پاسخ آیت الله العظمی بهجت به الهیاری(وحدت اسلامی)


منبع:velayattv.com--پاسخ آیت الله العظمی بهجت به اللهیاری(وحدت اسلامی)-برای افرادی که الهیاری رو نمیشناسن بگم که این فرد شیعه نما و روحانی جعلی میباشد که در امریکا بهش شبکه دادن به اسم اهل بیت که به اهل سنت فحاشی می کند و همچنین به برخی مراجع شیعه توهین و بی احترامی کرده و خلاصه اینکه در لباس شیعه به شیعه لطمه می زند البته به فضل خداوند و به برکت هوشیاری علما اسلام غلطی نمیتواند بکند-صادق شیرازی-


+ 
23

- 
5
ارسال در 1393/9/11 ساعت 01:52 2014-12-2 01:52:37
سندس
توسط سندس


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نام فیلمی هست ...من شیطان را دیدم...
    با دیدن این کثافت نجس شیطانیاری یاد این فیلم افتادم
    اگه کسی دوست داره شیطان را ببیند این یارو خود شیطان است.

  • اقای hrf
    اگر زحمت نیست اسناد ولایت مطلقه تشریعی را بیان کنید ....به بیان دیگر چه سندی دارید که غیر معصوم ولو فقیه کامل ولایت مطلقه از نوع تشریعی دارد ؟

  • قسمتی از پیام قطعنامه598وسالگرد شهدای مکه:. امريكا و استكبار در تمامى زمينه ها افرادى را براى شكست انقلاب اسلامى در آستين دارند، در حوزه ها و دانشگاهها مقدس نماها را كه خطر آنان را بارها و بارها گوشزد كرده ام. اينان با تزويرشان از درون محتواى انقلاب و اسلام را نابود مى كنند. اينها با قيافه اى حق به جانب و طرفدار دين و ولايت همه را بى دين معرفى مى كنند. بايد از شر اينها به خدا پناه بريم.
    روحانيون وابسته ضررشان از هر فرد ناپاك ديگر بيشتر است. و هميشه اين دسته از روحانيون مورد لعن و نفرين خدا و رسول و مردم بوده اند، و ضربات اصلى را به اين انقلاب، روحانيون وابسته و مقدسماب و دينفروش زده اند و مى زنند.

  • عمارروهم درصفین بدست معاویه ویارانش به شهادت رساندند بعد گفتند اگر علی اورا نمی آورد کشته نمی شد. شما حتی برای همان جوانهای شهید به گفته خودتان کشته هیچ ارزشی قایل نیستید که از آنها دفاع می کنید وصیتنامه شهدا را بخوانید خواهید فهمید البته اگر گوش شنوا وچشم بینایی داشته باشید شیعیانی که به دلیل فحاشی های شما به اهل سنت درپاکستان,افغانستان وسایر کشورهای اسلامی به شهادت می رسند شما چه جوابی دارید تکلیفشان چیست. ضمن اینکه کی گفته انقلاب اسلامی از ولایت امیرالمومنین مهمتره بهتراست به سسخنان امام و رهبری مراجعه کنید .

  • خدا فرقه الهیاری رو که آبروی شیعه را دارند می برند لعنت کند

  • خیلی ممنون که با نظرات اراجیفتون دارید ویدئو های ما را جذابتر میکنید خواهش میکنم همچنان ادامه بدید

  • yasmasom 93/9/11 ساعت 03:09

    پس این همه انسان که خمینی به کشتن داد تکلیفشون چی میشه ، لابد انقلاب خمینی از ولایت امیرالمومنین مهمتره!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • شما وقتی چیزی از انقلاب و امام خمینی نمیدونی نظر نده

  • soundos 93/9/11 ساعت 03:30

    در طول تاریخ تشیّع هیچ فقیهی یافت نمی شود که بگوید فقیه هیچ ولایتی ندارد. آنچه تا حدودی مورد اختلاف فقهاست، مراتب و درجات این ولایت است. امام خمینی(ره) معتقد بودند تمام اختیاراتی که ولیّ معصوم داراست، ولیّ فقیه نیز همان اختیارات را دارد. مگر اینکه چیزی استثنا شده باشد. امام فرموده اند: «اصل این است که فقیه دارای شرایط حاکمیت- در عصر غیبت- همان اختیارات وسیع معصوم را داشته باشد، مگر آنکه دلیل خاصی داشته باشیم که فلان امر از اختصاصات ولیّ معصوم است.» از جمله جهاد ابتدایی که مشهور بین فقها این است که از اختصاصات ولیّ معصوم می باشد.از چنین ولایتی در باب اختیارات ولیّ فقیه به «ولایت مطلقه» تعبیر می کنند. معنای ولایت مطلقه این نیست که فقیه مجاز است هر کاری خواست، بکند تا موجب شود برخی- برای خدشه به این نظریه- بگویند: طبق «ولایت مطلقه» فقیه می تواند توحید یا یکی از اصول و ضروریات دین را انکار یا متوقف نماید! تشریع ولایت فقیه برای حفظ اسلام است. اگر فقیه مجاز به انکار اصول دین باشد، چه چیز برای دین باقی می ماند، تا او وظیفه حفظ و نگهبانی آن را داشته باشد؟! قید «مطلقه» در مقابل نظر کسانی است که معتقدند فقیه فقط در موارد ضروری حق تصرف و دخالت دارد. پس اگر برای زیباسازی شهر نیاز به تخریب خانه ای باشد- چون چنین چیزی ضروری نیست- فقیه نمی تواند دستور تخریب آن را صادر کند. این فقها به ولایت مقید- نه مطلق- معتقدند، برخلاف معتقدان به ولایت مطلقه فقیه، که تمامی موارد نیاز جامعه ی اسلامی را-چه اضطراری و چه غیراضطراری- در قلمرو تصرفات شرعی فقیه می دانند. جناب باطلجو، از ویدیوهای منحرفت و توهین هایی که به علما و مقامات سیاسی میکردی، منافق بودن و فتنه گر بودنتو اثبات کردی و همچنان میکنی، شیعه ی مولا امیر المومنین (ع) ، چنین رفتاری نداره که توهین کنه، فحاشی کنه، تهمت بزنه، دشنام بده، خوبه که این روایتهارو بخونی، پیامبر(ص)- فرمود: «خداوند بهشت را حرام كرده بر هر دشنام دهنده بی آبروی بی حیائی كه از آنچه می گوید و از آنچه به او گفته می شود باكی ندارد ومتأثر و ناراحت نمی شود.» و نیز فرمود: «هرگاه شخصی را دیدید كه نسبت به آنچه می گوید یا درباره او گفته می شود بی مبالات و بی تفاوت است پس همانا او یا زنازاده است و یا شیطان شریك او بوده است.» [كافی، ج2، ص323، تحف العقول، ص416] امام صادق(ع) فرمود: «فحش دادن ظلم است و ظالم در آتش دوزخ قراردارد.» [كافی، ج

  • خیلی ممنون که با نظرات اراجیفتون دارید ویدئو های ما را جذابتر میکنید خواهش میکنم همچنان ادامه بدید

  • soundos 93/9/11 ساعت 03:29

    حداقل یک بار هم که شده دنبال حقیقت بگرد ما کی این حرف را زده ایم! کار شما فقط تهمت است.این جواب را قبلا به سر دستتون حقجو در آپارات داده ایم اما فرار کرد و چیزی نتونست بگه حالا برای تو هم میگم:ولایت به ولایت تکوینی و تشریعی تقسیم می شود. ولایت تکوینی به معنای تصرف در موجودات و امور تکوینی است. روشن است چنین ولایتی از آنِ خداست.اوست که همه موجودات، تحت اراده و قدرتش قرار دارند. اصل پیدایش، تغییرات و بقای همه موجودات به دست خداست؛ از این رو او ولایت تکوینی بر همه چیز دارد. خدای متعال مرتبه ای از این ولایت را به برخی از بندگانش اعطا می کند. معجزات و کرامات انبیا و اولیا(علیهم السلام) از آثار همین ولایت تکوینی است. آنچه در ولایت فقیه مطرح است، ولایت تکوینی نیست. ولایت تشریعی یعنی اینکه تشریع و امر و نهی و فرمان دادن در اختیار کسی باشد. اگر می گوییم خدا ربوبیت تشریعی دارد، یعنی اوست که فرمان می دهد که چه بکنید، چه نکنید و امثال اینها. پیامبر و امام هم حق دارند به اذن الهی به مردم امر و نهی کنند. درباره فقیه نیز به همین منوال است. اگر برای فقیه ولایت قائل هستیم، مقصودمان ولایت تشریعی اوست، یعنی او می تواند و شرعاً حق دارد به مردم امر و نهی کند.

  • HRF 93/9/11 ساعت 05:16

    آیا شما نمی دانید که چهارده معصوم علیهم السلام با هیچ کس قیاس نمی شوند ؟!!! حال شما فقها را با معصومین قیاس کرده و ولایت تشریعی معصومین را برابر ولایت تشریعی فقها قرار می دهید!!!! گفتید که معصومین علیهم السلام به اذن الله از ولایت تشریعی استفاده می کنند , حال فقیه چگونه به اذن الله عمل می کند در حالی که فقهای گذشته خطا داشته اند و توسط امام زمان علیه السلام اصلاح شده اند,مانند شیخ مفید.
    حال فقیهی همچون شیخ مفید داریم و چرا سید بن طاووس یا شیخ کلینی و شیخ صدوق و ... اینها چرا ولایت نداشته اند؟ چرا ولایت فقیه ناگهان در دین وارد شده و در گذشته خبری از آن نبوده؟

  • soundos 93/9/11 ساعت 03:25

    شما مسلمانید کلا قضیه جهاد را بردید زیر سوال! نکنه این کشتن های اللهیاری تلافی است!خخخ بله این حرفها فقط از کسانی بر می آید که در جهاد و انقلاب اسلامی ما که علیه استکبار شاه و آمریکا که عین باطل بود شرکت نکردند و الان شدن منتقد و ... به نظرتان عجیب نیست کسانی که در زمان شاه دیدند با چشم خود شاه چه فساد وفحشایی می کند اما نکردند امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات است را انجام دهند اون موقع هم مثل الان به جای پرداختن به واجبات می چسبیدند به فروع دین.

  • دمت گرم