امام خمینی (ره): یک نفر صد در صد در خط اسلام، برای ریاست جمهور انتخاب کنید


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه سلام الله علیها ...

امام خمینی (ره):
اگر چنانچه سستی بکنید، کسانی که می‌خواهند این کشور را به باد فنا بدهند، ممکن است پیروز بشوند. باید همه شما، همه ما، زن و مرد، هر مکلف همان‌طور که باید نماز بخواند، همان‌طور باید سرنوشت خودش را تعیین کند. ما یک سیلی خوردیم از اشتباه، ما همه این نابسامانیهایی که الآن داریم برای اینکه اشتباه کردیم، نباید اشتباه تکرار بشود. دنبال این باشید که یک نفر صد در صد مکتبی، اسلامی، در خط اسلام، برای ریاست جمهور انتخاب کنید.
باید به میدان رفت! #رای_من_رئیسی
#مرد_میدان #دولت_اسلامی #دولت_مردمی
منبع ...:
https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/15/page/28
https://t.me/fazylatha
پایگاه اطلاع‌رسانی سید ابراهیم رئیسی:
https://raisi.ir/
وبلاگ (مشاهده ...):
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • توکل به خدا و استمداد از او باید همیشه در رأس کار هر یک از گار گزاران نظام اسلامی باشد
    ---
    خداوند منان در قرآن کریم حق مالکیت اعتباری قطعی ملت بر کشور و ثروتهای خداده ی طبیعی آن را در آیه: « هُوَ الَّذِي خَلَقَ لَكُمْ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا ... وَهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ » ﴿ آیه۲۹ سوره بقره ﴾ خلاصه بیان کرده است.
    در سایه نظام مبارک اسلامی در ج.ا.ا باید ایمان به توکل صادقانه به یگانه ذات اقدس توانای مطلق خداوند جهان آفرینش و درخواست یاری و مدد غیبی از او در شروع و انجام هر کار و وظیفه ی خدا پسندانه ای باشد که کار گزارن خدا پرست نظام بگونه ای عالمانه و ضابطه مند و قانون مند در خدمت به کشور و ملت انجام می دهند.
    لازمه ی اصیل کار آمد و ثمر بخش شدن این توکل و این درخواست مدد غیبی از خداوند اقرار کار گزاران خدا پرست فهیم نظام به حق قرآنی مالکیت بلا منازع ملت ، که بحکم عرف عقلایی تنها ستون فقرات بی جایگزین وجود و دوام و بقای کشور و نظام است ، بر کشور و همه ی ثروتهای خدا داده ی طبیعی آن باید باشد.
    کار گزاران خدا پرست نظام ج.ا.ا باید با امانت داری ؛ مالکیت قرآنی ملت بر کشور و ثروتهای طبیعی آن را عالمانه و ضابطه مند و قانون مند و مسئولانه با عدالت محوری در خدمت به همه ی نیازهای کشور و در خدمت به همه ی نیازهای زندگی عزتمند و شرافتمندانه ملت مدیریت کنند ؛ و باید همیشه پاسخگوی نتایج و پیامدها و بازده مدیریت خود باشند.

  • حضرت امام (ره)خدا به قبرت نور بباره این روزها را میدیدی وهشدار میدادی ومیگفتی کو گوش شنوا .انشاله مردم سخنان شمارا آویزه گوش کنند وعمل نمایند .برای شادی روح تمامی علما صدیقین صالحین مومنین مومنات شهدا .صلوات.