راه حل مشکلات کشور، بیرون کشیدن چوب لیبرالیسم از لای چرخ اقتصاد است.


مسیر کاملا روشن است: یا استقلال و پیشرفت، یا وابستگی و عقب‌ماندگی


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • .

  • آیا مردم صدها هزار شهید در دفاع از اسلام داند که دولت کافر به عدالت اسلامی بر آنان حکومت کند؟؟؟!!!
    ---
    دولت با پیروی بی چون و چرا از مکتب سرمایه داری غرب و از نسخه های پیچیده شده در بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و سازمانها و کنوانسیونها مکتب سرمایه داری غرب با انکار ضرورت پیروی از عدالت اسلامی در مدیریت امور اقتصادی و مالی و پولی کشور و در مدیریت ثروتهای ملی خون صدها هزار شهید انقلاب اسلامی را لگد مال می کند و به ده ها میلیون مردم شهید داده پوز خند تمسخر آمیز نشان می دهد.
    ده میلیون از ملت ایران انقلاب نکردند که بردگان مکتب سرمایه داری غرب با کفر به عدالت اسلامی در مدیریت کشور بر سر این مردم بی پاسخگویی حکومت کنند.
    مجلس شورای جدید باید با اثبات آگاهی و ایمان خود به اصول عدالت اسلامی در عمل و در قانون گذاری ثابت کند که حساب او از دولت کافر به این عدالت جدا است و تلاش کند رئیس و اعضای این دولت را بعلت رویگردانی از اصول عدالت محور نظام اسلامی به استیضاح و پاسخگویی و حساب پس دادن مجبور سازد و حساب هر یک را در کف دست او بگذارد.
    مردم خدا پرست انقلابی از بی عدالتی دولتها به ستوه در آمده و تشنه ی تغییرات عادلانه در ساختار و فکر دولت اند و با اصرار حقوق تضییع شده ی خود را از راه اجرای قوانین و احکام عدالت محور شرع مبین اسلام از دولتهای گذشته می خواهند.
    دولت کنونی بجای رسیدن به حقوق عادلانه ی مردم در ثروتهای ملی با در اختیار قرار دادن این ثروتها در دست یک مشت سرمایه دار بی درد از خدا بی خبر این حقوق را در همه چا انکار کرده است و پیوسته به جیب تهی این مردم دست درازی می کند و این مردم را صدقه خور کرده است.

  • درود بر تو جوان و مرگ بر کسانیکه دنبال امریکاری تروریست هستند