مناظره جنجالی سید حسن آقامیری و استاد پورآقایی(۱)


(قسمت اول)

این مجموعه مربوط به قبل از خلع لباس شدن حسن آقامیری است که اتفاقا موثر ترین شخص در خلع لباس شدن ایشان هم مجموعه تیمورا و صحبت های استاد پورآقایی بوده است


+ 
56

- 
9

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برادر من شما حرف از علی میزنی،علی رو من از کلام خود روحانیون میگم،علی اینقدر عدالتش بران و سنگین بود که پنج سال بیشتر نتونستن تحملش کنن،شماها چهل ساله جنایت،کشتار و فساد و کثافت از سر و روی مملکت بالا می‌ره باز میآید ادعا میکنید شخص اولتون که اختیار و قدرت سیاسی و شرعیش از همه بسیار بالاتره رو نایب برحق علی و اولادش می‌دونید! چنانم رگ گردنتون از صحبتهای به اصطلاح نابخردانه و مخالف عدالت و قرآن یکی مثل آقامیری میزنه بیرون که آدم انگشت به دهن میمونه! ما ملت بدبخت کدومو باور کنیم مرد مومن!

  • سلام .
    اینکه می گویید جنایت ، فساد و بدبختی از سر و روی مملکت بالا میره ، بگمونم یا تو ایران نیستید یا اصلا ایرانی نیستید .این همه بدبختی و بدی که شما یکجا حواله دادید به کشورمون رو بگمونم دشمن ترین و بدبین ترین شخص یکجا به کشورمون حواله نمی کنه . بنظر روزهایی که یه نفر یه دروغ یا اخبار غلطی رو فریاد میزد و مردم بدون اطلاع لایکش می کردن گذشته و فقط یک عده که کارشون تخریب کشور هستش هنوز بر مبنای خواستشون همچنان در همون جهت کار می کنند .... حسن آقا میری هم مثل خیلی از ماها نظر داره ، اینکه نظراتش تائید بشه یا رد با اهل علم و تحقیق هستش .

  • سلام ، انحراف زمانی ایجاد میشود که حق مخدوش باشد جناب پورآقایی مشکل این نیست که همه نظر میدهند مشکل این است که همه نظر خود را صحیح میدانند شما اسلامی که در فکر جنابتان و در کتابها ثبت شده ملاک ندانید ملاک اسلام جاری در کف جامعه است اگر گرایش به ابتذال شایع شده علت آن قدرت و هوش دشمن نیست ناتوانی ما در پیاده سازی و معرفی اسلام است شما زیبایی های اسلام را عرضه کنید اگر استقبال نشد دنبال مقصر بگردید .