رائفی‌پور | نارنجک نقدینگی


نارنجک نقدینگی


+ 
19

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به اقتصاد دانان غرق در تزهای سرمایه داری غرب امیدی نیست
    ---
    مسئله گرانی دلار و ارزهای خارجی دیگر به ذهنیت غلط همه ی اقتصاد دانان ما که در اندیشه های غلط مکتب اقتصاد انسان ستیز سرمایه داری غرب تا مغز سر غرق اند و به ثروتهای خدا داده ی ملی بی کران موجود در کشور بعنوان پشتوانه ی تزلزل ناپذیر ارزش پول ملی هیچ توجه وهیچ ایمانی ندارند گره کور خورده است.
    تا این طرز تفکر غلط و تا تزهای ضد بشری سرمایه داری انسان ستیز غرب و مؤسسه های مالی بین المللی غرب مانند بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و امثال اینها که در تضاد با همه ی ارزشهای انسانی ؛ سود گرای محض اند از ذهن اقتصاد دانان ما زدوده نشوند و با اندیشه های اقتصاد مقاومتی عدالت محور انسان گرای مبتنی بر قسط و عدل و امانت داری جایگزین نگردند گلوی ملت های مستضعف زیر یوغ اسارت دلار و ارزهای خارجی دیگر تا مرگ فشرده خواهد شد.
    سکوت و بی حرکتی دولت جدید ج.ا.ا تا کنون برای رهایی از این اسارت مرگ بار ؛ بذر ناامیدی را در اذهان همه ی آحاد ملت ، بجز سرمایه داران زالو صفت بی رحم؛ رشد و پرورش می دهد.

  • به خبر فوری در باره خبر:/4 پرسش رئیس جمهور از اقتصاد دانان/ بررسی راهکارهای رفع مشکلات مردم/ چهارشنبه19/08/1400
    ---
    جناب آقای رئیسی تهیه ی نوش دارو پیش از مرگ سهراب مفید و حیاتی است
    ---
    جناب آقای رئیسی!!! شما که هشت سال شاهد مدیریت اقتصادی ناکار آمد دو دوره ی دولت پیشین بودید و نیز خود را 4 سال پیش برای احراز مقام ریاست جمهوری نامزد کردید چرا در طول مدت مذکور که شما فکر بدست گرفتن مقام اول اجرایی کشور را در ذهن داشتید تلاش نکردید برنامه ی اقتصادی تکامل یافته ای را برای حل مشکلات کشور پیش از بدست گرفتن قدرت با مشورت متخصصان اقتصاد مقاومتی عدالت محور تهیه کنید که امروز پس از مرگ سهراب برای تهیه ی نوش دارو دست به دامن این متخصصان نشوید.
    این وضعیت همیشگی که بی برنامه آمدن به قدرت را ثابت می کند؛ نهادینه شدن مدیریت آزمون خطا که تنها قربانی آن در طول این چند دهه زندگی ملت بوده است را تداعی می کند و هرگز شایسته ی حیثیت نظام ج.ا.ا و ملت رشید فدا کار این مرز و بوم نیست .

  • چگونه می شود اقتصاد کشور و قدرت خرید مردم را سامان بخشید و مثبت و سازنده ساخت؟
    ---
    قدرت خرید مردم تا زمانی که دولتیان و مدیران دولتی اقتصاد کشور با برنامه های علمی اقتصاد مقاومتی خود کفا و مستقل کار آمد منضبط و قانون مند دراز مدت و کوتاه مدت ؛ ایران را از زیر یوغ اسارت ارزهای خارجی با دور انداختن تزهای مکتب اقتصاد انسان ستیز و ضد بشر سرمایه داری غرب بیرون نیاورند ، و ثروتهای خدا داده ی کلان پایان ناپذیر ملی را تنها پشتوانه قدرت و ارزش پول رایج ملی قرار ندهند ، و تازمانی که دولتها به مالکیت قرآنی و عقلی ملت بر ثروتها ملی اعتراف نکنند و ملت دولتهای منتخب را بحکم قوانین علمی شفاف و قابل اجرا به این باور مجاب و ملزم نکند که تنها شغل آنان امانت دار ی در مدیریت و توزیع عادلانه ی ضابطه مند و قانون مند این ثروتها میان نیازهای عمرانی و صنعتی و کشاورزی و ... کشور و همه نیازهای زندگی اقشار ملت است ، و تا زمانی که دولتها به این باور شرعی و عرفی عقلی که ملت در ایجاد و حفظ بقا و دوام و پیشرفت و پویایی مثبت و سازنده ی کشور و نظام نقش بی بدیل منحصر بفرد دارد قانونا ملزم و پایبند نشوند ؛ هرگز نباید توقع داشت قدرت اقتصادی کشور و قدرت خرید مردم و سایر امور کشور و نظام بطور کلی سازمان یافته و نظام مند و عزت آفرین برای همیشه سر و سامان بیابند و پیشرفت کنند.
    نظام مردمی متکی به دین انسان دوست خداوند باید با اعتراف صریح و ثابت ، در عمل و اندیشه ، به مالکیت قرانی و عقلی ملت بر ثروتهای ملی و با اعتراف صریح و شفاف به نقش بی بدیل منحصربه فرد ملت در ایجاد و حفظ بقا و دوام کشور و نظام و در تأمین و تضمین پیشرفته و پویا و سازنده ی همه نیازها؛ همیشه ملت را شاداب و سر زنده و کار آمد و همیشه فعال و خلاق و وطن دوست و نقش آفرین نگه دارد .
    ملتی که در سر زمین خود از ثروتهای خدا داده کلان برخوردار است اگر احساس کند صدقه خور شده ؛ سازندگی و پویایی مثبت خود را از دست می دهد و بی تردید این وضعیت ناهنجار تضعیف کشور و نظام را بنفع دشمنان در پی خواهد داشت.

  • به خبر فوری و برخی از رسانه های همگانی کشور در باره/ اظهارات محمد رضا نعمت زاده یکی از وزاراي صمت روحانی/ یکشنبه 18/07/1400
    ---
    به مظلوم نمایی روحانی و دار و دسته او با محاکمه ی عادلانه پایان دهید!!!
    ---
    روحانی و دار و دسته او ، که 8 سال تمام با اصرار بر پیاده کردن تزهای ضد بشری مکتب زالو آفرین سرمایه داری غرب و با اصرار بر فرمان بر داری از نسخه های اقتصادی انسان ستیز صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و سایر سازمانهای پولی و اقتصادی بین المللی ساخته و پرداخته ی آمریکا و غرب که برای چیره شدن بر سرنوشت و داراییهای کشورهای مستقل و ملل آزاده جهان ایجاد شده اند ؛ پول ملی ایران را تا آخرین رمق و آخرین نفس به پای دلار آمریکا و ارز های غربی بی رحمانه قربانی کردند و بد ترین تنگناها ی فاجعه آفرین را با ترفندهای منافقانه ی پلید و با اصرار بر پشت کردن به اصول راه گشای اقتصاد مقاومتی به ملت ایران تحمیل نمودند و برای خود ثروتهای نجومی اندوختند ، اگر در دادگاه های علنی عدل اسلامی محاکمه نشوند و به مجازات عادلانه نرسند ؛ پیویسته با دروغ و دغل مظلوم نمایی خواهند کرد و خود را حق بجانب نشان خواهند داد.
    مسئولان دولت جدید ج.ا.ا اگر با جدیت و سرعت برای بر پایی این محاکمه و رساندن آن به احکام عادلانه ی مستند و معتبر با ارقام و آمار و دلالیل علمی عینی اقدام نکنند اعتبار خود را نزد ملت ایران از دست خواهند داد و زمینه ساز ادامه ی ظلم و ستم و ادامه ی تنگناهای فلاکت بار کشنده علیه این ملت خواهند بود و در تاریخ ایران زمین ؛ بدنامی پاک نشدنی علیه خود به ثبت خواهند رساند.
    تعلل در احقاق حقوق ملت ایران و در تغییر ریشه ای سریع وضعیت فلاکت بار 8 سال تنگناهای ظالمانه ی دولت پیشین ؛ وفا داری دولت جدید به ملت را زیر سئوال می برد و مخدوش می سازد و همسویی با دولت پیشین به شمار می آید و نزد این ملت گذشت ناپذیر است .
    در صد روز اول دولت جدید در قدرت و برای جلب اطمینان و اعتماد ملت ایران اسلامی به وعده های انتخاباتی این دولت ، نشانه های چشم گیر با دوامی در عمل عالمانه برای حل معضل وابستگی ننگ آفرین ارزش پول ملی به دلار و حل ریشه ای مسئله ی کمر شکن تورم و گرانیهای نجومی روز افزون و در اعتراف عملی آشکار به حقوق حقه خداده ی ملت در کشور و ثروتهای آن باید دیده شود.
    دولت باید بداند و اعتراف کند که وجود و بقای کشور و دولت و نظام به وجود ملت گره ناگسستنی خورده است.
    تضعیف توانهای ملت ، در کشور ثروتمندی همچون ایران ، بی تردید تضعیف کشور و دولت و نظام است و سود این تضعیف به جیب دشمنان ایران ریخته خواهد شد و ننگ این تضعیف دامن همه ی مسئولان را خواهد گرفت .
    دشمنان بیگانه و درونی هرگز به کشوری که ملت آن تضعیف شده است رحم نخواهند کرد و رفتن زیر بار ترفندهای این دشمنان و دلخوش کردن به وعده و عیدهای دروغین آنان ؛ این تضعیف را بسود آنان تشدید خواهد کرد ... والسلام علی من اتبع الهدی

  • به مسئولان ذی ربط دولت جدید / یکشنبه 21/06/1400
    ---
    خلف وعده ی هراس آفرین ظاهر
    ---
    گرانیهای جنون آمیز روز افزون جدید پس از به قدرت رسیدن رئیس جمهور منتخب پس از 8 سال فاجعه بار و تنگنا آفرین رئیس دولت پیشین به این دلهره در دلهای ده ها میلیون مردم زجر دیده جرقه می زند که نکند عدم وجود هیچ بازتاب مفیدی نزد دولتیان جدید نسبت به این گرانیها ؛ جدیت برای بهینه سازی اوضاع اقتصادی کشور ثروتمند ایران و نسبت به رفع تنگناها نزد ریاست جدید نیز رنگ ببازد و وعده ها کما فی السابق نقش بر آب باشند و این مردم در مقابل فجایع روز مره باز هم بی پناه بمانند.