دلیل اصلی حضور زنان در ارتش انگلیس


دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلستان اخیراً به وزارت دفاع این کشور دستور داد تا خود را برای پذیرش زنان نظامی در همه عرصه‌های نظامی از جمله میدان‌های رزم آماده کنند. دولت و ارتش انگلیس که از ماه‌ها قبل استفاده از زنان در خط مقدم نبرد را در دستور کار قرار داده‌اند
کامرون در این‌باره می‌گوید: «وقت آن است که ممنوعیت حضور زنان در خط مقدم جبهه، پایان یابد. نظر من و وزیر دفاع در اعطای همه نقش‌های نظامی به زنان در سال 2016، یکی است. باید میدان‌های رزم را به روی زنان باز کنیم.» پایان دادن به ممنوعیت حضور زنان ارتش انگلیس در میدان‌های رزم، انگلیس را در کنار استرالیا و آمریکا قرار می‌دهد که ماه جاری اعلام کردند تمامی نقش‌های موجود در ارتش را به زنان نظامی نیز اعطا می‌کنند.

با این حال، طرح اعزام زنان در خط مقدم جنگ با انتقاداتی هم مواجه شده است. برخی بر این باورند که حضور زنان و مردان در کنار هم در میدان‌های رزم، به خاطر توانایی جسمانی کم‌تر زنان در اجرای دستورات و عملیات‌های نظامی، یک‌پارچگی نظامیان را از بین می‌برد و توان عملیاتی آنان را کاهش می‌دهد.

از طرف دیگر، بیش از 240 پرونده در مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی نظامیان زن انگلیسی در طول 5 سال گذشته در جریان بوده است: 60 پرونده تجاوز جنسی و 180 پرونده آزار و اذیت جنسی. در یکی از این پرونده‌ها، «آن-ماری المنت» سرباز زن 30 ساله‌ای که دو هم‌کار خود را به تجاوز جنسی در طول مدت خدمت خود در آلمان متهم کرده بود، جسدش در حالی پیدا شد که از حصار یک سربازخانه آویزان شده بود. «المنت» پس از آن‌که در سال 2009 هیچ‌کس را به خاطر تجاوز به او متهم نکردند، گفته بود سربازان در سربازخانه‌اش او را تهدید کرده‌اند. با این حال، سال 2012 اعلام شد که طبق تحقیقات انجام‌شده، المنت دست به خودکشی زده است.


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 96/11/29 ساعت 18:29

    علت حضور زنان جذبه جنسی و تجاوز به انها است

  • قابل توجه خانم هایی که مدافع سیاست ها و سبک زندگی و کلاً همه چیز غرب و غربی ها هستن! حتی اگه از نژاد اونها هم باشی یا بالاتر از اون، سرباز جان برکف خودشون! تهش همینه که دیدی! در هر جایگاهی که قرار بگیری فقط یک کالای آلوده با موارد مصرف سوء محسوب می شی و بس! تنها راه نفوذ و مسخ زنان، نیاز آن ها به دیده شدنه که غربی ها نهایت سوء استفاده رو از این راه کرده و می کنند! گاهی این توجه رو در قالب کالبد و زیبایی ظاهر به زن می دن و او رو به عرضه اینچنین ترغیب می کنند، گاهی با تشویق به مطرح شدن در سایر عرصه ها مثل قدرت، علم و ...! و یک زن تا چه اندازه باید احمق و کودن باشه که در دام این نگرش منحط اسیر بشه؟ !!