علی خلیلی؛ شهید غیرت


۲۵ تیر ماه سال ۹۰ حادثه ای دردناک باعث شد جوان ۱۹ ساله ای به نام "علی خلیلی" در حین بازگشت از هیات به واسطه نجات دختری که مورد آزار عده ای اراذل قرار گرفته بود مورد ضرب و شتم قرار گیرد و از ناحیه گردن دچار زخمی عمیق شود. وی پس از تحمل ۲ سال درد و رنج جسمانی دعوت حق را لبیک گفت. در هفته بسیج جمعی از اهالی رسانه و فرهنگ میهمان خانواده شهید "علی خلیلی" بودند تا یاد این شهید بزرگوار زنده بماند.


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • .
    حجت الاسلام محسن محمدی مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که نسبت به بی‌حجابی بی‌تفاوت بودند در شهادت شهید گرانقدر امر به معروف و نهی از منکر الداغی شریک هستند.

    آقای محمدی،
    حمیدرضا الداغی جوانمردی بود که در برابر ظلمی که به زن‌ها می‌شد سکوت نمی کرد بارها در اعتراضات زن زندگی آزادی دخترهای معترض را از دست لباس شخصیها نجات داد حتی یک شب بسیجی‌ها جلو داروخانه ی 24 متری فرهودی و شهرایینی با شوکر به او حمله کردند.
    حجاب صورت اینجا برگرفته ست، نباشد چشم پوشی و مماشات.
    نیاید احتیالات از ریاکار، نگیرد بر جوانمرد اتهامات.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  • دوست عزیز و هموطن و هم دین سلام
    نظر شما را نمی توانم قورت بدهم لطفاً کمک
    در همین روشنگری چند روز پیش تصویر دختری شانزده ساله بود با قلاده سگ بر گردن و نوشیدنی در دست ... آیا این دختر جوان تحت فعالیتهای عجیب بدن در دوران بلوغ با استاد دانشگاه در رشته حقوق بین الملل یا استاد حوزه متخصص در باید ها و نباید های دین هر دو یک رای دارند؟
    می بینیم که دنیا در جهتی استکه قوم لوط بود ( به اشکال مختلف بین انسانها فردی و دسته جمعی و با حیوانات الخ ) حالا ما هم می توانیم آزادی با محتوائی که آنها به آن عمل می کنند را بپذیریم؟ آنها هزار سال بعد از شروع دانشگاهی ما هنوز کلاه شاخدار بر سر داشتند و تا همین صد سال پیش مثلاً در کشور انگل ها ساختمانها دستشوئی نداشت و هر روز صبح ظروف را از پنچره به خیابان می ریختند. یا تازه تازه دستشوئی با آب را در بعضی ساختمانها می بینید که برای اینکه با بدن کثیف در وان حمام وارد نشوند...
    جانیان این کشور های اروپائی را تبعید و به جائی فرستادند که نامش در فوریت اول شما هست. مثلاً همین آقای ترامپ رئیس جمهور پدر بزرگش فاحشه خانه داشته و از این راه ثروتی بدست آورده و در طول این صد سال افزوده شده تا به رونالد رسید. آیا مقایسه این بنده حقیر خدای سبحان با ایشان کسر شان شما نیست؟

  • لبیک یا علی