کلیپ تصویری | بررسی ارتباط عربستان و داعش در سنای آمریکا




سنای آمریکا در جلسه‌ای با حضور مسؤولان وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و سازمان اطلاعات این کشور، به بررسی موضوع وهابیت در عربستان و ارتباط آن با داعش و نقش وهابیت در افراطی گری در منطقه پرداخت. هنک جانسون از اعضای سنا در این جلسه سؤالاتی را از مسؤولان سازمان اطلاعات آمریکا به ویژه مایکل موریل معاون رئیس سابق سی آی ای پرسید. در این جلسه، یکی از پرسش شوندگان رابرد فورد سفیر سابق آمریکا در سوریه بود.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1394/11/6 ساعت 08:15 2016-1-26 08:15:56

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام
    این جلسه مربوط به سنای آمریکا نیست بلکه جلسه یکی از کمسیونهای مجلس نمایندگان در مورد تروریسم است. مجلس سنای آمریکا اصلا عضو سیاهپوست ندارد به علت نژادپرستی شدید در این کشور. آقای هنک جانسون عضو کمسیون فرعی "تروریسم و امنیت داخلی" در کمسیون قضائی مجلس نمایندگان است.
    قابل توجه است که مقامات دولتی پاسخ دهنده به سوالات جانسون چطور در مقابل واقعیات بیان شده در مورد آل سعود و وهابیت (که اغلب نمایندگان کنگره آمریکا نسبت به آن بی سواد یا بی خیالند) بوضوح شوکه شده و با تامل و حاشیه رفتن مجبور به اعتراف حقایق بیان شده میشوند.
    جالب است بدانید بنده بعد از مشاهده کلیپ شما سعی کردم کلیپ کامل این جلسه را در گوگل ردیابی کنم اما ویدئوی آن در یوتیوب "قابل دسترسی" نیست.
    اگر ویدئوی کامل این جلسه را دارید لطفا پخش کنید چون روشنگری خوبی خواهد بود. اگر نیروی مترجم برای اینکار کم دارید بنده داوطلبانه در خدمت هستم.