بخش اول «مستند نبرد خاموش» - تحریم هایی که فرصت ها را ساختند - شبکه افق سیما


برای دانلود بخش دوم به لینک زیر بروید: http://roshangari.ir/video/29871 /.....مستند «نبرد خاموش» که مصطفی رضوانی آن را نویسندگی و کارگردانی کرده، با نگاهی متفاوت به موضوع تحریم‌های نفتی سال ۹۱ پرداخته و تاثیر آن بر زندگی مردم، کم‌کاری و بی‌توجهی مسئولان قبلی و فعلی برای خنثی سازی اثرات آن و همچنین برکات ناشی از تحریم را به تصویر می‌کشد./....


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ali1370 93/10/4 ساعت 22:01

    چرا تو ای مستند علت و عوامل شکل گیریه این تحریم ها بیان نشد یعنی همینطوری ما رو تحریم کردند خخخخخخ

  • nima123 93/10/4 ساعت 21:58

    کاملا یکطرفه بود این مستند

  • بنده این فیلم رو مشاهده کردم. تلاش قابل تقدیری انجام گرفته برای تهیه این ویدئو، اما به نظر بنده این ویدئو به شکل بسیار ملموسی جانبدارانه تهیه شده. مقصودم از جانبدارانه این هست که سازنده این ویدیو قصد داره که نشون بده که همه مشکلات از خارج به ما تحمیل شده. یک مسئله بسیار مهمی که در این کلیپ بهش پرداخته نشده علت و عوامل شکل گیریه این تحریم هاست. سخن کوتاه می کنم و فقط عنوان می کنم که در مواجه با مسایل بین اللمللی ، استفاده از دیپلماسی بیسار مهم و ملزوم هست. دیپلماسی چیزیه که جمهوری اسلامی کاملا با آن بیگانه هست. انقلاب اسلامی ایران از بدو شروع حیات خودش مشغول شاخ و شانه کشیدن برای این و آن هست. شما نمی تونی انتظار داشته باشی که وقتی به کسی زبان درازی می کنی آن شخص با شیرینی و شکلات از شما پذیرایی کنه. بنده قصدم جانبداری بی مورد از غرب نیست. جنایاتی که غربی ها بر علیه ملت حقیقتا مظلوم ایران مرتکب شده اند هم بر کسی پوشیده نیست. از دوران مشروطه گرفته تا کودتای 28 مرداد و پس از آن جنگ هشت ساله ایران. سر افرازی ایران عزیز هم آرزوی همه ایرانیان هست. صحبت این است که کشوری مانند ایران با گذشت 36 سال از انقلاب هنوز که هنوزه بر اقتصاد نفتی تکیه می کنه. اینجا فقط دو راه برای ایران و جمهوری اسلامی وجود داره: 1- جلوی دهانش رو نگه داره و دیپلماسی درست رو اجرا بکنه تا بتونه نفتش رو بفروشه و زنده بمونه ویا اینکه 2- وابستگی خودش رو به اقتصاد نفتی به حداقل برسونه تا بتونه جهان رو وابسته به تولیدات خودش بکنه (مانند کره جنوبی که تا قبل از انقلاب ایران شرایط و اقتصادی به مراتب ضعیف تر از ایران داشت).

    در آخر باید بگم این نکته رو که با حرف های گنده زدن هیچ کسی به جایی نرسیده. باید حرکت کرد و آموخت و اسباب بزرگی را آماده کرد:

    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف....مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

    موید باشید.