سخنان حضرت آیت الله بهجت رحمت الله ... | توصیه‌ی حضرت جبرئیل به حضرت آدم علیهماالسلام! اگر می‌خواهی برگردی به همان بهشتی که از اول بودی،کم سخن بگو!


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة


سخنان حضرت آیت الله بهجت رحمت الله ... | توصیه‌ی حضرت جبرئیل به حضرت آدم علیهماالسلام! اگر می‌خواهی برگردی به همان بهشتی که از اول بودی،کم سخن بگو!
منابع ...:
https://bahjat.ir/fa/content/10591
https://t.me/fazylatha
پایگاه اطلاع‌رسانی سید ابراهیم رئیسی:
https://raisi.ir/
وبلاگ (مشاهده ...):
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
19

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تنفر از روشنگریهای قرآنی و عقلی به شیطان پرستی می انجامد
    ---
    در میان دین داران اکثریت غافلی وجود دارد که هر گاه آن را دین شناسان قرآن شناس وفادار به دین قرآنی خداوند و وفا دار به مذهب توحیدی علوی برخاسته از شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و از فرهنگ توحیدی نهج البلاغه ای علوی ؛ به انحرافها و کج رویهای دینی و مذهبی ضد محکمات قرآن و عقل یاد آوری می کنند ؛ غافل از این که این انحرافها و کج رویها ساخته و پرداخته ی ترفندها و نیرنگهای قشری از انواع کاسبان حرام خور شیاد دین فروش و مذهب فروش در حرفه های مختلف است ؛ این وفاداران را با انواع بهتانها و افتراها و تهمتها و با ظالمانه ترین شیوه های شیادی و با هدف بد نام کردن آنان و دور کردن اکثریت نا آگاه دین داران از این وفاداران با وارونه کردن معانی و مفاهیم شریف مودت و ولایت اهل بیت مظلوم پیامبر این وفاداران را آماج حملات ناجوانمردانه ی آکنده از دروغ قرار می دهند.
    قشر شیاد دین فروش و مذهب فروش با پنهان شدن در کسوت و مسلک حرفه های گونا گون مانند دین شناس و واعظ و و مداح و شاعر برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی بنفع چپاولگریها و جنایتهای دشمنان دین و مذهب از طاغوتان و صهیونیستها و مستکبران استعمار گر و برای اشباع آزهای دنیا پرستی خود ؛ خود را به پیاده نظام و سیاهی لشکر شیطان پلید تبدیل کرده با ترفندهای گوناگون و با انبوهی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل ؛ مردم نا آگاه پاک دل را از خدا پرستی قرآنی به سوی شیطان پرستی می کشانند و حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری آنان را بحکم آیات 103 تا 106 سوره ی کهف و آیه ی 65 سوره زمر به تباهی و نابودی می سپارند و آنان را به عذاب شدید الهی ابدی نابخشودنی گرفتار می کنند.
    افسوس که پس از گذشت بیش از چهل سال از عمر پیروزی مبارک انقلاب اسلامی و ریخته شدن خونهای پاک صدها هزار شهید از عزیزترین فرزندان مؤمن ملت خدا پرست ایران ؛ هنوز دین و مذهب آموزی و تبلیغ دین و مذهب عرصه ی تاخت و تاز این شیادن است و این خائنان مزدور و عده ی اندکی از غافلان بی سواد که هیچ آگاهی به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری قرآنی و عقلی ندارند هنوز دین آموزی و تبلیغ دین و مذهب را بگونه ای ضد محکمات قرآن و عقل بی هیچ گونه قانون و ضوابط بازدارنده ی شرعی و عقلی و علمی در چنگالهای خود اسیر نگه داشته و بد ترین بدنامیها و نفرتها را برای دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر اسلام به بار می آورند و تمام فدا کاریها و ایثارهای این بندگان مقرب در راه دین توحیدی قرآن خداوند یکتا را نقش برآب می کنند.

  • جهل به چه چیز دین داری را تباه و نابود می کند؟
    ---
    اگر دین داری و مذهب داری بشر همراه با آگاهی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی بی خدشه و تحریف نشده ی الهی که آخرین آن قرآن است انجام نگیرد بحکم آیات 103 تا 106 سوره کهف وآیه 65 سوره زمر دین داری و مذهب داری او بجز تباه شدن همه ی نیکیهای او و دچار شدن به عذاب ابدی الهی در قیامت هیچ بازده دیگری یرای او نخواهد داشت و نتیجه اخروی نادیده گرفتن این شناختها رفتن به دوزخ است.
    خداوند در شناختهای وحی خود حد و مرزها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای خرد پذیر و غیر قابنل انکار و الزام آوری را بعنوان ملاک و معیارهای دین داری و مذهب داری خدا پسندانه به بشر با زبانی رسا و گویا و سرشت نشین بیان و ابلاغ کرده است.
    این ملاک و معیارها که دین و مذهب را از تحریف و کج روی مسون و محفوظ نگه می دارند می باید در شروع آموزش و تبلیغ دین و مذهب به دین داران گوشزد و ابلاغ شوند و بر ضرورت آگاهی همیشگی دین داران به این ملاک و معیارهای الهی دین داری و مذهب داری باید پیوسته تاکید شود.
    این ملاک و معیارهای و حیانی قرآنی حجتهای خداوند بر بشر اند و بی توجهی به این حجتها و نادیده گرفتن آنها در دین داری و مذهب داری ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری بشر را تباه و نابود می کند.
    با وجودهمیشگی این حجتهای الهی در دست رس بشر هیچ عذری و بهانه ای برای گمراهی و کج روی و انحراف بشر در دین داری و مذهب داری در قیامت از او پذیرفته نمی شود و ناگزیر خواهد شد بازده عادلانه ی بی توجهی خود را که عذاب ابدی الهی است در آن روز حساب که هیچ فرصتی برای جبران نیست پذیرا شود.
    مهم ترین وظیفه و مسئولیت الهی پیامبر گونه و غفلت ناپذیر هر دین شناسی ابلاغ و آگاه سازی پیوسته این حجتها و تاکید بر ضرورت پایبندی و عمل به حجتها در دین داری و مذهب داری به مخاطبان خود است.
    سرانجام نادیده گرفتن این وظیفه و مسئولیت توسط دین شناس سهیم شدن او در گناهان کبیره انحراف و کج روی دین داران و سهیم شدن او در عذابهای اخروی نابخشودنی ابدی گمراهی دین داران است : « ... وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ » ﴿ آیه ۲۲۷ سوره شعرا ﴾.
    بزرگ ترین علت بی دینی و لامذهبی و کمراهیهای اکثریت بشر عدم آگاهی او به شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری وحی اصیل سعادت بخض و انسان سازالهی است.