ضرورت زیارت سیدالشهدا و جایگاه زیارت اربعین ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ عَبْدَيْكَ وَ وَلِيَّيْكَ وَ ابْنَيْ رَسُولِكَ وَ سِبْطَيِ الرَّحْمَةِ وَ سَيِّدَيْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ ...

السلام علیک ایها الشهداء و الصدیقین

*****
ضرورت زیارت سیدالشهدا و جایگاه زیارت اربعین ...
منبع (ادامه مطلب):
https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=43545
وبلاگ:
http://qaem14.blog.ir/

#توجه:
استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اسلام ستیزیها از کجا شروع می شوند؟؟؟!!!
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و۳ سوره صف ﴾.
    کدام اسلام ستیزی بد تر از بدنام و تحقیر و بی ارزش و نابود کردن روزمره ی حد ومرزها و باید و نبایدهای شناختهای فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی است؟؟؟!!!
    روزانه انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا و ضد محکمات مفصل قرآن با نقض اصول استدلال عقلی با اصرار و با سوء استفاده از نام و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامر به دین و مذهب افزوده می شوند.
    أما در مقابل این تحریف گریهای اسلام ستیز آشکار اکثریت مراجع دین شناسی در جهان اسلام بویژه در کشور ما ، با این که از وجوهات شرعی و بیت المال با هدف دفاع از اصالت الهی دین و مذهب پشتیبانی می شوند و امرار معاش می کنند ، بجای اعتراض به این اسلام ستیزی سکوت و مدارا یا تشویق را با تحریف گران از خدا بی خبر بر می گزینند.
    مراجع دین شناسی که مهم ترین و ظیفه و مسئولیت حرفه ای و دینی آنان آگاه سازی روز مره ی مردم با روشنگری مستند و مستدل به حد و مرزهای الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآن و رسوا سازی تحریف گریهای دین فروشان است به این وظیفه و مسئولیت خطیر دینی خود عمل نمی نمایند بلکه با سکوت و مدارا در مقابل تحریف گران وحتی تشویق آنان ؛ دین و مذهب را به پای کاسبی حرام و آز و دنیا پرستی دین فروشان تحریف گر شیاد و به پای من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ قرآن ستیز و خرد گریز آنان پیوسته قربانی می کنند.

  • چرا معارف قرآنی اصیل و اصول عقلی در آموزش و تبلیغ دین و مذهب در کشور ما جایگاهی ندارند؟
    ---
    متاسفانه اکثریت مردم ما بویژه دین شناسان و واعظان و سایر منبریان و مداحان و شاعران و نویسندگان در زمینه ی مسایل اعتقادات منسوب به دین مذهب با علم گریزی ؛ عادت کرده اند با نادیده گرفتن معارف قرآنی و اصول استدلال علمی عقلی با تکیه به سنتهای آبا و اجدادی و احادیث و روایاتی که با ملاکها و معیارهای عقلی سنجیده نشده اند و غالبا در آنها با معارف قرآنی و عقلی تضاد آشکار دیده می شود بی هیچ ضابطه ی قرآنی و عقلی تحت تاثیر حب و بغض نفسانی با دست آویز قرار دادن انبوهی از من در آوردیها و خرافات غیر قابل اثبات که محصول دانش ناچیز و نسنجیده ی بشر اند سخن بگویند و با چنین سخنی این ارزشهای الهی را لوث و بدنام و گمراه کننده سازند و حرمت و حیثیت این ارزشها را بشکنند.
    رواج سکوت و مدارا یا تشویق مرجعیتهای متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب مانند حوزه های علمیه دینی و مذهبی و دانشمندان نخبه ی دین شناسی و مذهب شناسی معروف به مراجع عظام بر رویه فوق در زمینه ی سخن تهی از هر ضابطه و ملاک و معیار قرآنی و عقلی ؛ چنین رویه ی دین زدا و گمراه کننده ای را بی هیچ پایگاه علمی در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین ومذهب به اصل تبدیل کرده و بجای ایجاد جاذبه برای دین و مذهب سبب بدنامی و منفوریت دین و مذهب شده است .
    رواج بی ضابطه ی رویه ی غیر علمی مذکور آموزش و تبلیغ دین و مذهب در سایه ی حکومتی که بنام دین و مذهب کشور را مدیریت می کند و خود داری قوای سه گانه ی حاکم بر کشور از قانون مند و ضابطه مند کردن قرآنی و عقلی آموزش دین و مذهب هیچ توجیه علمی و اصولی ندارد و دینی و مذهبی بودن حکومت را زیر سئوال می برد.
    فاجعه بار ترین پیامد شوم و دین زدای رواج چنین رویه ای قرآن ستیز و خرد گریز در آموزش دین و مذهب این است که این رویه زمینه را ، برای دخالت دین فروشان و مذهب فروشان خرافه گستر سود جو در دین و مذهب و برای تفرقه و فتنه افکنی و دسیسه چینی دشمنان ارزشهای الهی علیه امت اسلامی ، فراخ باز می گذارد.
    حکومت اسلامی ایران باید با ضابطه مند و قانون مند ساختن قرآنی و عقلی آموزش دین و مذهب و نهادینه کردن علمی ارزیابی و نقل احادیث و روایاتی که به پیامبر و اهل بیت مطهر آن حضرت نسبت داده می شوند و با مبارزه ی علمی بی آمان علیه انبوه من در آوردیها و خرافاتی که بنام دین و مذهب ترویج می شوند ؛ اصالت انتساب خود به تنها جوهر و اصل وجود خود که دین قرآنی خداوند و مکتب توحیدی مذهب تشیع علوی است و همچنان وفاداری خویش به این ارزشها را با کمک معارف اعتقادی قرآن و نهج البلاغه و صحیفه ی سجادیه و اصول متین استدلال عقلی در محضر خداوند و مردم خود و جهان اسلام به اثبات برساند.

  • سرکردگان مزدور تشیع لندنی چه ها که با دین و مذهب که نکرده اند؟؟؟!!!
    ---
    از زمانی که سرکردگان دین فروش تشیع لندنی مزدور صهیونیسم و استکبار معارف قرآن را با انگهای عمری و خوارج و اموی و یزیدی و وهابی در میان ما شیعیان بیگانه کردند از آن وقت این دین فروشان از خدا بی خبر هر من در آوردی و خرافه ی ضد قرآن و عقل را که خواستند بنام دین و مذهب به ذهن ما که به اصول معارف قرآنی و عقلی دین داری و مذهب داری آگاه نیست تزریق کردند و با باز کردن راه گمراهی به روی ما دین خدا و مذهب توحیدی تشیع علوی را از ما گرفتند و نابود کردند و با ترفندهای دغل بازانه ی خود با کمک جعل و تزویر بنام اهل بیت مظلوم پیامبر تشخیص سره از ناسره ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب را نا ممکن ساختند.