ارسال در 1403/2/18 ساعت 12:01 2024-5-7 12:01:19

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رفتارهایی بنام دین که آثار دین داری را تباه می کنند/ دوشنبه 24/02/1403
    ---
    در جوامع ما شیعیان در کل جهان متاسفانه با سکوت یا تشویق مراجع متولی آموزش و تبلیغ دین طرز رفتار رایج با پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهرآن حضرت (ع) و امام زادگان با آیات محکم و مفصل خدا شناسی و پیامبر شناسی قرآن تضاد آشکار دارد و دین زدا است و با حکم خداوند در آیات محکم و مفصل سر تا سر قرآن همه آثار یک عمر دین داری و مذهب داری و نیکیهای متدینان را تباه و نابود می کند!!!
    با حکم خداوند مبارزه بی محابا و جدی و آشکار با انواع پدیده های شرک اولویت اول بعثت همه پیامبران خدا بوده که در جوامع منتسب به مذهب تشیع در سر تا سر جهان نزد مراجع متولی تبلیغ دین و مذهب اثر نمایانی ندارد و این پدیده سکوت ناپذیر شوم متضاد با قرآن و عقل متدینان را با رفتارهای شرک آلود به سوی گمراهی و بی دینی و لامذهبی سوق می دهد .
    ترفند شیطانی دین فروشان با پیوند زدن مبارزه علیه شرک به مذهب متحجر منحرف وهابیت خنثی کردن اولویت اول وظیفه الهی پیامبران خدا است .

  • ضرورت حیاتی دینی که مرموزانه به فراموشی سپرده شده است!!!
    ---
    ضرورت سنجیدن درستی یا نادرستی و جعل از غیر جعل بودن احادیث و روایات منسوب به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) با عرضه کردن این احادیث و روایات به شناختها و هشدارها و نویدهای محکم و مفصل خرد گرا و انکار ناپذیر خداوند در قرآن و آگاه سازی توده های متدین به نتایج خطیر این سنجش حیاتی سرنوشت ساز که تاکید خود پیامبر اسلام در حدیث مشهور « قَدْ كَثُرَتْ عَلَيَّ اَلْكَذَّابَةُ وَ سَتَكْثُرُ ... » است یک ضرورت بی نهایت غفلت ناپذیری است که متاسفانه نزد متولیان آموزش دین و مذهب در کشور ما و در جوامع منتسب به مذهب تشیع در جهان به گونه ای مرموز نادیده گرفته می شود و بنا به حکم خداوند در بسیاری از آیات محکم و مفصل سر تا سر قرآن این نادیده گرفتن بی تردید بنا بر شواهد تاریخی بسیار منجر به بی دینی و لامذهبی و گمراهی و سردر گمی و تباه شدن حاصل یک عمر از دین داری و نیکو کاری متدینان می گردد!!!

  • به رسانه مذهبی روشنگری در باره موضوع/ چرا بعضی وهابی ها شیعه نمیشن؟! / چهارشنبه 19/02/1403
    ---
    ارزش اعتقادهای کنونی شیعه؟!
    ---
    اعتقادهای مردمی کنونی شیعه ساخته و پرداخته دانش ناچیز مردم و آن روی سکه انحرافهای وهابیت متحجر است و با شناختها و هشدارها و نویدهای سرنوشت ساز خداوند در قرآن هیچ رشته خویشاوندی ندارند .
    پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت از این اعتقادهای ساختگی بشر بیزارند وصاحبان این اعتقادهای کفر آلود را نفرین می کنند و بنا به حکم خداوند در قرآن در قیامت از صاحبان چنین اعتقادهایی اعلام برائت خواهند کرد .