فاجعه سند ۲۰۳۰ در جمهوری اسلامی ایران. استاد پورآقایی


جلسه با شیطان در WSIS و اعلام رسمی به اجرای سند۲۰۳۰ در جمهور اسلامی ایران

ارادت همزمان به سردار سلیمانی و جو بایدن صهیونیستی!!!

چرا حوزه های علمیه و انقلابیون نسبت به این اتفاقات واکنش خاصی نشون نمیدن؟!

اینها رو میگم و امیدوارم که به حوزه های علمیه و روحانیون بر بخوره و یه تکونی به خودشون بدن...

صحبت های جنجالی استاد پورآقایی در مورد وزیر امور خارجه و وزیر ارتباطات

گروه رسانه ای تیمورا


+ 
38

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کاش یه روزی برسه که کله گنده ها رو بیارن پای میز محاکمه عمومی
    بابا بخدا دارن یه جورایی ضعیف کشی میکنن

  • امر به معروف ونهی از منکر وظیفه همه است واینه که جامعه اسلامی رو پایدار نگه میدارد.

  • سلسله مراتب منطق ایران باستان که از باب اسلام نیز پذیرفته است:
    "پندار نیک-> گفتار نیک-> کردار نیک"
    خوب حضرت استاد، نیک پنداشتن و دعوت به آن به مفهوم دعوت به ارتقاء "دقت" در تفکر افراد جامعه به هدف بصیرت و شناخت سره از ناسره که یکی از ضرورت های اولیه کارکرد راهبری در جامعه ی دینی است بر عهده جنابتان و امثال جناب شما و هر انقلابی دیگر است...
    گفتار راست برخاسته از پندار راست، نیک است و نیز اولین هدف محصول آن میبایست کردار راست باشد که نیک بوَد.

    خوب... گفته اید و بایست که بیشتر هم بگویید و بگویند... اما آیا گفتار شما نبایست واجد ویژگیهایی باشد که موثر شود بر نیکی پندار جامعه؟ و اگر جامعه در تفکر راست وارد شود آیا بدان عامل خواهد شد؟
    چه کنیم که وحدت در پندار و گفتار و کردار مردم دست دهد و ایشان را به ملت و امت واحده "صراط مستقیم الی اللّه" مصیر باشد؟

    آنچه من طی این سالهای عمرم دیده ام پس از رحلت امام خمینی ره، ایران درگیر گفتن ها و گفتمان ها و فریادها و مذاکرات و جنگیدن های زرگرانه و ... وراجی ها..ست! دریغ از ذره ای کردار بدانها! عمل کجاست؟

    سرگرم سازی مردم به گفتن ها و نگفتن ها که دائما در تریبون ها از چپ و راست و اصلاحی و اصولی و رسانه ای و سیاسیون و مذهبیون و چه و چه ، بروندادی جز خستگی و درجازدن و عقب رفت برای ملت نداشته...
    پس، آن ساماندهی به عملگرایی و حصول نیک کجا و چه وقت خواهد بود؟
    مگر آنکه شمایان انتظاری و هدفی جز آماده سازی افکار عمومی جهت پذیرش نتایج انتخابات آنهم بر روال سیاستِ گهی پشت به زین و گهی زین به پشت نداشته باشید..
    ۳۰ و اندی سال مکفی نبوده؟ البته که غارت و چپاول و استعمار شکم بی سر و ته است!

    اما حقیقتا جان برادر مردی روانه میدان کنید شایسته به کردار نیک!
    که مجاهدت بداند در راه حقیقت!

    گوش ها خسته از فرط شنیدن حق و چشمها خمار خستگی از فرط ندیدنش!
    دیگر تا به ابد میتوان گفت از بی عملی مفرط!

    گفتم بدانید که چاره تنها گفتن ها نیست! این محرک (آگاهی) اگر به حرکت نیانجامد پس به چه ارزد؟

  • با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه جناب استاد آقای پورآقایی!
    مشکل کشور حالا مشکلات اقتصادی است که منجر به فقر عمومی همون مردم مردم گفتن شما شده است. و فقر هم تنگه مرصاد همه فسادهای فردی و جمعی است.
    جناب استاد آقای پورآقایی، نون شما در این روشنگریهاست و شما هم برای رفع حاجتتون این روشنگریها رو انجام میدهید و به نون و نوایی میرسید و دمتون هم خیلی گرم. این از وضع شما.

    ولی جناب آقای استاد پورآقایی برسیم به وضع همون مردم مردم شما،
    جناب استاد آقای پورآقایی عزیز، این مرم مردم طبق امار رسمی خیلیهاشون به خاطر تحریم ها و کرونا و...یا از کار بیکار شدن و یا به خاطر تورم و فساد بانکی و بورس و ... سرمایه هاشون یا از دست دادن و یا سرمایه شون به خاطر تورم و ... درمعرض خطر است. این نوشته ها تحلیل نیست، اخــــــبار روز است.
    خوب، جناب استاد آقای پورآقایی، شــــما بگین: دیگه حالی برا آدم میمونه
    جناب آقای استاد پورآقایی، شمــــا بگین: دیگه احـــــوالی برا آدم میمونه

  • نکته دیگه اینه که اتفاقا در بعد اقتصادی ما داریم از ناحیه فرهنگ ضربه می خوریم یعنی دشمن رو فرهنگ ما کار کرده و جامعه ما شدن سلبریتی پرست و اتفاقا همین سلبریتی ها باعث انتخاب غلط جامعه شدن و منتعی شد به وضع اقتصادی الان...
    چند وقت قبل از اینکه دلار گرون بشه همین استاد پوراقایی یه صحبتی داشتن که خیلی هم منتشر شد و اونجا گفتن ملتی اگر عقل خودشو دست سلبریتی ها بده گرفتار دلار 20هزار تومن به بالا میشه و شد!!!

    بنابراین روشنگری فرهنگی و بصیرت افزایی خیلی مهمه

  • اونوقت وزیر و رئیس جمهوری با این سطح از نفاق با چه مصلحتی در جمهوری اسلامی خدمت می کنند ؟
    شورای نگهبان ؟ مجلس ؟ مسئولین ؟ حمایت های رهبری ؟؟

    نفاق چیزی است که شما در بین مردم انداختید . بهتره یکم واقع بین باشید !!! راه علی راه عدالت است نه جناح بازی و شخص بازی و حزب بازی ! مملکت در قهقرا است . چه فرهنگی ، چه اجتماعی ، چه اقتصادی ! بیکاران روز به روز زیادتر میشود ! طلبه با خانمش عکس میندازه میزاره پروفایلش ! جامعه روز به روز به فساد رغبت پیدا میکنه ! همه ی شماها تجملاتی محض شدید و هیچ آوندی پیاده و بی ماشین نیست ! و شما فعالین فرهنگی و طلبه ها و آخوند ها شدید کانهم خشب مسنده ! و این وضع را بدتر و بدتر می کنید !!!!
    این تخریب نبود . این عمق فاجعه ای بود که امیدوارم شما هم به آن برسید و راهتون را متکی به فرد یا جناح یا جریان نکنید ! و بدانید که علی والی شهری را که در سفره ی اغنیا ء نشسته بود عزل کرد ! علی پدر خاک بود نه پدر مرمر و تجملات !!!! و علی ... و ما ادریک ما علی !

  • جناب جلیل مسئله ساده است و نیاز به مغلطه نیست... معصوم گرچه قابل نقد نیست باز خودش را در معرض نقد قرار داده.بروید و در مورد عدالت خانه های علی مطالعه بفرمایید.
    مسئله ولایت پذیری است؟ مگر علی نمیتوانست با ترفند و چشم پوشی از برخی مسائل خود را که صالحترین فرد جهان بود به مسند برساند؟ نعوذ بالله شاید بفرمایید علی میتوانست با قبول برخی مسائل در راس باشد و جامعه بیشتر از خانه نشینی اش بهره ببرد؟
    شما میفرمایید منتظر اقدام بودید که رهبری فرمود توهین به رئیس جمهور ممنوع. بحث من هم همین کج فهمی و عصمت بخشی افرادی مثل شماست... برای این کار لازم نبود رهبری امر کند. توهین به رئیس جمهور یا هر کس دیگر همیشه ممنوع است. اما متاسفانه کج فهم هایی به اسم اصول گرایی فهم درک همین یک مطلب را هم ندارند که علی (ع) به سه خلیفه ی قبلی اش هم توهین نکرد!
    بحث بحث درک کردن است نه مصلحت اندیشی...حرف های شما شاید برخاسته از منطق پناهیانی و ذوالنوری است که هر چه میخواهند بگویند و رهبر جلویشان را بگیرد... این بزرگترین ظلم به رهبری است..
    پیشنهاد میکنم بجای جانبداری با تعصب " حق رهبر بر مردم و مردم بر رهبر" را از نهج البلاغه بخوانید و بفهمید که رهبر یک جامعه ی اسلامی ( که باید جزء صلحا و عقلا باشد) هم بای نصیحت مردم را بپذیرد... بروید و اندکی با عقایدتان خلوت کنید... و تعصب را خاک کنید . چه تعصب نیک چه تعصب بد... که لا اکراه فی الدین...

  • اول اینکه انتخاب ملت ، قبلش انتخاب شورای نگهبان بوده. چرا احمدی نژاد که 8 سال به نطام خدمت کرده (خوب یا بد)حق ندارد مورد قضاوت مردم قرار گیرد؟ این کجای حق انتخاب است که سخنگوی شورای نگهبان بگوید کسانی که قبلا رد صلاحیت شده اند ثبت نام نکنند؟ مگر میزان وضع فعلی افراد نیست؟

    دوم اینکه اگر انتخاب ، به معنای واقعی انتخاب بود که 3 کاندیدا رئیس 3 قوه نمیشدند... انتخاب چه مفهومی دارد؟

    سوم اینکه مسئولیت یک سیستم مدیریتی بر عهده کل سیستم است... شاید یک نفر مخالف عقاید نفر دیگر باشد ولی وقتی دو نفر در یک کشتی در حال حرکت هستند نمیتوانند دشمن هم باشند.

    چهارم اینکه ملت مگر انتخاب دیگری هم دارند؟ اگر رای ندهند که ضد دین و وطن فروش و ضد انقلاب هستند و مستحق مرگ. اگر هم رای بدهند باید به یک کاندیدا که شما میگید رای بدن؟ اونوقت انتخابات لازم نیست.. شما نصب کنید و ما قبول.. آخرش هم مسئولیتش را برعهده بگیرید. گرچه در اون موقع هم بهانه ای از بهانه های بنی اسرائیل دم دست است...

    پنجم در نقد دوست دیگر که میفرمایند انسان به خودش شک کند. قطعا صحیح است. اما نه در امور اجتماعی بلکه در امور وعقاید شخصی. سخن معصوم(ع) است که فرمود: به همه با حسن ظن بنگرید و به مسئولین با سوء ظن. ولی بدانید شما با امام علی مقایسه می کنید و آن دیگری خودش را با امام حسن ! پس چرا از این مقایسه ناراحتید که ذلت برجام با صلح امام حسن مقایسه شود؟ هر کس مسئول کارهای خودش است دوست من . چه خوب چه بد . ولی هر کس خودش را پیشوای امتی اسلامی می کند باید طوری عمل کند که در مظان اتهام نباشد.
    شما که ظلم و جور را فقط در این 7 سال دیدید پس دوران احمدی نژاد ندیدید. پس چرا الان احمدی نژاد حق ندارد پای انتخاب مردم باشد؟بگذریم که من خودم به جناب رئیسی و قبلا هم به احمدی نژاد رای داده بودم. ولی باید خودمان را قضاوت کنیم و اصلاح. و الا با این تفکرات معصوم وار ، مجبور میشویم بجای نقد خود،توهین دشمن را بشنویم.
    شما که از حجه الوداع حرف میزنید بهتر است شرایط و آرمان ها و رفتار علی در بیست و سه سال حکومت طاغوت را هم مرور کنید.
    دوست عزیز شما همین الان نقد را به معنای تغییر نظام معنی کردید. کجای حرف ما اینست... این همان تفکری است که معترض را برانداز می بیند... و قوه قضائیه مملکت اسلامی بعد از 10 سال کسی را که صرفا حرف زده و هیچ اقدامی نکرده آزاد میکند...و داد متفکران و عقلای قوم در می آید که در زندان حکومت اسلامی 10 سال عمر یک نفر تباه میشود و آخر سر تبرئه...

    نفوذ و جریان نفوذ و تحلیل رهبری در این مورد ، موضوع بسیطی است که شما فقط شنیده ای و چسبانده ای به همه چیز ولی من خوانده ام.که اول حرف رهبری از ناتوی فرهنگی شروع شد و آنقدر امثال شما نادیده گرفتند و غلط برداشت کردند که رسید به "این عمار... " شما فقط برو همین مفهوم این عمار را بخوان و بدان که راه راست راست است و من و شما باید به آن در آییم نه راه راست به طرف ما منحرف شود...

    فک نمیکردم نظر اولمو روشنگری تایید کنه... ولی ایولللل خوشم اومد...

  • ه 99/8/27 ساعت 18:56

    این دولت انتخاب خود مردم هست مردمی که این جریان فکری رو انتخاب کردند...رهبری هیچ وقت از این جریان فکری حمایت نکردند

  • جناب "ه"!

    اولاً دولت انتخاب مردمی است که: ملت نیست و متاسفانه نه به امر امام خمینی ره که فرمود "میزان رای ملت است" بلکه به فرمایش رهبر خامنه ای سالار است و فقط در لغلغه "دینی"!

    ثانیاً این جزء سیاست رهبریه که علی الظاهر از این جریانات حمایت نکنه اما در عمل با شانه خالی کردن از راهبری عملی و نه صرفا کلامی مردم که پس از رحلت امام روز به روز بیشتر به حال خودشان رها شده اند تا بازیگر صحنه نمایش دشمن باشند فی الواقع از این استعمار شوم حمایت شده است!

    اون تظاهر به عصمت از گناهِ سیاست هم جهت استمرار استعمار با کاربرد عنان زدن به فهم ملت لبه دیگر تیغ همان استعمارگران صهیون غرب و شرق است.

    میدونی آسون ترین مزخرف سازی همین حرف مفت جنابعالیه که قصور بزرگانتون رو به گردن مفعول ترین اقشار سیاست که مردم اند بیاندازی و بگی خود مردم خواستن!

    اصلا مردم گله و رمه، مگه نه اینکه ۱۲۴۰۰۰ پیامبر همگی چوپان بودند! خود حدیث مفصل بخوان از ابن مجمل...
    بماند دعوی معصومیت از گناه کبیره و صغیره ی مقام رهبر و ولایت فقیه جامع الشرایط!!!!!!!!!!!!

    ضمنا یادت باشه گاهی سکوت و سکون اثری بیش از تحرک داره... بعضی نگفتن ها و نکردن ها و خود را مبرا کردن و کنار کشیدن ها و بسنده کرون به اظهار نظر، همه به انتفاع دشمن و قوام ده عمل اوست!

  • سلام . در این که روان مینویسی حرفی نیست . اما بزرگترین خطای بشر آنجا صورت میگیرد که خود را و نظر خود را از دیگران ارجح و بی نقص می پندارد .
    دوم ، هیچ میدانی در حج خداحافظی پیامبر با آنکه تکلیف امیر مومنان مشخص شد ، در دوران پس از رحلت پیامبر بر علی چه گذشت ؟!
    از نوع ولایتمداری مردم آن حضرت 23 سال خانه نشین شد !!!

    در اوضاع نابسامان امروز شکی نیست . ظلم و جور و بی عدالتی حداقل در این 7 سال بسیار دیدیم . تولید فقر عامدانه هم مزید بر علت شد تا سوراخ دعا را گم کنیم .
    ولی مومن ! بهتر نیست که در نظر خود ولو یک در صد هم که شده احتمال خطا بدهی ؟!

    اگر در سیستم ایرادی هست باید ایراد بر طرف شود یا سیستم را کنار زد و سیستم های آزموده شده را مجددا" آزمود ؟!
    کسانیکه طرح نفوذ را ریختند همان موقع عبارت
    ( توهم نفوذ ) را بر دهان عوام گذاردند تا چون طوطی تکرار کنند و صدای خواص دشمن شناس به گوش نرسد .

  • علیکم السلام جناب جلیل عزیز.
    بنده به عنوان یک رعیت زاده این آب و خاک، به هر آنچه به تجربه آموخته ام ناظر هستم و نظر میدهم.

    گفتار شما از حیث محتوا زاویه ای با تجارب و نظریات بنده نمایان نکرد!
    خرده گیریتان از من برایم نامفهوم و در ابهام مانده! چراکه تیغ بیان من جزئیاتی چون شکل ساختار و سیستم نظام ایران را نشانه نرفته اگر و تنها اگر مقصر برونداد ظلم نبوده باشد!!!!!!!!!

    و اما... روی هجوم سخنان بنده در کامنتهایم تماماً آشکارا با هر آن ناکس و ناچیزی است که منبع، مجری و مقوّم ظلم به ملت مومن مسلمان ایران است!!!

    خرده هوشی اگر باشد تا به امروز از گذر تاریخ بر این دیار دانسته که "استعمار" همواره در ایران پابرجا مانده و قوت گرفته..‌
    حال هر آنچه از عوامل ساختاری، سیستمی، فردی، اجتماعی و سازندگانشان در عرصه های زیرساختی عقیدتی، فرهنگی، اقتصادی و‌‌‌... در آن دخیل بوده و هستند ملزوم به اصلاح در راه حق هستند.‌‌

    ضمنا لطفا در تقابل با نظر بنده اگر وارد میشوید، دست از قیاس مع الفارق و بت پرستی در سطوح بالادستی از آنچه خاک و گلش نامیده اند بردارید و ساحت پیامبر ص و علی ع را در قیاس با هر کسی نیاورید! چون نه تنها یاری ده فهم نخواهد شد که نوعی دعوت به انحراف از حق و تلاشی عبث به بسط حقیقت به ناحق است و ناممکن!!!!

    شما تلاش میکنید با کاهیدن از واقعیت حجم و قواره ی ظلم جاری از "استعمار بیگانه" بر خاک کشورم، با توسل به تقلیل دادن آن در سطح برخی افراد واجد سمت و قدرت در نظام و حاکمیت، همان سازه چیدمان دشمن در شکم حاکمیت را حفظ کنید... شما و بُتانتان!!!!!!!!!!

    حال آنکه اساساً توفیری ندارد که نام نظام برپاشده در این کشور چیست! وقتی در تعریف زیرساخت ها و معماری اش مبنای حقانی و اسلامی ندارد! بدیهی است که مسندها و مقام های موجود و قوام دهنده اش هم به صالحین و مصلحین نمی رسد که همواره تکیه گاه ظالمان ودست نشاندگان دشمنان بیگانه از ملت ایران هست و میماند!!!!

    دیدیم که صندلی های ریاست و مقام جز از اصولی و اصلاحی عمله ی دست نشانده دشمن که برایشان امن است، دوستان ملت و امام ره و اسلام را به کجا می کشد!!! به تحقیر و توهین وحبس و تمسخر! چرا؟ چون پوسته اصولگرایی نقش بر زمین شد و ارباب بیگانه احساس کردند روی دست خورده اند... فقط به خاطر پرده برداری از یک ننگ تاریخی مثل هولوکاست که خط ممیز بی طرفی و حق نگری آن رییس جمهور بود! چه بر سر احمدی نژاد که نیاوردند که نیاوردید!!!! و هم مابقی خوبان... رجایی کجاست؟ بهشتی؟ دیالمه؟ چمران؟ مطهری؟

    در آخر:
    چکیده سخنم در پاسخ به کژفهمی شما از سخنم این است:
    شکل و ساختار یک نظام برای من فاقد ارزش و اهمیت است و فقط آنچه به کالبد یک نظام ارزش میدهد روح و روان آن است که به واسطه نفوس مجاهد و وارسته جبهه حق از شایستگان مسندنشینش خواهد بود... که وجود ایشان نیز در حریم دژ محکم یک کالبد صحیح فاقد شکاف و منفذ حفظ میشود و کالبدی شایسه حفاظت است که حامل نفس مجاهد و حق بین و حق پندار و حق خواه و حق جو و حق کردار باشد!!!!!!!!!!

    حال اگر کالبد نظام مستقر در ایران ظرفیت راه یابی و نگهداری از چنین شایستگانی را جهت زدودن ظلم از سر این ملت سوخته دل دارد.. فبها..
    اگر ندارد دیگر ظلم و استعمار که شاخ و دم ندارد.. همان بهتر که از اشکال خود ساخته اش به نشو و نما باشد تا اینکه ساحت اسلام مورد لعن و ظلم مضاعف واقع شود!!!!

  • سلام هموطن گرامی .
    بنده اگر از خانه نشینی حضرت علی گفتم مقصود جهالت مردمی بود که تن به ولایت نداده و فریب افراد مزور و دنیا طلب را خوردند .
    آیا میتوان ادعا کرد حال که امیرالمؤمنین خود خوانده اوضاع مسلمین را نامساعد کرده پس اصل اسلام باید زیر سوال رود ؟!
    بنده هم از شرایط نابسامان امروز دلی پر درد دارم و به عینه میبینم فریادها و دستورات رهبر مبنی بر عدم اعتماد به دشمن و توجه به داخل و تولید داخلی که از سوی دولت کاملا" معکوس انجام میشود .
    بنده هم منتظر فرمان رهبری مبنی بر پایین کشیدن بساط خیانتکاران دولتی بودم .
    ولی مواجه شدم با تذکر رهبری مبنی بر اینکه توهین به رییس جمهور جایز نیست . !
    شاید ایشان با این صبوری که از خود نشان میدهد جلوی فاجعه جنگ داخلی را گرفته که بسیار بسیار خطرناکتر از اوضاع امروز است و برخی دولتمردان خائن هدفشان دقیقا" ایجاد همین جنگ داخلی است . که نمونه بارز آن فتنه و آشوب بنزینی توسط رییس جمهور بود .
    چه بسا هدف از ایجاد این فقر مصنوعی توسط دولتمردان که از فقر و خشم ملت بعنوان انبار باروت برای انفجار در موعد مناسب بهره میبرند همان جنگ داخلی و به آتش کشیدن مملکت باشد که یقینا" هست .
    به نظر بنده وظیفه یک ولایتمدار واقعی با وجود تمامی خشم و دردی که در وجود دارد ، حرکت در راستای ولایت و ولایت پذیری از چنین رهبر دانا و آینده نگر است .
    فقر و درد مردم . فساد و رانتخواری نزدیکان دولت لیبرال بیداد میکند اما این شرایط میتواند در صورت آشوب و جنگ داخلی دهها بار شدیدتر و از بحران اقتصادی به فاجعه قحطی و امنیتی تبدیل شود .
    و البته نقصها باید برطرف شود از جمله اینکه انتصاب وزیر اطلاعات باید از اختیارات رییس‌جمهور خارج شود . چه بسا اگر وزیر اطلاعات خود را مدیون رییس جمهور نمی دانست ، خیلی قبل تر دست خیانت خیانتکاران و کسانیکه در داخل بر سر سفره انقلاب نشسته و با عوامفریبی تکیه بر مسند ریاست زده و فقط در راستای کامل کردن پازل دشمن قدم بر میدارد را رو کرده و به دستگاه قضایی تحویل میداد .
    انشاءالله منتظر محاکمه خیانتکاران خواهیم ماند .

  • رو به (جلیل)،

    تو مو می بینی و من پیچش مو....
    بماند...

    پیشنهاد دارم حین خوانش نظریات بنده اگر قابل دانستید کمی تامل و دقت بفرمایید...
    نظرتان تقریبا به محتوا و جان نظریات بنده نامربوط است...

    بنده امور جاریه را در قواره ی کلان از آنچه دیده اید مطروح داشته ام...

    باری موفق باشید