مستند دروغ ها و شایعات قمه زنان قسمت اول


««دختران قلّابی آلمانی که با قمه زنی شیعه میشوند»» قمه زنان با مکر و حیله و اجرای یک نمایش، سعی بر خوب جلوه دادن قمه زنی را دارند، آنها مدعی هستند که دو دختر آلمانی توسط قمه زنی مسلمان می شوند ولی وقتی به واقعیت مینگریم، میبینیم که این دختران آلمانی، اسم و رسمشان مشخص نیست و حتی قمه هم نمیزنند. قمه زنان با اجیر کردن این دو دختر، میخواهند افکار مردم را تغییر دهند تا مراسم خرافاتیِ خودشان را ترویج دهند.


+ 
34

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام اخوی
    کی گفته قمه زنی خرافیه؟
    بعدشم لحجه ی دختره ترکیه ای هستش تا المانی
    منتظر جواب هستم

  • سلام علیکم
    امام خامنه ای (حفظه الله) در مورد قمه زنی فرمودند:

    (1/1/1376): ... من در دو، سه سال قبل از اين، راجع به قمه‌زدن مطلبى را گفتم و مردم عزيز ما، آن مطلب را با همه وجود پذيرفتند و عمل كردند. اخيراً مطلبى را كسى به من گفت كه خيلى برايم جالب و عجيب بود. براى شما هم آن مطلب را نقل مى‌كنم. كسى كه با مسائل كشور شوروى سابق و اين بخشى كه شيعه‌نشين است - جمهورى آذربايجان - آشنا بود، مى‌گفت: آن زمان كه كمونيستها بر منطقه آذربايجان شوروى سابق مسلّط شدند، همه آثار اسلامى را از آن‌جا محو كردند. مثلاً مساجد را به انبار تبديل كردند، سالنهاى دينى و حسينيه‌ها را به چيزهاى ديگرى تبديل كردند و هيچ نشانه‌اى از اسلام و دين و تشيّع باقى نگذاشتند. فقط يك چيز را اجازه دادند و آن، قمه زدن بود! دستورالعمل رؤساى كمونيستى به زيردستان خودشان اين بود كه مسلمانان حق ندارند نماز بخوانند، نماز جماعت برگزار كنند، قرآن بخوانند، عزادارى كنند، هيچ كار دينى نبايد بكنند؛ اما اجازه دارند قمه بزنند! چرا؟ چون قمه زدن، براى آنها يك وسيله تبليغ بر ضدّ دين و بر ضدّ تشيع بود. بنابراين، گاهى دشمن از بعضى چيزها، اين گونه عليه دين استفاده مى‌كند. هرجا خرافات به ميان آيد، دين خالص بدنام خواهد شد.
    مبلّغان دينى، علماى دينى، متفكّران دينى، عشّاق گسترش اسلام، علاقه‌مندان به اسلام و اهل‌بيت (عليهم‌السّلام) بايد توجّه كنند كه اسلام و قرآن، با استدلال و منطق همراه است. مكتب اهل بيت، با منطق و استدلال همراه است. اگر استدلال را از آن جدا كردند و به جاى استدلال، خداى نكرده چيزى را وارد كردند كه از منطق دور است و جنبه خرافى دارد، اين درست ضدّ استدلال عمل خواهد كرد. پس، يك ابزار اسلام براى گسترش و غلبه بر همه اديان و جماعات و ملل و كشورها، عبارت از منطق است و ديگرى، عبارت از عدالت اجتماعى است.

  • سلام
    در بد و حرام بودن قمه زنی بنده هیچ شکی ندارم اما این مستند خیلی مستند ضعیف و بی پایه بود و به هیچ منبعی استناد نمیکنه . حتی در قسمت دومش هم این اشکال وجود داره
    این به اصطلاح مستند هیچ سندی برای ارائه و اثبات حرف هاش نداره . به بدترین شکل ممکن هم ساخته شده
    این نقد ها جهن بهتر شدن این کلیپ ها و رفع معایب در قسمت های بعد بود . ان شاءالله مورد توجه قرار بگیره

  • سلام علیکم، این مستند و مطالبی که در آن گفته شده، با عقل سازگاره

    اگر شبهه ای دارید به بنده بگید تا بهتون پاسخ بدم

    بنده در این مستند راجب نمایش ساختگی ویدیویی که اکثر قمه زنان بهش استناد میکنند، سخن گفتم و مطلب گذاشتم، چه سندی رو کنم وقتی دارم توضیح راجب این ویدیو میدم :) ؟؟

    حالتون خوبه؟

    حرفایی که زده شده در این ویدیو منطقیه، آخه مگر میشه دو دختر قمه نزنند و شهادتین بگن و بعدش قمه زنان بگن با قمه زنی شیعه شدن؟؟؟
    آیا شما در ویدیو قمه زنی ای دیدید؟
    قمه زنان میخواهند با چنین ویدیوهایی قمه زنی رو خوب جلوه بدهند، امّا با این دوز و کلک به جایی نخواهند رسید.
    من شخصاً از کسانی که این ویدیوی دروغ رو نشر میدادن، سوال کردم و گفتم که اسم و رسم این دختران به اصطلاح آلمانی رو بگید، امّا هیچکدومشون سند برای این ادعا ندارن!
    پس معلوم میشه دارن دروغ سازی میکنند!!
    موفق باشید

  • دوست عزیز چرا موقعی ک رسانه های دیگه مستند میدن ازشون مدرک نمی خوای؟
    نمونش عکسی ک از یکی از علمای خودمون پخش شد (در حال قمه زدن) ولی با یذره دقت معلوم بود ک فتوشاپ
    یا حیدر