آخرین خبرها از کشتی نجات «ایران» در راه یمن


به نقل ازالعالم،"عبدالرحمن راجح" خبرنگار اعزامی شبکه العالم روز سه شنبه از کشتی ایرانی حامل کمکهای بشردوستانه برای مردم یمن گزارش داد، این کشتی پس از عبور از تنگه باب المندب و رسیدن به دریای سرخ پیش بینی می شود که عصر روز پنجشنبه به بندر الحدیده برسد.
کشتی نجات حامل 2 هزار و پانصد تن کمک های بشردوستانه از جمله غذا، دارو و سایر نیازهای اولیه است، و شماری از فعالان و روزنامه نگراان غربی و یک تیم پزشکی با تخصص های مختلف در آن حضور دارند.
"مجتبی احمدی" سخنگوی کشتی و نماینده جمعیت هلال احمر ایران در گفت و گو با خبرنگار العالم گفت: کشتی نجات به سوی بندر الحدیده در حال حرکت است و ما روز گذشته بندر المکلا را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در خلیج عدن و آب های آزاد هستیم.
احمدی افزود: طی سه روز آینده و پس از عبور از باب المندب به بندر الحدیده می رسیم و کشتی بر اساس برنامه از پیش تعیین شده حرکت می کند.
وی تاکید کرد قبل از آغاز سفر توافقنامه ای میان هلال احمر و سازمانهای بشردوست یمن منعقد شده تا این کمک ها را که اهدایی جمعیت هلال احمر ایران است به طور رسمی تحویل بگیرند.


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • . نمیگم به کربلا و حج عمره و تمتع نرین نمیگم اعتکاف نکنین .نمیگم عزاداری نکنین . ولی اگر مسلمان واقعی هستید امروزه که اسلام از طرف داعش و سایر عوامل استکبار به خطر افتاده و جنایات شنیعی در حال رخ دادن است بشینیم اینجا و کبابمونو بخوریم و و مسافرتمونو بریم.و ....در شب عاشورا فقط 72 نفر از یاران امام ماندند پس بیخودی ادعای مسلمونی نکنبم .مردم سوریه و عراق و یمن دارن قتل عام میشن ما هم اینجا نشستیم و داریم نگاه میکنیم .بعد هم میگیم ما مسلمونیم .2 میلیون نفر در مراسم سالگرد امام موسی کاظم در کاظمین جمع میشن ولی اگه من جای اونها بودم اسلحه رو بر میداشتم و به سمت الرمادی و موصل میرفتم تا مسلمانی خودم رو با جنگ علیه کفار ثابت کنم..الان وقت شعار نیست بلکه وقت عمله.فردا در آن دنیا باید جوابگو باشیم و باید به کمک مظلومین بریم .

  • سلام علیکم، جناب، شما که انقدر مدعی هستید، پس چرا نمیرید جلو؟
    چرا فقط حرف میزنید؟
    پس اونهایی که دارن میرن عراق و سوریه علیه دشمنان میجنگند، کیان؟
    شما که ادعای مسلمونی میکنی، پس چرا فقط حرف میزنید؟
    پس شیعیان باید دیگه بیخیال عزاداری و زیارت امامان معصوم (ع) بشن و فقط باید بجنگند نه؟
    آخه چرا بدون تفکر و تعقل حرف میزنید؟
    مگر در حال حاضر ایرانی ها و رزمنده های اسلام نمیجنگند علیه داعشی ها؟
    خیلی از داعشی ها و صهیونیست ها نابود شدن و دارن میشن ان شاء الله
    جناب یه مسلمون
    تفکر کنید راجب حرفی که میزنید، اگر کل ایرانی ها برن برای جنگ یه عدّه معدودی از داعشی های ملعون، پس کی از ایران حفاظت کنه؟
    به نظرتون از اون طرف آمریکای ملعون حمله ور نمیشه؟ اسرائیل ملعون حمله ور نمیشه؟
    خواهشاً تفکر و تعقل کنید ...