واکنش دکتر حسن عباسی به تصویب عجیب و پرحاشیه برجام در مجلس


در جلسه سخنرانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به همت جامعه اسلامی دانشجویان

«قضیه برجام و آنچه یکشنبه رقم خورد.. معماری و مهندسی هست که هیئت رئیسه مجلس صورت داد.. صبر استراتژی در جمهوری اسلامی بالا هست، دوسال دیگر هم می گذرد و بچه هایی که تشک خودشان را خیس نمی کنند و نصف شب بلند می شوند و پز می دهند به پدر و مادرشان که هنوز خبری نیست بهش می گویند که شب دراز هست.. اگر نشود، این دوستانی که این خنده های دیپلماتیک را می زنند آن موقع آنها می دانند و ما، چون که ما نمی نشینیم که قاسم سلیمانی و حسین همدانی و یک عده آدم دیگر بروند خونشان را در سرزمین های دیگر برای امنیت این کشور بدهند، بعد این دوستان بگویند حالا نشد، آن روز دیگر از آن برنامه ها داریم با این دوستان.. مردم نیاز به یکی دو سال وقت دارند تا این چهره ی آمریکا و انگلیس را هم نسل جدید ما بشناسد لذا اصلاً نگران نباشید..»

دکتر عباسی که با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به این استان سفر کرده بود پس از دانشگاه ولی عصر(عج) عازم کرمان شد که با درهای بسته این دانشگاه مواجه شد، هیئت نظارت دانشگاه باهنر کرمان ایشان را بعنوان فردی افراطی از سخنرانی منع کرد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هادي 97/2/24 ساعت 23:12

    دكتر عباسي خدا قوت افتخارم اينست كه سال 1365 همسنگر برادر شهيدت بودم روحش شاد آلان هم با سخنان دشمن شكن شما دلم خنك مي شود فان حزب الله هم الغالبون اين وعده الهي است

  • m313h 94/8/13 ساعت 23:10

    درود بر دکتر عباسی

  • عزیزان هرچی می تونید اطلاع رسانی کنید و مردم را از خیانت آشکار این اصلاح طلب های منافق و خود فروخته و سایر نمایندگانی که خدا میدونه آمریکا و انگلیس هر کدامشون را با چه مبلغی خریده آگاه کنید.
    مردم ما از روی سادگیشون برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و ... نمیرن درست تحقیق کنن و کسانی را انتخاب می کنند که هیچ گونه صلاحیتی ندارند.
    در انتخابات شورای شهر ما بیشترین آرای را یک بازیگر تلویزیون و یک مجری برنامه کودک آوردند.
    عزیزانی که دلتون برای این کشور و برای خون شهیدانمون می سوزه ساکت نشینید. به مردم بگید که اینها دارن خیانت می کنن تا دوباره به این وطن فروش های خائن رای ندهند.

  • کلا ما دانشجو ها یه سری بی سوادیم والا اصلا نمیدونیم کی دعوت کنیم کی دعوت نکنیم
    همه اونا میدونن اصلا اونا اقان با شناسنامه ان و ...

  • حسن عباسی
    شیرررررررررره
    خیلی می خوامش

  • کسانی که به خدا توکل کردن ،فایشاالله خداوند پاسخشون رو میدهد
    همه ی این چیز ها برای این است که دست دشمن برای یه عده ای که واقعا غفلت زده اند باز بشه و به فضل خدا پیام انقلاب به نسل جدید برسه
    خدا ایشاالله به ما صبر بده