واکنش آملی لاریجانی به فیلم وداع هاشمی با آقازاده مفسدش


آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي، بدون اشاره به شوي رسانه‌اي برخي جريان‌هاي خاص درباره اجراي حكم مهدي هاشمي‌رفسنجاني و انتشار كليپي كوتاه از خداحافظي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با وي به تلاش‌ها براي تخريب دستگاه قضايي به‌دليل صدور احكام و آراي مربوط به برخي مسئولان يا وابستگان به برخي مسئولان اشاره كرد و با تأكيد بر اينكه چنين تلاش‌هاي مخربي در عزم دستگاه قضايي خللي ايجاد نمي‌كند، گفت: گاهي ممكن است برخي آرا اشتباه باشد اما تخريب نهاد قضايي آن هم بدون دليل و سند و صرفاً به دليل اينكه رأي عليه بستگان ما صادر شده، كاري شرعي و قانوني نيست. آيت‌الله آملي‌لاريجاني با اشاره به اينكه «از هر قشر و طبقه‌اي در اين كشور ممكن است افرادي محكوم شوند» تأكيد كرد: احكام و آراي صادره تنها متعلق به قشر ضعيف و مردم عادي جامعه نيست و نبايد فضا را طوري پيش ببريم كه هر كسي زماني مسئولي بوده و حالا عليه او يا وابستگانش حكمي صادر شده، تمام قوه قضائيه و زمين و زمان را زير سؤال ببرد و براي تخريب قوه قضائيه فيلم وداع درست كند.


+ 
51

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مگه هرکس مفسده باید بره زندان!!!!!!!!!!!

  • نوید 94/5/30 ساعت 22:35

    واقعا متاسفام براتون که خیلی راحت به رئیس جمهور زمان دفاع مقدس توهین میکنید و... ولی مهم نیست وقتی فرزندان و خانواده شهدا از اقای هاشمی و خانوادش دفاع میکنن دیگه کسی به نظر شما یا بهتر بگم فحاشی شما اهمیت نمیده میدونم منتشر نمیکنی کفتم خودت بدونی

  • ع.ل.ی 94/6/15 ساعت 09:08

    کی گفته خانواده شهدا از این آقازاده دفاع میکنن؟ خیلی از یارای نزدیک پیامبر هم بعدا خائن از کار در اومدن.لطفا از طرف خودتون صحبت کنین نه خانواده شهدا.

  • به نظر من باید اعدامش کنن تا عبرتی بشه واسه مفسدین.

  • تاریخ داره تکرار میشه

  • وقتی به این ماجرای آقای هاشمی با پسرش فکر میکنم یاد سرنوشت زبیر تو صدر اسلام میوفتم که حدیث داریم چیزی نمونده بود زبیر یکی از ایمه بشه ولی با تولد پسر ملعونش جهنمی شد .