قرآن؛ تحریف یا اصالت؟


طبق بررسی‌های گروه‌های تحقیقاتی، احتمال داره تا سال 2050 دست‌کم سی درصد جمعیت کرۀ زمین رو مسلمون‌ها تشکیل بدن؛ مردمانی که به پیامبر و قبله و کتاب آسمانی مشترکی به نام قرآن باور دارن.
قرآن کتابیه که 1400 سال پیش، بر پیامبر اسلام نازل شده و تا امروز، محبوبیت خودش رو بین مردم حفظ کرده...


+ 
19

- 
1
ارسال در 1400/3/29 ساعت 12:26 2021-6-19 12:26:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • basmalah
    salam ghoran tahref nashod dalel an ham en hast kh khod ghoran meghoed ae ans v jn hamaghe jam shaved v aghr metavaned mesl an ya ek sora mesl an beavared ea hata ek aeh mesl an beavared az hzaro ghahr saf sal hech kas natavanst beavard hta ek aeh .alahoma ajl lvalekal faraj .salavat.

  • معجزه قرآن در احکام و اعتقادات غیر قابل تحریف قرآن منحصر است
    ---
    استواری بی خدشه ی قرآن کریم در احکام و اعتقادات محکم و مفصل انکار ناپذیر این کتاب آسمانی است که هیچ آفریده ای را تاکنون توان آوردن همانند متین غیر قابل نقد و بی نقصی برای این احکام و اعتقادات نبوده است .
    خداوند در تاکید آشکار آیات 82 و 83 سوره نساء ؛ جن و انس را در آیات 88 و 89 سوره إسراء به آوردن همانند چنین استواری بی خدشه در احکام و اعتقادات قرآن و نه ، آنچنان که برخی ادعا می کنند ، در سبک چینش الفاظ و ترکیبات آن ، که در دست رس ادبای خبره ی جاهلیت بوده ، به چالش فرا خوانده است .
    تاکنون هیچ آفریده ای را توان آوردن چنین همانند بی نقصی در محتوا و مفاهیم و معنا بعنوان حکم و اعتقاد حتی به اندازه ی یک آیه که بتواند با احکام و اعتقادات قرآن به رقابت بپردازد نبوده است .
    خداوند دانا و توانا وحکیم مطلق خود در تاکید استواری بی خدشه ی احکام و اعتقادات قرآن در آیه ی 9 سوره حجر وعده ی قاطع مصون نگه داشتن قرآن از تحریف را داده است.
    اگر این استواری بی خدشه در احکام و اعتقادات قرآن نبود ؛ برای ادبای عرب جاهلیت که بر فنون چینش الفاظ و ترکیبات زبان خود چیره بودند آسان بود به هر نحوی چالش آوردن سبک و شکل چینش الفاظ و ترکیبات قرآن را رد و نقد کنند.
    منکران اعجاز قرآن از برخی ادبای عصر حاضر عرب که به دین خدا ایمان ندارند نسبت به اعجاز سبک چینش الفاظ و ترکیبات قرآن بلحاظ دستور زبان و اصول بلاغت و شیوایی زیان ؛ این اعجاز زبانی قرآن را هنوز تا کنون هر از گاهی رد و نقد می کنند .
    نباید از این مسئله ی خطیر غفلت کرد که بسیار امکان دارد دشمنان دین مبین اسلام از بیگانگان و مزدوران آنان در لباس دین شناس و غیر دین شناس برای به فراموشی سپردن احکام و اعتقادات قرآن و برای دور کردن مردم از این منبع اصیل دین سرشت نشین انسان ساز و حیات بخش الهی ؛ پیوسته روی کوس ناهنجار اعجاز زبانی قرآن می کوبند تا این کتاب آسمانی را بلحاظ محتوای بی خدشه احکام و اعتقادات آن بی اهمیت و بی ارزش جلوه دهند و بتوانند از این راه اهداف پلید گوناناگون خود را برای چیره شدن بر سرنوشت امت اسلام بدون هیچ بازدارنده ی جدی اصیل پیاده کنند.

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    قران در ترجمه به فارسی تحریف شده و به عبارتی مترجمین در معنای کلمات قران از عربی به فارسی آنرا تحریف نموده اند.
    مثال: کلمه الله چون اسم است پس نمیشود آنرا خدا معنی کرد و اگر نام شخصی مثلا" حسین باشد به هر زبان دیگری باز هم حسین ادا میشود و کسی برای گفتن اسم حسین از ترجمه آن استفاده نمیکند ..

  • AB 01/5/24 ساعت 14:09

    آخه جاهل نادان طاغوتی

    خدا الله GOD پروردگار چه فرقی باهم داره؟ آیه قرآنه با هر اسمی که خدا رو صدا بزنید اشکالی نداره چون همه اسماء نیکو و خوب مخصوص خداست