سخنان مهم استاد عباسی ولدی درباره ماجرای مهسا امینی (صوتی)


حتمافایل رو تا آخر گوش کنید و نشر بدید....

فایل کامل صحبت های بسیار مهم و متفاوت استاد محسن عباسی ولدی درباره ماجرای مهسا امینی و رویدادهای اخیر منتشر شد


+ 
242

- 
32

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • معلومه هنوز خیلی ها پیام اعتراضات را هنوز دریافت نکرده اند.
    مشکلات اقتصادی. تبعیض. و ...

  • 1- سلام
    2- ما تا کی میخواین به این دروغ گوییتون ادامه بدین؟
    3- اگه این کثافت کاری ها به خاطر مشکلات اقتصادی و تبعیض بود چرا قرآنو آتیش ردین، چرا پرچم یا حسین آتیش زدین؟ چرا چادر از سر مسلمون کشیدین؟ چرا نوزاد رو کور کردین؟ چرا با لگد به پهلوی زن محجبه زدین (البته با این رافت های اسلامی و دین ستیزی ها و قبیله گرایی باید هم قصه های مشابه کربلا و آتش زدن خونه حضرت زهرا اتفاق بیافته)
    4- راستی چرا توی این کثافت کاریهاتون یه بار شعار اقتصادی ندادین؟ من میگم چرا چون شما کافرایی که ریختین مشکل اقتصادی نداشته و ندارین. چطور وقتی تو محله های معالی آباد شیراز و چهار باغ اصفهان ، با گوشی های آیفون آخرین مدل دارین بی ناموسی میکنین و انتظار دارین باور کنیم به خاطر مشکل اقتصادی دارین یقه جر میدین؟
    5- حداقل مثل اون یارو که ویدیوش هم تو روشنگری هست با خودتون صادق باشین. شما بی ناموس هستین و میخواین هر اثری از خدا و دین و حیا تو ایرانه رو از بین ببرین. البته انتظار نداشته باشین ما هم مثل حضرات افولگرا یا رائفی پور تبدیل به سیب زمینی بشیم. یا میکشیمتون یا در راه خدا و ناموس و حیا توسط شما اشقیا به شهادت میرسیم.

  • والا این حرف ها کار خودتون هست، برا شما که بد نشد سر اختلاس 92هزار میلیاردی رو پوشاندید، هیچ کس نقشه کش تر از خودتون نیست

  • 1- سلام
    2- آره دیگه همه اینا کار خود حکومته.
    3- همه کافرایی که آشوب گردن و همه کسایی که ضد آشوب بودن آدم حکومتن.
    4- خود تو هم که کامنت گذاشتی آدم حکومتی.
    5- پلنگ ها قرمه سبزی میخورن و پنگوئن ها پرواز میکنن.

  • در دقیقه 5 میگه تو گوگل سرچ کنید: "مهسا امینی"
    ایشون سرچ کردن، تو همین وویس میگه 50 میلیون نتیجه برای این کلمه آورده.
    منم همین الان با همین کاراکتر سرچ کردم، امروز که 9 مهره، 47 میلیون نتیجه میاره!
    از کجا 50 میلیون رو یک هفته پیش آورده؟

  • میتونم من رو توجیه کنین چرا رای به رییسی اشتباه بوده؟

  • 1- سلام. سعی میکنم به طور مختصر چند مورد رو نام ببرم
    2- در بخش اقتصادی: فکر نمیکنم نیاز به توضیح خاصی باشه و احتمالا خودتونم میدونین. ولی مثلا به بورس نگاه کنین مگه یکی از وعده های رییسی درست کردن وضعیت بورس نبود؟ مردم میخواستم پولشون رو از بورس بکشن بیرون ولی ایشون و وزیرشون قول دادن وضعیت رو درست کنن که نشد و بدتر هم شد و پولهای بیشتری از دست رفت. (یا ایشون مثل روحانی دروغ گفته یا بی کفایته). در ادامه هم ایشون در بخش هدفمندی یارانه ها نشون دادن توانایی اجراش رو ندارن و وضعیت بدتر شد. هدفمندی قرار بود به قشر کم درامد کمک کنه ولی این دفعه برای این قشر بدتر شد. (حالا میگی کی بلده این کار رو بکنه من میگم هیچ کس. چون الآن کشور در وضعیت جنگی قرار داره اونم جنگ همه جانبه. یکی از الزامات جنگ جیره بندی و کوپنه. به جای ادامه سیاست های اقتصادی سرمایه داری باید به سیاست دولتی برگردیم. با این وضعیت فقط داره کمر مردم میشکنه. یعنی توی مختارنامه هم فهمیدن این کار رو باید کرد ولی هنوز مسئولین نفهمیدن) بیشتر از این هم در مورد اقتصاد صحبت نمیکنم چون واقعا تخصص من نیست و از اول هم در این بخش انتظار زیادی از رییسی نداشتم.
    2- در بخش سیاسی: این چیزی که میگم فقط مربوط به بخش سیاسی نیست. رییسی غیر از تغییر وزرا هیچ کاری برای تغییر سختار در وزارت خونه ها و سازمانا نکرد. همه ساختار های زمان روحانی حفظ طوری که حتی سعید قاسمی هم که انقدر از رییسی حمایت کرد صداش در اومد (این ویدیو رو ببینید http://www.ensafnews.com/352803/%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/)
    2*- و بین وزارتخونه ها ، این وزارت خراجه بودکه دیگه اصلا دست نخورد و سیاست های ظریف هنوز که هنوز داره ادامه پیدا میکنه به طوری که سر این مذاکرات احمقانه احیای برجام دیگه کامل گندش دراومد. به طوری که امیر عبداللهیان با وقاحت تمام تو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته بود که رسیدن به همان بندهای برجام کف خواسته ما نیست بلکه سقف خواسته ماست! یعنی به اینا باشه میخوان توافقی رو امضا کنن که برجام جلوش لنگ بندازه و خدا روشکر دشمنا انقدر با دیدن بی کفایتی دولت رییسی وبه طمع افتادن که حیلی بیشتر از اینا میخوان از ایران امتیاز بگیرن و واسه همنیه که هنوز توافق امضا نشده. (لطفا این ویدیوی 25 دقیقه ای از صحبت های 6 ماه پیش نبویان رو ببینید که دارن چه گندی میزنن https://www.aparat.com/v/V5uzF)
    2**- و یه نکته امنیتی هم این که ایشون کسی رو به عنوان وزیر اطلاعات منصوب کردن که سال 88 از موسوی حمایت کرده بود.
    3- و اما بخش اصلی در مورد وضعیت فرهنگی: من سال 96 از رییسی به شدت حمایت کردم و بهش رای دادم و خدا رو شکر میکنم که رای نیاورد. سال 1400 غیر از این که در هیچ بخشی (چه اقتصلادی، سیاسی و فرهنگی) مشخص شد برنامه نداره بلکه حتی مشخص شد این فرد به ظاهر معمم به اسلام اعتقاد نداره. تمام بحث هایی که در مناظرات میکرد با یه فرد سکولار فرقی داشت. اصلا اسمی از دین نیاورد. اصلا نگفت قراره برای بهتر شدن وضعیت دینی جامعه چکار کنه. بر عکس سعی کرد خودش رو روشنفکر نشون بده برای همین به طور ضمنی مخالفتش رو با حجاب اجباری بیان کرد و گفت به جای گشت ارشاد، گشت مسئولان رو راه میندازه! (که البته همون رو هم راه ننداخت!) وقتی اصلاح طلبا و فریدون و بی دینا این طور صحبت میکردن ازشون انتظاری نبود ولی این کسی که قبلا مثلا رییسی قوه قضاییه بوده و در قامت یه قرد انقلابی این طور حرف میزنه باید سرمون رو بکوبیم تو دیوار.
    3*- بعد از رای آوردنش هم که دیدیم چه وضعیه. اصلا نه به عنوان رییس جمهور بلکه به عنوان یه طلبه اصلا از ایشون دیدین ایشون در مورد اسلام و نقش اسلام و حفظ اسلام صحبت کنه. (انتظار ندارم مثل امام خمینی همه همّ و غمّش اسلام باشه ولی حتی به اندازه 4 سال اول احمدی نژاد هم دلسوزی برای اسلام نکرده). جلوتر هم که رفتیم کاری رو ایشون کرد که عمرا فریدون و افساد طلبا نمیتونستن بکنن چون اون وقت جرایانات افولگرایی مجبور بودن به خاطر رقابت سیاسی با مذهبی ها هم موضع بشن و اون مسئله هم ورزشگاه رفتن زنان بود اونم به خاطر چی؟ به خاطر این که فیفا مرا رو محروم میکرد! خوب به درک چرا الا ما باید برای فیفایی که نشون داد دروغ میگه ورزش سیاسی نیست خودمون رو کوچیک کنیم. چرا باید به خاطر این که نفر دنبال توپ باشن شریعت رو از بین ببریم؟ اصلا این فوتبال که یکی از منابع فساد اقتصادی و پولشویی و دلال هست رو چرا باید نگه داریم؟ (یعنی واقعا باید کفت رییسی_مچکریم با این همه بی لیاقتی) بعدش هم که دیدین فیفا پررو تر شد و گفت باید داور زن بیارین! (اصلا حد یقفی برای خواسته های فیفا هست؟ نه قطعا نیست همون طور که توی مذاکرات هم اینا حد یقفی ندارن) و باز هم دوستان مثل ظریف لبخند زدن.
    3**- و بعد جلوتر رفتیم و رسیدیم به ماجرای مهسا امینی این دختر هرزه کوموله که از کردستان کوبیده و اومده بود تهران و به خاطر کثافت کاریاش سه بار دستگیر شده بود. بعد دولت و مجلس انقلابی! به ریاست رییسی و قالیباف پیام هم دردس واس خونواده کوملش میفرستن! حالا بحث این که مادر دختر اینقدر وقیح بوده که دختر هرزش رو پاک تر از حضرت زهرا میونسته به کنار، این که با این پیام رسما گشت ارشاد رو نابود کردن به کنار، این که محجبه ها رو جلوی این بی حجاب ها تخقیر کردن به کنار، اینا با پیامشون گفتن حکومت وا داده و ما برخورد نمیکنیم نتیجش هم شروع عملیات های کوموله های بی دین بود. یعنی کلا یه قضیه ساده رو که میتونستن با حمایت نیروی انتظامی و گشت ارشاد به مظهر قدرت تبدیل کنن با ارسال این سیگنال های ذلیلانه کشور رو وارد فضای امنیتی کردن. (باور کنین اگه واقعا میدونستم یکی با باتوم زده تو سر اون هرزه میرفتم و دست اون مامور رو میبوسیدم)
    3***- الته نه الآن که همون 96 هم رییسی ضعف و ترسش رو نشون داد. به جای این که با افتخار کشتار کفتار منافق رو در سال 67 رو گردن بگیره کلا منکر این قضیه شد! البته منم شک دارم رییسی بی لیاقت تونسته باشه اون کفتارها رو بشکه چون این افتخارییه که خدا به هرکسی نمیده.
    3****- و ار اون طرف ضرغامی به عنوان وزیر گردشگری میاد و رسما از این بی حیا ها حمایت میکنه و معتقده که میشه قانون حجاب رو برداشت. (https://www.mashreghnews.ir/news/1420452/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1)
    البته از کسی که مشاورش آذر جهرمی بی دینه انتظاری نیست (https://www.isna.ir/news/1400071812458/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B6%D8%B1%D8%BA%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C)
    و یادمون هم نمیره که همین ضرغامی زمان ریاستش رو صدا و سیما نشون داد بی دینه و زمان خود ملعونش بود که این سلبریتی های حروم لقمه انقدر باد کردن. اما نکته اینجاست که چنین شخصی شده وزیر دولت انقلابی! و هیچ کس هم نمیخواد اینو برکنار کنه.
    4- و نکته آخر این که من به رییسی رای ندادم صحبت های صادقانه و تامل برنگیز فائره هاشمی بود که معتقد بود افساد طلبا به هیچ وجه نباید از این وضعیت و رد صلاحیتشون ناراحت باشن چون اولا این دفعه در موضع منتقد دولت میتونن باشن و در ضمن میگفت این افولگراها به دلیل این که قیافه روشنفکری به خودشون بگیرن طوری رفتار میکنن و چیزهایی رو آزاد میکنن که افسادطلبا باید تو خواب میدیدن. و الآن که یک سال از روی کار اومدن رییسی میگذره، اریم این رو به وضح میبینیم.
    5- به همین خاطره که میگم همون طود که 24 میلیون نفر در گناه فریدون شریک بودن، 20 میلیون نفر هم در گناه رییسی شریکن. و من خدا رو شکر میکنم که به هیچ کدوم رای ندادم. (در انتخابات شرکت کردم ولی به رییسی رای ندادم.)

  • ب مهمان 01/7/7 ساعت 21:26
    سلام و سلام به همه کسانی که بی درد نیستند و سلام بهمه کسانی که می اندیشند و سلام به همه کسانی که می بینند.
    در مقایسه با همسایگان در همه این سالهای آشوب ایران اسلامی و مردمش و امتش در کمال امنیت بودند. آیا این ارزش نیست ؟ آیا برای این امنیت شکر کردیم؟ در جهانی که انگل ها نان شب ندارند و گاوچرون ها شصد ملیون گرسنه دارند و روزانه مرتباً از یکدیگر کشته می سازند. نظرات مردم ما را در رسانه ها را بخوانید ، اغلب از فقر حرف می زنند و گرانی ارز ورشکسته و قیمت خودرو ... این دو مشاهده با هم نمی سازد. مشاهده سوم حتی در روز های عاشورا جاده به شمال مملو از خودرو ... این با فقر نمی سازد.
    در مورد درد دیگران و همدردی با آنان می توانیم چند روز ماهی به این عزیزان تقدیم کنیم و دعا گو بخریم. اما روش صحیح آموزش ماهی گیریست. پدر کشاورز یکی مثل ما از روستا به تهران آمد. هیچکاری بلند نبود بجز کشت. این مهاجرت تحت مشکلات روستا و زرق وبرق و تزئین تهران روی داد.با همه مشکلات با عرق گیر مزین ب الفبال دشمن و کفش ورزشی ساخته دشمن بزرگ شدم. اما با دیدن اون جوان مرفهی که از توی ماشین گرون قیمتش از من خواست در مقابل چند سکه خودم را باو نشان دهم ، نظرم به همه چیز عوض شد و راه های جدیدی کشف کردم تا به محصولات جدید دست یابم. هرگز از خودم نپرسیدم و نمی پرسم : مگر من برای داشته هایم چه خدماتی ارائه داده ام .
    از داستان سرائی رد شویم. این آقای رئیس جمهور را در تصاویر بنگرید و با یکسال پیش مقایسه کند. آمار مسافرتهایش و تعداد کیلومتر ها را ببینید. سخنرانی ایشان در سازمان به اصطلاح ملل را ببینید و جواب های ایشان به قاصدک های عمو سام... لازم نیست با کسانی که حتی پیاده نشدند و همه دنیا را از پشت شیشه اداره کردند مقایسه کنید( نتیجه عدم توجه به نصایح را در برجام می بینیم و اقتصاد مقاومتی ووو ).
    حالا فرض کنید که خانه مخروبه شما باید تخریب و از نو ساخته شود. چقدر زمان برای خاک برداری لازم است؟ اگر در چند دولت گذشته مدیر داشتیم شرایط تهران از حالت انفجار خارج شده بود.پس معمار هم نداریم تا خانه در حال خاک برداری را ببیند و برای خانه جدید طرح بدهد.
    لازم است که جهت بکیریم با این نگرش رشد درخت گرد که خیلی سال طول می کشد تا به بار بنشیند.
    هفتاد ساله ام و پانزده خرداد را دیدم و انقلاب سفید و چشن های دوهزار و پاصد ساله و انقلاب پنجاه و هفت و هشت سال دفاع مقدس و ایجاد خط مقاومت...
    اگر آقای رئیسی من را صدا کند برایش جان می دهم چون در خدمت اسلام ، ایران و مردم و گوش به رهبر است. شما هم خودت می دانی
    یا حق

  • 1- سلام
    2- به این میگن یه نمونه عالی از جوابی بی منطق و دفاعی کاملا کور کورانه
    3- شما برای هیچ کدوم از حرفای من به خصوص در مورد گنداب فرهنگی ایجاد شده تو کشور توسط همین رییسی حرفی نداشتین.
    4- در مورد امنیت 2 نکته که نکته اول رو قبلا هم اشاره کردم. کجای جامعه الآن برای بچه مسلمونا امنیت هست؟ کجا الآن امنیته وقتی که چادر داره از سر زن مسلمون کشیده میشه؟ این فاجعه امنیتی اخیر مگه غیر از دست پخت رییسی و قالیباف و اژه اییه؟ رییسی و قالیباف که به خونواده یه هرزه کوموله پیام تسلیت میدن و از اون طرف هم که اژه ای با زن تاج زاده کافر دیدار میکنه و بعدش تمام این کافرای حرومزاده و حرومخورو اون داعشجویاهای بی صاحب رو شامل رافت اسلامی میکنه!
    4*- غیر از اون تا کی قراره اسلام و عدالت فدای امنیت بشه؟ اگه قرار به این نوع امنیت ایجاد ککردن بود که حضرت علی خیلی بهترش رو بلد بود. این نوع امنیت مورد نظر شما امنیتی که معاویه و رضاخان ایجاد کرده بودن.
    5- بعد اومدین در دفاع ااز رییسی یه سری بحثای اقتصادی پیش کشیدین! هدف حکومت اسلامی باید فقط تامین دنیای مردم باشه؟ اینجور باشه که سوئد و سوئییس خیلی بهتر از ما عمل کردن! شاه هم اگه میگذاشتن شاید میتونست بهتر عمل کنه! انگار یادتون رفته انقلاب برای احیای اسلام نه برای ساختن 4 تا سد! غیر از اون در همین زمینه اقتصادی رییسی مگه نمیدونست فریدون داره خرابه تحویل میگیره، چرا اینو تو همون مناظره ها نگفت؟ چرا وقتی نمیتونست گندی که فریدون تو بورس زده رو جمع کنه، قول حل مشکل بورس رو داد؟
    6- ببخشید اینو میگم ولی حبیب بن مظاهر از شما بزرگتر بود ولی سعی میکرد از مغزش هم استفاده کنه. چون کسی که یه ذره مغزش رو به کار بندازه میبینهرییسی در بهترین حالت (که اصلا این طور نیست) در خدمت ایرانه و سر سوزنی به اسلام از اول ریاست جمهوریش خدمت نکرده.
    7- و بله من هم خودم میدونم که هر کسی که یه عمامه سیاه گذاشت سرش الزاما مسلمون نیست. نمونه بارزش هم خاتمی لعنت الله علیه

  • از درخواست کننده توجه به " ... يَا أُولِي الْأَلْبَابِ ... " ب دوست ِ ساعت دوازده و هفده دقیقه
    یک : سلام علیکم و رحمت الله
    دو : اگر بیمنطق و کورم خدای متعال هدایتم کند و اگر شما ، هم همچنین.
    سه : کنداب اختلاس و پارتی بازی و حزب بازی ... عمرش طولانیست و در جواب مقایسه شد با ساختمان ی که باید خاک برداری و از نو طرح و ساخته شود که در یکسال امکان ندارد. همچنان که هر کار فرهنگی در کوتاه مدت غیر ممکن است ( توجه کنید که بعد از چهارده قرن کسانی در لباس رسول خدا از قبیل خاتمی ، روحانی و کروبی ... داریم ).
    چهار : امنیت را مقایسه کنید با سوریه مظلوم و لبنان و افغانستان و عراق و سودان... در مورد اینکه تاکی اسلام فدای امنیت ، این را باید از امام اول و دوم پرسید ، یا در آن دو مورد اندیشید.
    پنج : دفاع از فرد نیست. خیلی از رواسای جمهور ما ، نظرات موافق مردم نسبت به خودشان را با تصمیماتشان بر عکس کردند. پاسخ چهار را بسط دهیم : سکوت مولا بر ای حفط اسلام بود. اینک بعد از اینهمه قرن نظام اسلامی برقرار شده و باید حفظ شود ، باشد که بدست صاحبش برسد.
    ششم : بسط پاسخ های دو و چهار و پنج. اینکه رئیسی کاری برای اسلام کرده یا خیر باید بدست دانشمندان در ترازو سنجیده شود و نهایتاً برای ارزشیابی دقیق تا معاد روز قیامت صبر کرد. اما اگر عاشورا در قلب روسیه برگزار می شود یا در اروپا در لاهه هفت هزار شیعه بدون ترس راه پیمائی می کنند الخ ابعادی از اسلام استکه برای هر کسی مفهم و قابل درک نیست. نمی دانید که شیعیان تحت ستم الی اوف ( حیف آن اسم بر این فرد ) یا ترکیه یا عراق... چه نگاه امیدوار کننده ای به ایران اسلامی دارند. در مالی بیست ملیون شیعه در مراکش تعداد شیعیان رو به افزایش... این حرفها از روی تعصب نیست و اگر کسی تفکری یا ایدولوژیِ یا فلسفه ای یا دینی بهتر ارائه دهد بی تردید و بدون معطلی به آن خواهم گروید. یعنی اینکه قضاوت در مورد رئیسی (ها ) به این آسانی نیست و اطلاعات زیادی می خواهد. وقتی احمدی نژاد در سازمان ملل آنگونه گفت دعایش کردم و زمانی که چرخید ( البته تحت فشار بگم بگم و برادران... ) منهم چرخیدم و محبتش از دل رفت. عزیزم امروز ایران تنها شعله اسلام است و با خاموش شدنش نمی دانم چه خواهد شد.
    در مورد جناب حبيب بن مظاهر الأسدي عرض می شود که : لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا . خدای من و شما شاهد است که آرزویم شهادت در راه خدا با فراخوان خامنه ای یا رئیسی یا حسن نصرالله است. در جنگ هم به ایران امدم اما سعادت نداشتم وسعم این است ( ( اگر کورم یا نمی اندیشم یا عفب افتاده ذهنی هستم ... اما در تلاش خلوصم ) و راضی به رضای حق.
    هفتم : ...
    یا علی مددی

  • 1- سلام
    2- چرا امثال شما از درست جواب دادن طفره میرین؟
    3- من بحث اصلیم گنداب فرهنگی بود که با قلطی کردنش با گنداب اقتصادی و این که مثلا کار فرهنگی طول میکشه قشنگ پیچوندی. الحمدلله من از قبیله بنی حمار نیستم. الآن مستقیم ازت میپرسم نظرت راجع به این که رییسی که ورزشگاه رفتن زنا رو آزاد کرد چیه؟ (کاری که خود روحانیش هم نکرد)
    4- بحث امنیت رو هم منهدم نمودین. من تعرفم رو از امنیت کردم. امنیت مورد نظر شما رو هم با لگد زدن به پهلوی زن چادری و کور کردن نوزاد مسلمون دیدیم.
    5- دفعه بعد خواستی از مولا علی مایه بگذاری قبلش یه کمی فکر کن:
    اولا به قول خودت سکوت ایشون برای حفظ اسلام بود همون طور که سکوت نکردن امام حسین برای حفظ اسلام بود. ما الآن در موقعیت امام حسن نیستیم ما الآن در موقعیت خود امام حسینیم که سکوت باعث نابودی اسلام میشه. (نگو که اقدامات یزیدی ها رو تو این چند وقته ندیدی.)
    ثانیا سکوت اما علی برای وقتی بود که زور حکومت از ایشون غصب شده نبود نه در وقتی خلیفه بودن. اگه امام علی موقع خلافتش سکوت میکرد که دیگه نه جنگ جملی، نه صفینی و نه نهروانی رخ نمیداد!! یادمون هم باشه اولین جنگ داخلی و جنگ مسلمون با مسلمون زمان حضرت علی اتقاق افتاد چون نمیتونست در برابر بی عدالتی ساکت بشه. (حتی به قیمت این که امنیت از بین بره). حالا که ما اوضاعمون بهتره چون مقابلمون دیگه مسلمون نیست ما رسما داریم با یه سرس کافر میجنگیم.
    6- "اینکه رئیسی کاری برای اسلام کرده یا خیر باید بدست دانشمندان در ترازو سنجیده شود و نهایتاً برای ارزشیابی دقیق تا معاد روز قیامت صبر کرد." چه قدر شبیه بعضی از برادارای اهل تسنن صحبت میکنی!!!! (دقیقا منظورم اونایی هستن که میگن علی رضی الله عنه با معاویه رضی الله عنه جنگید ولی ما نمیتونیم نظر بدیم و خود خدا حق قضاوت داره!!!) اگه قرار باشه ما بررسی اسلامی بودن حاکتمنون رو به قیامت واگذار کنیم که اصلا چرا انقلاب کردیم؟ شاید شاه هم داشته به اسلام خدمت میکرده و ما بی خبر بودیم!! (البته حداقل شاه گفت "اسلام همان اسلام روز اول است" ولی دریغ از این که رییسی حتی همین یه جمله رو بگه.)
    7- این حماسه راهپیمایی و مراسمات عاشورا هم به خاطر حکومت ایران نیست، بلکه به خاطر اراده خدا اینه که موقع ظهور کسی نمونده باشه که اسم حسین رو نشنیده باشه. در ضمن این شیعیان هم که میگی دیگه اکثرا طرفدار ایران نیستن. یه گروهشون که در لیبرالیسم غرق شدن و رسما با حجاب اجیاری مخالفن که به کنار، حتی اون شیعیانی هم که دینشون براشون مهم هست هم دارن از ایران زده میشن. (چطور زده نشن وقتی این فجایع علیه اسلام رو تو ایران میبینن و میبینن که حکومت هیچ کاری نمیکنه. چطور زده نشن وقتی میبنن که مسلمونا و به خصوص شیعیان دارن تو کشمیر دارن توسط هندوهای کافر کشته میشن و حجاب داره تو هند ممنوع میشه ولی ایران با همین هند قراردادهای بزرگ میبنده. چطور زده نشن وقتی میبینن ایران برای مسلمونای میانمار و ترکستان هیچ غلطی نمیکنه، چطور زده نشن وقتی میبینن که دارن توی جمهوری آذربایجان شیعه ها سرکوب میشن ولی ایران کاری نمیکنه، چطور زده نشن وقتی میبینن ایران حتی نمیتونه از شیخ زکزاکی دفاع کنه!! )
    8- "اگر کسی تفکری یا ایدولوژیِ یا فلسفه ای یا دینی بهتر ارائه دهد بی تردید و بدون معطلی به آن خواهم گروید." قطعا این اتفاق میافته چون در احادیث ظهور هست که وقتی امام زمان ظهور میکنه همین علمای شیعه که دارن الآن اسلام رحمانی رو ترویج میکنن یا امثال رائفی پور که معتقدن امام زمان میاد با کافرایی که حجت براشون تموم شده مناظره میکنه، تکفیرش میکنن و میگن دین جدید آورده و قطعا بسیاری از ما با داعشی خوندن امام زمان نه تنها بهش کمک نمیکنیم بلکه علیهش تیغ میکشیم. (طوری که حتی اکثر لشکر سید خراسانی که برای یاری امام زمان قیام کردن به دشمن امام زمان تبدیل میشن)
    9- ملاک قضاوت اسلامه و خیلی راحت میشه گفت که حق با کیه. منم از روزی خوانه نشینی با احمدی نژاد دشمن نشدم من از روزی با احمدی نژاد دشمن شدم حکومت را حق مردم دونست. راه راحت تر رو هم روح الله ثانی نشون داد. هر جایی دیدین دشمن داره ازتون تعریف میکنه یعنی دارین گند میزنین. این که الآن دشمن هم از ما میخواد که خویشتن داری کنیم و سرکوب آشوب ها رو محکوم میکنه یعنی ما به هیچ وجه نباید خویشتن داری کنیم و باید سر تک تک کافرا رو به دیوار بکوبیم.
    10- برای قیام در راه الله هم نیازی الزاما به دستور کسی نیست چون خود خدا گفته "قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا ۚ مَا بِصَاحِبِكُمْ مِنْ جِنَّةٍ ۚ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِيرٌ لَكُمْ بَيْنَ يَدَيْ عَذَابٍ شَدِيدٍ" . اگه کسی واقعا (تاکید میکنم واقعا) میخواد در راه خدا قیام کنه و شهید بشه راه بسته نیست. همان طور که حتی با این که قیام زید بن علی رسما مورد تایید ائمه نبود اما امام صادق گواهی داد که او شهید شده. اگه خامنه ای یا نصر الله اعلام جهاد بدن که چه بهتر و اگه اعلام هم نکنن فرقی زیادی نمیکونه به خصوص این که معصوم هم نیستن.

    *****- این که راضی به رضای حق باشیم خیلی خوبه ولی یادت باشه خدای ما همون خدای امام حسینیه که راضیة مرضیة بود. به دلیل بی غیرتی مسلمونا رضای خدا این بود که سر امام حسین به نیزه بره. حالا شما راضی میشی مثلا فیلم بریده شدن سر خامنه ای توسط این یزیدی ها رو ببینی؟ یا این که حاضر هرکاری حتی آتش به اختیار انجام بدی تا ریشه این جرثومه های کافر رو تو کشور بخشکونی. من به شخصه از کشتن این افراد باکی ندارم از کشته شدن هم توسط این اشقیا ترسی ندارم. اما میترسم به جای شهید شدن نفله بشم. یعنی ببینم خود بسیجی ها منو تکفیر میکنن و به جای این که توسط کفار کشته بشم توسط مسلمونا کشته بشم. ببینم که میخوام تیغ رو کافرا بکشم ولی بسیجی های ناآگاه سینشون رو در دفاع ازشون سپر کنن.

  • فرمودید : "ثانیا سکوت اما علی برای وقتی بود که زور حکومت از ایشون غصب شده نبود نه در وقتی خلیفه بودن. اگه امام علی موقع خلافتش سکوت میکرد که دیگه نه جنگ جملی، نه صفینی و نه نهروانی رخ نمیداد!! یادمون هم باشه اولین جنگ داخلی و جنگ مسلمون با مسلمون زمان حضرت علی اتقاق افتاد چون نمیتونست در برابر بی عدالتی ساکت بشه. (حتی به قیمت این که امنیت از بین بره). حالا که ما اوضاعمون بهتره چون مقابلمون دیگه مسلمون نیست ما رسما داریم با یه سرس کافر میجنگیم."
    تفسیر شما یکی از احتمالات است. نمونه محتمل دیگر اینکه نمی خواست خلیفه کشی شود.
    شباهت با شرایط فعلی اینکه ایشان برای حفظ اسلام ی که می بایست محکم شود سکوت کرد اما دیگران که درد اسلام نداشتند حکومت ایشان را تحمل نکردند. شاید شبیه اون هشت سال و این یکسال...
    ضمناً سکوت امام دومان هم شبیه امروز است که ما قدرت داریم اما در محاصره همه گونه هستیم. تحریم اقتصادی را همه می بینند و می دانند اما برای درک محاصره نظامی نگاه کنید بر غرب کشور یا جنوب یا شمال ... پایگاه های دشمن کافر و در کنار آن دولت های اسلام نم ولی منافق

  • سلام علیکم و رحمت الله جوابش سلام علیکم و رحمت الله و برکاتۀ است.
    اغتشاش یعنی اینکه کار خوبان را قیاس از خود گرفتن ، ترازو را فراموش کردن ...
    شما اگر شاغل باشید از شما می خواهند که در قبال جابجا کردن صد کیلو بار به مسافت صد کیلومتر صد تومان دستمزد. این یعنی ترازو . در مقابل یک کیلو عدس یا در مقابل بک متر مربع زمین ... الخ. کار رئیس جمهور را می شود و باید در ترازو گذاشت و چنین است که یکی موفق و دیگری ناموفق است البته نه با مقیاس مثقال و نیات در حد رب العالمین : إِنَّ اللَّهَ لَا يَظْلِمُ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ ۖ وَإِن تَكُ حَسَنَةً يُضَاعِفْهَا وَيُؤْتِ مِن لَّدُنْهُ أَجْرًا عَظِيمًا .
    اینکه زنان به ورزشگاه می روند ... در یکی از شهر های اروپا در خدمت حجت السلامی از ترکیه بودم . ایشان در جنگ با صدام حضور داشته و شیمیائی شده. نوه اش زنگ زد . حاجی گفت که میهمان دارم. دختر گفت که راضی نیستم میهمان صدای من را بشنود ( دختری ده یا دوازده ساله). قدیم هم در همین تهران اگر کسی در می زد و خانم خانه مجبور بود جواب دهد انگشت در دهان می کرد و می پرسید که مثلاً چه می خواهید؟. این موارد را با وقایع صدر اسلام مقایسه کنید ( لازم نمی بینم نمونه بدهم. شان این بنده حقیر خدای سبحان پائین تر از آن است که در این موارد اظهار نظر کنم ). از یکسو اگر شرایط ورزشگاه مناسب باشد ، مثلاً ورزش بانوان باشد چه اشکالی دارد؟ بعد آیا این تفکر باید در سطح خیابان هم بسط داده شود یا خیر ؟ یا محیط کار ؟ یا مدرسه و دانشگاه ...؟ و نهایتاً این سئول : این تفکر و دید همان چیزیست که اسلام ناب محمدی (ص) می خواهد؟
    اینک راجع به اینکه امروز زمان امان حسن (ع) است یا امام حسین (ع) بنظرم جایگاه ، موضوع و مقام رهبری همین تشخیص است و کسانی که رهبر خود را نمی پذیرند نامشان مشابه خوارج در تاریخ و دستگاه عدالت الهی ثبت می شود. باز هم نقل قول که : مدیر بد بهتر است از اغتشاش ، و جنین بود که روحانی هشت سال تحمل شد اما همان طایفه روحانی رئیسی دست پاک و پر تلاش را برای یکسان راحت نگذاشتند.
    ان شاء الله که همچون پیامبر مان با سخن نرم و بدون گوشه و کنایه و قضاوت های ب یاساس به ارتقاء درک اسلامی این ننگ روزگار کمک خواهید فرمود ان شاءالله.

  • 1- سلام مجدد
    2- واقعا دیگه دارم از بحث کردن با امثال شما مذهبی های روشنفکر سر درد میگیرم. شما الآن به جایی رسیدین که بازرگان لیبرال کافر سال 57 بهش رسیده بود.
    3- در مورد بحث حضرت علی نکته اصلی که نخواستین متوجه بشین اینه که الآن مثلا حکومت دست ماست و توان این رو هم داریم که جنگ داخلی رو با کفار انجام بدیم. این فرمان خداس که برای نجات جامعه از عذاب باید کفار به دست مسلمونا کشته بشن درست مثل ماجرای گوساله پرستان بنی اسرائیل که جنگ داخلی باعث شد از عذاب نجات پیدا کنن. و دقیقا موسی هارون رو که میگفت به خاطر حفظ دین با گوساله پرستا برخورد نکردم رو مواخذه کرد. این هم آیه ای که خدا دستور به جنگ داخلی با کفار داده. "وَإِذْ قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ يَا قَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُمْ بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُوا إِلَىٰ بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ عِنْدَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ ۚ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ" (دوباره ببینین فَاقْتُلُوا أَنْفُسَكُمْ ) جلوگیری از خلیفه کشی هم باز مربوط میشه به زمان خانه نشینی حضرت علی نه رمان خلافت.
    4- وضعیت ما اصلا مثل امام حسن نیست. چون اولا) امام حسن هیچ کسی رو نداشت به وقول امام علی همه آدم خوبا اون موقع شهید شده بودن و در بهترین حالت یه سری آدم مردد مونده بودن که باید دوباره تا زمان امام حسین الک میشدن. ثانیا) قبلا هم گفتم امام علی و امام حسن با کسی مثل معاویه طرف بودن که مثلا مسلمون بود و نمازش ترک نمیشد و داعیه دار پیروی از دین و شریعت محمد بود ولی زمان امام حسین که یزید علنا کفر گویی میکرد، شراب میخورد، سگ بازی و میمون بازی میکرد، دیگه جناح مشخص بود. جنگ دیگه جنگ مسلمان و کافر بود.
    5- کار رییس جمهور معممه را میشه با عمامه اش وزن کرد. اگه اون تایر رو رییسی بالای کلش نداشت انقدر دلم نمیسوخت. رییسی یک قدم برای اسلام تو دولتش برنداشته.
    6- نظر شیخ شما محترم ولی اون چیزی که اصله فقط و فقط اسلامه. منم تو اینترنت آخوند و شیوخی رو دیدم که معتقد بود اگه دختر و پسری مجرد با رضایت خواستن با هم باشن و همخوابه بشن مشکلی نداره و ازدواج سفید لا اشکاله!!! اما بعد اون چیزی که شما گفتین تو صدر اسلام هم بهترش اتفاق افتاد و اون وقتی بود که زمانی که یه نابینا پیش پیغمبر رفت حضرت زهرا حتی از اون نابینا هم رو گرفت. چرا زنای مسلمان نباید خودشون رو با حضرت زهرا مقایسه کنن؟
    7- "بعد آیا این تفکر باید در سطح خیابان هم بسط داده شود یا خیر ؟ یا محیط کار ؟ یا مدرسه و دانشگاه ...؟ و نهایتاً این سئول : این تفکر و دید همان چیزیست که اسلام ناب محمدی (ص) می خواهد؟" دقیقا بالاخره یه جا منظورم رو متوجه شدین. دقیقا نظر من برگرداندن زن به محیط امن خانه و دور از گزند نامحرمه. اگه احکام بدونین، میفهمین توی احکام اسلامی خیلی روی حیای زن تاکید شده به طوری که گفته شده اگه زنی بخواد برای نماز به مسجد بره (اقدامی بسیار "مستحب") ولی فقط و فقط احتمال بده با وجود لحاظ کردن شرایط امنیتی و حیایی یک نامحرم فقط یک لحظه اونو به صورت زن (و نه آدم) ببینه، اون مسجد رفتن براش "حرام" میشه.
    7*- دقیقا مشکل جامعه ما همینه. زمان شاه چون مذهبی ها نسبت به حکومت و جامعه بدبین بودن زنا تو خونه میموندن و با نامحرمی اختلاط نمیکردن. در نتیجه فرزندانی مثل ابراهیم هادی و حسن باقری تو دامن چنین مادران پاکدامنی بزرگ میشدن. ولی بعد از انقلاب و به بهانه امنیت جامعه و این که نشون بدیم ما هم روشنفکریم زنا رو فرستادیم تو جامعه بدون هیچ محافظی. نتیجش این شد این وضعیت. اختلاط مداوم و بیجای زن ها با نامحرم ها باعث شد پرده های عفت و حیا دریده بشه و با این نسل گودزیلای کافر (که الته دلایل دیگه ای هم داره طرف بشیم - اگه خواستین بگین تا اون دلایل رو هم بگم.) واسه همینه که خیلی وقتا میبینیم مادر محجبس ولی دختر رسما به یه فاحشه تبدیل شده.
    غیر از اون من باز هم متوسل میشم به حضرت زهرا، مگه زنای ما عالم تر، بهتر و با حیاتر از حضرت زهرا هستن؟ مگه حضرت زهرا نمیتونست بره و مثلا در سیاست دخالت کنه، مگه نمیتونست بیرون از خونه کار کنه و یا حتی تو باغات نخل کنار حضرت علی باشه؟ ولی چرا پس تو خونه موند و کار اصلیش تربیت فرزنداش بود؟ مشکل اینه که این توهم تو جامعه ایجاد شده که مثل مادر مهسا کوموله فکر میکنیم دخترامون و رنامون از حضرت زهرا پاکترن و پسرامون از حضرت یوسف چشم پاکتر!!!
    8- "از یکسو اگر شرایط ورزشگاه مناسب باشد ، مثلاً ورزش بانوان باشد چه اشکالی دارد؟" بخش اصلی جوابم تو قسمت قبله ولی در ادامه کسی با ورزش کردن زنا به دور از چشم نامحرم مشکلی نداره. مشکل اختلاط با نامحرمه. تازه این زنا نمیرن ورزشگاه تا ورزش کنن، میرن ورزشگاه تا مثلا بازی تماشا کنن (آره ارواح عمشون و انگار ما اخبار بهمون نرسیده که تو جریان بازی با پرسپولیس داشتن چقدر بیناموسی میکردن). مشکل اینجا 4 تا چیزه : 1) به لحاظ اسلامی همون طور که زن باید خودشو رو از ناحرم بپوشونه مرد هم باید همین کار رو رو بکنه و زن نباید بتونه و بازوها و ران های نامحرم رو ببینه. (مثل ابراهیم هادی که با این که ورزشکار و عضله دار بود لباس های گشاد میپوشید تا نامحرم نبینه) 2) فوتبال ورزشی که به نسبت هیجانش بالاس و تو هیجانش مردا از خود بیخود میشن چه برسه به زنها که به طور ذاتی احساساتین. و حالا تو همون ورزشگاه های خارجی و مثلا کنسرتهاشون ببین چه اتفاقی بین رن و مرد میووفه. 3) زنا (و البته مردا) میتونن بازی رو از تو تلویزیون ببینن چرا پس اصرار دارن حتما برن ورزشگاه؟ 4) مگه ما ورزشگاه های زنانه برای بازی فوتبال زنا نداریم؟ پس چرا همیشه اونا خالین. چرا زنا نمیرن اونجاها فوتبال ببینن؟ (البته اگه ورود مردا رو به ورزشگاه زنانه آزاد کنن که دیگه جای سوزن انداختن هم نمیمونه.)
    در ادامه هم دیدیم واقعا چقدر فضا مناسبه!!! فحش هایی که این دخترایی دهه هشتادی میدادن از جنس همون فحش هایی که بود که داشتن داعشجوهای داعشگاه کثیف میدادن. رفیق خودم که متاسفنه تو اون داعشگاهه تعریف میکرد فحشایی که بعضا این رنا میدادن رو پسرا روشون نمیشد بدن!!
    9- رهبر من رییسی نیست و من هنوز به پیمانی که با خمینی بستم وفادارم و بند میم وصیت نامه رو فراموش نکردم. و اصلا شماها غیر از خوارج گفتن به کسایی که دلشون برای اسلام و شریعت اسلامی میسوزه، منطق دیگه ای هم دارین؟
    10- "مدیر بد بهتر است از اغتشاش" من به هیچ وجه این نظر رو قبول ندارم که اگه این طور بود امام حسین نباید علیه یزید قیام میکرد. قیامی که باعث اغتشاش و آشفتگی 3-4 ساله در سراسر مملکت اسلامی شد. و اگه رییسی و دولتش (که همون دولت روحانیه فقط وزیرا عوض شدن) پاک دست باشن من ترجیح میدم دست نداشته باشم. دستی که به اسلام و فرهنگ اسلامی ضربه میزنه باید قطع بشه.

    ***- و باز هم ببخشید من نمیتونم کنایه نزنم. چون از یس با کفار افسادطلب بحث کردم و نخواستم بهشون رسما فحش بدم مجبور شدم به کنایه زدن رو بیارم و این کنایه زنی دیگه انگار بخشی از وجود من شده.

  • سلام مجدد و رحمت الله
    فقط در مورد شماره ده فرمایشات شما. موضوع زمان شناسی است. بر اساس " کار خوبان را قیاس از خود نکن " جسارت نمی کنم که عملکرد مولا را تحلیل کنم چون این چهره ها چند بعدی هستند اما احتمال دارد که چون اسلام در ابتداء و ضعیف بود ایشان بیست پنج سال خار در چشم و استخوان ...
    اینک ما در ابتداء و ضعیف نیستیم اما همانگونه که عرض شد دشمن بسیار قوی است که آنهم ان شاء الله با توکل خوار خواهد شد.
    از اینکه پذیرفتید که کنایه زدن برای مسلمی چون شما منع شده جای نقدیر دارد و بسهم خود از شما ممنون و آرزوی قطع همیشگی انرا دارم.
    برادر کوچک شما

  • 1- سلام
    2- این که میبینم از این 10 مورد فقط با مورد دهم مشکل داشتید جای امیداوریه. یعنی واقعا امیدوارم که اون 9 مورد درست یا غلط باعث شده باشه یه مقدار در مورد این که واقعا به چی باور دارین فکر کنین. یا حق

  • مرسی

  • به نظرم ماجرای مهسا یه نشونه بود برای اینکه در کشور اسلامی ایران بی حجابی داشت رواج پیدا میکرد ،و مامورای ما بی خیال شده بودند،با اینکه مهسا خدابیامرز به هر دلیلی فوت کرد،ولی درکنارش کلی مامور هم شهید شدند،و این باید درس عبرت باشه و جلوی بی حجابیها گرفته بشه

  • ممنون . ایشان خیلی خوب گفتند :دشمنی غرب با ملت ما را، دستاوردهای کشور ما را . صد البته که این افراد حاکم بر غرب نسلهای همان پیشینیانی هستند که انبیا ء گذشته و امامان معصوم ما را با حیله و فریب مردم زمانشان به شهادت رسانده اند و چقدر هم زیبا تاریخ را دستکاری کردند و رد پایشان را تا جایی که در توانشان بود از بین بردند . اصلا امام حسین و یارانش را چرا و چه کسانی کشتند؟ حواسمان باشد که دشمنان چطور مطالب مورد نظر خود را به خورد ما می دهند و در نظر خودشان چوپانی هستند که مردم را مثل گله گوسفند به سمت پرتگاهی که می خواهند می برند.

  • با سلام
    اول :شخص متوفی دختر این مملکت بوده آقای عباسی قبل از توجیه فوت ایشان پیام تسلیت به خانواده داغدار ارسال کردند؟
    دوم:حجاب جزو اصول دین هست یا فروع دین؟
    سوم:این برای خود بنده سواله که نیروی انتظامی به عنوان ضابط وظیفه آموزش احکام شرعی رو ظرف چهل دقیقه! طبق کدام قانون به دست آورده؟
    چهارم:مردم یعنی جامعه عصبانیه،ایکاش یک نفر این رو بفهمه ،خدا کناد یکی پیدا بشه در سطح مسئولین بفهمه جامعه ای که پشت سر هم داره بد میاره و شده انبار باروت رو باید رفت پیشش نشست نه روبروش ،همین آقای عباسی اونقدر فکرش برای توجیه مسئله درگیره که فراموش میکنه اصل مسئله باید حل بشه،وگرنه بنده کمترین کم سواد بدون آویزان شدن به حججی و استفاده از دشمن دشمن خیلی بهتر قادر به توجیه کردن هستم چه رسد به اهل فن در مباحثه !

  • 1- سلام
    2- این شخص متوفی الحمدلله جزو خونواده کوموله ای بودن که خودشون رو جزو این مملکت نمیدونن. همون پیام تسلیت رییسی و قالیباف هم کافی بود تا این رذل ها جری تر بشن.
    3- ممنوعیت مشروب خواری و مشروب فروشی جزوه اصوله یا فروع؟ (فکر کنم خودت بتونی به جواب برسی)
    4- منم قبول دارم ظرف 40 دقیقه نمیشه احکام یاد داد ولی میشه حد رو اجرا کرد و جوری طرف رو توجیه کرد که دیگه حتی هم اعتقادی به حجاب نداشته باشه، بدون حجاب وسط خیابون نیاد.
    5- بله ایران انبار باروته چون بیش از 30 سال دولت های افسادطلب و رسانه های کافر مغز مردم رو شست و شو دادن. اگه آشنا باشی در چنین مواقعی که هر لحظه امکان انفجارهای بزرگ وجود داره باید اون انفجار رو در قالب انفجارهای کوچک و معدوم کردن عوامل انفجار کنترل کرد. البته عمرا با این رافت های اسلامی و بی کفایتی و بی لیاقتی دولت و مجلسی که عنوان "انقلابی" رو یدک میکشن بشه کاری کرد..
    6- همه کسایی که خواسته یا ناخواسته به رییسی رای دادن بدونن توی تمام افتضاحات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این دولت شریکن. خدا رو شکر که من اشتباه 1396 رو نکردم و به رییسی رای ندادم.
    7- روی صحبت آقای عباسی هم بیشتر مذهبی هایی بودن که حتی با وجود دوستت داشتن اهل بیت و شهید حججی، طرف یه هرزه کوموله رو گرفتن و این طور وحشیانه به پلیس و گشت ارشاد حمله کردن.

  • Maryam_d 01/6/31 ساعت 17:17

    عالیه حرفاشون انقلابیا فقط دارن تقلید کورکورانه میکنن اطلاعات نداریم
    نمیدونیم چی چه اسیبی داره از کجا داریم ضربه میخوریم
    باید اطلاعاتمونو ببریم بالا
    حتما گوش بدین

  • 1- سلام
    2- زیاد بود گوش ندادم
    3- توی این دوره که همه فقط دارن تیتر میخونن انتظار داری 42 دقیقه صحبت رو گوش بدیم که آیا طرف درست میگه یا نه؟ (فقط هم من این طور نیستم حتی آقای قرائتی هم میگفت فقط تیت اخبار رو میخونه. خودش هم جلستاش نهایتا بین 20 تا 30 دقیقس)

  • حرفت درستِ این می توانست ب چندین چند دقیقه قسمت شود.
    اما حتی شش دقیقه اول را خوب گوش کنی بحث بقدری منظم استکه می کشد شما را.

  • 1- سلام
    2- ممنون
    3- بین این مزخرفاتی که داره این روزا تو رسانه ها تحت عنوان رافت اسلامی پخش میشه،، این 6 دقیقه اول خیلی خوب بود ولی این حرفا رو بی حجابها که باید بشنون، نمیشنون.

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    باید بگم مردم جاهل وشایعه پذیر اگر امامشان امام حضرت علی (علیه السلام ) باشد وفرماندهشان مالک اشتر باشد شکست خواهند خورد .تاریخ نشان داده و باید از آن درس گرفت .تاریخ جنگ صفین رامطالعه کنید وببینید که چگونه شایعه جنگ برده را که امامشان حضرت علی (علیه السلام) وفرماندهشان مالک اشتر بود به باخت تبدیل کرد .شایعه فقط دوخط بود وکل لشکر امام رامنهدم کرد .در جنگ صفین معاویه علیه لعنت زودتر به منطفه وارد شد ومنطقه آب را ازآن خود کردهمان شب حضرت علی (علیه السلام)مالک اشتر با چند نفر از فرماندهان فرستاد ومنطقه آب راپس گرفتنددرهمان وقت معاویه علیه لعنت خیلی عصبانی شد وبه شایعه پراکنی روی آورد ونامه ای نوشت به این مضمون .از معاویه برادر دلسوزتان علی میخواهد شما را درآب فرات غرق کند این شایعه در لشکر پیچید وهمه گفتند علی تواز همان اول میخواستی ما را به کشتن بدهی وکنار آب را رها کرده ومعاویه با این ترفند وحلیه وشایعه وبدون درگیری پیروز شد . یک کم فکر کنیم بعد تجزیه وتحلیل کنیم وبعد لایک کنیم ویا پیامها را پخش کنیم وگرنه تاریخ تکرار میشود وهمان قضیه وشکست برای ماهم اتفاق خواهد افتاد پس خیلی خیلی مواظب باشید که دارید چکار میکنید ؟. .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .

  • . 01/6/30 ساعت 08:25

    خیلی عالیه
    حتمااااا تا آخرش گوش بدید
    من نظرم عوض شد

  • الآن باید همه با هم متحد شویم علیه منافقین و آمریکا و اسرائیل . انشاءالله

  • گوگل چیه اپلیکشن داخلی و مجاز اخبار داغ که من به جای تلگرام نصب کردم که اخبار مهم رو داشته باشم، کلا دنیا رو ول کرده و 90 درصد اخبارش مهسا امینی و نشر مواضع ضد نظام و شلوغی هاست. من واقعا دارم حس میکنم که دارم کانال امد نیوز رو دنبال میکنم

  • موافقم.
    جامعه جو زده محکوم به فناست

  • باور نکردنی استکه فردی در ایران اسلامی در یکی از نقاط ضعف این نظام مقدس اینهمه درک از شرایط دشمن داشته باشد و وقایع مرتبط بهم را وصل کند و با این نظم بسیار بالای علمی ارائه دهد و نتیجه بگیرد.
    بعضی از نقاط ضعف ما از جمله تبلیغ ، استفاده از لحظات و حضور در رسانه های خارج بقصد اطلاع رسانی از دیدگاه ما به مردم جهان ( یا بقول ایشان صید لحظه ) یا حضور موفق در دادگاه های بین المللی بمنظور اعاده حق و در عین حال رساندن پیام به جهانیان و خالی نگذاشتن صحنه قضا در سطح دنیا برای دشمن ...
    نمونه : همین امروز خبری در مورد ربعِ پهلویِ انگل ها در فارس مبنی بر اینکه با سیاه پوست دست نداد. نوشتم که همه ایرانیان خباثت انگل ها را در سیصد سال گذشته می دانند و نمی بخشند و فراموش نمی کنند. این مطالب باید به نظر مردم پاکستان و افغانستان و آذربایجان ووو برسد.
    یا بعضی از خانمهای جوان با نیت رفتن به فرنگ در مجامع حرمت شکنی می کنند با این خیال که در آنجا برایشان فرش قرمز پهن کرده اند و نمی دانند که بجای فرش قرمز از محله های قرمز از همه نوع سر در میاورند.
    استاد عباسی عزیزم نصف راه را بخوبی رفتید و مسائل را برای انقلابیون جوان و بی تجربه بخوبی تبیین کردید. نصف دیگر راه را چگونه باید طی کرد؟ در بسیار موارد نیاز به گروه است ، فرقی نمی کند داوطلب یا انتخابی ، چون نمی توان در غرب با دادگاه های غرب با کمیِ تجربه ، زبان و منطق متفاوت با کُل غرب به رقابت پرداخت و پیروز شد. لذا به گروهی فداکار نیاز است که از زندگی خود بگذرند و از سفر به شمال و داشتن خود رو ... تا از ایران اسلامی در جبهه تبلیغ یا حقوق بینالملل یا جبهه تبیین همواره حاضر باشند.
    بعنوان معلمی هفتاد ساله که در نه دانشگاه در ایران و اروپا و آنطرفتر تدریس کرده بینهایت خدای را شاکرم که چنین اساتیدی در میان ما در تلاش اند.
    دست مولا بهمراه شما و التماس دعای خیر ارادتمند حسین

  • ماشادالله
    برای من شش دقیقه اول کافی بود.
    حاج آقا ارادت پیدا کردم.
    دست حق بهمراهت و التماس دعا

  • سلام
    بنظر این قضیه از زمان اکران فیلم عنکبوت مقدس و صحبت های برخی در جشنواره کن شروع شد...

  • نظری ندارم