توهین روحانی‌نمای شیعه به علمای شیعه با چراغ سبز رئیس فرقه شیرازی


علما و دانشمندان هر دین و مذهبی استوانه‌‌های آن محسوب شده و تخریب آنها به منزله تخریب آن دین و مذهب است، کاری که ياسر الحبيب روحاني نمای كويتي و مقيم لندن و مدیر شبکه فدک به آن روی آورده است.



او تحت لوای حمایت‌های مادی و معنوی آقای سید صادق شیرازی و از طریق شبکه ماهواره‌ای فدک به توهین و تمسخر علمای شیعه می پردازد.



این روحانی نما به صراحت آقای سیدصادق شیرازی را از حامیان اصلی عملکردش اعلام داشته و ابراز می دارد: «مرجعیت شیرازی این جریان را تحت حمایت خود دارد و ما هر کاری را بخواهیم انجام می دهیم مادامی که مرجعی جامع الشرایط آنچه را ما انجام می دهیم جائز می داند[!]»



وی این صحبت ها را به پشتوانه تاییدیه ای می زند که آقای سیدصادق شیرازی در گذشته در موردش صادر کرده و تا کنون مورد تجدیدنظر قرار نداده و هیچ اصلاحیه یا برائتی از سوی وی در این مورد صادر نگردیده است.


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رئسای این سایت بسیار درئغگو و کثیف هستند که کلیپ هارو تقطیعمیکنند و روی آنها آهنگ غمگین گذاشتته و از جهل مردم سوء استفاده میکنند

  • ادم اگه اندازه ی مرغ شعور داشته باشه میفهمه امثال صاق شیرازی و یاسر الحبیب و الله یاری عوامل انگلیس و امریکا اند واقعا مایه ی تاسفه ......

  • رضا2 94/1/23 ساعت 21:21

    آره جون عمت همه بدن... و آسمون شیراز پاره شده یه دونه مرجع اوفتاده پایین واسه شما