فتنه 88 و سخنان متین امام خامنه ای (حفظه الله)


خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید / تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید / در حمایت ز امامم علی خامنه ای / می شوم میثم تمار به دارم بزنید


+ 
33

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از جای که ایران کویر ان شا الله مغزت کویر نباشه داعش طبق کتاب هیلاری می گه با 112 کشور رایزنی کردم که همچین گروهی تشکیل شده که شماها ازش حمایت کنین . رهبر انقلاب هم فرمودند حرف مخالف رهبری جرم نیست . ترکیه اتحادیه اروپا پسر عموی صهیونیست ها نوچه امریکا عاشق داعش هر روز یک گشایش تروریستی همراهش . همه کشورهای همسایه ایران شمال جنوب غرب شرق همه در حال در گیری با تروریستهاست امنیت این کویر هم با نشستن حرف زدن تامین نمیشه اینجا لندن چند کیلو متر دیکه پاریس نیست اینجا غرب اسیا ست .همه ازادن حرف بزن اظهار نظر کنن ولی جاسوسی نکن هرچند بازی ادامه داره منظور کسایند که در امل پوست هموطن خودشون رو کردند افرادی ایرانی که نامه نوشتند ایران را تحریم کنید وطن فروشای مثل مجاهدین خلقی که همه ایرانیند کسی که با افکار انها مخالف باش می کشن .فتنه گرانی که روز عاشوار حسینیه حسین بن علی اتش کشیدند.

  • مرگ بر فتنه گر

  • من نمیذونم مخاطب واقعی آقای خامنه ای کیست؟؟؟؟!!!
    منظور آقای خامنه ای از "مردم" چیست؟؟؟؟
    آقای خامنه ای خیلی از کلمه " من" استفاده میکنه، و این نشان خوبی نیست،!!
    حتی در یک خانواده معمولی مثلا پنج نفره، غیر ممکن است که تمام اعضای خانواده در تمام موارد همفکر باشند.!!! آقای خامنه ای، اسرار دارن که همه باید مثل "من"، فکر کنند، در غیر اینصورت بر چسب، توده ای، سلطنت طلب، منافق، فتنه گر، بی دین، ..... میخورند و در نهایت هم یا اعدام،.. و یا مجبور به تبعید اجباری میشوند!!. که متاسفانه هزارها از این "مردم" با همین برچسب، اعدام ویا تبعید شده اتد. و نتیجه این سیاست، تخریب و "کویر" شدن ابران بوده است.!!!

    بالاخره در "ایران"، حتی بنا به گفته خود ایشان،، طیف وسیعی از "مردم"ایران، بسیجی و یا انقلابی نیستند. !!! لطفا آقای خامنه ای تکلیف این "مردم" را روشن کنند.
    "ایران" کنونی، در یک ابهام کامل است، چون بیشتر سخنرانیهای آقای خامنه ای، دو پهلو هستند. نه روی رومی هستند، و نه زنگی زنگی!!!!! همه منتظر هستند که ایشان تکیف مطلق یک موضوع را روشن کنند، !!! اما تکلیف را روشن نمیکنند برای همین است که یک تشتت آشکار تمام جامعه را فرا گرفته است. حتی در سطح بالای مقامات اجرایی کشور. که کلی سرمایه ملی صرف موضوعی میشود، که حرف آخر را هم "رهبری" میزنند.
    و به طور مستقیم و غیر مستقیم باعث تفرقه در سطح جامعه و مسئولین نظام میشوند
    .
    متاسفانه آنهایی که در اطراف آقای خامنه ای هستند، بیشتر چاپلوس هستند تا ....

    بیشتر از این سرتونو درد نمیارم

    ( با تشکر از مسئولین سایت، که تمام دیدگاها را منتشر میکنند.)

  • بشین سرجات بابا هر آدمی یه ذره فهم داشته باشه میدونه که آقای خامنه ای بوده که جلوی این تفرقه ها رو گرفته وگرنه الان مثل سوریه و عراق بودیم . بیشتر از این توضیح نمیدم چون مثل اینه بیای درسای اول ابتدایی رو درس بدی ب کسی ،منم از تدریس این درسا حوصلم سر میره

  • داداش، ما بین، بفرما و بنشین و بتمرک، ما رو با زور و کلک و خیانت، "تمرکوندن"،
    شاید با یه نیش خند، بخندی. ولی این اصلا افتخار برای شما نیست، این .....
    و این "ایران" است که به دست شماها اینطوری خوار و ذلیل شده،
    اگه افتخاری هست که به آن افتخار کنید، تبدیل "ایــــــــــــران" به اینی هست که هست.
    بجث از سوریه و عراق کردی!!!! یه حساب با چرتکه هم بزنی، باعث و بانی این همه ویرانی، "شماها" هستید. !!!
    البته یادت رفت که اثر انگشت خودتون رو در یمن و لبنان و بحرین و تمام منطقه بندازی.
    از بدو ورود شماها در 38 سال پیش، تمام دنیا و انسانیت را به گروگان گرفته اید. !!!
    ......
    ولی باز دمتون گرم، بعد از 38 سال سکوت و خفقان، یه روزنه ای رو باز کردین،
    اون هم زمانی که خیلی دیر شده و آبی نمونده که ماهی رو دیر هم شده از آب بگیریم. این روزنه رو هم بالاجبار و زمانی باز کردین، که آبتون تموم شده و دارین از گشنگی و تشنگی میمیرین. و "مـــــــــــــا(بتمرکـــــان)" باید برای آن فکری بکنیم.

    که "ایـــــــــــــــــــــــــران" رو راست راستکی "کــــــــــــــــــــــــویر" کردین
    ولی باز هم از "مایین" و بر "مـــــاست" که بر ماست
    Respect,