیدا نشده رسیدگی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!! مقصر کیست ؟ قانون ... مجری قانون ... ویا من نوعی که بانک را با سپرده حمایت کردم و میکنم ؟ ویا .....خود قضاوت کنید و رسیدگی کنید تا دادگاه عدل الهی برپا نشده ....جهاد نفس ... جهاد در مقابل دشمن خارج از کشور و جهاد در مقابل اینگونه مفاسد کم از دو جهاد دیگر ندارد باید فراخوان عمومی داد و از همه قوا و نهادها و مردم برای ریشه کنی اینگونه مفاسد کمک گرفت ... یا علی ...

  • سایت جنبش ضد ربا رو بببنید!
    reba.ir

  • آقای جوادی اولین بار نیست که میفرمایند
    حقوق کارمندان بانک حرام و بانک های ایران ربا اندر ربا!
    پس نه تقلید صدا هست نه چیزی دیگر!
    کافی سایت جنبش مبارزه با ربا رو ببینید تا مطمئن شید!
    reba.ir

  • سلام. دوست عزیز. بار دیگر به محتوای سخنرانی گوش دهید. آیا تیتر انتخابی شما واقعا درست است یا به نوعی بازی با روان؟1

  • حمزه 95/1/17 ساعت 01:06

    سوال : میفرماید بایع و مشتری هر دو لعن می شود . یعنی از منی که دارم قسطم رو میدم بعد میبینم یه مقداری رو بابت دیرکرد دارن از من کم میکنن من هم لعن شدم که . اونا کم میکنن من چرا لعن ؟

  • انتهای فایل صوتی کاملا مشخص است که فرد دیگری تقلید صدا نموده. منظورم اون بخشی هست که راجع به اقتصاد مقاومتی مطلبی گفته میشود.

  • نخیر عزیزم. تقلید صدا نیست.این حرف تازه ی مراجع نیست. از قدیم گفتن کسی هم گوش نمی کنه. خود آقا گفتن باید سیستم بانکی اصلاح بشه. اونایی که باید سیستم رو از نو تعریف کنن قبول نمی کنن. میگن اقتصاد اینه و اینم درسته. آیت الله مکارم، نوری همدانی، سبحانی همه گفتن.

  • آیت الله مکارم گفتند سود بانکی حلاله ولی مبلغ اضافی که در اثر پرداخت دیر اقساط است حرامه.
    منبع:http://www.snn.ir/mobile/mobiledetail/News/498924/229