محبت امام زمان علیه السلام نسبت به شیعیان آخرالزمان


بخشی از داستان تشرف #محمد_بن_مهزیار خدمت امام زمان (عج)


+ 
20

- 
1
ارسال در 1399/2/21 ساعت 11:31 2020-5-10 11:31:33
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهم ترین و نخستین وظیفه ی دین شاسان چیست؟؟؟!!!
    ---
    متخصصان دین شناسی و مذهب شناسی در مقابل انتقادهای دینی و مذهبی ، که در باره ی روش دین داری و مذهب داری مردم در همه ی رسانه های همگانی مطرح و منتشر می شوند و ذهن مردم نا آگاه را به خود بین تصدیق و تکذیب و موضع گیریهای افراطی بی هیچ نتیجه ثابت و استوار درگیر می سازند چه وظیفه ای دارند؟؟؟!!!
    آیا نخستین و مهم ترین وظیفه ی پبامبر گونه ی این دانشمندان توضیح یا رد و بیان حقیقت این انتقادها با کمک منابع اصیل دین و مذهب یعنی با کمک قرآن و عقل استدلالی و سنت و سیرت معتبر و بی خدشه ی معصوم که می باید با محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی هماهنگ و منسجم باشند ، نیست؟؟؟!!!
    مگر دانشمندان همه ی سطوح دین شناسی و مذهب شناسی که از وجوهات شرعی مردم و از بیت المال با آموزش دین و مذهب امرار معاش می کنند نباید پیوسته با کمک منابع مذکور و با دلایل علمی قطعی و انکار ناپذیر و با زبانی رسا و گویا در سطح درک و فهم همگان از گرفتار شدن مردم به کج روی در حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز آنان که دین و مذهب اند جلو گیری به عمل آورند؟؟؟!!!.
    مگر مهم ترین و مقدس ترین نیاز ضروری کار آموزش دین و مذهب برای جلو گیری از کج روی مردم در مسایل دین داری ئ مذهب داری مسلح شدن به محکمات مفصل شناختهای قرآن و به اصول استدلال عقلی و به سنت و سیرت بی خدشه ی معصوم ، که نشانه درستی نسبت آن به معصوم هماهنگی آن با قرآن و عقل است ، نیست؟؟؟!!!
    چرا دین شناسان مذهبی در مقابل کوران شدید این گونه انتقادهای روز افزون که غالبا منطقی و تاثیر گذار به نظر می رسند مردم را سر در گم و بهت زده و بی کمک و بی روشنگری علمی ، تنها رها می کنند؟؟؟!!!
    کار دین شناس و مذهب شناس هرگز این نیست که با توجیه های بی پایه ی پوچ آمیخته به اهداف بشری نا درست مرموز ، خطاها و اشتباهات و انحرافهای عامیانه ی ضد قرآن و ضد عقل رایج در دین داری و مذهب داری مردم را با لطایف الحیل کلامی تشویق و تایید و ترویج نمایند.
    اگر دین شناس و مذهب شناس با بی پروایی و جهل به شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی چنین کار مرموز متضاد با خواستهای حیات بخش و وحدت آفرین قرآن را در آموزش دین و مذهب انجام دهد بی تردید به عذاب ابدی گناهان کبیره ی لوث و بدنام کردن دین خدا و مذهب اصیل اهل بیت پیامبر و تحقیر حیثیت دینی و مذهبی پیشوایان بزرگ دین و مذهب و منفور ساختن این بندگان مقرب و رسالت الهی آنان درچشم همه ی خرد گرایان جهان و بازیچه جلوه دادن ارزشهای الهی با آمیختن من در آوردیها و خرافات بشری به این ارزشها ، گرفتار خواهد شد .
    او با این کار پیروان مذاهب دینی منتسب به اسلام را که هیچ دست رسی به و حی و معصوم ندارند و از هیچ یک از حوادث گذشته و اختلافات صحابه ی پیامبر بطور قطع و یقین اطلاع ندارند تحت تاثیرهای مخرب برخی از اختلافات مذهبی اثبات ناپذیر به جان هم می اندازد و با این رفتار متضاد با فرهنگ وحدت بخش قرآن در حق دین خدا و مذهب اصیل اهل بیت مظلوم پیامبر و در حق خداوند جهان هستی و در حق پیامبر و ائمه از اهل بیت مظلوم آن حضرت و ذر حق وحدت خدا پسندانه میان امت اسلامی که از جانب خداوند در قرآن به تحقق بخشیدن به آن مامور گریده اند بزرگ ترین گناهان نا بخشودنی را مرتکب می شود.
    دین شناس و مذهب شناس در آموزش و تبلیغ دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر نباید از ضرورت آگاهی کامل و تعهد به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای محکم و مفصل قرآن در زمینه های دین داری و مذهب داری غفلت کند زیرا این غفلت بی تردید او را در آموزش و تبلیغ دین و مذهب دچار انحراف و او و مسلمانان دین دار مذهبی را گرفتار پیامدهای زیان بار این انحراف خواهد کرد.

  • به راستی چرا این گونه شیعه ها با امامشان رفتار دارند؟ همه ما امت اسلام سخنان قرآن و انذار پیغمبر گرامی اسلام و هدایت امامان بحق را ندیدیم به عمد و نشنیدیم با گوش های شنوا.