توهین به خدا و تمسخر احکام الهی توسط کیومرث مرزبان
کیومرث مرزبان 50 مقاله با عنوان «نامههایی برای خدا» برای سایت حلزون نوشته که بابت نگارش هر مقاله 125 دلار و در مجموع 6250 دلار دستمزد دریافت کرده است؛ محتوای این نامهها «تشکیک در دین و توهین به خدا، تمسخر احکام الهی و سیاه نمایی علیه نظام» بوده است.
ارسال نظر
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
هرچند که خودم آب نمیبینم وگرنه دیگه بریدم و فقط میخوام داد بزنم و عقده گشایی کنم و یا بکشم یا بکشنم که این عقده و عصبانیت و کینه و سردرگمی کمی التیام پیدا کنه یا تموم بشه
هرچند که خودم آب نمیبینم وگرنه دیگه بریدم و فقط میخوام داد بزنم و عقده گشایی کنم و یا بکشم یا بکشنم که این عقده و عصبانیت و کینه و سردرگمی کمی التیام پیدا کنه یا تموم بشه
من نه معاندم نه ضد انقلاب اتفاقا هم بسیجی ام هم جهادی و... یعنی بودم ولی الان سه چهار ماهه دارم تو سایت داعش و منافقین و سفارت فرانسه و... پیام میذارم که حاضرم حتی به قیمت مرگ باهاشون همکاری کنم فقط و فقط بخاطر پول و ازدواج و....
شما خوبید چون یه زمانی سمت شما بودم ولی خب... هیچی
طبق ماده ۵۱۳ ق.م.ا. و ماده ۲۶ قانون مطبوعات (توهین به مقدسات) : بند هفتم از ماده ۶ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴ اهانت به دین اسلام و مقدسات آن توسط نشریات را ممنوع دانسته و در ماده ۲۶ آورده است: هرکس به وسیله مطبوعات به دین مبین اسلام و مقدسات آن توهین کند، در صورتى که به ارتداد منجر شود، حکم ارتداد در حق وى صادر و اجرا میشود.
این یک میلیار که که شما میگید
خودشون یه پاچه توهین کننده به مقدسات همدیگه هستن
حکایت همون میشه که
گر حکم کنند که مست گیرند
مستان چه بلند و پست گیرن
ما را که به قطره ای رسیدیم
با حاکم خم به دست گیرند
شک من به این است که این فاونی همان است که خودش را اهریمن نام داده بود و ناسزاهای رکیک درباره امام خمینی و خدا و اسلام و پیغمبر خدا و اهل البیت(علیهم السلام)مینوشت
البته تنها خداوند میداند شاید فاونی آنشخص خبیث ناسزاگو نباشد هرچند درجاتی از خباثت و ناسزاگویی را در کامنتهایش دارد
چون خدا ای که به ما معرفی کردن اگه بهش توهین بشه آنی یا کمتر از آنی ترتیب طرف رو میده
کار به وکیل وصی هم نداره
شاید در کنار تمسخر پاره ای از خرافت
مقدسات یه عده رو هم به تمسخر گرفته ولی من فکر میکنم اگر مقدسی واقعا تقدس داشته باشه
مسخره کردنش خود فرد رو کوچیک و تخریب میکنه
در کل من فکر میکنم بیشتر از همه اینا به خاطر ضربه ای که یه نظام وارد میکرده به نی انداز عرب واصلش کردن
فعلا که درب بر این پاشه میچرخد
تا آینده چگونه باشد
تو میخوایی برا ما کلاس تقدس شناسی میذاری، تقدس شما چیه من بهش توهین کنم بهاییته؟؟یا ....
تو میخوایی برا ما کلاس تقدس شناسی میذاری، تقدس شما چیه من بهش توهین کنم بهاییته؟؟یا ....
می خوردن و شاد بودن آیین من است
فارغ بودن ز کفر و دین دین من است
خداوند متعال در قرآن درباره عملکردش در این دنیا با ظالمان چنین فرموده:
وَلَوْ يُؤَاخِذُ اللَّـهُ النَّاسَ بِظُلْمِهِم مَّا تَرَكَ عَلَيْهَا مِن دَابَّةٍ وَلَـٰكِن يُؤَخِّرُهُمْ إِلَىٰ أَجَلٍ مُّسَمًّى ۖ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً ۖ وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ ﴿٦١﴾
اگر خداوند بخواهد كه مردم را به گناهشان هلاك كند، بر روى زمين هيچ جنبندهاى باقى نگذارد، ولى عذابشان را تا مدتى معين به تأخير مىافكند. و چون اجلشان فرارسد، يك ساعت پس و پيش نشوند.
ما مسلمانان وظیفه داریم تا با کافران معاند مبارزه کنیم تا با ترویج عقاید باطلشان که کردار زشت و پلید را در پی دارد جامعه انسانی را دچار تباهی نکنند
اون مزدور و عمله ی ابلیس و شیاطین جن و یهود و بهائیان یهودی و آمریکاییهای نجس و شیطان پرست و امثال اینها هم برای متلاشی کردن جامعه و خانواده های ایرانی و در نهایت براندازی و تجزیه ایران چنین انجام داده که بزودی در همین دنیا به سزای اعمالش خواهیم رساند و اگر بی توبه بمیرد هم در جهنم انداخته خواهد شد
همچون تو جناب فاونی که اگر توبه نکنی برای این مزخرفگویی هایت و دروغهایی که به خدا و اسلام نسبت میدهی و ظلمها و فسادهایی که انجام دادی وقتی به امر الله تعالی مرگت فرا برسد در جهنّم انداخته میشوی
اینجور میشه برداشت کرد که همه گناه کاریم پس حق نداریم چون خودمون گناه میکنیم دیگران را به جرم گناه کار بودن تنبیه کنیم
ولی من فکر میکنم مبارزه اگه در راه حق باشه باید عادلانه باشه
کسی که با قلم مبارزه میکنه باید با قلم باهاش مبارزه کرد نه با زور شمشیر و سر نیزه
مثلا این دوستمون که همش داره متن علل وحشی گری یهود رو انتشار میده
آیا به عقاید و مقدسات یهودیها توهین نمیکنه؟!
بس اگه یه روز یهودیا بگیرن زندونش کنن
میشه بهشون خورده گرفت آیا؟!
فکر نکنم با فرهنگ زورگویی و نا عدالتی
بشه جامعه و خانواده رو از متلاشی شدن نجات داد
پس تفاوت این دوره با
با دورهء دوزندگان لب فرخی چیه!؟
نکته باریکتر ز مو که از نظر بنده منجر به اختلاف و شکاف عمیق نظری در بینش شما دو عزیز شده قابل تامله!
برای من جالبه که کلام شما دو عزیز در هر دو کامنت حقانی است و عجیب که در تقابل!
یکی از بزرگان فلسفه دان معاصرمدعی است که حقیقت یکی است و فهم آن مختلف!
اما نکته مورد توجه بنده که عامل تفاوت و تقابل بینش شماست اشتراکتان در عدم تشخیص "هدف مورد مبارزه " است!!!!!!!
باور جناب رک و راست " ضرورت مبارزه و احتمالا حذف حاملین افکار شیطانی و الحادی است" و باور فلونی " ضرورت مبارزه در قالب تقابل به مثل ولی در وجه مغایر و مخالف با حاملین افکار شیطانی و الحادی است"!
حال آنکه بنده بر این باورم که اساسا هدف اول و آخر از جهاد، یاری و نصرت به جِلوَت برای حق است ولا غیر!!!! و نیز شکست و اعدام هر آنچه عدمی است و باطل ...!!! و دست به گریبان شدن با حمالان آن در وهله آخر و البته بر لبه تیغ تیز گناه و صواب!
در راستای ادعای جناب رک و راست بتید متذکر شد که حکم مبارزه با حامل تفکر الحادی تنها در پس و پس از تمییز حق و باطل و مترتب بر و پیش از حمال آن است.. یعنی دندان خایی به کین خواهی از فلان آب و گل نشانه از احول بودن دارد مگر آنکه تلاشی باشد قبل از کین توزی بر آگاه کردن حمال باطل از بطلان باور وی.
و نیز در باب ادعای جناب فلونی که اصرار بر پردازش شیوه نوظهور برای مبارزه با باطل دارند مسلم است که در عرصه جنگ نرم و جدال قلم ها درجاییکه غایت قدرت قلم در قرآن مجید نمود و جلوت یافته دیگر از پس اغراض شیطانی حاملین آن میبایست دست به دامان طرق و شیوه های سخت هم شد... چراکه این ملعون طناز در دو حالت ممکن یا هیچ شناختی از حق نیافته و یا اصلا تلاشی برای شناخت حق نداشته! حالت اول که مسخره است و حالت دوم عنادی است که با افتخار آن را علنی کرده... پس او حمال الحاد است و آگاهانه فعال در عرصه جولان پتیارگی باطل!!! لذا ضرورت دارد اولا برملاسازی واقعیت نهان او و ثانیا مبارزه در هر عرصه ممکن چه نرم و چه سخت با او و امثال او...
ولی خداوند فرصت برای توبه و بازگشت در همین دنیا رو هم به ما داده که اگر توبه نکنی پس از مرگت به حسابت خواهد رسید
روشنگری کردن از یهودیت منحرف نژاد پرست جنایتگر رو با توهین و دروغ بستن و تمسخر مکتب قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)یکی دانسته ای !
واقعاً نشان از دغل بازی و غیر منصف بودن توست
کسی بی عدالتی رو تائید نمیکنه؛ و اسلام حقیقی رو خدا برای اجرای عدالت فرستاده
اینکه با این شخص فاسد برخورد بشه هم عین عدالته وقتی که نمیخواد مثل آدمی زاد باشه و اهل دغل بازی و بی إنصافیه
وقتی شخصی با نوشته هاش امنیت جامعه رو بخطر بیندازه باید از نوع دیگری با او برخورد کرد
یهود منحرف شد چون یه سری خرافات رو به مقدساتش اضافه کرد و
به نقد گرفتن و یا طنز پردازی رو مقدسات مخلوط با خرافه اش رو توهین و تمسخر و کفر اندیشی و خطر برای جامعه یهود پنداشت
این فاونی یا هنوز نمیداند که معصوم به چه معناست که اعتقاد به عصمت پیغمبران خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)از گناهان را خرافه پنداشته یا از کفر و ناصبی بودنش آن را منکر است
پیغمبران خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)در خانواده های پاک و یکتا پرست به دنیا آمدند و تحت تربیت درست قرار گرفتند
برای همین قبل از بلوغ دست از پا خطا نکردند و پس از آن هم مرتکب فعل حرام با خواست خودشان نشدند تا سابقه نیک داشته باشند و کسی بهانه نداشته باشد که گذشته آنان را به رخ شان بکشد و خدا هم فرستادگانش و پیشوایان هدایت را از انسانهای پاک که ظلمی نکردند انتخاب کرده و آنان در هدایت مردم هم از نزد خداوند محفوظ هستند تا کسی را گمراه نکنند
حالا جناب فاونی اگر از نظر تو این غیرممکن و خرافه است نشان از تنگ نظری تو و إنکار حقایق توسط توست یا نشانگر جهل تو نسبت به حقایق عالَم است
و فاونی اینقدر جاهلی که نفهمیدی این شیطان ملعون به اصل مکتب یکتا پرستی بر مبنای قرآن و تعالیم اهل البیت(علیهم السلام) دروغ بسته و توهین کرده نه به خرافه هایی که از امثال تو در گذشته و حال به اسلام ناب نسبت داده شده
جناب یکی از یکی!
در واقع تو یکی از دوتا هستی؛ چون از پدر و مادرت به دنیا آمدی؛ اگر منظورت از یکی از یکی بودنت این است که از خدا هستی؛ این کفر مطلق است و تو و دیگر مخلوقات از خدا صادر نشده اید تا همجنس او یا مرتبه نازله او باشند
بگذریم ..
آن تهمت زننده و فحاش به خدا و اسلام و فاونی بعید است که هنوز حقیقت را نشناخته باشند و خداوند متعال حق را به آنها نفهمانده باشد
گرچه موافق هستم که با آنها که به جرم تهمت و توهین نسبت به خدا و اسلام دستگیر میشوند تا جامعه را تباه نکنند بایست صحبت شود تا بفهمند یا دوباره به آنها یادآوری بشود که بر باطلند و اینطور نیست که میگویید
اولا بنده یکی از یکی هستم... چرا که الحمدللّه و المنه هنوز در عرصه تلاش برای بینش وحدانی امور، ذیل رحمت اللّه همچون تویی احول نیستم.. انشاءاللّه تعالی.. باشد که چنان نیز نشود.
ثانیا شما عزیز بزرگوار به شدت در عرصه قضاوت شیطانی به جولانی! تفسیر چنین ملحدانه از نام مستعار بنده که منتج به چنین وقاحت موهن شده حقّاً نیت بنده نبوده و نیست... هرچند مقرم که "رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است... حیوانی که ننوشد می و انسان نشود" ... سرلوحه بنده است در تمام امور شاید که انتخاب رندانه این نام هم شما را به ورطه اینچنین کشانده که دست مریزاد به شیطان!
پیشنهاد میدهم دادخواهی حضرت حق را به پیروان اصالتش وا بگذاری اگرچه در باب مقوله ابن طناز ملعون در همسویی با تو باشم اما از این مهم هم میتوان متاسف بود...
اللّه اعلم
تو هر چه به در و دیوار بزنی یکی از دوتایی و از پدر و مادرت زاده شده ای
احول و دوبین بودن به این معنی که خدا و خلقش را متفاوت از همدیگر بدانم حق است تا الحمدللّه در ورطه تاریک صوفیگری نیفتم که خودم را صادر شده از خدا و عین او جا بزنم
دست مریزاد به شیطان!!! که صوفی مسلکان را بنده خودش کرده تا آنجا که لب به کفرگویی گشودند و ادعای خدایی کردند
همچون شاه نعمت الله ولی(در خود نگرستیم خداییم خداییم)
مولوی صاحب مثنوی(سوی کل خود رو ای جزو خدا)(آنان که طلبکار خدایید خدایید؛ حاجت به طلب نیست شمایید شمایید؛ ذاتید و صفاتید گهی عرش و گهی فرش وو)
منصور حلاج که چنین گفت: انا الله و انا الحق (من خدا هستم)و ادعا کرد محبوبم(خدا)را دیدم به او گفتم کیستی؟ گفت: تو
ابن عربی که گفت: خدا را دیدم و خدا به من سلام کرد و من را بجای خودش نشان و به من گفت: تو رب منی و من عبد تو
وووو نظیر از این دیوانگان که موحدّین را متهم به احول بودن کردند
جناب یکی از دوتا
چه کسی بجز شیطان میتواند انسان را تحریک کند که به خدای متعال و پیغمبران او و دین حق توهین کند و تهمت بزند و چون فاونی درصدد القای شبهه و مزخرف گویی بین مردم باشد؟
و انسان که مخلوق عاجز و نیازمند به خداست را بجایی برساند که گزافه گویی را از حد بگذارند و قائل به یگانگی و همذات بودن خالق و خلق بشود و خود را جزئی از خدا بداند و ادعای خدایی بکند؟
و ادعا بکند چون خدا نامحدود است جایی برای غیر نگذاشته و در حقیقت خود اوست که متطوّر میشود و آنچه اسم مخلوق روی آن گذاشته شده اعتبار محض است و در حقیقت دگرگونیهای بخشی از خود خدا و عین ذات و هویت اوست (هر لحظه به شکلی بت عیار در آمد)
در ضمن خودت را قاطی بحث دیگران نکن تا آنکه اجازه ات بدهند
ﺧﺪﺍﯾﺎ! ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﺑﺎ ﺁﻥﮐﻪ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩﺍﻡ، ﻭ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻧﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺟﺎﯼ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺩﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﭘﹹﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭼﺸﻤﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ (ﺑﻪ ﺑﺨﺸﺶ ﻭ ﮐﺮﻡ) ﺗﻮ ﺍﺳﺖ... (ﺩﻋﺎﯾﯽ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﮐﺮﺩ) ﺳﭙﺲ ﺻﺪﺍ ﺭﺍ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﻧﻤﻮﺩ ﻭ ﺳﺮ ﺑﺮ ﺧﺎﮎ ﻧﻬﺎﺩﻩ ﺳﺠﺪﻩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﯾﮏﺻﺪ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﮔﻔﺖ: ﺍﻟﻌﻔﻮ، ﺍﻟﻌﻔﻮ، ﺁﻥﮔﺎﻩ ﺑﺮﺧﺎﺳﺖ ﻭ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭفت
این بخشی از حدیث منتسب به میثم تمار هست
که حضرت علی رو در حال استغفار بیان کرده
نمونه های دیگری هم در امامان دیگر هست
چرا باید کسی که معصوم هست به خدا بگوید نافرمانی کرده و دستش از گناه پر است
مگر میشود به خود دروغ بست که خدا انسان را دوست بدارد
ولی در کل من با عصمت پیامبر امامان مشکلی ندارم و خرافه را در این میدانم که به اشخاص غیر هم نصبت عصمت یا به مرحله عصمت رسیده بدهند
موقع دعا در پیشگاه پروردگار خود را مقصر و گنهکار دانستن رواست برای اینکه انسان ابراز کوچکی و فروتنی نزد خدای متعال داشته باشد حتّی اگر مقصر و گنهکار نباشند؛
پیغمبر خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هرگز ظلم و گناهی نکردند و از بابت ابراز فروتنی و کوچکی نزد خدای متعال چنین با او نیایش میکردند و همچنین وجه دیگرش تعلیم اینگونه دعا خواندن است برای ما پیروان آنها که اظهار فروتنی کنیم و از گناهانمان توبه و آمرزش بخواهیم
عصمت هم درجاتی دارد همه انسانها در اموری عصمت دارند حتی خود تو جناب فاونی؛ که مثلاً هیچوقت با محارمت زنا نکرده ای یا اینکه ممکن است تا بحال مشروب الکلی نخورده باشی
این یعنی در این حد عصمت داشتی
عصمت در انسانها درجات دارد
عصمت کامل هم در پیغمبران خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)است که به اختیار خودشان هرگز ظلم به خود و دیگران نکردند و در عبادت خدای متعال کوتاهی نکردند و در ابلاغ هدایت و کلام إلهی به مردم از نزد پروردگار محفوظ بودند تا خطایی نکنند
تو جناب فاونی جهل مرکّب داری نسبت به اسلام و معارف آن داری و یا اینکه میدانی و قصدت منحرف کردن عوام الناس است و جوانان بی اطّلاع است
چه درست فرموده امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه):
« لَوْ سَكَتَ الْجَاهِلُ مَا اخْتَلَفَ النَّاسُ»
« اگر جاهل سكوت اختيار كند. مردم اختلاف پيدا نمي كنند»
عصمتی که ما در باره اون صحبت میکنیم یعنی عاری از هر
گناه و اشتباه و ناپاکی و وسوسه شیطان
چه در گذشته و حال و چه در آینده
و زمانی که از رسیدن به درجه عصمت صحبت میکنیم یعنی شخصی در گذشته
اشتباهات و گناهانی داشته ولی در حال و آینده هرگذ نخواهد داشت
میتوانم بپرسم جنابعالی چگونه با وجود مطالعه در برخی زمینه ها و حضور به جواب در بیشتر کامنتها، در املاء و مکتوب کردن صحیح واژه ها اهمال دارید؟ مورد تعجب بنده است... شاید شما همان کسی باشید که نقابی از آن کس که نباید باشد بر چهره شخصیت مجازی خود دارد!!!
امیدوارم با پاسختان بنده را از ورطه قضاوت نادرست که خیل بسیاری چون جناب رک و راست در آن غریق افتاده نجات دهید..
هرچند چندان دور از انتظار نیست که تیم تدارکات سایت های مختلف استادی خاصی در داغ کردن مباحث ابراز کنند... فرصت های مجاز است که اینچنین کذب را بر پرده راست نمایش میدهد... خرده مگیرید بر من و حق بدهید.. ممنون
فردی معمولی و عامه هستم با دانش و سواد کم و گاهی بی درنگ نویسی و کم حوصلگی نیز بر متون من چیره میشود
من نیز همانند دیگران که دیدگاهی از خود ارعه میدهند خواهان بیان برداشت فکری خود از مسائل و محیط و شرایط اطرافم هستم
گاهی بر مزاج شخصی خوش میآید
و پاسخی میدهد و گاهی پاسخ مورد تایید من نیز قرا نگرفته و من نیز پاسخ میدهم
ولی کمتر پیش آمده بر نظر دیگری پاسخی اراعه دهم چه موافق یا مخاف
به قول از سعدی
من اگر نظر حرام است بسی گناه دارم
چکنم نمیتوانم که نظر نگاه دارم
الحمدللّه به یاری و رهنمود خداوند متعال صراط مستقیم را یافته ام که خداشناسی را فقط از قرآن بعلاوه توضیح پیغمبر خدا و ائمه هدی(علیهم السلام) یاد بگیرم نه اینکه با فلسفه بافی و شعرهای کفر آلود خودم را هلاک کنم
هر کسی میتونه.فرقی نمیکنه که تو چه سن و سطح و رده فرهنگی و علمی و ... باشه.
ولی فقط کسی توهین میکنه که از نظر شعور مشکل داره.این به اصطلاح نویسنده و روشنفکر لطف کنه این یه کم بیشعوری رو مطالعه کنه،شاید و قطعا خودش و اونایی که بهش پول میدن برای این چیزها قدری به شعور و شرف خودشون شک کنن.
همانطور که میدانید خدای یهود و همان خدای مسیحیت تثلیثی است زیرا مسیحیت تثلیثی به همه کتاب مقدس یهود معتقد است
در کتاب مقدس یهود و مسیحیت تثلیثی؛ خدایشان فقط شیطان و اژدهاست
در کتاب سموئیل باب 22 یهوه شان این چنین است
8-آنگاه زمین متزلزل شد و به جنبش درآمد؛بنیان آسمانها بلرزید و مرتعش گشت،زیرا او(یهوه)به خشم آمده بود.
9-از بینیاش دود برآمد،از دهانش آتش سوزنده برجهید،و اخگرهای سوزان از او شعله برکشید.
10-آسمان را خم کرد و فرود آمد؛تاریکی غلیظ زیر پاهایش بود.
11-سوار بر کروبی پرواز کرد،و بر بالهای باد نمایان گردید
((البته از نظر ما اینها دروغهایشان است نسبت به خدای متعال و پیغمبرانش))
حالا ببینید که این خدای کذایی یهود و مسیحیت تثلیثی که از دهانش آتش خارج میشود و از سوراخهای بینی اش دود در می آید
دستور به چه جنایات وحشتناکی به پیغمبرانش و گرویدگان به پیغمبرانش داده است
دستور به قتل عام حتّی از دم تیغ گذراندن نوزادان و اطفال
در کتاب مقدس میخوانیم:
سفر تثنیه
باب بیست، جمله چهارده:
لیکن زنان و اطفال و بهایم و آنچه در شهر باشد، یعنی تمامی غنیمتش را برای خود به تاراج ببر، و غنایم دشمنان خود را که یهُوَه خدایت به تو دهد، بخور.
باب دو، جمله سی و چهار:
و تمامی شهرهای او را در آنوقت گرفته، مردان و زنان و اطفال هر شهر را هلاک کردیم که یکی را باقینگذاشتیم.
باب سه، جمله شش:
و آنها را بالکلّ هلاک کردیم، چنانکه با سیحون، ملک حَشبون کرده بودیم؛ هر شهر را با مردان و زنان و اطفال هلاک ساختیم.
سفر اعداد
باب سی و یک، جمله هفده:
پس الان هر ذکوری از اطفال را بکشید، و هر زنی را که مرد را شناخته، با او همبستر شده باشد، بکشید.
کتاب ارمیا
باب پنجاه و یک، جمله بیست و دو:
و از تو مرد و زن را خرد خواهم ساخت و از تو پیر و طفل را خرد خواهم ساخت و از تو جوان و دوشیزه را خرد خواهم ساخت.
باب چهل و چهار، جمله هفت:
پس حال یهوه خدای صبایوت خدای اسرائیل چنین میگوید: شما چرا این شرارت عظیم را بر جان خود وارد میآورید تا خویشتن را از مرد و زن و طفل و شیرخواره از میان یهودا منقطع سازید و از برای خود بقیهای نگذارید؟
باب چهل و یک، جمله شانزده:
و یوحانان بن قاریح با همه سرداران لشکر که همراهش بودند، تمامی بقیه قومی را که از دست اسماعیل بن نَتَنْیا از مصفه بعد از کشته شدن جدلیا ابن اخیقام خلاصی داده بود بگرفت، یعنی مردان دلیر جنگی و زنان و اطفال و خواجه سرایان را که ایشان را در جبعون خلاصی داده بود.
باب شش، جمله یازده:
و من از حدّت خشم خداوند پُر شدهام و از خودداری خسته گردیدهام پس آن را در کوچهها بر اطفال و بر مجلس جوانان با هم بریز. زیرا که شوهر و زن هر دو گرفتار خواهند شد و شیخ با دیرینه روز.
باب نه، جمله بیست و یک:
زیرا موت به پنجرههای ما برآمده، به قصرهای ما داخل شده است تا اطفال را از بیرون و جوانان را از چهارسوها منقطع سازد.
کتاب امثال
باب بیست و دو، جمله پانزده:
حماقت در دل طفل بسته شده است، اما چوب تأدیب آن را از او دور خواهد کرد.
باب بیست و سه، جمله سیزده:
از طفل خود تأدیب را باز مدار که اگر او را با چوب بزنی نخواهد مرد.
کتاب استر
باب سه، جمله سیزده:
و مکتوبات به دست چاپاران به همه ولایتهای پادشاه فرستاده شد تا همه یهودیان را از جوان و پیر و طفل و زن در یک روز، یعنی سیزدهم ماه دوازدهم که ماه آذار باشد، هلاک کنند و بکُشند و تلف سازند و اموال ایشان را غارت کنند.
باب هشت، جمله یازده:
و در آنها پادشاه به یهودیانی که در همه شهرها بودند، اجازت داد که جمع شده، به جهت جانهای خود مقاومت نمایند و تمامی قوّت قومها و ولایتها را که قصد اذیت ایشان میداشتند، با اطفال و زنان ایشان هلاک سازند و بکشند و تلف نمایند و اموال ایشان را تاراج کنند.
اول سموئیل
باب پانزده، جمله سه:
پس الان برو و عمالیق را شکست داده، جمیع مایملک ایشان را بالکل نابود ساز، و بر ایشان شفقت مفرما بلکه مرد و زن و طفل و شیرخواره و گاو و گوسفند و شتر و الاغ را بکُش.
باب بیست و دو، جمله نوزده:
و نوب را نیز که شهر کاهنان است به دم شمشیر زد و مردان و زنان و اطفال و شیرخوارگان و گاوان و الاغان و گوسفندان را به دم شمشیر کُشت.
کتاب هوشع
باب سیزده، جمله شانزده:
سامره متحمل گناه خود خواهد شد، زیرا به خـدای خود فتنه انگیخته است. ایشان به شمشیر خواهند افتاد و اطفال ایشان خرد و زنان حامله ایشان شکم دریده خواهند شد.
کتاب حزقیال
باب نه، جمله شش:
پیران و جوانان و دختران و اطفال و زنان را تماما به قتل رسانید، امّا به هر کسی که این نشان را دارد نزدیک مشوید و از قدس من شروع کنید. پس از مردان پیری که پیش خانه بودند شروع کردند.
کتاب اشعیا
باب سیزده، جمله شانزده:
اطفال ایشان نیز در نظر ایشان به زمین انداخته شوند و خانههای ایشان غارت شود و زنان ایشان بیعصمت گردند.
باب سیزده، جمله هجده:
و کمانهای ایشان جوانان را خرد خواهد کرد. و بر ثمره رَحِم ترحّم نخواهند نمود و چشمان ایشان بر اطفال شفقت نخواهد کرد.
دوم پادشاهان
باب هشت، جمله دوازده:
و حَزائیل گفت: «آقایم چرا گریه میکند؟» او جواب داد: «چونکه ضرری را که تو به بنیاسرائیل خواهی رسانید، میدانم؛ قلعههای ایشان را آتش خواهی زد و جوانان ایشان را به شمشیر خواهی کشت، و اطفال ایشان را خُرد خواهی نمود و حاملههای ایشان را شکم پاره خواهی کرد.»
داوران
باب بیست و یک، جمله ده:
پس جماعت دوازده هزار نفر از شجاعترین قوم را به آنجا فرستاده، و ایشان را امر کرده، گفتند: «بروید و ساکنان یابیش جِلْعاد را با زنان و اطفال به دم شمشیر بکشید.»
گفتنی است، مسیحیان پس از روبرو شدن با این جملات، سعی در فرافکنی و توجیه آن را دارند و این در حالی است که حضرت عیسی مسیح (ع) در انجیل متی باب پنج جملات هفده و هجده، صراحتا خود را تمام کننده – و نه باطل کننده – تورات معرفی کرده و میگوید:
همزه یا نقطهای از تورات هرگز زایل نخواهد شد تا همه واقع شود.
با وجود این، در عهد جدید موارد متعددی از شکسته شدن احکام تورات توسط حضرت مسیح (علیه السلام) آمده که در واقع تناقض در گفتار و رفتار را نشان میدهد که این موضوع اساساً از ساحت پیغمبران الهی به دور است.
این است یکی از علل جنایات و ظلمهای فراوان یهود و هم پیمانانشان
به فتوای خاخامهای وحشی آنها که بویی از انسانیت نبردند و کتاب مقدسی که خودشان نوشتند را به دروغ به خدا و پیغمبرانش نسبت میدهند
و حضرت عیسی مسیح و خاتم پیغمبران خدا محمّد(صلّ الله علیه و آله)را که فرمودند شما یهودیان به خدا و پیغمبرانش دروغها نسبت داده اید و تهمتها زده اید را تکذیب کردند و بر علیه آنها دشمنی ها نمودند
و به آندو بزرگوار نیز دروغها نسبت دادند و و ناسزاها گفتند و تهمتها زدند.
البته مردم یهودی که اینها را اعتقاد ندارند و نژاد پرست نیستند دیگر یهود محسوب نمیشوند
چون اساس یهود بر نژادپرستی و ظلم بر غیریهود و دروغ بستن بر خدا و پیغمبران خدا و تحریف حقایق بنا شده
خواهشا این کامنت ها را پاک کن .
خواهشا این کامنت ها را پاک کن .
قیافه نحسش هم شبیه بهائیان یهودی است
ازمنظر امام سجاد(ع) جامعه ایران را ببینیم،حتما به خیلی مسائل پی خواهیم برد؛
وقطعا درنظرات مان ،درتصمیم گیری و تصمیم سازی مان مؤثرخواهد بود؛
درتحلیل امام سجاد(ع) جامعه را در شش طبقه ،بیان نموده اند:
۱- شیرها: سیاستمدارانیاند که میخواهند به هر قیمت در قدرت بمانند.
.
۲- گرگها: تجار و بیزینِسمَن هایی که وقتی میخواهند جنسی را بخرند ذم آن میگویند، و وقتی بخواهند همان را بفروشند مدح آن را.
.
.
۴- سگها: ژورنالیستها و رسانههایی که کسی از زبان آنان در امان نیست.
.
.
و اما ۶- برهها: مؤمنیناند که توسط چهار طبقهی اول دریده میشوند و از مخنث بودن خوکها ضربه میخورند و چه بسا مانند امام سجاد (ع) و یارانش توسط این افراد به شهادت میرسند.
.
باید #نسل_آینده_انقلاب را از مومنانی غیور و باحیاء بسازیم؛
تا #گام_دوم_انقلاب قویتر از گام نخست آن طی شود.
https://sapp.ir/jav313
یا
https://what.sapp.ir/jav313
یعنی مدرنیته باعث شده همه چیزمون را و حتی ارزش گذاری هامون را با خط کش پول بسنجیم
اما... جناب " عمو" در باب ربط باورها و اعتقادات با نحوه زیست و انعکاس نگرش و بینش و باور بر عملکرد در هر عرصه ، مسئله مطروحه از کامنتی که شما پاسخش رو مغرضانه دادید به جاست!
این سوال من هم هست که تفاوت این یارو که الحاد رو با تمسخر مقدسات در گفتار و نوشتارش رواج میده با اون یاروی دیگه که عملا حرامکاره و حرامخواری رو در ساختار یک حکومت مدعی اسلامی بودن رایج کرده و عملا اللّه رو به سخره گرفته چیه؟!
ضمنا درد من یکی پول نیست ولی این درد بزرگیه که پول بتونه با کمبود یا نبودش راهزن دین و فرهنگ و دنیا و عقبای فقرا بشه... شنیدی میگن گرسنگی نکشیدی که دین و ایمون یادت بره؟ این لفظه..
اون بدبختی که صدقه سر ساختار اقتصادی بیمار و الحادی نمیتونه داروی عزیزش رو یا نان شب همسرش رو یا لوازم تحصیل فرزندش رو یا حتی سقف بالای سرش رو تامین کنه یحتمل همون کوخ نشینیه که کاخ بلند هوی و هوس ملحدانه و بی خبری امثال فریدون از مقدسات خصوصا اللّه به ذلت کشوندتش...! اونوقت فقط ۵ سال؟
آیا در توزین اصالت ، رفتار برتره یا گفتار؟
البته شخص بنده اصالت رو به اندیشه و پندار میدم.. یعنی درست قلب باورها... و البته این طنزپرداز ملحد و آقای فریدون در نظر بنده از حیث الحاد و پندار ملحدانه همتراز هستند. ولی از حیث نشو و نمای اون پندار آیا اثر مخرب عملکرد ملحدانه فریدون بر جامعه کمتر از اثر گفتار و نوشتار جریانساز ومنحرفگر این یارو طنزپردازه اس؟ به نظرم ۱۱ سال واسه این کم و ۵ سال واسه اون عملا یعنی هیچ!
اما یادت باشه پول، خود درده.. باید چاره اش کرد!
لعنت به همشون