این درخت را از ریشه بکنید!


نگاهی به دخالت آمریکا و متحدان آن در ایجاد داعش و حمایت مالی تروریستها


+ 
19

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام دوست (ایران دارد کویر میشود) ، اولا که یک بعدی نباشید و بدانید که هر چیزی سر جای خودش مهم و ضروری است و اولویت بندی شده است که البته به بعضی از امور به موازات هم ، توامان باید پرداخته شود ، مثل امنیت و سلامتی و بهداشت( از قبیل جانی ، غذایی ، کشاورزی ، سلامتی ، دفاعی و نظامی ، اجتماعی و...) و این همه وزارتخانه داریم که هر کدام به این امور میپردازند ، و هر کدام باید به وظایف و امور خودشون به نحو احسن و به صورت بحرانی و در حد هشدار ، رسیدگی کنند... و ثانیا این چه اتهامی است که میزنید و میگویید که ما بفکر خیانت و جنایت هستیم ، البته باید بگویید که هنوز به ما(کشور ما ، مسلمانان خصوصا شیعیان) دارن خیانت و جنایت میکنند ؛ ثالثا طبیعت داره از بی لطفی همه انسانها واکنش نشون میده از جمله (با توجه به طبقه بندی شما) ما و شما و دیگران ؛ رابعا ما اگه داریم از خیانتها و جنایتها میگیم از خیانتها و جنایتهایی که به ما شده میگوییم و اگر از جاهای دیگر (مثل سرخپوستها) میگیم برای این است که دشمن ما و سرخپوستها یکی است و برای شناخت دشمن یکی از راهها این است که باید از تاریخچه این دشمن بیشتر بدانید چون ما داریم با همین دشمن مذاکره میکنیم(انتظار داری با چشم بسته بریم جلو) ؛ خامسا یکی از اون جنایتها و خیانتها همون اونایی هستند که پولاشون اون ور آبه (آقازاده ها و خانم زاده های گوناگون ورنگارنگ) ؛ سادسا تو فکر کردی این مملکت که سوزن رد و بدل بشه همه میفهمند ، قراردادهای میلیاردی مخفیانه وجود دارد ، هیچ فکر کردی چه جوری جناحین سیاسی از هم دیگر آتو دارند و این خیانتهای این ور میگه و اون هم خیانتهای اون یکی رو ، و تازه خیلی از خیانتها و جنایتهای دیگر رو نمیگند ، (بخاطر اینکه بقول مقام معظم رهبری لفظ این جناح و اون جناح در آبادانی کشور معنی نداره ولی اینا ول نمیکنند بخاطر بازی سیاسی خودشونه که به اهدافشون برسند یعنی همشون از یک قماشن ، روحانی و احمدی نژاد و خاتمی و هاشمی و کروبی و.. همش بازیه برای فریب من و تو) ؛ پس سابعا سعی کن تو همه چیز اطلاعات لازم رو داشته باشی تا به مقام بصیرت(همون مقامی که حضرت آقا میفرمایند) برسیم إن شاء الله تا همه مشکلات حل بشود...

  • ایران رو آب و سیل برده، !!! شما هنوز در فکر خیانت و جنایت هستید. !!!!
    با همین روالی که به پیش گرفتین،... فردا ایرانی وجود نداره که بخواهیذ از این بیشتر ویرانش کنید، !!!.... عزیز من، داداش ه رفیق من، اول بیایین به آب و خاک خودت برس که داره موجودیت ایران و از اون بدتر جان میلیونها ایرانی در خطر جدی است، ... خطر جدی مهاجرت دههامیلیون ایرانی از خوزستان و اصفهان و فارس و ایلام و همدان و آذربایجان شرقی و غربی و خراسان و ..... در آینده نزدیک وجود داره. بس کن داداش، به هر چی اعتقاد داری، طبیعت داره از بی لطفی شماها واکنش نشان میده و از این به بعد، این حوادث بیشتر و خطرناکتر میشود، . زمین و خاک خشک آب رو در مدت زمان بیشتری جذب میکند و به همین خاطر با باران کمترسیلاب بیشتر میاید، تا به طوفان برسد. !!!!!! خیلی دیر شده و ماهی هم گندیده ( برای خیلیها) ، و بیشتر از خیلیها،.... هنوز نفس میکشن، اما زندگی نمیکنند، .... یه روزنه روحانی پیدا شده ...، ولی اونهایی که پولهایشان اون ور است، هنوز میخوان با مردم تجارت کنند، .... اونها فقط پول میخوان، ... با طعم انقلاب و هسته ای و شرف و استقلال....( استقلال؟؟؟؟؟!!!!! وزیر.... :" چین پول ما رو نمیدهد، میگن باید جنس بنجل بخرید." فاجعه). براشون مهم نیست ایران ویران شود.!!!
    عزیز من، در قرن حاظر هیچ دولتی مثل شما مفت خور پروردت نکرده که هیچ بازده عملی برای کشور داشته باشن ... از اون بدتر، شماها مردم را مثل هشتاد میلیون مشتری تجاری برخورد میکنید، و برای تداوم این نوع تجارتتان، ... دم از انقلاب و اسلام و.... میزنید. برای همین است سکوی نفت هشتاد میلیون تجاری دزدیده میشه،.... به خاطر فاسد بودن همه تان، کک تان هم نمیگزه. !!!!! اگر این سیل و خرابی در آمریکا میامد، ... همین سایت شما بیشتر رسانه ای میکرد و از مظلومیت سیاهپوستان میگفت تا ....، !!!! !!!( معذرت طولانی شد، ....خودش اومد)